Geweldigquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:30 schreef Rechterbal het volgende:
http://skoften.net/index/video/skate_tricks
fucking vet.
kent iemand William Spencer?
Bij wie skateboard hij?

Ik ben er niet zo fan van eerlijk gezegd..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:30 schreef Rechterbal het volgende:
http://skoften.net/index/video/skate_tricks
fucking vet.
kent iemand William Spencer?
Bij wie skateboard hij?

Ook in die combinatie met de omgeving?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:09 schreef luciferist het volgende:
[..]
De meeste tricks zie je vaak genoeg bij de free-stylers..

ik heb vandaag ook veel nieuwe shit geleerd in de mini. gisteren ging het uit met mijn girl en ik kan mijn woede mooi afreageren met skaten...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Net weer terug van skaten. Moet echt inkomen na een jaar niet skateboarden ofzo... Maar de feeling komt terug.

Ach, wetende dat bijna iedereen er last van heeft valt het wel mee. Het is natuurlijk nooit leuk als een 7 jarige kleuter langs komt en ff feilloos een triple heelflip doet terwijl jij net bij een kickflip ongelukkig op je smoel vielquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:12 schreef Batsiaan het volgende:
Skatepark angst overwinnen zuigt, zeker als je een ongelofelijke noob bent!
Bij deze heb ik daar schijt aan

zucht...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:03 schreef Papa-roach het volgende:
Dankzij Bam Margera ben ik gaan skaten.
en heeft iemand tips om mijn board niet zo te laten verslijttu?

Dit helpt:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:03 schreef Papa-roach het volgende:
en heeft iemand tips om mijn board niet zo te laten verslijttu?

quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:42 schreef Goofup het volgende:
[..]
Dit helpt:
Smeer je schoenen in met kogellagervet; binnen- en buitenkant. Laat ca. 15 minuten intrekken en spoel je schoenen vervolgens goed uit de kraan. Laat ze drogen in de zon, totdat je sokken niet meer nat worden als je je schoenen aantrekt.
Als je daarmee klaarbent, help het geen fuck, maar die tijd dat je daarmee kwijt bent geweest is je skateboard in ieder geval niets versleten

quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:42 schreef Goofup het volgende:
[..]
Dit helpt:
Smeer je schoenen in met kogellagervet; binnen- en buitenkant. Laat ca. 15 minuten intrekken en spoel je schoenen vervolgens goed uit de kraan. Laat ze drogen in de zon, totdat je sokken niet meer nat worden als je je schoenen aantrekt.
Als je daarmee klaarbent, help het geen fuck, maar die tijd dat je daarmee kwijt bent geweest is je skateboard in ieder geval niets versleten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |