je wil n 4kanten hoer maken?quote:Op maandag 14 juni 2004 22:32 schreef Timens het volgende:
een die van alle zijden toegangelijk is...
Als ik het goed gezien heb ligt die video in de uitverkoopbak bij Brainwash skateshop Arnhem (sluipreclamequote:Op maandag 14 juni 2004 18:56 schreef koston het volgende:
Ga naar de betere skateshop en koop daar Thrashers: How to build skateboard ramps, halfpipes, boxes, bowls and more. Je hebt m op video en in boekvorm. Zit redelijk duidelijk in elkaar, maar het is wel in het Engels. Ik heb er zelf nog niks uit kunnen bouwen omdat hout toch redelijk duur is
Mensen in skateshops zullen je graag willen helpen denk ik hoor! Succes!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:00 schreef Miguel het volgende:
Al gepost in andere topic, maar aangezien dit het nieuwe wordt en de ander dicht zit:
Ik zit er nu ook al een tijd aan te denken om eens wat anders voor me vrije tijd te gaan verzinnen en kan me erg in skateboarden vinden (ook de 'attitude'). Kan wel een beetje snowboarden en ben verder nogal sportief ingesteld, en daarnaast, alles is te leren tochHeb de andere topics zitten doorbladeren, wilde eerst gewoon een cheap boardje aanschaffen en ollie e.d. gaan oefenen, maar denk dat ik toch maar even naar een skateshop ga en daar de noob uithangen en me maar een beetje proberen te laten adviseren door mensen die er ook echt verstand van hebben.
Ken verder niemand echt die skateboard, maar er zijn genoeg bronnen waar je hulpmateriaal vandaan kunt halen om dingen te leren, ik zal eerst maar eens beginnen met wat rollen, ollies en vooral proberen er op te blijven staan en me nek niet te breken...
Ja dat snap ik wel, genoeg skate videos voor gezien. Ik ben ook niet bang om op me bakkes te gaan, heb in me hele leven nog nooit iets gebroken (en vaak zat ongelukken gehad) dus dan moet dat er ook maar eens van komenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:22 schreef Goofup het volgende:
en @miguel: vallen is ook een belangrijk onderdeel van het skateboarden.
Tip: ga ze nog niet na proberen te doen. Skateboarden is een stuk moeilijker dan het lijktquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:17 schreef Miguel het volgende:
Ja dat snap ik wel, genoeg skate videos voor gezien.
Ahum, voordat ik ging skateboarden had ik ook nog nooit iets gebroken. Nou, ok, mijn grote teen dan. Toen ik 4 was ben ik een keer met mijn teen tussen de ketting van mijn skelter gekomenquote:Ik ben ook niet bang om op me bakkes te gaan, heb in me hele leven nog nooit iets gebroken (en vaak zat ongelukken gehad)
Schoenenreus, schoenenreus, schoenenreus. En in de uitverkoop kun je bij skateshops nog wel eens aardige schoenen voor weinig geld kopen. Het probleem is dat als je eenmaal lekker bezig bent, je hooguit 3 maanden met een paar schoenen doet. Ik koop mijn schoenen nooit duurder dan zo'n 35 euro. Als ze in de uitverkoop zijn en je weet dat ze lekker zitten, koop er dan gelijk een heel stelquote:Waar ik me iig wel in kon vinden was de tip op een skatesite om als beginner ook skateschoenen te kopen (dus met brede onderkant) omdat je dan natuurlijk minder makkelijk door je enkel gaat als op bv. sportschoenen met een smalleren zool. Waar zou je goedkope skateschoen modellen kunnen vinden?
Dat ben ik ook niet van plan, weet wel hoe moeilijk het is hoor, als ik een stoeprand op kan ollie-en heb ik genoeg bereikt, dat zal nog wel een weekje of 2 oefenen kostenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:18 schreef RetepV het volgende:
Tip: ga ze nog niet na proberen te doen.
Ahum, voordat ik ging skateboarden had ik ook nog nooit iets gebroken.
Schoenenreus, schoenenreus, schoenenreus. Overigens heeft het bij mij wel even geduurd voordat ik wist wat ik lekkere schoenen vond.
nooit gehoord van het vooroordeel dat skaters stelenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:22 schreef RetepV het volgende:
Dit is trouwens MIJN topic, stelletje imperialisten!![]()
Mja beter ga je naar een echte winkel. Left of Hardcore of 100% ofzo.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:00 schreef Miguel het volgende:
Al gepost in andere topic, maar aangezien dit het nieuwe wordt en de ander dicht zit:
Ik zit er nu ook al een tijd aan te denken om eens wat anders voor me vrije tijd te gaan verzinnen en kan me erg in skateboarden vinden (ook de 'attitude'). Kan wel een beetje snowboarden en ben verder nogal sportief ingesteld, en daarnaast, alles is te leren tochHeb de andere topics zitten doorbladeren, wilde eerst gewoon een cheap boardje aanschaffen en ollie e.d. gaan oefenen, maar denk dat ik toch maar even naar een skateshop ga en daar de noob uithangen en me maar een beetje proberen te laten adviseren door mensen die er ook echt verstand van hebben.
Ken verder niemand echt die skateboard, maar er zijn genoeg bronnen waar je hulpmateriaal vandaan kunt halen om dingen te leren, ik zal eerst maar eens beginnen met wat rollen, ollies en vooral proberen er op te blijven staan en me nek niet te breken...
My skateboard took my money and my soul. All that's left is to ride it..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:13 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het is best prijzig maar als je serieus bent is het het zeker waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |