quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:petre86 mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 26-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen. Gaat binnenkort werken bij een transportbedrijf! Hobbies/interesses; muziek, luchtvaart, theater (cabaret), koken, auto's en films
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
petre86 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
ook_gek 22 augustus
2Mini 08 september
Ratmen 3 november
nectarientje 29 december
Elegy 31 december
Als ik er de kerstdagen niet ben moet jij een goed woordje voor me doen!quote:Op woensdag 24 december 2008 19:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
En daar kan je ook mee stemmen hoor[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR #2
alleen 2 keer met zelfde account mag niet
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:40 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als ik er de kerstdagen niet ben moet jij een goed woordje voor me doen!
Haha, misschien tot vanavond.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:51 schreef zeemonster het volgende:
Hee alweer een nieuw topic ... het gaat weer wat sneller de laatste tijd.
Ik ga vanavond naar het Paard, begin nu wel een beetje zin te krijgen om te gaan , eerder op de dag had ik dat namelijk niet..
Nu twijfelen wat ik aanmoet.. Hebben jullie plannen met de kerstdagen of is het allemaal ouders en schoonouders?
In ieder geval geen overhemd met korte mouwen en stropdas.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:39 schreef Walter-Ego het volgende:
Ah, je weet dus al wat je aan gaat trekken. Ik ben nog in dubio. Het wordt één van volgende combinaties:
- Nette, donkerblauwe spijkerbroek;
- Bordeauxrood overhemd met kleine streep erin;
- Zwart vest met capouchon;
- Zwarte katoenen broek;
- Cheap Monday slimfit overhemd met korte mouwen;
- Zwarte stropdas;
Nog 10 minuten om te beslissen en alles bij elkaar te zoeken! :p
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:29 schreef zeemonster het volgende:
Nou als je mij wil herkennen , kan niet missen. Ik heb sproeten , roodbruin haar tot mijn schouders, een zwartbeige jurk aan met een soort van blokjes erop en lange laarzen.
Je gaat 2e kerstdag klussen aan iets wat morgen klaar moet zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 21:14 schreef Walter-Ego het volgende:
2e Kerstdag lekker klussen! M'n keuken moet af voor m'n housewarming van morgen.
Ik zat me ook net af te vragen hoe hij dat gaat doen....quote:Op woensdag 24 december 2008 22:13 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Je gaat 2e kerstdag klussen aan iets wat morgen klaar moet zijn
Van de koppus afgeredenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Auto te water bij de Strandweg....
WTF hoe krijg je dat nou weer voormekaar?
Erm, het moet zaterdag af zijn. Back to the Future zit er helaas niet in.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:13 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Je gaat 2e kerstdag klussen aan iets wat morgen klaar moet zijn
Staatsloterij winnen en dan is er niets meer aan de hand.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:42 schreef 2Mini het volgende:
Oliebol halen levert Hagenaar boeteregen op
Hier om de hoek, maar ik was het niet
Nee, ook dicht denk ik.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:48 schreef Elegy het volgende:
Zijn morgen de winkels in het centrum eigenlijk open?
Sommige wel, sommige niet. Ik denk dat de grotere winkels zoals de Bijenkorf wel open zijn.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:48 schreef Elegy het volgende:
Zijn morgen de winkels in het centrum eigenlijk open?
Hmm, naja, anders ga ik zaterdag wel even kijken, heeft toch niet zoveel haast. Wil de dvd The Snowman kopen voor mijn nichtjequote:Op donderdag 25 december 2008 21:42 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Sommige wel, sommige niet. Ik denk dat de grotere winkels zoals de Bijenkorf wel open zijn.
Jaquote:Op donderdag 25 december 2008 16:16 schreef Atreidez het volgende:
Me account doet het nogHeb je gewonnen AA?
quote:Prio 2 GV Minckelersstraat 62 Hulp/Dienstverlening(kat in een pijp van 7m gevallen binnenshuis) 0045
1500010 Brandweer Regionaal Monitorcode RAC
1500102 Brandweer Den Haag Bevelvoerder Escamp
1500502 Brandweer Den Haag Lichtkrant Escamp
Yay, een prio 2 uitruk voor een kat!quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]zijn ze nu mee bezig bij me overburen
![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:40 schreef zeemonster het volgende:
Hoe komt die kat daarin terecht dan ?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]weet niet
alleen om bij de kat te komen hebben ze de deur van de buren naast de katteneigenaar moeten openbreken en daar troffen ze waarschijnlijk wat dingen aan die niet door de beugel konden
want toen hij thuis kwam werd hij gearresteerd
oja en die lijer had dus blijkbaar ook nog post van mij en andere buren in zijn huis liggen want ik kreeg net van een agent een pakketje aangereikt waar me xbox game in zat die ik vorige week al had moeten ontvangen
Kat is er volgens mij nog niet uit
Het wordt steeds gezelliger hier in de buurt, 2 weken geleden 2 ventjes afgetuigd bovenop t winkelcentrum, deze week 100 meter de andere kant op een dooie in een kelderboxquote:Brandweerlieden hebben afgelopen nacht een overleden persoon gevonden in een kelderbox in Den Haag, nadat daar brand had gewoed. Dat meldde een woordvoerster van de brandweer.
De brand brak rond 03.00 uur vannacht uit in de bergingsruimte van een portiekwoning aan de Rossinilaan. Door flinke rookontwikkeling moesten omwonenden enige tijd hun huis uit.
Het dode lichaam werd pas ontdekt nadat de brand was geblust, aldus de woordvoerster. Waarschijnlijk is het slachtoffer een vrouw.
Hoe lang woon je daar al?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:01 schreef Qrious het volgende:
[..]
Het wordt steeds gezelliger hier in de buurt, 2 weken geleden 2 ventjes afgetuigd bovenop t winkelcentrum, deze week 100 meter de andere kant op een dooie in een kelderbox![]()
Owja, hoi![]()
rofl, toevallig net 2 wekenquote:
ik heb altijd geluk daar (40 keer afkloppen) als een soort wonder is er altijd een plaatsje vrij, ik gooi me meuk weg en na 5 minuten ben ik vertrokken. Aardige gasten daar ook.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:12 schreef knnth het volgende:
Zo, ik rijd voortaan alleen nog maar in het weekend na kerst naar de Plutostraat. Was geen hond op het milieudepot, en dat op een zaterdag
Tuurlijk zijn ze aardig als je weer in je dikke Aston Martin aankomt en lief naar ze lachtquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:15 schreef becky27 het volgende:
die mannen bij de plutostraat zijn echt aardig, ze kennen me inmiddels (aparte auto) en ds wel lache!
quote:Dodelijk slachtoffer bij brand in garagebox
Leidschendam – Bij een brand in een garagebox in de Burgemeester Keijzerlaan trof de brandweer vannacht rond half vijf bij het openen van de garage een dodelijk slachtoffer aan. Bij het brandje kwam veel rook vrij in het trappenhuis van de erbovengelegen flat. Zes personen, drie volwassenen en drie kinderen, zijn door het ambulancepersoneel nagekeken en in verband met rookklachten meegenomen naar het ziekenhuis. De politie stelt een onderzoek naar de oorzaak in.
De brandweer werd rond half vijf door bewoners van de flat, bestaande uit vijf woonlagen, in kennis gesteld dat er brand was in het trappenhuis. Bij aankomst van de brandweer waren al twaalf bewoners uit hun woningen gevlucht. Van deze twaalf hadden er zes langer in de rook gestaan. Deze personen zijn in verband met rooklachten naar het ziekenhuis vervoerd.
Bij nader onderzoek van de brandweer bleek dat er brand was in een garagebox aan de achterzijde van de flat. Bij het openen van de garage lag een slachtoffer. Het slachoffer bleek te zijn overleden. De brand zelf was gering en kon snel geblust worden. Na ventilatie van het trappenhuis en na metingen op gevaarlijke stoffen konden de bewoners weer veilig terug naar hun woning.
De schade is gering. De recherche stelt een onderzoek in naar de oorzaak .
quote:Identiteit slachtoffer brand Leidschendam bekend
Leidschendam – Het slachoffer van de garagebrand zondagochtend in Leidschendam blijkt een 20-jarige Hagenaar te zijn. Brandweermannen vonden het stoffelijk overschot van de man, nadat zij zondagochtend 28 december om 04.30 uur een brand in een garagebox aan de Burgemeester Keijzerlaan hadden geblust. De politie onderzoekt de toedracht van de brand en de aanwezigheid van de 20-jarige Hagenaar.
Ik ken hem, mijn vriendin zat bij hem op de middelbare schoolquote:Op zondag 28 december 2008 19:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Als het een lopend onderzoek is zijn ze meestal niet zo van de details.
wat extra info over de dooie:
[..]
Leidschenveenquote:Op maandag 29 december 2008 10:45 schreef Qrious het volgende:
Neeh, alleen maar oudjes enzo, tuig kan de woningen hier niet betalen denk
(of vind t gewoon te saai om in te wonen, gelijk hebben ze). De jongere mensen/gezinnen waar wél wat te beleven valt wonen meer bij zeemonster in de buurt, een paar straten verderop
Vier it in Leidschenveen bij vrienden, eens kijken of het nog íets heeft van wat t 8 jaar geleden was daar
De piste zoek ik 2 dagen later op
Waar ga je heen? Ik ga ook 3 januari op wintersport!quote:
In Zoetermeer dus?quote:Op maandag 29 december 2008 10:54 schreef XL het volgende:
Oud en Nieuw vier ik ook buiten Den Haag overigens. Op een Bauer sucht Frau-party bij onze Oosterburen
Nice, skien of boarden?quote:Op maandag 29 december 2008 10:53 schreef XL het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Ik ga ook 3 januari op wintersport!
Ik heb toen ik 11 was 1 week geskied. Vervolgens 15 jaar gesnowboard (rond de 60 weken ofzo)en een paar maanden geleden heb ik ski's gekocht. Onlangs in Zoetermeer geskied, dat ging ontzettend goed. Deze vakantie wordt dus wisselen tussen beide.quote:Op maandag 29 december 2008 11:22 schreef Qrious het volgende:
[..]
Nice, skien of boarden?
Ik ga naar Valloire (Frankrijk, niet ver bij t drielandenpunt met Zwitserland en Italie vandaan), met zijn 9enHeb er zin innnnnnnnnnnn
Vooral tijdens de studententijd liep het aantal weken per jaar hard op.quote:Op maandag 29 december 2008 11:28 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb toen ik 11 was 1 week geskied. Vervolgens 15 jaar gesnowboard (rond de 60 weken ofzo)en een paar maanden geleden heb ik ski's gekocht. Onlangs in Zoetermeer geskied, dat ging ontzettend goed. Deze vakantie wordt dus wisselen tussen beide.
Ik ga naar Kirchberg in Tirol, Oostenrijk.
Wat je ook doet. Vertel vooral niet dat je over het moment nadenkt. Je belt toch als je iets te vertellen hebt of als je iets wil weten? Niet omdat het 32 uur en 24 minuten nadat je nummer hebt gekregen is. Ga je ook van tevoren beslissen hoe lang je mag bellen?quote:Op maandag 29 december 2008 11:52 schreef Elegy het volgende:
Vraagje: Als je 's ochtends een telefoonnummer krijgt van een meisje, is het dan te snel als je haar 's avonds al belt?
Ik ben al tijden uit dat datinggebied namelijk
Komt dat desperate over, of juist daadkrachtig? We hebben wel afgesproken zondag wat te gaan drinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XC70 Cross Countryquote:Op maandag 29 december 2008 12:19 schreef Elegy het volgende:
Ja ik vind het een beetje eng. Zolang hebben we nog geen contact, sinds een week af en toe een berichtje op hyves.
En nu gaan we dus zondag wat drinken maar ik zit al helemaal met angstgedachten aan Volvo stations, golden retrievers en anderhalf kind![]()
![]()
Ja, dat weet ik wel. Maar ik loop vaak op de zaken vooruitquote:Op maandag 29 december 2008 12:24 schreef melanie_the_miss het volgende:
Je gaat wat drinken, niet trouwen!
stuur vanavond gewoon een smsquote:Op maandag 29 december 2008 12:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel. Maar ik loop vaak op de zaken vooruit
Dat kan ook nog. Maar ik had al besloten dat ik haar morgen pas bel. Als ze me vanavond aanspreekt op msn, dan kan ik er niks aan doen natuurlijk hèquote:Op maandag 29 december 2008 12:29 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
stuur vanavond gewoon een sms
Ga wat met haar drinken
kijk hoe het verloopt
kijk of je verliefd word
EN DAARNA mag je aan de golden retriever denken.
Mijn reputatie, wat doe je?quote:
quote:
Ik heb nog geen Volvo hoorquote:Op maandag 29 december 2008 13:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik zou meteen een golden retriever willen!
Nee idd, je kan beter beginnen met vragen of ze 1,5 kind van je wil.. bij d'r koffiequote:
Nuja, dan kan ik altijd nog aankomen met klonen enzoquote:Op maandag 29 december 2008 14:12 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Nee idd, je kan beter beginnen met vragen of ze 1,5 kind van je wil.. bij d'r koffie
Gewoon bellen johquote:Op maandag 29 december 2008 14:34 schreef Elegy het volgende:
Hou op![]()
...en toch twijfel ik tussen vanavond en morgen
Zegt genoeg, toch?quote:Op maandag 29 december 2008 13:23 schreef Elegy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben een onwijs stoere en nooit onzekere alfaman! Hoor!
Dan vraag ik naar zijn dochterquote:Op maandag 29 december 2008 15:20 schreef knnth het volgende:
En dan bel je en dan hoor je aan de andere kant van de lijn een zware mannenstem
Ik blijf het tegen mezelf herhalen, misschien dat ik er ooit nog eens zelf in ga gelovenquote:
HS en de Paasquote:Op maandag 29 december 2008 17:42 schreef Elegy het volgende:
Ieks! Ik krijg net een smsje van haar dat ze met de trein komt zondag... CS maar zeggen, of HS? Ik woon vlakbij HS maar da's zo dichtbij...
En wat zijn leuke tentjes om redelijk neutraal wat te drinken?
Nou dat doe ik niet, maar vaak draait het daar wel op uit. Of mss is dat het type wat ik aantrekquote:Op maandag 29 december 2008 17:56 schreef Qrious het volgende:
En vooral alle mannen over een kam scheren hoor JillZe kan zelf ook wat input aan dr vriendje geven
Dat ligt er maar helemaal aan of je gewoon voor de lol gaat shoppen. Btje 80.000 winkeltjes kijken enzo. Of als je gewoon snel wat nodig hebt, dan kan je binnen een uur klaar zijn. Zelfs nog sneller als je doordeweeks heel vroeg gaat.quote:Op maandag 29 december 2008 17:57 schreef RATMEN het volgende:
Waarom duurt sjoppen met een vrouw nou eigk zo lang?
Vrouw naar mijn hartquote:Op maandag 29 december 2008 18:04 schreef Jill-RMC het volgende:
Dat ligt er maar helemaal aan of je gewoon voor de lol gaat shoppen. Btje 80.000 winkeltjes kijken enzo. Of als je gewoon snel wat nodig hebt, dan kan je binnen een uur klaar zijn. Zelfs nog sneller als je doordeweeks heel vroeg gaat.
Ik ben nog nooit in de Paas geweest. Ik weet niet eens waar het isquote:Op maandag 29 december 2008 17:56 schreef XL het volgende:
[..]
HS en de Paas
Tenzij ze geen bierdrinker is
Ze komt uit Haarlem, tenminste de trein daarvandaanquote:Op maandag 29 december 2008 17:56 schreef Qrious het volgende:
Hahah, ligt eraan waar ze vandaan komt Elegy.. Vanaf richting Utrecht kun je het beste CS doen, vanaf A'dam/R'dam verschilt het weer net welke trein ze heeft (eindbestemming DH of tussenstop HS)Heb je meteen een goed excuus om dr te bellen
Verder maakt t weinig uit waar je zit, gewoon op t plein of grote markt is altijd wel gezelligOf die toko naast pathe buitenhof, kan alleen ff niet op de naam komen
![]()
En vooral alle mannen over een kam scheren hoor JillZe kan zelf ook wat input aan dr vriendje geven
Ik ga eens op onderzoek uit wat voor tentjes dat zijn.quote:Op maandag 29 december 2008 18:05 schreef Walter-Ego het volgende:
Houdt ze van cocktails? Zo ja: de Vavoom of de Sahara. Vavoom is lekker dichtbij en als de date slecht loopt kan ze snel naar huis. Als de date goed loopt kan ze snel mee naar jouw huis. :p
Ah thnx! Ziet er wel leuk uitquote:Op maandag 29 december 2008 18:17 schreef XL het volgende:
Volgens mij heeft Haarlem een directe trein op HS.
De Paas is een biercafe, het is een gezellige kroeg en zit aan de dunne bierkade (dus halverwege van HS naar de stad = 5 min lopen)
http://www.depaas.nl/
Dat is te vroeg ja, dan is de Paas nog dichtquote:Op maandag 29 december 2008 18:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ah thnx! Ziet er wel leuk uit
En dan nu de vraag: hoe laat. Zal ik zeggen twee uur? Of is dat wat vroeg?
Jammer dat die niet een wijkje opgeschoven is dan ... Bezuidenhout was beter geweestquote:Op maandag 29 december 2008 18:23 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Er staat een enorme vrachtwagen van de postcodeloterij bij het park in Mariahoeve..... weet niet welke trekking er precies is, maar ik denk dat er wat mensen blij gaan worden in die buurt
Dude ... ask yourself ... wat wil jij eigenlijk?quote:Op maandag 29 december 2008 18:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ah thnx! Ziet er wel leuk uit
En dan nu de vraag: hoe laat. Zal ik zeggen twee uur? Of is dat wat vroeg?
Maar dan kunnen we wel even de stad inquote:Op maandag 29 december 2008 18:21 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is te vroeg ja, dan is de Paas nog dicht
Ja hey, ik ga natuurlijk niet zeggen waar ik zit hè!quote:Op maandag 29 december 2008 18:24 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Dus wij zondag allemaal naar de kroeg waar Elegy naartoe gaat met zijn Haarlemse babe
Euh, nou in elk geval eerst eens wat drinken en haar leren kennen. Ze was vroeger een vriendin van mijn zus maar ik kan me haar niet meer herinnerenquote:Op maandag 29 december 2008 18:24 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dude ... ask yourself ... wat wil jij eigenlijk?
Jammerquote:Op maandag 29 december 2008 18:26 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja hey, ik ga natuurlijk niet zeggen waar ik zit hè!
Paparazzi
quote:Op maandag 29 december 2008 18:23 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Er staat een enorme vrachtwagen van de postcodeloterij bij het park in Mariahoeve..... weet niet welke trekking er precies is, maar ik denk dat er wat mensen blij gaan worden in die buurt
Idemquote:Op maandag 29 december 2008 18:33 schreef Walter-Ego het volgende:
Blij dat het niet in mijn straat is! Anders had ik wel flink gebaald...
Dan moet je checken of de Overkant open is. Dan kun je haar afhalen op HS, naar de Overkant wandelen. Koffie met cake\taart eten (beiden erg goed daar). Naar de stad wandelen. Laten zien wat je wil laten zien, shoppen, whatever. Als je terugwandelt naar HS kun je pauze houden bij de Paas als het gezellig is. Bier tanken. Als het niet langer gezellig is kun je naar HS, blijft het gezellig dan kun je eten bij Scallywags en weer terug naar de Paas. Als je daarna terug bij je fiets komt kun je niet meer fietsen als het goed is.quote:Op maandag 29 december 2008 18:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar dan kunnen we wel even de stad in
Ohw damn, ik ben hier echt zooo slecht in
2584 gaarne en dan het liefst op SXquote:Op maandag 29 december 2008 18:34 schreef Atreidez het volgende:
Misschien stellen ze alleen maar op in Mariahoeve... om daarna door te tuffen naar Scheveningen
Hehehequote:Op maandag 29 december 2008 18:35 schreef XL het volgende:
[..]
Dan moet je checken of de Overkant open is. Dan kun je haar afhalen op HS, naar de Overkant wandelen. Koffie met cake\taart eten (beiden erg goed daar). Naar de stad wandelen. Laten zien wat je wil laten zien, shoppen, whatever. Als je terugwandelt naar HS kun je pauze houden bij de Paas als het gezellig is. Bier tanken. Als het niet langer gezellig is kun je naar HS, blijft het gezellig dan kun je eten bij Scallywags en weer terug naar de Paas. Als je daarna terug bij je fiets komt kun je niet meer fietsen als het goed is.
Das wel zuurquote:Op maandag 29 december 2008 19:14 schreef becky27 het volgende:
aaarchhhhhh de postcodeloterij is op MIJN postcode gevallen en ik heb GEEN lot......k.u.t.
Das echt gruwelijk evil. Daarom alle loterijen kun je skippen, behalve de postcodeloterij!quote:Op maandag 29 december 2008 19:14 schreef becky27 het volgende:
aaarchhhhhh de postcodeloterij is op MIJN postcode gevallen en ik heb GEEN lot......k.u.t.
Ik ben 2595 en ik heb wel lotenquote:Op maandag 29 december 2008 19:14 schreef becky27 het volgende:
Serieus?quote:Op maandag 29 december 2008 19:14 schreef becky27 het volgende:
Ja, leukquote:Op maandag 29 december 2008 17:23 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Haagsche Fok!Meet moet ergens wel kunnen...
quote:Op maandag 29 december 2008 19:49 schreef Elegy het volgende:
Bijna 10 minuten aan de telefoon met haar gezetenZonder te stotteren en stomme dingen te zeggen
Toen moest ze ophangen want ze was aan het werk
*op kalender kijkt*quote:
Hier nog een pechvogel....quote:Op maandag 29 december 2008 19:14 schreef becky27 het volgende:
Pas geleden nog straatprijs in de Malakkastraat.quote:Op maandag 29 december 2008 21:02 schreef knnth het volgende:
Da's kloteKan me niet voorstellen hoe je dan baalt
Gelukkig valt hij toch nooit in de Archipel
Waar woon je in Archipel? Daar heb ik nl. ook gewoond tot anderhalf jaar geleden...quote:Op maandag 29 december 2008 21:02 schreef knnth het volgende:
Da's kloteKan me niet voorstellen hoe je dan baalt
Gelukkig valt hij toch nooit in de Archipel
Dat is het enige geld dat ik per jaar aan loterijen etc uitgeef.quote:Op maandag 29 december 2008 22:40 schreef Walter-Ego het volgende:
Doen hier nog mensen mee met de oudejaarsloterij? We hadden op mijn werk het grapje dat als mijn collega de ene 25 miljoen wint en ik de ander, dat onze baas dan niet blij zou zijn. :p
Javastraatquote:Op maandag 29 december 2008 22:25 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Waar woon je in Archipel? Daar heb ik nl. ook gewoond tot anderhalf jaar geleden...
En zeg nooit nooit... dat dacht ik nl. ook altijd...
Hey Pannekoek, jij ook hierquote:Op maandag 29 december 2008 18:23 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2008 23:06 schreef m@x het volgende:
Foei a_a, jij als frequent OUD-poster zou dat toch moeten wetenIs die baby er nou nog niet?
Soms wel ja, maar das als je langs winkels wil slenteren. Als je een doel hebt, dan hoeft het van mij niet lang te duren hoorquote:Op maandag 29 december 2008 19:53 schreef knnth het volgende:
[..]
@RATMEN: winkelen is juist leuk als 't lang duurt!
Ey buuf! Ik ben AV en jij?quote:Op maandag 29 december 2008 20:27 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Ik ben ook 2595 !![]()
Goddank geen loten.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:09 schreef jna het volgende:
JAAAAAAAAAA IK HEB EEN LOT!!!!!!!!!!!!!!!!
DUDE!!!!quote:
Alleen hebben we maar 1 lotquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:20 schreef RATMEN het volgende:
[..]
DUDE!!!!! Jij financiert de meet?
Freaking spannend!!!
pannekoek is voornamelijk in OUD. en die vrachtauto was eigenlijk gespot door mijn vriend, maar die was te lui om even zelf in te loggen.quote:Op maandag 29 december 2008 23:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie is pannekoek eigenlijk, had die user nog niet gezien enzo
S P A N N E N D...... is er een apart topic voor milionairs ? dan mag je daar straks ook in !quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:22 schreef jna het volgende:
[..]
Alleen hebben we maar 1 lot![]()
* stelt zich voor dat er donderdag 2593 SE op tv tevoorschijn komt
Ik kan er gewoon niet van slapen
Lijkt me inderdaad niet genoeg voor de meetquote:
Voor de helft van de prijs wil ik je wel warm houden hoor...quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ga zo denk ik de stad in om ver boven mijn budget een winterjas te kopen want dit is geen doen
jijgaat morgennacht met mij en mijn vriendje mee de duinen in vuurwerk kijken?quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de helft van de prijs wil ik je wel warm houden hoor...
Dat wilde ik twee jaar geleden ook al gaan doen en toen ben ik thuis gebleven omdat het koud was en omdat het een beetje regende...quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
jijgaat morgennacht met mij en mijn vriendje mee de duinen in vuurwerk kijken?![]()
![]()
Ze zorgen zelf wel voor vuurwerk denk ik. Zijn vuurpijl, haar vulkanen en een spetterend hoogtepuntquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:31 schreef Atreidez het volgende:
Vuurwerk in de duinenHebben de konijnen groot ingeslagen dit jaar?
Dat kun je qua temperatuur beter in de zomer doen...quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:32 schreef Elegy het volgende:
Ze zorgen zelf wel voor vuurwerk denk ik. Zijn vuurpijl, haar vulkanen en een spetterend hoogtepunt
en mijn vriend kan niet slapen omdat ie de prijs misloopt, waren eindelijk de geldzorgen eens voorbijquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:22 schreef jna het volgende:
[..]
Alleen hebben we maar 1 lot![]()
* stelt zich voor dat er donderdag 2593 SE op tv tevoorschijn komt
Ik kan er gewoon niet van slapen
Dan heeft 'ie voldoende tijd om eens na te denken op welke andere manier die geldproblemen opgelost kunnen worden...quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:40 schreef becky27 het volgende:
en mijn vriend kan niet slapen omdat ie de prijs misloopt, waren eindelijk de geldzorgen eens voorbij
Net als die vrouw die een zaak aanspande, zo ziek?quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:33 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
die vrienden van ons die geen loten hebben worden he-le-maal ziek van deze situatie.
Dan mag je geen vuurwerk afsteken hèquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kun je qua temperatuur beter in de zomer doen...
Dat dus! You win some, you lose some. Als je niet mee doet, moet je ook accepteren dat zo'n prijs aan je voorbij gaat.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:44 schreef CaLeX het volgende:
Net als die vrouw die een zaak aanspande, zo ziek?
Ik heb geen loten (2591 hier :p) maar als hij zou vallen zou het me ook niets interesseren, je doet niet mee en daarmee klaar.
nou ja zo erg is het nou ook weer niet! het is gewoon balen, zijn huis staat al weer vier maanden te koop, dat schiet nu ook niet op. samenloop van omstandigheden he. nu maar hopen op de 6 oudejaarsloten die we hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie voldoende tijd om eens na te denken op welke andere manier die geldproblemen opgelost kunnen worden...
Zes héle oudejaarsloten met jackpot? Da's zes keer 28,- ofzo toch? Allemachtigquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:48 schreef becky27 het volgende:
[..]
nou ja zo erg is het nou ook weer niet! het is gewoon balen, zijn huis staat al weer vier maanden te koop, dat schiet nu ook niet op. samenloop van omstandigheden he. nu maar hopen op de 6 oudejaarsloten die we hebben.
nee, het uitzicht vanaf de duinen over denhaag zorgt voor een mooi uitzicht. En met dit weer sex hebben in de duinen.... Neequote:Op dinsdag 30 december 2008 09:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ze zorgen zelf wel voor vuurwerk denk ik. Zijn vuurpijl, haar vulkanen en een spetterend hoogtepunt
Ah okee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:53 schreef becky27 het volgende:
nee 6 halve, twee van mijn ouders gehad, 2 van zijn vader en 2 van zijn moeder. Ach c'est la vie. mijn vriend is het allermooiste lot uit welke loterij dan ook![]()
Moet je gewoon wat wilder bewegen, krijg je het vanzelf warmquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
nee, het uitzicht vanaf de duinen over denhaag zorgt voor een mooi uitzicht. En met dit weer sex hebben in de duinen.... Nee
Zoals een ex-collega wel eens tegen mij zei: Je bent een lot uit de loterij.... maar niet het winnende lot...quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:53 schreef becky27 het volgende:
nee 6 halve, twee van mijn ouders gehad, 2 van zijn vader en 2 van zijn moeder. Ach c'est la vie. mijn vriend is het allermooiste lot uit welke loterij dan ook![]()
Dat is een mooie tegeltjeswijsheidquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals een ex-collega wel eens tegen mij zei: Je bent een lot uit de loterij.... maar niet het winnende lot...
mietje :pquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
nee, het uitzicht vanaf de duinen over denhaag zorgt voor een mooi uitzicht. En met dit weer sex hebben in de duinen.... Nee
ha ha, en bedankt, denk je dan!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals een ex-collega wel eens tegen mij zei: Je bent een lot uit de loterij.... maar niet het winnende lot...
Nope, en nu maar hopen dat jij niet die 25 miljoen voor mijn neus gaat wegkapen!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:02 schreef becky27 het volgende:
ha ha, en bedankt, denk je dan!
en about the loten, ik baal er stiekum wel van natuurlijk maar ja, niets aan te doen he.
zo jammer alleen dat je niet met hem kan betalen...quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:53 schreef becky27 het volgende:
De boodschappen!quote:
Het is mij nog nooit gelukt om met mijn vrouw te betalen bij de supermarkt.quote:
Mits blond is je vrouw een uitstekend betaalmiddel in landen ronde de Middellandse Zeequote:Op dinsdag 30 december 2008 10:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is mij nog nooit gelukt om met mijn vrouw te betalen bij de supermarkt.Hoe doe jij dat dan? Gaat je vriend even naar het magazijn met een kassameisje en dan mag je alles meenemen?
Nope, donker haar... Wel weer met blauwe ogen!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:31 schreef Elegy het volgende:
Mits blond is je vrouw een uitstekend betaalmiddel in landen ronde de Middellandse Zee
Daar had ik een aantal jaar terug het kantoor van mijn bedrijf, erg mooie plekquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:15 schreef knnth het volgende:
Jij mag 'm winnen, ik ben al dolblij met een miljoenKan ik eindelijk op 't Sweelinckplein wonen
Beetje peroxide en hatsaa, je bent miljonair in Egyptequote:Op dinsdag 30 december 2008 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, donker haar... Wel weer met blauwe ogen!
Met een beetje geluk in de Staatsloterij ben ik binnenkort miljonair thuis...quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:51 schreef Elegy het volgende:
Beetje peroxide en hatsaa, je bent miljonair in Egypte
Genoeg geld winnen om een peroxideflesje te kopen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een beetje geluk in de Staatsloterij ben ik binnenkort miljonair thuis...
Dan koop ik wel meteen een blond meisje. Ik kan es vragen aan Becky, heb ik een blond meisje en is zij van de geldzorgen af...quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:12 schreef Elegy het volgende:
Genoeg geld winnen om een peroxideflesje te kopen?
Kwestie van berekenen. Eerst gaat er belasting af en dan wordt het verdeeld onder de aanwezige loten in de postcode. Denk ik. Of de belasting gaat er daarna pas af.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:06 schreef realbase het volgende:
om hoeveel huishoudens zou het gaan ?
Dus als je wel een lot hebt, maar niet de hoofdprijs.. wat krijg je dan nog ? 100 euro ? 1000 ? i have no idea..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:De PostcodeKanjer bestaat uit twee delen: Een PostcodeStraatprijs en een
PostcodeWijkprijs.
PostcodeStraatprijs: alle deelnemers met een geldig lotnummer dat begint met
2593 en de winnende letters verdelen samen 13.950.000,- euro;
PostcodeWijkprijs: alle overige deelnemers met een geldig lotnummer dat
begint met 2593 verdelen samen 13.950.000,- euro.
Het uiteindelijke bedrag per lot wordt voor zowel de Straat- als de Wijkprijs
bepaald door het aantal Kanjerpunten per lot.
De straat met postcode 2593 XX verdeelt onderling de helft van de postcode kanjer dus ongeveer 14 miljoen euro. De rest van postcode 2593 verdeelt de overige 14 miljoen. Dan is het nog afhankelijk van hoeveel loten je hebt en hoelang je meespaart (want je spaart soort punten ofzo)quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:47 schreef Atreidez het volgende:
Krijgen degene met alleen de vier nummers goed ook een prijs danDan blijft er denk ik niet veel over per adres..
quote:
Ah joh, een beetje frisse lucht is goed voor jequote:Op dinsdag 30 december 2008 13:39 schreef Walter-Ego het volgende:
Wilde ik net de kou trotseren om een staatslot te kopen -> uitverkocht! Grrr!
0,4% van de hoofdprijs is geen grote prijs, maar met een ton zou ik heel blij zijn met mijn verhuisplannenquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:41 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Ah joh, een beetje frisse lucht is goed voor je
En je zou toch niet winnen... Geen grote prijzen meer in Den Haag dit jaar
er zijn volgens mij 240 postcodes met 2593 dus 56.000 per straat en dan raden hoeveel er per straat zijn,....quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:06 schreef realbase het volgende:
om hoeveel huishoudens zou het gaan ?
Dus als je wel een lot hebt, maar niet de hoofdprijs.. wat krijg je dan nog ? 100 euro ? 1000 ? i have no idea..
Wel in de lease?quote:
Helaas nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:50 schreef CaLeX het volgende:
is er geen site waarop staat hoeveel adressen er op een postcode bestaan?
Huishoudens per postcode, misschien via postcode.nl ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:08 schreef jna het volgende:
[..]
Helaas niet![]()
Of ik heb hem nog niet gevonden in ieder geval
Laan van noi bestaat uit 19 verschillende postcodes. Je deelt het dus maar met een huisje of 30. Als mijn postcode wint is het ook alleen nummer 2 tm 50 in m'n straatquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:05 schreef ook_gek het volgende:
nou als het de laan van noi gaat worden blijft er eeinig over
die is lang ook hahaja
Ach joh, je deelt sowieso al in de wijkprijs. Straatprijs zou een extra mooi cadeautje zijn ... Ik help je hopen dat het iig niet op maar 1 letter net mis gaat, dat zou extreem zuur zijn!quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:20 schreef jna het volgende:
[..]
Laan van noi bestaat uit 19 verschillende postcodes. Je deelt het dus maar met een huisje of 30. Als mijn postcode wint is het ook alleen nummer 2 tm 50 in m'n straat
Gaan we met zn allen feestvieren op 1 januariquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:54 schreef Charisma het volgende:
hier nog eentje zonder lot, was ik net aan het borrelen met vrien din bij Jackslagman jaja, heerlijke borrel >)![]()
kreeg ik een sms dat de postcode inmijn wijk is gevallen![]()
mijn vriendin heeft o9ok geen lot. zo jammer, maar ik ga wel kijken op het veld 01jan !!
hier mijn shots !!!
ernne - ik ben er weer terug uit D ! joehoe![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vraag me af of het verhaal ook echt zo is gegaan of dat het scooterincident mss eerst gebeurdequote:Mishandeling van drie personen (getuigen gezocht)
Den Haag – Drie mannen zijn op zondag 28 december omstreeks 23.50 uur mishandeld op de Strandweg. De drie zaten in een personenauto te kijken naar het opstapelen van een brandstapel op het Noorderstrand. Op een gegeven moment kwamen een aantal personen vanaf de brandstapel langs hun auto gelopen. Één van deze mannen trok het portier open aan de bijrijders zijde en riep oprotten hier. Een andere persoon sloeg met een stuk hout twee ramen in. Ook kregen de drie personen in de auto klappen. Tijdens het wegrijden van de auto met de drie personen erin is het mogelijk geweest dat deze over een aantal scooters is gereden die daar geparkeerd stonden.
Politie Haaglanden is nu op zoek naar getuigen van dit incident. Een ieder die informatie heeft over deze zaak wordt verzocht om contact op te nemen met de recherche van Bureau Scheveningen via telefoonnummer 0900-8844.
ga je mee ??? gezellig, neem ik wat cava mee en nu niet knijpen RATMEN , meegaan !!!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:58 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Gaan we met zn allen feestvieren op 1 januari![]()
.
denk het ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:01 schreef Atreidez het volgende:
Dat zijn nog steeds rasmaggeneters die daar hun stapeltje bouwen, dus reken maar dat t redelijk zo gegaan is
Hoor net dat ze hebben eerst nog even gevraagd of het Turken of Marokkanen waren. Nadat die gast zei van Ik ben geboren in Marokko, toen pas gingen zn ramen eraan. Ook ontzettend slim antwoord op zo'n moment bij die gasten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:01 schreef Atreidez het volgende:
Dat zijn nog steeds rasmaggeneters die daar hun stapeltje bouwen, dus reken maar dat t redelijk zo gegaan is
Ow echt welquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:50 schreef Walter-Ego het volgende:
Je bent wel een beetje een ramptoerist, Jill.
Tenzij het dit soort lui waren:quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:37 schreef Atreidez het volgende:
Nog kans dan dat ze revenge gaan halen.. Vannacht om vier uur ineens die stapel al in de hens ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |