En toch vind ik een kickflip van een 8 stair toffer dan alles wat jij in dat filmpje doet.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:44 schreef hermanniet het volgende:
wheelies![]()
g-turns![]()
voetenwerk![]()
freestyle
Sinds we een geheime relatie hebben gehad weten we alles van elkaar, hij ook mijn wachtwoord...quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:06 schreef murderH het volgende:
waarom kan hij onder jou acount posten?
tegen de knie zul je bedoelenquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:00 schreef luciferist het volgende:
[..]
Ga eens terug naar je snowboard topicbeetje mee willen praten met de echte sporters hier he!
ontopic:
kickflip heelflip en variel flip heb ik nu zowel gewoon als fakie wel onder de knie..
Ik geniet er altijd vanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:22 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik denk dat ik hier ook maar eens moet posten!Ik skateboard zelf ook al een poos, woon zelf in londen dus het gaat soms wat moeilijk maar je hebt wel toffe parks in Londen
En sommige vinden het maar raar dat een student economie, in zakelijk hartje londen, relatief netjes gekleed een skateboard mee heeft
Mja maar ik woon en studeer in Londen, zeg maar een lange vakantiequote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:56 schreef Goofup het volgende:
ik heb ook nog goeie herinneringen aan Londen. Low budget vakantie; overnachten en douchen met de brandslang in een parkeergarage in Wimbledon
We mochten gratis het playstation skatepark in, omdat we uit Holland kwamen, maar was achteraf toch erg duur, omdat we een wielklem hadden.
skate-mentaliteit: gewoon doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:55 schreef sitting_elfling het volgende:
kutweer hier in Londen, regen en kei-harde wind. Dikke bende! Ik wil skaten en mn buren vinden het niet leuk als ik wat loop te geinen op mn kamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |