Checkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:01 schreef Document1 het volgende:
Als je nou nog ff een link in je afsluitende post zet naar dit topic ben je helemaal goed bezig
ik ben op mijn 18e begonnen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:57 schreef Evenveel het volgende:
ik kan helemaal niet skateboarden maar ik vind het stiekum wel heel tof
ik wil het ook leren, maar ik ben 21 en dat vind ik leip
Ah jho als er 1 dinig is wat koel is van skaten is dat het geen zak uitmaakt hoe goed je bent of wat je doet, als je maar lol hebt!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:57 schreef Evenveel het volgende:
ik kan helemaal niet skateboarden maar ik vind het stiekum wel heel tof
ik wil het ook leren, maar ik ben 21 en dat vind ik leip
Mijn broertje is 13 (of 14... euhquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:10 schreef hermanniet het volgende:
[..]
ik ben op mijn 18e begonnen...
het kan prima, maar je moet er wel tegen kunnen dat kids van 1/3 jouw leeftijd jou er gigantisch uitskaten en tricks veel sneller leren dan jij![]()
eerst leren ollien!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:56 schreef Evenveel het volgende:
[..]
Mijn broertje is 13 (of 14... euh) en die doet echt van alles... Kom ik aan, lekker lomp doen... Als ik een trick wil doen ga ik wel de lucht in maar dat skateboard gaat mooi rechtdoor, zelfde richting
Hoe hebben jullie dat geleerd? Door te doen? Af te kijken? Via een 'meester' (betere/oudere jongen/man)?
quote:
Ja gewoon veel doen, proberen, veel afkijken en op je bek gaan. En op het skatepark is eigenlijk iedereen je 'meester'.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:56 schreef Evenveel het volgende:
[..]
Mijn broertje is 13 (of 14... euh) en die doet echt van alles... Kom ik aan, lekker lomp doen... Als ik een trick wil doen ga ik wel de lucht in maar dat skateboard gaat mooi rechtdoor, zelfde richting
Hoe hebben jullie dat geleerd? Door te doen? Af te kijken? Via een 'meester' (betere/oudere jongen/man)?
Weet je wat zo grappig is aan die bart smit planken? Heb heel wat van die kleine gastjes zien beginnen op zo'n board en die kregen er dan ook weinig op voor elkaar. Simpelweg omdat het onmogelijk is om op zo'n board een normaal truukje te doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:39 schreef ikJur het volgende:
TVPop-shove it
begin met een pro deck aan bart smit zooi heb je nix (al heb ik er wel op leren steppen en olliën)
Mini Logo is van Powell.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:43 schreef Leonos het volgende:
Ik had een deck van 120 euro.
Kweenie of dat pro isVan mini-logo iig
ik dacht zo :quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:10 schreef luciferist het volgende:
en 20 schroefdingtjes?
per truck:
4 schroefjes
2 op de assen
1 op kingpin
x2 = 14?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |