blijf ik bij luci in ieder geval vandaan. Dan maar eens een nieuw board ofzo kopen, is het ook wel weer eens tijd voor. Nu nog geld hebben!
 blijf ik bij luci in ieder geval vandaan. Dan maar eens een nieuw board ofzo kopen, is het ook wel weer eens tijd voor. Nu nog geld hebben!

tuurlijk wel. Bekijk het zo, wat heb je nodig om lekker te kunnen skaten:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:45 schreef Lakai het volgende:
Ik ben het wel een beetje eens met MurderH trouwens dat er zonder shops geen skateboarden in NL mogelijk is trouwens!

absolute waarheid.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:43 schreef ikJur het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Bekijk het zo, wat heb je nodig om lekker te kunnen skaten:een deck met trucks en wielen spots parkjes 
Wie maakt dit mogelijk?een deck met trucks en wielen : bedrijven die dit verkopen of maken, dat kunnen local-shops zijn maar ook blank verkopers. spots: bedrijven/instellingen met leipe architectuur parkjes: over het algemeen gemeente subsidiepotjes voor speeltoestellen of sportvoorzieningen. 
Shops kunnen makkelijk uit dit rijtje worden weggelaten.
Sowieso in de begin dagen van het skaten bestonden er geen eens shops iedereen maakte z'n eigen plank en crosste daarmee de helling af. Toen dit populair werd is de commercie er tussen gesprongen. Nu hebben zij wel voor een snellere ontwikkeling gezorgd maar dat zijn meer de fabrieken, niet zozeer de local-shops.
"Nee want" moet je vervangen door "ja, maar" en zo makkelijk als je het doet overkomen is dit niet. Er moet een jongerenorganisatie zijn die zich inzet voor jouw belangen (skateboarden).quote:Ik zal meteen wat loze argumenten ontkrachten:
Shops kunnen voor een samenwerkingsverband zorgen om een plek van skateattributen te voorzien.
Nee want, dit kan evengoed gedaan worden door een jongerenorganisatie eventueel gesubsidieerd door de gemeente.
Kan, maar met het risico dat de opkomst laag is en het geld uit eigen zak aangevuld moet worden. Het risico dat er minder op komen dagen is ook groter, omdat een skateshop een goed medium is om iedereen te bereiken dmv. bijv. flyers.quote:Shops kunnen wedstrijden sponseren
Dat kan een groep sloebers ook doen door simpelweg inschrijfgeld te vragen.

?
 ? 

area -1quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:02 schreef murderH het volgende:
zaterdag iemand area?
Goofy vs Regular!!!

Gelukkig was ik vrij vanmiddag.
 Gelukkig was ik vrij vanmiddag. en toen ging het weekend er over heen. Het moet uit Duitsland komen, dus ik weet niet precies hoe lang het nu duurt. Hou je op de hoogte in ieder geval.
 en toen ging het weekend er over heen. Het moet uit Duitsland komen, dus ik weet niet precies hoe lang het nu duurt. Hou je op de hoogte in ieder geval.

heb de enkel nog ingetaped van de verzwikking 3 weken geleden.
 heb de enkel nog ingetaped van de verzwikking 3 weken geleden.

Still waiting. Als het goed is is ie vorige week al verstuurd met GLS. Weet niet precies hoe lang zoiets duurt, maar volgens mij moet dat in een week toch wel te doen zijn vanuit Duitslandquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:37 schreef luciferist het volgende:
[ afbeelding ]
maar hoe bevalt het deckje thomas?

260, xbox v360 voor moeten verkopen!quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:48 schreef Batsiaan het volgende:
Lekker hoor zon loaded, die komt er bij mij ook nog een keer bij.
Wat heb jij er nou voor betaald?

.
. .
.

Speak of the devil.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:48 schreef Batsiaan het volgende:
Lekker hoor zon loaded, die komt er bij mij ook nog een keer bij.
Wat heb jij er nou voor betaald?

dat klinkt als duitsere praktijken... Heb je al betaald?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:43 schreef Thomas B. het volgende:
Begin er een beetje moe van te worden. Hij heeft al twee keer gezegd dat ie het ging opsturen en dat er vertraging was doordat ze het bedrijf aan het verhuizen zijn. Laatste keer was vrijdag, dus het had er volgens mij nu toch wel moeten zijn. Als ie er morgen nog niet is ga ik weer bellen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |