wel blijft iedereen die hier post een coño!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:21 schreef ikJur het volgende:
Welcom in het Centrale Skateboard Topic
Alle vorige delen op chronologische volgorde:
[Centraal] Skateboarding
[Centraal] Skateboarding part II, we hadden het over Wieger
[CENTRAAL] Skateboarding part III - Lopen is voor mietjes
[Centraal] Skateboarding Part IV - voor luie voetgangers
[Centraal] Skateboarding Part V - De zomer komt eraan!
[centraal] skateboarding topic deel #6
[centraal] skateboarding topic deel #7
[centraal] skateboarding topic deel #8
[centraal] skateboarding topic deel #9
[centraal] skateboarding topic deel #10 zonder luciferist :(
[Centraal] Skateboarding Topic #11, nu met lekker weer!!
[Centraal] Skateboarding Topic #12, Waarom ik :(?!
[Centraal] Skateboarding Topic #13 - Antwerpen?
[Centraal] Skateboarding topic deel 14 regen, regen, regen..
[Centraal] Skateboarding topic deel 15, komt gij ook Ikjur??
Heb jij ook zoiets? met andere woorden, ben jij zo'n stoere poolboer, straatsurfers, freestylefreaks, downhill dodo's of een vert figuur?
of ben je gewoon een lekker wijf? dan hoor je hier in dit topic!
nouja mijn vriendin geeft me wel veel zoentjes op me neusjequote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:35 schreef luciferist het volgende:
[..]
agh, je gezicht was toch al niet je van het.
kameraad besteld fisheye, kameraad word gek van wachten, kameraad's HD-TV0recorder camera gaat kapot en is hem 3 weken kwijt, kameraad krijgt fisheyequote:Op zondag 2 maart 2008 00:43 schreef murderH het volgende:
de locals van area vroegen me om een serie op te zetten zoals mr fisheye, nou hier is part 1 dan:
parkratten vol. 1
enjoi.
http://www.vimeo.com/743315
onder welke steen heb jij gelegenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:31 schreef KaMo het volgende:
Conõ?
kerel wtf die laatste run kap je gewoon afquote:Op zondag 2 maart 2008 00:43 schreef murderH het volgende:
de locals van area vroegen me om een serie op te zetten zoals mr fisheye, nou hier is part 1 dan:
parkratten vol. 1
enjoi.
http://www.vimeo.com/743315
heul niet, dat was de hele runquote:Op zondag 2 maart 2008 23:22 schreef ikJur het volgende:
[..]
kerel wtf die laatste run kap je gewoon af
ja, voor je het weet heb je een telefoonvirus te pakken!quote:Op zondag 2 maart 2008 13:16 schreef luciferist het volgende:
[..]
of je neemt hem in de rug
ik ben ook ziek nu trouwens
stomme goofup besmet mij via een smsje
Ik zeg helemaal niet dat ik jou bedoelde. Misschien bedoelde ik Ambrosius welquote:Op maandag 3 maart 2008 14:22 schreef luciferist het volgende:
Ambrosius, ik heb een groot aids gezwel en ga dood, en goofup zegt dat ik dat verdien = doodsverwensing.
ban graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |