Met oefeningquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:03 schreef dery1990 het volgende:
Ik ben beginnend skater, kan iemand me tips geven?
In mijn buurt is een vet skateparkje. Maar ik heb een hekel aan de betonnen/stenen grond. Terwijl er andere parkjes zijn die een veel zachtere grond hebben. Ik wil graag beter rollen. Ik heb nu standaard 53mm wieltjes. Met welke wieltjes rol ik beter?
Ik zou dat testdeckje of zelf afhalen, of de boel afblazen met de mededeling dat je geen vertrouwen erin hebt dat het bij toekomstige bestellingen die je had willen plaatsen wel gesmeerd zou lopen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:45 schreef Thomas B. het volgende:
Ellende man. Hij beantwoordde mn mails en telefoontjes niet. Nou mailde ie vandaag weer dat ie een tijd ziek was en dat ie er meteen achteraan ging. Maar dat heb ik al vijf keer gehoord... Dat testdeck moet wel verdomd goed zijn wil ik daar nog bestellen. Sowieso ga ik een grotere bestelling gewoon ophalen. Het is vlak over de grens in Duitsland dus zover is het niet.
Heb 'm voor drie keuzes gesteld: of als de sodemieter die plank opsturen, of geld terugboeken, of wachten tot de politie contact met 'm opneemt. Dat laatste met name om te benadrukken dat ik idd weinig vertrouwen meer in 'm heb.quote:Op maandag 27 april 2009 12:51 schreef Goofup het volgende:
[..]
Ik zou dat testdeckje of zelf afhalen, of de boel afblazen met de mededeling dat je geen vertrouwen erin hebt dat het bij toekomstige bestellingen die je had willen plaatsen wel gesmeerd zou lopen.
Ik vermoed dat hij zal antwoorden dat hij hem 'binnenkort' alsnog zal versturen met duizend verontschuldigingen en er vervolgens nog niks gebeurd. Maar wie weet...quote:Op maandag 27 april 2009 16:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Heb 'm voor drie keuzes gesteld: of als de sodemieter die plank opsturen, of geld terugboeken, of wachten tot de politie contact met 'm opneemt. Dat laatste met name om te benadrukken dat ik idd weinig vertrouwen meer in 'm heb.
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:42 schreef DeuceFour het volgende:
WheheEigenlijk postte ik per ongeluk een leeg bericht en heb er maar een lame vraag van gemaakt
Moet je bij een Ollie niet juist met de tenen van je achterste voet poppen? En wat er gebeurt is wat Goofup beschrijft: ik land of heel raar met m'n voorste voet teveel naar achter of val Balkende-style naar achter. Maar inderdaad, questie van oefenen
![]()
Als je minder hoog wilt dus niet hequote:Op maandag 4 mei 2009 14:42 schreef DeuceFour het volgende:
WheheEigenlijk postte ik per ongeluk een leeg bericht en heb er maar een lame vraag van gemaakt
Moet je bij een Ollie niet juist met de tenen van je achterste voet poppen?
Ben ik het eerlijk gezegd helemaal niet mee eens!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:34 schreef Goofup het volgende:
klinkt mij in de oren alsof je alle gewicht naar je achterste been verplaatst om te poppen. Vergeet niet dat je gewicht altijd in balans moet blijven. Je moet wel een springbeweging maken vanuit je achterste been, maar je balans moet verdeeld blijven tussen je voorste een achterste been.
Het inzetten van de sprong doe je vanuit beide benen en op het laatste moment trap je daarbij de tail in en neemt de plank vervolgens mee met de voorste voet. (als je mijn onderschrift negeert, klinkt het haast logisch)
Uiteindelijk wel, maar als ik bijvoorbeeld een stoepje op spring, ga ik natuurlijk niet helemaal vanuit m'n tenen op de rand van m'n tail poppen. Dan druk ik meer een beetje met de bal van m'n voet de achterkant van het board omlaag. Dat is wat ik bedoel met niet hard poppenquote:Op maandag 4 mei 2009 18:15 schreef Lakai het volgende:
Ik kan me niet voorstellen hoe je niet met je tenen popt?
Normaal springen doe toch ook met je tenen?
Waarschijnlijk heb ik 'laatste moment' iets te letterlijk genomenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:20 schreef Goofup het volgende:
Je zakt door allebei je benen. Zet dan met beide benen af en je achterste been zet daarna door, waarna je met je voorste voet inderdaad je plank meeneemt en 'levelt'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet meer aan een signature
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |