abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70167331
Hoeveel wil je eraan uitgeven?

Ik heb laatste een 2dehands plankje gekocht voor 30 euro. Met gloednieuwe thunder trucks, spitfire wielen en bones swiss lagers en een nagenoeg nieuw deck. Maar daar heb ik ook wel geluk mee gehad.

Soms staat er dus weleens wat leuks op marktplaats. Maar als je liever voor nieuw gaat, is volgens mij een minilogo complete een hele leuke optie. Maar geen idee of je die rond alkmaar kan vinden.

Ook had iemand die ik ken laatst een complete blanck deckje besteld, die waren cheap en best goed. Geen idee meer waar though.

Maar denk aan zoiets: http://www.boardboys.nl/index.php?action=article&group_id=13&aid=236&lang=NL
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:48:29 #252
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_70205164
E-zone in Utrecht heeft komend weekend uitverkoop, ze zijn falliet ofzo
pi_70236411
Longboard gejat/kwijtgeraakt
  zondag 21 juni 2009 @ 22:51:57 #254
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_70237348
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:29 schreef Batsiaan het volgende:
Longboard gejat/kwijtgeraakt
Don't drink and drive
pi_70241729
e-zone is van left, left gaat kut en haalt een deel van zijn shops weg. ook omdat veel merken capital(groothandel/distributie) verlaten hebben. onder andere spitfire, thunder en nog wat andere merken. verder kun je inderdaad beter ff langs rollin' gaan. dan draag je meteen wat bij aan de skateboardwereld en hun kunnen jou perfecte uitleg geven van het verschil tussen verschillende planken. op internet heb je dat toch niet echt.

in de shop krijg je vaak ook meer waar voor je geld, veel shops geven wel eens een dvdtje gratis of een magazine. als ik me niet vergis heeft rollin' ook shopdeckjes, dit zijn deckjes die gewoon van hetzelfde hout zijn gemaakt als de meeste plank die ze verkopen. het enige verschil is dat er geen vet coole tekening op staat, maar het logo van de shop(deze hebben ze meestal ook in completes).

het grootste voordeel van een plankje kopen in de shop vind ik toch wel dat je de plank even kunt 'voelen'. je kunt er even opstaan, kijken of de vorm en de breedte je bevalt.

veel succes in elk geval!
[quote]Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef santax het volgende:
Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]
pi_70244542
Typerend. Was vorige week toevallig weer eens bij Left en het was echter helemaal leeg. De zaak was de helft ingekrompen en er stond nog maar één mannetje in de winkel. Vroeger als ik daar kwam, toen Miesj nog de baas was, was het altijd druk, zaten we daar altijd een beetje te chillen en filmpje te kijken. En later kwam je dan met je moeders pinpas terug om even flink inkopen te doen

Nu is het een saaie, zure zaak geworden. No more love from me. Deckjes haal ik tegenwoordig ergens anders vandaan.
pi_70246957
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:51 schreef luciferist het volgende:

[..]

Don't drink and drive
Jep het was weliswaar mijn eigen schuld. maar desalniettemin vond ik het behoorlijk jammer!
pi_70253926
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:51 schreef Thomas B. het volgende:
Typerend. Was vorige week toevallig weer eens bij Left en het was echter helemaal leeg. De zaak was de helft ingekrompen en er stond nog maar één mannetje in de winkel. Vroeger als ik daar kwam, toen Miesj nog de baas was, was het altijd druk, zaten we daar altijd een beetje te chillen en filmpje te kijken. En later kwam je dan met je moeders pinpas terug om even flink inkopen te doen

Nu is het een saaie, zure zaak geworden. No more love from me. Deckjes haal ik tegenwoordig ergens anders vandaan.
ach, de baas van LEFT is nu John Boot. hij geeft niets om het skateboarden, alleen om de porsche en andere dure wagens die hij betaald heeft met de centen van LEFT
Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]
  maandag 22 juni 2009 @ 21:06:54 #259
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_70268203
E-zone was eens dé winkel van Utrecht. Zonde..
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_70280762
Bastiaan, dat skatepark in Almere... kan je daar goed parkeren?
pi_70281700
Ja je kunt redelijk dichtbij staan, beatrixpark bedoel je dan neem ik aan?
Die in Oostvaarders moet ook wel te doen zijn.

Maar als je leuk wilt street skaten moet je naar het centrum gaan
pi_70284094
Nah wil eerst even naar een park. Welke raad je aan?
pi_70284872
Tis maar net wat je leuk vind. Beatrixpark is wat meer voor bmx'ers. Heeft een snake, 3 pools, wat rails, 2 Boxen. Miniramp(niet echt een boeiende). Banks etc. Alles van beton dus das wel chill.
http://www.moth-bmxsport.nl/N_xp26_Memo_1.jpg

Die in Oostvaarders kan ik weinig zinnigs over zeggen, schijnt behoorlijk groot te zijn. Check voor een impressie: http://www.skateboardfederatie.nl/news/2006/02/almerenew.htm

Denk dat je bij Oostvaarders meer kan(Almere buiten). Maar als je met de auto bent kan je ze ook allebei checken.
pi_70285420
Het dat Oostvaarders ziet er wel spannend uit! Denk dat ik daar wel even ga kijken. Streeten wil ik ook wel een keer doen in Almere, maar dat is leuker met iemand die een beetje bekend is daar. Ben zelf nog nooit van m'n leven in Almere geweest eik, deels omdat er nooit echt een aanleiding toe geweest is en deels uit principe
pi_70285656
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:24 schreef Thomas B. het volgende:
en deels uit principe
+1

Kan je bijtijds wel een keer wat spots laten zien, skate er zelf nooit maar kom er wel vaak langs.

Zag ik net op tacky:

Daarzo is het best vet, je hebt daar naast een garage, daar vlakbij de "boardwalk", curbs etc. van alles en nog wat.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:04:46 #266
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_70286683
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 09:38 schreef Thomas B. het volgende:
Bastiaan, dat skatepark in Almere... kan je daar goed parkeren?
ik parkeer voor het beatrixpark altijd bij de sesamstraat (nee, dit verzin ik niet )
pi_70287086
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:04 schreef Goofup het volgende:

[..]

ik parkeer voor het beatrixpark altijd bij de sesamstraat (nee, dit verzin ik niet )
Je kunt wel nog een stukje dichterbij komen. Maar dat is te verwaarlozen.
pi_70288842
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:31 schreef Batsiaan het volgende:

[..]

+1

Kan je bijtijds wel een keer wat spots laten zien, skate er zelf nooit maar kom er wel vaak langs.

Zag ik net op tacky:
[ afbeelding ]

Daarzo is het best vet, je hebt daar naast een garage, daar vlakbij de "boardwalk", curbs etc. van alles en nog wat.

die spot is alleen amper te skaten doordat er meestal een hek staat dat dicht is
[/quote]
pi_70289214
Klopt, maar bij andere gedeeltes van die bank is het hek altijd open. Daarnaast heb je 2 meter verderop leuke bultjes waar je ook wel leuk kunt klieren.
pi_70289360
ja dat klopt wel, maar mensen die naar almere gaan willen die spot juist skaten of filmen. beetje jammer helaas!
[/quote]
pi_70298238
Nou heb me kostelijk vermaakt in Almere-Buiten... wie had dat ooit gedacht?!
pi_70725770
Kent iemand hier een goede skatestore in het westen van de VS (Californië)? Even goedkoop wat spullen kopen in de vakantie Heb al gegoogled maar vind alleen vage winkels zonder website.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:34:08 #273
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_70735015
Waarschijnlijk kun je dat beter vragen als je daar bent, of op een internationaal forum posten ofzo.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 10:33:35 #274
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_71309286
omg, mijn bushings vervangen.. wat een tyfus werk...

Mijn oude bushings zijn een halve cm korter geworden, er waren allemaal happen uit etc. Iedereen stond vol verbazing te kijken hoe mij dat ooit gelukt was... mijn trucks stonden vast vast, halve cm kingpin boven de moer. en zwarte bushings, terwijl mijn deck losser stond dan mijn slalomdeck

uiteindelijk is het gelukt, met nieuwe kingpins, 2 nieuwe plaatjes (onder), 3 verschillende tools, lijmtangen, waterpomp tang en 4 uur arbeiten

superchille aanbiedingen @ winterswijk, broeken waren 10 euro (carhart, reel, etc.)

en nu ga ik douchen want ik moet mijn nieuwe trucks inskaten (:
pi_71355824
wat een missie, net als kingpins vervangen

ow...goofup? jij oerend hard dit jaar? lekker wat bij bieren
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')