ach, de baas van LEFT is nu John Boot. hij geeft niets om het skateboarden, alleen om de porsche en andere dure wagens die hij betaald heeft met de centen van LEFTquote:Op maandag 22 juni 2009 09:51 schreef Thomas B. het volgende:
Typerend. Was vorige week toevallig weer eens bij Left en het was echter helemaal leeg. De zaak was de helft ingekrompen en er stond nog maar één mannetje in de winkel. Vroeger als ik daar kwam, toen Miesj nog de baas was, was het altijd druk, zaten we daar altijd een beetje te chillen en filmpje te kijken. En later kwam je dan met je moeders pinpas terug om even flink inkopen te doen
Nu is het een saaie, zure zaak geworden. No more love from me. Deckjes haal ik tegenwoordig ergens anders vandaan.
+1quote:
ik parkeer voor het beatrixpark altijd bij de sesamstraat (nee, dit verzin ik nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:38 schreef Thomas B. het volgende:
Bastiaan, dat skatepark in Almere... kan je daar goed parkeren?
Je kunt wel nog een stukje dichterbij komen. Maar dat is te verwaarlozen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:04 schreef Goofup het volgende:
[..]
ik parkeer voor het beatrixpark altijd bij de sesamstraat (nee, dit verzin ik niet)
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:31 schreef Batsiaan het volgende:
[..]
+1
Kan je bijtijds wel een keer wat spots laten zien, skate er zelf nooit maar kom er wel vaak langs.
Zag ik net op tacky:
[ afbeelding ]
Daarzo is het best vet, je hebt daar naast een garage, daar vlakbij de "boardwalk", curbs etc. van alles en nog wat.
ik niet, ik heb mexicaanse griep bereikbaarheidsdienst dus 99% dat ik moet uittrekken.quote:Op maandag 27 juli 2009 02:29 schreef murderH het volgende:
wat een missie, net als kingpins vervangen
ow...goofup? jij oerend hard dit jaar? lekker wat bij bieren
Dat vind ik zelf ook altijd erg irritant, ik krijg altijd vooral spierpijn in mn armen, en mn voeten voelen tintelend aanquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:31 schreef Goofup het volgende:
Ik moet bekennen dat ik pas ook 3 dagen moeilijk liep van de spierpijn van 1 dag skaten..
enneh geen oerendhard voor mij, toen zat ik in het buitenland.
Ik wou al zeggen, aan die foto te zien was die spierpijn niet van skateboardenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:31 schreef Goofup het volgende:
Ik moet bekennen dat ik pas ook 3 dagen moeilijk liep van de spierpijn van 1 dag skaten..
enneh geen oerendhard voor mij, toen zat ik in het buitenland.
Die stijfheid duurde gelukkig geen dagenquote:Op donderdag 3 september 2009 07:41 schreef luciferist het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, aan die foto te zien was die spierpijn niet van skateboarden
Nieuwegein represends, ken je het park oudegein?quote:Op zondag 6 september 2009 15:35 schreef Skating-girl het volgende:
Hoi allemaal,
Ik wil gaan beginnen met Skateboarden en heb nu een deck.
morgen (maandag) ga ik op zoek in Utrecht naar Trucks, Wielen en Lagers.
Maar hoe duur zijn die eigenlijk ongeveer?
En wie woont in de buurt van Nieuwegein / Utrecht en weet een goede plek om als beginner te leren Skateboarden? Ik woon zelf in Nieuwegein.
Groetjes,
Skating-girl
hehe welke pedo vroeg hoe oud je was?quote:Op zondag 6 september 2009 18:03 schreef Skating-girl het volgende:
Ja ik ken Park Oudegein
maar ik ken daar alleen maar een Halfpipe en voor de rest niks!
Maar waar ergens in dat Park is dan die andere dingens?
Voor de rest kan ik als ik iets verder ben natuurlijk altijd na school (in Utereg!) ff naar die Griftpark dinges
En weet jij hoe duur ong. de Trucks, lagers & wieltjes zijn?
Ik wil morgen naar SuperVet maar daar staat niks op de site
Skating Girl
Edit:
Ik ben 12 jaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |