Staat al een tijdje op mn HD plus nog even langs de premiere geweest. Nu nog proberen de nieuwe King Of The Road ergens vandaan te trekken.quote:
Ik kon al frontside shove-it sadgrab [sub]tenminste... kunnen... ik heb daar laatst in Blender over de pyramid mijn schouder mee uit de kom gevallen, maar goedquote:
die kon ik ook neit direct vinden maar heb de dvd hier.. hij is erg vet!quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:26 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Staat al een tijdje op mn HD plus nog even langs de premiere geweest. Nu nog proberen de nieuwe King Of The Road ergens vandaan te trekken.
ze doen het al een paar jaar, blijft vet... ehmmm...2003kijken?quote:
een beetje goed compleet skateboard heb je al voor ongeveer 100euro, plankje en wieltjes zijn meestal wel oke, de truuks, zijn meestal net wat minder maar sturen naar behoren..quote:Op zondag 9 april 2006 23:56 schreef BlueCurl het volgende:
Zo ik snowboard wel zo nu en dan. en nu wil ik wel eens gaan skateboarden. maar daar heb ik nul verstand vannu inmiddels 2x aan knie geopereerd en snowboarden gaan we ook weer oppakken... maar nu wil ik toch ook wel lekker zo vanuit huis wat kunnen doen ipv naar een indoorbaan te reizen elke keer....
1. een niet te duur maar wel goed boardje is leuk maar weet er echt geen drol vanaf waar naar te vragen in winkels etc.. wie helpt...
2. zodra ik boardje heb... en iemand heeft zin om mij eens op dat ding te leren staan/mij een ollie te leren mag zich altijd melden,... ik woon in rotterdam, ben vrouw en ben 21 jaartjes jong
mijn dank is groot!
volgens mij zouden die me compleet uit lachenquote:Op maandag 10 april 2006 10:03 schreef thaWarhead het volgende:
Verder willen mensen in parken je vaak ook wel helpen met wat tips.
lijkt me een beetje vaag als ze je dan uitlachen..quote:Op maandag 10 april 2006 11:41 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
volgens mij zouden die me compleet uit lachen
maar zo met rond de 100 euro ff een keer Left of Sevenply binnen stappen zal ik eens gaan doen binnenkort!
ouch! balen.... maar ja gaat wel weer over!quote:Op maandag 10 april 2006 12:25 schreef luciferist het volgende:
hoi,
ik mag 4 weken niet skaten,
hand gebroken met primo 2 primo flip,
kut zooi, mooi weer, ik wil skaten
idd te erruuugggquote:Op woensdag 12 april 2006 11:13 schreef thaWarhead het volgende:
Die prankcall naar Nate Sherwood op het einde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |