en een nagenoeg nieuw deck. Maar daar heb ik ook wel geluk mee gehad.
 en een nagenoeg nieuw deck. Maar daar heb ik ook wel geluk mee gehad. 

ach, de baas van LEFT is nu John Boot. hij geeft niets om het skateboarden, alleen om de porsche en andere dure wagens die hij betaald heeft met de centen van LEFTquote:Op maandag 22 juni 2009 09:51 schreef Thomas B. het volgende:
Typerend. Was vorige week toevallig weer eens bij Left en het was echter helemaal leeg. De zaak was de helft ingekrompen en er stond nog maar één mannetje in de winkel. Vroeger als ik daar kwam, toen Miesj nog de baas was, was het altijd druk, zaten we daar altijd een beetje te chillen en filmpje te kijken. En later kwam je dan met je moeders pinpas terug om even flink inkopen te doen
Nu is het een saaie, zure zaak geworden. No more love from me. Deckjes haal ik tegenwoordig ergens anders vandaan.

+1quote:

ik parkeer voor het beatrixpark altijd bij de sesamstraat (nee, dit verzin ik nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:38 schreef Thomas B. het volgende:
Bastiaan, dat skatepark in Almere... kan je daar goed parkeren?
 )
)

Je kunt wel nog een stukje dichterbij komen. Maar dat is te verwaarlozen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:04 schreef Goofup het volgende:
[..]
ik parkeer voor het beatrixpark altijd bij de sesamstraat (nee, dit verzin ik niet)

quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:31 schreef Batsiaan het volgende:
[..]
+1
Kan je bijtijds wel een keer wat spots laten zien, skate er zelf nooit maar kom er wel vaak langs.
Zag ik net op tacky:
[ afbeelding ]
Daarzo is het best vet, je hebt daar naast een garage, daar vlakbij de "boardwalk", curbs etc. van alles en nog wat.

Heb al gegoogled maar vind alleen vage winkels zonder website.
 Heb al gegoogled maar vind alleen vage winkels zonder website.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |