desnoods kan ik er zelf ook wel heen rijden/het laten bezorgen in Duitsland. maar ik wacht wel even tot ik gehoord heb hoe de kwaliteit nu precies is.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:14 schreef Thomas B. het volgende:
Liefst zou ik idd eind juni of begin juli ofzo even op en neer crossen naar Recklinghausen en gewoon even bij die gozer gaan 'shoppen'. Scheelt verzendkosten, als we veel halen, en misschien kunnen we dan nog iets met de btw proberen te regelen. Maar moet ook eea opzij leggen voor de vakantie dus ik moet even kijken hoe ik financieel zit dan. Geen dikke belastingteruggaves voor mij. Je vrienden mogen van mij meedoen, maar dat past niet allemaal in de auto denk ik

Ook krijg ik de ouwe bushings er niet meer op. Heeft iemand hier toevallig een truukje voor? Of moet het echt gewoon met brute fysieke kracht? Want dat heb ik al geprobeerd, hoewel ik niet zo'n krachtpatser ben. Echt veel meegeven doen ze niet, terwijl ik toch minstens 3 millimeter tekort kom om de moer op de kingpin te kunnen draaien.
 Ook krijg ik de ouwe bushings er niet meer op. Heeft iemand hier toevallig een truukje voor? Of moet het echt gewoon met brute fysieke kracht? Want dat heb ik al geprobeerd, hoewel ik niet zo'n krachtpatser ben. Echt veel meegeven doen ze niet, terwijl ik toch minstens 3 millimeter tekort kom om de moer op de kingpin te kunnen draaien. 

Gast in de winkel zei al dat het best lastig kan zijn maar dat was nogal een understatement.
 Gast in de winkel zei al dat het best lastig kan zijn maar dat was nogal een understatement.

.
 .

zit jij ook op longboarden.nl? want dit komt mij zo bekent voorquote:Op zondag 31 mei 2009 22:33 schreef Batsiaan het volgende:
Heerlijk gelongskate vandaag bij floriade.
Ook me nieuwe oldskool deck binnen die ik als slide setup voor het eerst gebruikt heb(nooit echt geslide) dat ding glijdt echt als een malle.

Aye, heet daar Batsiaan, zie jou idd ook weleens posten.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:42 schreef luciferist het volgende:
[..]
zit jij ook op longboarden.nl? want dit komt mij zo bekent voor
kom een keer langs op zondag bij de uithof (Utrecht)
 .
.

Zoals ik al zei, de oude bushings krijg ik er ook niet meer op. Trucks zijn er gewoon los en de kingpin kan echt niet verderquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:15 schreef Goofup het volgende:
heb je de trucks ook helemaal losgemaakt van het skateboard?
Soms 'zakt' de kingpin uit de baseplate en is ie ineens een stuk korter, waardoor de rubbers niet meer passen.
Anders gebruik je tijdelijk 1 van de oude bushings en vervang je de andere later. Dan is die al een beetje soepel geworden.
 Snap er niks van
 Snap er niks van  

Heb niet echt tijd gehad om te skaten de laatste tijd, maar nog wel een paar keer geprobeerd die trucks te fixen. Eerst echt een paar dagen zover mogelijk aangedraaid laten zitten zonder de hanger erop, maar die dingen veren meteen terug als ik het moertje losdraai. Misschien kan ik ze op een of andere manier tussen de bankschroef zetten ofzo, maar dan maak ik ze misschien juist kapot.
 Heb niet echt tijd gehad om te skaten de laatste tijd, maar nog wel een paar keer geprobeerd die trucks te fixen. Eerst echt een paar dagen zover mogelijk aangedraaid laten zitten zonder de hanger erop, maar die dingen veren meteen terug als ik het moertje losdraai. Misschien kan ik ze op een of andere manier tussen de bankschroef zetten ofzo, maar dan maak ik ze misschien juist kapot.

.
 .

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |