abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36631994

Voor alle flexe flatlanders, stylische streeters, vette verters, bombastische bowlriders, chillende cruisers en alle anderen die zich goed voelen met een plank en vier wieltjes onder de voeten.

Ik trek net mn rolluik open en zie een blauwe lucht en een zonnetje. De zomer is er bijna! Hebben jullie nog specifieke skateplannen voor deze mooie dagen?

Ik chill over een tijdje bij een dude die ik ken in de achtertuin waar hij een miniramp heeft gebouwd Kijken of ik mijn rampskills eens bij kan schaven.
pi_36634414
Hoop dat het vandaag een beetje lekker weertje gaat worden, heb wel zin om ff lekker le rollen...
zondag in burnside geweest was vet!!!

bag of suck al gezien?
going no where fast.
www.outlawz.nl nu ook met paypal!!
Nieuwe website voorlopig nog op www.gamesdiscount.nl
pi_36635079
Goofup:maar wel nieuw truukje daarvoor.. frontside bigspin sadgrab (van launchramp op het platform)
uit het vorige deel.
Vet hoe kommie daar nou weer op?
moet zeker weer ff naar everland van de week! eindelijk weer een weekend geen contest met het team.. lekker zelf raggen..
going no where fast.
pi_36640180
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 11:14 schreef floydvisser het volgende:

bag of suck al gezien?
Staat al een tijdje op mn HD plus nog even langs de premiere geweest. Nu nog proberen de nieuwe King Of The Road ergens vandaan te trekken.
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:26:16 #5
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_36642000
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 11:37 schreef floydvisser het volgende:

Vet hoe kommie daar nou weer op?
Ik kon al frontside shove-it sadgrab [sub]tenminste... kunnen... ik heb daar laatst in Blender over de pyramid mijn schouder mee uit de kom gevallen, maar goed [sub]
Die deed ik vrijdag in Rollywood (skateparkje in Arnhem) weer en ik draaide een keer per ongeluk iets verder. Toen ging ik hem maar bigspin proberen..
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_36642065
Over Arnhem gesproken, Joey's Skatepaleis daar houdt er mee op. Zijn er mensen in de buurt die al iets weten over een sale (hell, ik blijf Nederlander )
  dinsdag 4 april 2006 @ 17:11:12 #7
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_36645568
Ik hoorde ook al dat Joey's geloten ging worden, maar van sales heb ik niks gehoord, maar ik ben ook een beetje van de concurrent, Brainwash .
Joey's is natuurlijk een keten van Left, dus de spullen kunnen ze natuurlijk gewoon doorsluizen naar andere Left-winkels, maar wie weet...
pi_36664823
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:26 schreef thaWarhead het volgende:

[..]

Staat al een tijdje op mn HD plus nog even langs de premiere geweest. Nu nog proberen de nieuwe King Of The Road ergens vandaan te trekken.
die kon ik ook neit direct vinden maar heb de dvd hier.. hij is erg vet!
het lijkt inmiddels wel of de deelnemers het lekker beginnen te vinden om een vrouw van boven de 40 te zoenen.. hele vette foottie en cool concept, misschien een keertje in nl zoiets doen tussen de shops.. lijkt me grappig
going no where fast.
  woensdag 5 april 2006 @ 12:15:39 #9
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_36668839
(welk concept?) ken de film niet
pi_36669087
4 pro-teams (dit jaar Element, Habitat, Zero en Flip) bezoeken een aantal steden in de States. Ze krijgen opdrachten die ze op video vast moeten leggen. Dit zijn skatedingen (doe bepaalde tricks) tot complete onzin (kus een vrouw boven de 40, trap een board van een voorbijganger stuk, ) Voor elke opdracht staat een bepaald aantal punten, team met de meeste punten wint en mogen volgend jaar weer meedoen. Alle opdrachten van dit jaar vind je hier in een PDF-je.
pi_36671823
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:15 schreef Goofup het volgende:
(welk concept?) ken de film niet
ze doen het al een paar jaar, blijft vet... ehmmm...2003kijken?
de moeite waard! de nieuwe 411 14/1 ook wel!

[ Bericht 4% gewijzigd door floydvisser op 05-04-2006 14:08:00 ]
going no where fast.
pi_36809910
Zo ik snowboard wel zo nu en dan. en nu wil ik wel eens gaan skateboarden. maar daar heb ik nul verstand van nu inmiddels 2x aan knie geopereerd en snowboarden gaan we ook weer oppakken... maar nu wil ik toch ook wel lekker zo vanuit huis wat kunnen doen ipv naar een indoorbaan te reizen elke keer....

1. een niet te duur maar wel goed boardje is leuk maar weet er echt geen drol vanaf waar naar te vragen in winkels etc.. wie helpt...

2. zodra ik boardje heb... en iemand heeft zin om mij eens op dat ding te leren staan/mij een ollie te leren mag zich altijd melden,... ik woon in rotterdam, ben vrouw en ben 21 jaartjes jong

mijn dank is groot!
pi_36814281
quote:
Op zondag 9 april 2006 23:56 schreef BlueCurl het volgende:
Zo ik snowboard wel zo nu en dan. en nu wil ik wel eens gaan skateboarden. maar daar heb ik nul verstand van nu inmiddels 2x aan knie geopereerd en snowboarden gaan we ook weer oppakken... maar nu wil ik toch ook wel lekker zo vanuit huis wat kunnen doen ipv naar een indoorbaan te reizen elke keer....

1. een niet te duur maar wel goed boardje is leuk maar weet er echt geen drol vanaf waar naar te vragen in winkels etc.. wie helpt...

2. zodra ik boardje heb... en iemand heeft zin om mij eens op dat ding te leren staan/mij een ollie te leren mag zich altijd melden,... ik woon in rotterdam, ben vrouw en ben 21 jaartjes jong

mijn dank is groot!
een beetje goed compleet skateboard heb je al voor ongeveer 100euro, plankje en wieltjes zijn meestal wel oke, de truuks, zijn meestal net wat minder maar sturen naar behoren..
als je een tijdeje met je nieuwe dekkie aan de slag bent geweest kan je die altijd nog los vervangen...
het enige waar je op moet letten is dattie (het board) niet al te breed is...
mocht je zelf een board samen willen stellen denk ik dat je op minimaal 150euro moet rekenen.
truukjes leren lijkt moeilijker als het is door naar andere te kijken en een beetje te concentreren/nadenken kom je een heel eind!
deze gast weet alles over de ollie
going no where fast.
pi_36814638
Voor 100 euro heb je een absolute beginplank, 150-170 zorgt voor een wat betere set-up naar keuze. Als je geen flinke portemonnee hebt zijn die beginners goed genoeg om erachter te komen of het wat gaat worden. Zo heb je iig een basis en kun je makkelijk uitbreiden/vervangen. Winkels kunnen je goed helpen, dus loop de Sevenply of Left binnen en vertel wat je wilt en je kunt een goed advies verwachten. Op internet kun je veel geschreven tricktips vinden evenals video's. Of zoek op wat minder legale netwerken trick tip video's. Verder willen mensen in parken je vaak ook wel helpen met wat tips.
pi_36816936
quote:
Op maandag 10 april 2006 10:03 schreef thaWarhead het volgende:
Verder willen mensen in parken je vaak ook wel helpen met wat tips.
volgens mij zouden die me compleet uit lachen

maar zo met rond de 100 euro ff een keer Left of Sevenply binnen stappen zal ik eens gaan doen binnenkort!
pi_36817155
als je nog niet kan ollie-en e.d. hebbie aan zo'n compleet plankie van 100eu (atm of minilogo meestal) voldoende om alles te kunnen leren wat je maar wil... alleen de truuks zijn van een tijdje terug ( tracker b52's of gullwing shadows), en toen ollie-de iedereen ook gewoon, t plankje is het belangrijkst!
die completes van de skateshops van 100eu hebben over het algemeen een net zo goed plankje als die je los kan kopen, 't is er alleen 1 zonder plaatje, of zonder de naam van een bekende skater.
het hout en de constructie zijn nagenoeg identiek , en is dus echt niet beter of slechter als de duurdere decks.
ik sloop al 16 jaar dekkies, en heb tussen de decks over het algemeen weinig verschil qua kwaliteit gemerkt... (hier en daar een uitzondering, maar die maken ze dan ineens niet meer )

na een paar maanden of een jaar hebbie al wat meer ervaring en waarschijnlijk ook op meerdere verschillende decks wielen en truuks gereden, en weet je een beetje beter wat je lekker vind...of lijkt... en kies je wat beter!
going no where fast.
pi_36817429
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:41 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

volgens mij zouden die me compleet uit lachen

maar zo met rond de 100 euro ff een keer Left of Sevenply binnen stappen zal ik eens gaan doen binnenkort!
lijkt me een beetje vaag als ze je dan uitlachen..

over de 100eu completes.. de plank komt vaak uit dezelfde fabriek als je merk plankje.. maar ja met bekendere merkjes skate natuurlijk een stuk beter!(not)
ATM is van real skateboards(deluxe) en minilogo van powell, walter van sevenply of wie dan ook van left.. weten dat net zo goed

net een klein leesfoutje gemaakt..
succes!

[ Bericht 12% gewijzigd door floydvisser op 10-04-2006 13:13:06 ]
going no where fast.
  maandag 10 april 2006 @ 12:10:48 #18
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_36817886
Iedereen is ooit begonnen met skaten, dus kun je best vragen stellen aan skaters in een park.
  maandag 10 april 2006 @ 12:25:57 #19
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_36818308
hoi,
ik mag 4 weken niet skaten,
hand gebroken met primo 2 primo flip,
kut zooi, mooi weer, ik wil skaten
pi_36819496
quote:
Op maandag 10 april 2006 12:25 schreef luciferist het volgende:
hoi,
ik mag 4 weken niet skaten,
hand gebroken met primo 2 primo flip,
kut zooi, mooi weer, ik wil skaten
ouch! balen.... maar ja gaat wel weer over!
zo wel even rollen.. sorry!

o ja: bob's canyon jump!!!

[ Bericht 11% gewijzigd door floydvisser op 10-04-2006 13:18:10 ]
going no where fast.
pi_36879388
going no where fast.
pi_36881209
Die prankcall naar Nate Sherwood op het einde
pi_36884318
quote:
Op woensdag 12 april 2006 11:13 schreef thaWarhead het volgende:
Die prankcall naar Nate Sherwood op het einde
idd te erruuuggg
going no where fast.
  woensdag 12 april 2006 @ 23:20:54 #24
136021 gateh
be different
pi_36906392
morgen ga ik weernaar de independent outlet(a'dam)om 11 uur soggends met wat vrienden kleertjes kopen. deck koop ik eind va nde maand zodra er geld is!(ouders wille niet sponsoren )
osdorp posse!
  woensdag 12 april 2006 @ 23:22:03 #25
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_36906429
yeaaah eergister weer eventjes warm gelopen, niet zoveel geskate laatste tijd, ben een beetje een luie mooi weer skater :D Maar het ging wel oke
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')