abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67659271
Yessss! Nu sta ik sowieso bovenaan, of je nu 30 of 50 posts per pagina hebt
hier heb ik op gewacht!
geweldig
Ik doe niet meer aan een signature
pi_67662890
quote:
Op donderdag 2 april 2009 21:57 schreef Goofup het volgende:

[..]

dat klinkt als duitsere praktijken... Heb je al betaald?
Is test deckie, volgens mij gratis?

@Laka: trieeest!
  donderdag 2 april 2009 @ 23:59:12 #153
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_67663163
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:47 schreef Batsiaan het volgende:

[..]

hij staat bij mij midden op de pagina
pi_67664713
yep, hier ook, midden
pi_67665320
He, spelbrekers
  vrijdag 3 april 2009 @ 12:49:08 #156
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_67673686
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:47 schreef Batsiaan het volgende:

[..]

Als het nog niet binnen is en je belt hem weer, kun je hem gelijk melden dat de trage levering van de plank je al afschrikt om eventueel een grote order te plaatsen.
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  zondag 5 april 2009 @ 20:31:05 #157
136386 ivo-de-piefo
[ Tepel : 0 ]
pi_67738999
skatewarehouse.com nu tot 75% korting op spul, chill!!
pi_67743482
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:31 schreef ivo-de-piefo het volgende:
skatewarehouse.com nu tot 75% korting op spul, chill!!
Ja lekker. Komt er nog 's 50 dollar verzendkosten bij. En dan maar hopen dat je geen importheffing hoeft te betalen.

Maar wel goeie site overigens. Als ik in de VS had gewoond was ik er vaste klant geweest.
pi_67747038
importskosten kun je sowieso omzeilen, simpel door eerst een mail te sturen waarin je aangeeft dat de producten als gift verzonden moeten worden
[quote]Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef santax het volgende:
Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]
pi_67752095
In de helft van de gevallen checken ze dat tegenwoordig alsnog.
  maandag 6 april 2009 @ 16:49:35 #161
136386 ivo-de-piefo
[ Tepel : 0 ]
pi_67764406
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:44 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ja lekker. Komt er nog 's 50 dollar verzendkosten bij. En dan maar hopen dat je geen importheffing hoeft te betalen.

Maar wel goeie site overigens. Als ik in de VS had gewoond was ik er vaste klant geweest.
dan nog ben je goedkoper uit, tenminste was tijdje terug wel zo want ik bestel al een dik 2,5 jaar van die site.
pi_67897482
goh wat is het ineens rustig hier
pi_67898614
Yup,

Nog niks gehoord ?
  vrijdag 10 april 2009 @ 16:38:59 #164
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_67899610
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 15:26 schreef Thomas B. het volgende:
goh wat is het ineens rustig hier
Is Luciferist nou weer gebanned?
  vrijdag 10 april 2009 @ 17:34:59 #165
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_67901392
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 16:38 schreef Goofup het volgende:

[..]

Is Luciferist nou weer gebanned?
Nope, ik was skatende (:
longboard en minirampen (:
en speakerkoffer (:
  vrijdag 10 april 2009 @ 17:35:15 #166
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_67901401
goddamn gewent aan mij msn smily's (:
pi_67901620
haha, morgen filmen in rotterdam!

hotel new york en erasmus ledge, maritiemtrap
Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]
pi_67931209
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 16:04 schreef Batsiaan het volgende:
Yup,

Nog niks gehoord ?
Nah hoop gezeik man. Hij schijnt nogal druk te zijn met de verhuizing van zn bedrijf, maar van de week belde ie ineens om te vragen naar mn btw-nummer Nou, die heb ik niet, dus toen heb ik ook maar de btw overgemaakt, dus nu hoop ik dat het deze week eindelijk zo ver is. Wel even afkloppen natuurlijk, maargoed... het is geen reclame voor z'n bedrijf. Heb nu totaal iets van 65 euro overgemaakt voor een compleet nieuw deck(dwz allemaal losse spullen) inclusief verzendkosten, dus als het allemaal goed is valt het nog steeds wel mee. Hou je op de hoogte iig. En stel nou dat we daar ooit eens een "echte" bestelling doen, dus meerdere planken, is het misschien beter om er gewoon effe naartoe te rijden, want het is echt vlak over de grens in Duitsland.

Anyway, wat heb ik heerlijk geskate vandaag Ben dit weekend bij mn ouders dus ik was weer even naar mn oude vertrouwde park in Dordrecht gegaan. Was ik al zeker twee jaar niet geweest. Veel nieuwe gasten en kids, veel nieuw talent gezien. En ook wel wat gasten die ik kende van vroeger. Leuk om te zien dat het nog leeft in mn hometown.
pi_67938866
Na een middag wat in de backyard te hebben geskate laat ik mn board daar. Ga ik daarna wat anders doen, gaat het knetterhard regenen. Crap, board nat :C Vind ik persoonlijk altijd zwaar irritant want mn board begint om een of andere reden dan altijd te meuren als ie weer droog is.

Overigens kijken of we spoedig ergens zo'n maf kostuum kunnen vinden met een aantal vrienden zoals ze in de skatefilm Mouse hebben gedaan.

Beetje toeren door grote steden is tof.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_68076220
Hoe vinden jullie m'n tekening?

pi_68209093
Hey jongens, lekker boardweer!

Ik probeer het weer een beetje op te pakken, wil dit jaar ff goed kunnen ollien(ja ik ben nog steeds noob, mijn longboard blijft me verleiden).

Maar iemand maakte laatste een opmerking over mijn deck, dat hij hem kort vind, ik dacht dat die maat gewoon universeel is op de breedte na?
Een langer deck lijkt mij niet verkeerd omdat ik zelf wel wat groter ben en grote poten heb, en ik er nu vaak naast land met alles wat ik probeer.

En weten jullie iets van de element featherlight plankjes? Wou mischien een tosh townend deck kopen van iemand maar kan er weinig over vinden.
Volgens mij is het wel het grootste poser merk wat er is.

Owja ik heb zelf een mini logo van powell, geloof ik iets van 79 cm lang.

Cheers.
pi_68210186
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:34 schreef Batsiaan het volgende:
Hey jongens, lekker boardweer!

Ik probeer het weer een beetje op te pakken, wil dit jaar ff goed kunnen ollien(ja ik ben nog steeds noob, mijn longboard blijft me verleiden).

Maar iemand maakte laatste een opmerking over mijn deck, dat hij hem kort vind, ik dacht dat die maat gewoon universeel is op de breedte na?
Een langer deck lijkt mij niet verkeerd omdat ik zelf wel wat groter ben en grote poten heb, en ik er nu vaak naast land met alles wat ik probeer.

En weten jullie iets van de element featherlight plankjes? Wou mischien een tosh townend deck kopen van iemand maar kan er weinig over vinden.
Volgens mij is het wel het grootste poser merk wat er is.

Owja ik heb zelf een mini logo van powell, geloof ik iets van 79 cm lang.

Cheers.
Lengte boeit volgens mij echt niet...
Ik ken zat mensen met grote voeten maar die hebben er echt gen last van...
Ze zeggen alleen dat breder wel fijner is (vind ik zelf ook trouwens)...Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat de lengte er toe doet...tenzij je een kids-board hebt...mnaar dat lijkt me stug.
pi_68219940
Ken een gast die heeft een plank van 8,5 inch in de breedte en iets van 5 a 6 centimer langer dan mijn gewone 7,5 inch plank. Ding is net een surfplank! Vertrouw dat echt niet onder mn ballen...
  dinsdag 21 april 2009 @ 12:12:06 #174
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_68233410
size doesn't matter, het gaat erom hoe je met je apparaat overweg kunt.. We hebben het over het skateboard dus hè
pi_68338505
Ik ben beginnend skater, kan iemand me tips geven?

In mijn buurt is een vet skateparkje. Maar ik heb een hekel aan de betonnen/stenen grond. Terwijl er andere parkjes zijn die een veel zachtere grond hebben. Ik wil graag beter rollen. Ik heb nu standaard 53mm wieltjes. Met welke wieltjes rol ik beter?
pi_68339374
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 15:03 schreef dery1990 het volgende:
Ik ben beginnend skater, kan iemand me tips geven?

In mijn buurt is een vet skateparkje. Maar ik heb een hekel aan de betonnen/stenen grond. Terwijl er andere parkjes zijn die een veel zachtere grond hebben. Ik wil graag beter rollen. Ik heb nu standaard 53mm wieltjes. Met welke wieltjes rol ik beter?
Met oefening

Klinkt een beetje kut,
maar het is zo

Al leer je het op wieletjes van 20mm, daarna ben je pas rijp voor voorkeur.

Ik word ook altijd wel een klein beetje moe van iedereen die beweert dat ze niet kunnen skaten op oude(re) spullen...

Ik geloof er heilig in dat ik JUIST pop heb omdat ik op gare decks heb geskate....
Het moet uit je lichaam komen, niet uit het materiaal!
Goed materiaal is daarentegen wel een behoorlijke steun, maar het mag er niet vanaf hangen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Lakai op 24-04-2009 15:39:29 ]
pi_68340565
write that down
[/quote]
  vrijdag 24 april 2009 @ 16:16:25 #178
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_68340868
iddem, al hoewel ik moet toegeven dat ik altijd geld had, en alle wieltjes etc gelijk verving bij blokwielen..
nu heb ik weer een blokwiel, en ik erger mij er kapot aan, vooral in de mini
pi_68345331
Heb al een week chronische spierpijn... and loving it
En vandaag voor het eerst kickflip backside k-grind geland ^^
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:24:45 #180
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_68345679
hoe zit het met de deckjes?
pi_68348688
Ellende man. Hij beantwoordde mn mails en telefoontjes niet. Nou mailde ie vandaag weer dat ie een tijd ziek was en dat ie er meteen achteraan ging. Maar dat heb ik al vijf keer gehoord... Dat testdeck moet wel verdomd goed zijn wil ik daar nog bestellen. Sowieso ga ik een grotere bestelling gewoon ophalen. Het is vlak over de grens in Duitsland dus zover is het niet.
  maandag 27 april 2009 @ 12:51:13 #182
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_68419662
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 20:45 schreef Thomas B. het volgende:
Ellende man. Hij beantwoordde mn mails en telefoontjes niet. Nou mailde ie vandaag weer dat ie een tijd ziek was en dat ie er meteen achteraan ging. Maar dat heb ik al vijf keer gehoord... Dat testdeck moet wel verdomd goed zijn wil ik daar nog bestellen. Sowieso ga ik een grotere bestelling gewoon ophalen. Het is vlak over de grens in Duitsland dus zover is het niet.
Ik zou dat testdeckje of zelf afhalen, of de boel afblazen met de mededeling dat je geen vertrouwen erin hebt dat het bij toekomstige bestellingen die je had willen plaatsen wel gesmeerd zou lopen.
pi_68427437
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:51 schreef Goofup het volgende:

[..]

Ik zou dat testdeckje of zelf afhalen, of de boel afblazen met de mededeling dat je geen vertrouwen erin hebt dat het bij toekomstige bestellingen die je had willen plaatsen wel gesmeerd zou lopen.
Heb 'm voor drie keuzes gesteld: of als de sodemieter die plank opsturen, of geld terugboeken, of wachten tot de politie contact met 'm opneemt. Dat laatste met name om te benadrukken dat ik idd weinig vertrouwen meer in 'm heb.
pi_68430237
ach ja voor hem 10 anderen of niet dan?
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:13:02 #185
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_68454995
quote:
Op maandag 27 april 2009 16:28 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Heb 'm voor drie keuzes gesteld: of als de sodemieter die plank opsturen, of geld terugboeken, of wachten tot de politie contact met 'm opneemt. Dat laatste met name om te benadrukken dat ik idd weinig vertrouwen meer in 'm heb.
Ik vermoed dat hij zal antwoorden dat hij hem 'binnenkort' alsnog zal versturen met duizend verontschuldigingen en er vervolgens nog niks gebeurd. Maar wie weet...
pi_68559272
Iemands tips om minder hard te poppen bij het oefenen van een ollie? Ik heb m'n Balkenende-val-move inmiddels geperfectioneerd xD

[ Bericht 98% gewijzigd door DeuceFour op 01-05-2009 15:13:23 ]
  vrijdag 1 mei 2009 @ 18:14:28 #187
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_68564952
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:08 schreef DeuceFour het volgende:
Iemands tips om minder hard te poppen bij het oefenen van een ollie? Ik heb m'n Balkenende-val-move inmiddels geperfectioneerd xD
meer oefenen
pi_68587501
Probeer je voet niet helemaal aan de achterkant van je tail te zetten. Dan heb je zegmaar minder 'hefboom effect'. En ollie echt vanuit je voet in plaats vanuit je tenen. Dat wil ook wel schelen...
  maandag 4 mei 2009 @ 12:07:28 #189
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_68650765
Bij het afzetten (poppen) niet alleen vanuit je achterste voet omhoog springen, maar ook vanuit je voorste voet. (als je er iets van begrijpt )
pi_68653906
Ik snap eerlijk gezegd niet hoe je teveel kan poppen
leg eens uit wat er gebeurt!
  maandag 4 mei 2009 @ 13:52:33 #191
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_68654142
Gewoon je tail afbreken, dan pop je niet meer.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_68655591
Whehe Eigenlijk postte ik per ongeluk een leeg bericht en heb er maar een lame vraag van gemaakt Moet je bij een Ollie niet juist met de tenen van je achterste voet poppen? En wat er gebeurt is wat Goofup beschrijft: ik land of heel raar met m'n voorste voet teveel naar achter of val Balkende-style naar achter. Maar inderdaad, questie van oefenen
  maandag 4 mei 2009 @ 15:17:15 #193
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_68656810
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:42 schreef DeuceFour het volgende:
Whehe Eigenlijk postte ik per ongeluk een leeg bericht en heb er maar een lame vraag van gemaakt Moet je bij een Ollie niet juist met de tenen van je achterste voet poppen? En wat er gebeurt is wat Goofup beschrijft: ik land of heel raar met m'n voorste voet teveel naar achter of val Balkende-style naar achter. Maar inderdaad, questie van oefenen
door dat soort acties bestaat dit topic nog !
pi_68663134
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:42 schreef DeuceFour het volgende:
Whehe Eigenlijk postte ik per ongeluk een leeg bericht en heb er maar een lame vraag van gemaakt Moet je bij een Ollie niet juist met de tenen van je achterste voet poppen?
Als je minder hoog wilt dus niet he
pi_68663293
Ik kan me niet voorstellen hoe je niet met je tenen popt?

Normaal springen doe toch ook met je tenen?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 12:34:33 #196
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_68688182
klinkt mij in de oren alsof je alle gewicht naar je achterste been verplaatst om te poppen. Vergeet niet dat je gewicht altijd in balans moet blijven. Je moet wel een springbeweging maken vanuit je achterste been, maar je balans moet verdeeld blijven tussen je voorste een achterste been.
Het inzetten van de sprong doe je vanuit beide benen en op het laatste moment trap je daarbij de tail in en neemt de plank vervolgens mee met de voorste voet. (als je mijn onderschrift negeert, klinkt het haast logisch )
pi_68688675
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 12:34 schreef Goofup het volgende:
klinkt mij in de oren alsof je alle gewicht naar je achterste been verplaatst om te poppen. Vergeet niet dat je gewicht altijd in balans moet blijven. Je moet wel een springbeweging maken vanuit je achterste been, maar je balans moet verdeeld blijven tussen je voorste een achterste been.
Het inzetten van de sprong doe je vanuit beide benen en op het laatste moment trap je daarbij de tail in en neemt de plank vervolgens mee met de voorste voet. (als je mijn onderschrift negeert, klinkt het haast logisch )
Ben ik het eerlijk gezegd helemaal niet mee eens!
Ik denk juist dat alle kracht uit de achterste voet komt, waarbij de voorste voet een gids is die op het laatste (deck levelen) je deck weer recht trekt.

Wat balans betreft, die moet natuurlijk wel in het midden blijven. anders kieper je achterover inderdaad.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 13:20:28 #198
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_68689698
Je zakt door allebei je benen. Zet dan met beide benen af en je achterste been zet daarna door, waarna je met je voorste voet inderdaad je plank meeneemt en 'levelt'.
pi_68689957
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:15 schreef Lakai het volgende:
Ik kan me niet voorstellen hoe je niet met je tenen popt?

Normaal springen doe toch ook met je tenen?
Uiteindelijk wel, maar als ik bijvoorbeeld een stoepje op spring, ga ik natuurlijk niet helemaal vanuit m'n tenen op de rand van m'n tail poppen. Dan druk ik meer een beetje met de bal van m'n voet de achterkant van het board omlaag. Dat is wat ik bedoel met niet hard poppen
pi_68690671
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 13:20 schreef Goofup het volgende:
Je zakt door allebei je benen. Zet dan met beide benen af en je achterste been zet daarna door, waarna je met je voorste voet inderdaad je plank meeneemt en 'levelt'.
Waarschijnlijk heb ik 'laatste moment' iets te letterlijk genomen

want ja, we kunnen het allebei en we zullen vast wel hetzelfde bedoelen eigenlijk!

Uiteindelijk komt het toch weer neer op oefenen, oefenen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')