Is test deckie, volgens mij gratis?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:57 schreef Goofup het volgende:
[..]
dat klinkt als duitsere praktijken... Heb je al betaald?
Als het nog niet binnen is en je belt hem weer, kun je hem gelijk melden dat de trage levering van de plank je al afschrikt om eventueel een grote order te plaatsen.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:47 schreef Batsiaan het volgende:
[..]
Is test deckie, volgens mij gratis?
@Laka: trieeest!
Ja lekker. Komt er nog 's 50 dollar verzendkosten bij. En dan maar hopen dat je geen importheffing hoeft te betalen.quote:Op zondag 5 april 2009 20:31 schreef ivo-de-piefo het volgende:
skatewarehouse.com nu tot 75% korting op spul, chill!!
dan nog ben je goedkoper uit, tenminste was tijdje terug wel zo want ik bestel al een dik 2,5 jaar van die site.quote:Op zondag 5 april 2009 22:44 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja lekker. Komt er nog 's 50 dollar verzendkosten bij. En dan maar hopen dat je geen importheffing hoeft te betalen.
Maar wel goeie site overigens. Als ik in de VS had gewoond was ik er vaste klant geweest.
Is Luciferist nou weer gebanned?quote:
Nah hoop gezeik man. Hij schijnt nogal druk te zijn met de verhuizing van zn bedrijf, maar van de week belde ie ineens om te vragen naar mn btw-nummerquote:
Lengte boeit volgens mij echt niet...quote:Op maandag 20 april 2009 17:34 schreef Batsiaan het volgende:
Hey jongens, lekker boardweer!
Ik probeer het weer een beetje op te pakken, wil dit jaar ff goed kunnen ollien(ja ik ben nog steeds noob, mijn longboard blijft me verleiden).
Maar iemand maakte laatste een opmerking over mijn deck, dat hij hem kort vind, ik dacht dat die maat gewoon universeel is op de breedte na?
Een langer deck lijkt mij niet verkeerd omdat ik zelf wel wat groter ben en grote poten heb, en ik er nu vaak naast land met alles wat ik probeer.
En weten jullie iets van de element featherlight plankjes? Wou mischien een tosh townend deck kopen van iemand maar kan er weinig over vinden.
Volgens mij is het wel het grootste poser merk wat er is.
Owja ik heb zelf een mini logo van powell, geloof ik iets van 79 cm lang.
Cheers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |