abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 mei 2009 @ 18:34:17 #226
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_69533410
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:14 schreef Thomas B. het volgende:
Liefst zou ik idd eind juni of begin juli ofzo even op en neer crossen naar Recklinghausen en gewoon even bij die gozer gaan 'shoppen'. Scheelt verzendkosten, als we veel halen, en misschien kunnen we dan nog iets met de btw proberen te regelen. Maar moet ook eea opzij leggen voor de vakantie dus ik moet even kijken hoe ik financieel zit dan. Geen dikke belastingteruggaves voor mij. Je vrienden mogen van mij meedoen, maar dat past niet allemaal in de auto denk ik
desnoods kan ik er zelf ook wel heen rijden/het laten bezorgen in Duitsland. maar ik wacht wel even tot ik gehoord heb hoe de kwaliteit nu precies is.
pi_69544449
Ik neem gewoon een lijstje van me vrienden op, haal ik het op en geef ik het weer aan hun. Dat is mischien wel het handigst.
pi_69551486
Ik denk het eik ook. Mijn redenering was dat als we met meer tegelijk zouden kopen, het gemiddeld wat goedkoper was. Maar het moet natuurlijk ook allemaal niet te omslachtig worden.

Vind de plank nog steeds prima. Zelfs express hard op de tail geland maar het bleef allemaal gewoon zitten. Ook de pop is erg lekker imo. Heb besloten wel weer mn eigen trucks eronder te zetten. Niet dat zo tegenvallen, maar dat is gewoon persoonlijk. Geen zin om aan nieuwe trucks te wennen. Kom er alleen net achter dat de rubbers verrot zijn, dus moet eerst nieuwe halen.
pi_69554558
Oke, ik dus mooie nieuwe bushings gekocht en mn trucks uit elkaar gehaald. Leuk allemaal, maar ik krijg die dingen er met geen mogelijkheid op. Het past gewoon niet Ook krijg ik de ouwe bushings er niet meer op. Heeft iemand hier toevallig een truukje voor? Of moet het echt gewoon met brute fysieke kracht? Want dat heb ik al geprobeerd, hoewel ik niet zo'n krachtpatser ben. Echt veel meegeven doen ze niet, terwijl ik toch minstens 3 millimeter tekort kom om de moer op de kingpin te kunnen draaien.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2009 16:08:51 ]
pi_69555330
das wel een beetje apart, wat voor trucks heb je?
pi_69555801
Thunders. Goeie dingen wel... daarom wil ik ze ook weer terug Gast in de winkel zei al dat het best lastig kan zijn maar dat was nogal een understatement.
pi_69555837
Mjah ik heb ook altijd gekut met die dingen, kingpin vervangen is een van de meest verrotte dingen. Vooral als je die bushings probeert in dat schijfje te drukken, die dingen zijn altijd net iets te dik.

Ik moet ook maar weer eens gaan skaten, afgelopen zomervakantie was de laatste keer, dus ben benieuwd wat ik nu nog kan. Maarja, doordeweeks te druk, in het weekend te brak, lastig .
pi_69556014
Kingpin is het probleem niet. Die ram je er zo in. Die bushings is een ander verhaal...
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:52:50 #234
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_69558012
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:22 schreef Thomas B. het volgende:
Kingpin is het probleem niet. Die ram je er zo in. Die bushings is een ander verhaal...
ik kreeg ze meestal zonder die plaatjes er wel op, dan 1 nachtje laten zitten, volgende dag verder ouwehoeren en de plaatjes ertussen
pi_69586006
Had ik ook gedaan maar het lukte nog steeds niet... begin een beetje aan mezelf te twijfelen
Ga maar even langs die shop morgen denk.
pi_69586870
Heerlijk gelongskate vandaag bij floriade.

Ook me nieuwe oldskool deck binnen die ik als slide setup voor het eerst gebruikt heb(nooit echt geslide) dat ding glijdt echt als een malle.
  zondag 31 mei 2009 @ 22:42:31 #237
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_69587168
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:33 schreef Batsiaan het volgende:
Heerlijk gelongskate vandaag bij floriade.

Ook me nieuwe oldskool deck binnen die ik als slide setup voor het eerst gebruikt heb(nooit echt geslide) dat ding glijdt echt als een malle.
zit jij ook op longboarden.nl? want dit komt mij zo bekent voor
kom een keer langs op zondag bij de uithof (Utrecht)
pi_69590968
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:42 schreef luciferist het volgende:

[..]

zit jij ook op longboarden.nl? want dit komt mij zo bekent voor
kom een keer langs op zondag bij de uithof (Utrecht)
Aye, heet daar Batsiaan, zie jou idd ook weleens posten.

Maar we moeten vooral eens meeten idd! Sinds ik meetings bijwoon vorder ik opeens ook een stuk meer met mijn eigen boardskills(nog steeds niet veel maargoed) en vind het sindsdien ook weer een stuk leuker.
Had bij de eerste meeting mijn trucks echt super strak, en iedereen had er commentaar op, maar ik reed al zo sinds ik dat ding had ermee rond(iets van 8 maanden, go figure) en nu zijn mijn ogen wel geopend mbt bushings en doe ik het alweer een stuk meer.

Shortboarden schiet er wel weer bij in, maar wil dat ook weer ff wat meer doen. Op z'n minst ff goed leren ollie'en deze zomer, ben die shuv-it wel zat .
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:15:48 #239
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_69631837
heb je de trucks ook helemaal losgemaakt van het skateboard?
Soms 'zakt' de kingpin uit de baseplate en is ie ineens een stuk korter, waardoor de rubbers niet meer passen.
Anders gebruik je tijdelijk 1 van de oude bushings en vervang je de andere later. Dan is die al een beetje soepel geworden.
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_69634074
op 21 juni is in enschede Wild in the Streets, dit evenement is elk jaar in een andere stad. omdat we in de tussentijd het skateboardend FOK uitgebreid hebben leek het mij mischien een idee om hier een fok skateboard meeting van te maken?

Dit idee was er al in 2007 maar toen kwamen uiteindelijk maar 3 man opdagen!

centraal skateboard topic meeting part 1
[quote]Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef santax het volgende:
Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]
pi_69636995
Kom volgend jaar wel, als het boarden wat beter gaat
pi_69644953
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:15 schreef Goofup het volgende:
heb je de trucks ook helemaal losgemaakt van het skateboard?
Soms 'zakt' de kingpin uit de baseplate en is ie ineens een stuk korter, waardoor de rubbers niet meer passen.
Anders gebruik je tijdelijk 1 van de oude bushings en vervang je de andere later. Dan is die al een beetje soepel geworden.
Zoals ik al zei, de oude bushings krijg ik er ook niet meer op. Trucks zijn er gewoon los en de kingpin kan echt niet verder Snap er niks van
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:07:57 #243
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_69681832

"De Maurice & Maurice Pis Gap"
  maandag 15 juni 2009 @ 08:44:07 #244
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_70016133
und, trucks alweer gefixed?
pi_70019335
nee Heb niet echt tijd gehad om te skaten de laatste tijd, maar nog wel een paar keer geprobeerd die trucks te fixen. Eerst echt een paar dagen zover mogelijk aangedraaid laten zitten zonder de hanger erop, maar die dingen veren meteen terug als ik het moertje losdraai. Misschien kan ik ze op een of andere manier tussen de bankschroef zetten ofzo, maar dan maak ik ze misschien juist kapot.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 12:24:37 #246
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_70055965
Ach Thomas B., om een goede skateboarder te zijn, moet er natuurlijk ook een schroefje loszitten
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_70058852
goofup, jij enschede zondag?
[quote]Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef santax het volgende:
Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]
pi_70058870
Ah, allemaal shifty crowd hier? Ik moet nog steeds dat parkje een keer checken daar bij die oude bowlingbaan of wat is het precies, alleen m'n board ligt al een jaar lang bij m'n ouders in Apeldoorn .
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:45:04 #249
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_70167164
Ik wil na jaren proberen en steeds weer opgeven het skaten nog een keer een kans geven, maar ik heb al heel lang geen deck meer (Laatste keer dat ik een poging deed is ook al heel lang terug)

Wat is een goed (compleet) skateboard in omgeving Alkmaar (rollin) of moet ik alles los kopen?
The Most Incredible, Baby
pi_70167182
tvp
I'm not a sinner.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')