abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64383999
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 20:08 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

weet niet alleen om bij de kat te komen hebben ze de deur van de buren naast de katteneigenaar moeten openbreken en daar troffen ze waarschijnlijk wat dingen aan die niet door de beugel konden want toen hij thuis kwam werd hij gearresteerd oja en die lijer had dus blijkbaar ook nog post van mij en andere buren in zijn huis liggen want ik kreeg net van een agent een pakketje aangereikt waar me xbox game in zat die ik vorige week al had moeten ontvangen
Kat is er volgens mij nog niet uit
lol. Kut/lekker voor je overbuurman.

Gefeliciteerd met je sloffen.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_64385368
en het katje is eruit
Ze hebben wel een stuk muur eruit gesloopt om bij de luchtkanalen te komen waar blijkbaar de kitten ingekropen is en zo bij de buren terecht gekomen Dus als de buurman uit de cel komt kan ie mooi ff weer het gat dichtmaken
pi_64385649
Haha, best een drastische maatregel. Die kitten zal voortaan wel iets minder nieuwsgierig zijn.
pi_64386195
LMAO...nou als die buurman vrijkomt mag die kat wel oppassen
  zaterdag 27 december 2008 @ 10:01:39 #55
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64394781
Lekkere buren heb je AA
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zaterdag 27 december 2008 @ 10:43:33 #56
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_64395159
Beter een goede buur dan een verre vriend
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  zaterdag 27 december 2008 @ 10:45:04 #57
80382 manny
30 is best veel
pi_64395181
Kerst buiten Den Haag gevierd, morgen weer richting de Hofstad en dan lekker een weekje luieren en natuurlijk feesten op oudjaarsavond.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_64395512
ik heb koppijn.. Das lang geleden!
Op naar oudjaarsdag en dan is de rust wedergekeerd:).
pi_64396021
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_64396538
Zo, ik rijd voortaan alleen nog maar in het weekend na kerst naar de Plutostraat. Was geen hond op het milieudepot, en dat op een zaterdag
pi_64396584
Goedemorgen allemaal....
  zaterdag 27 december 2008 @ 12:58:25 #62
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_64397549
moest nog tvp-en
pi_64397628
quote:
Brandweerlieden hebben afgelopen nacht een overleden persoon gevonden in een kelderbox in Den Haag, nadat daar brand had gewoed. Dat meldde een woordvoerster van de brandweer.

De brand brak rond 03.00 uur vannacht uit in de bergingsruimte van een portiekwoning aan de Rossinilaan. Door flinke rookontwikkeling moesten omwonenden enige tijd hun huis uit.

Het dode lichaam werd pas ontdekt nadat de brand was geblust, aldus de woordvoerster. Waarschijnlijk is het slachtoffer een vrouw.
Het wordt steeds gezelliger hier in de buurt, 2 weken geleden 2 ventjes afgetuigd bovenop t winkelcentrum, deze week 100 meter de andere kant op een dooie in een kelderbox

Owja, hoi
Just being curious.. ofzo
pi_64397665
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 13:01 schreef Qrious het volgende:

[..]

Het wordt steeds gezelliger hier in de buurt, 2 weken geleden 2 ventjes afgetuigd bovenop t winkelcentrum, deze week 100 meter de andere kant op een dooie in een kelderbox

Owja, hoi
Hoe lang woon je daar al?
pi_64397793
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 13:02 schreef Walter-Ego het volgende:

[..]

Hoe lang woon je daar al?
rofl, toevallig net 2 weken
Neeh, laat ik het toch maar op 16 jaar houden
pi_64400189
dat is echt pal achter my. Niks gehoord of gezien..gelukkig maar want dat soort dingen is niks voor mij.
pi_64404291
tvp

Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  zaterdag 27 december 2008 @ 17:28:26 #68
80382 manny
30 is best veel
pi_64404556
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 12:12 schreef knnth het volgende:
Zo, ik rijd voortaan alleen nog maar in het weekend na kerst naar de Plutostraat. Was geen hond op het milieudepot, en dat op een zaterdag
ik heb altijd geluk daar (40 keer afkloppen) als een soort wonder is er altijd een plaatsje vrij, ik gooi me meuk weg en na 5 minuten ben ik vertrokken. Aardige gasten daar ook.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 27 december 2008 @ 18:15:22 #69
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_64405850
die mannen bij de plutostraat zijn echt aardig, ze kennen me inmiddels (aparte auto) en ds wel lache!
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:37:10 #70
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64408181
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 18:15 schreef becky27 het volgende:
die mannen bij de plutostraat zijn echt aardig, ze kennen me inmiddels (aparte auto) en ds wel lache!
Tuurlijk zijn ze aardig als je weer in je dikke Aston Martin aankomt en lief naar ze lacht
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_64415819
Over auto's gesproken. emand nog een goed onderhouden Opel Astra Tailgate X1.6S uit 1997 kopen voor weinig? Ik doe 'em inclusief een APK keuring (nog te doen en voor mijn rekening) in de verkoop. Op internet wordt er tussen de 1750 en 2500 voor gevraagd, je mag de mijne kopen voor 1250,-
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_64418167
Sorry, heb een leaser.. Wel precies t type waar ik naar keek voor als ik geen lease zou krijgen
Prima bakkies!
pi_64418541
Opels zijn leuk! ... maar dan wel minimaal 20 jaar ouder.
pi_64419250
Ik krijg per januari ook een leasebak en om er nou twee aan te houden, is ook zo overdreven. Tis een leuk bakkie voor een mooie prijs .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_64427846
Weer een dooie
quote:
Dodelijk slachtoffer bij brand in garagebox

Leidschendam – Bij een brand in een garagebox in de Burgemeester Keijzerlaan trof de brandweer vannacht rond half vijf bij het openen van de garage een dodelijk slachtoffer aan. Bij het brandje kwam veel rook vrij in het trappenhuis van de erbovengelegen flat. Zes personen, drie volwassenen en drie kinderen, zijn door het ambulancepersoneel nagekeken en in verband met rookklachten meegenomen naar het ziekenhuis. De politie stelt een onderzoek naar de oorzaak in.
De brandweer werd rond half vijf door bewoners van de flat, bestaande uit vijf woonlagen, in kennis gesteld dat er brand was in het trappenhuis. Bij aankomst van de brandweer waren al twaalf bewoners uit hun woningen gevlucht. Van deze twaalf hadden er zes langer in de rook gestaan. Deze personen zijn in verband met rooklachten naar het ziekenhuis vervoerd.
Bij nader onderzoek van de brandweer bleek dat er brand was in een garagebox aan de achterzijde van de flat. Bij het openen van de garage lag een slachtoffer. Het slachoffer bleek te zijn overleden. De brand zelf was gering en kon snel geblust worden. Na ventilatie van het trappenhuis en na metingen op gevaarlijke stoffen konden de bewoners weer veilig terug naar hun woning.
De schade is gering. De recherche stelt een onderzoek in naar de oorzaak .
pi_64435686
Jemig, ik dacht dat het een oud berichtje was (zonder het gelezen te hebben). Ben blij dat ik geen garage heb. Mijn levensverwachting stijgt met sprongen!

Zouden het wellicht wietkwekerijtjes geweest kunnen zijn?
pi_64439236
God wat is het koud en wat heb ik een hekel aan de lui die hier op de oude haagweg een koffietentje aan het verbouwen zijn , kan die tent ook niet in de fik of in ieder geval die lelijke chevrolet van die lelijke oude vent daar .
Sorrie , ben een beetje humeurig vandaag , maar het blijft koud!

Als het wietkwekerijtjes zouden zijn Walter , dan was dat vast al wel bekend geworden toch of vertellen ze dat niet zo snel?
pi_64439348
Als het een lopend onderzoek is zijn ze meestal niet zo van de details.

wat extra info over de dooie:
quote:
Identiteit slachtoffer brand Leidschendam bekend
Leidschendam – Het slachoffer van de garagebrand zondagochtend in Leidschendam blijkt een 20-jarige Hagenaar te zijn. Brandweermannen vonden het stoffelijk overschot van de man, nadat zij zondagochtend 28 december om 04.30 uur een brand in een garagebox aan de Burgemeester Keijzerlaan hadden geblust. De politie onderzoekt de toedracht van de brand en de aanwezigheid van de 20-jarige Hagenaar.
pi_64439789
Een garagebox gaat niet zomaar in de brand en al helemaal niet middenin de nacht.

En het is inderdaad erg koud! Ik word al bang als ik alleen maar aan mijn gasrekening denk....
  maandag 29 december 2008 @ 07:21:00 #80
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64455280
Lekker fris!
pi_64456976
quote:
Op zondag 28 december 2008 19:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Als het een lopend onderzoek is zijn ze meestal niet zo van de details.

wat extra info over de dooie:
[..]
Ik ken hem, mijn vriendin zat bij hem op de middelbare school

Frapante is dat hij de brandweer opleiding deed. Vraag me af wat er precies gebeurt is.
  maandag 29 december 2008 @ 10:01:52 #82
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64457088
Lijkt mij een gevalletje misdrijf? Of domweg op het verkeerde moment op de verkeerde plaats zijn?

Of loop ik te ver op de feiten vooruit?
pi_64457468
Je mag best raden van me, zo goed kon ik hem ook niet.

Zelf denk ik dat het een gevalletje pyromaan is, hij had een bakkie op en had zichzelf opgesloten in die kelder (van horen zeggen).
pi_64457519
wilde zeker in bechonken toestand zijn brandweer kwaliteiten laten zien
Net als die pyromaan van t Loon een tijdje geleden, die trots in t nieuws kwam dat ie de brandweer erbij had gehaald enz

Hier vlak voor mn neus is trouwens wel een ideaal veldje om een vreugdevuur te houden, zie het alleen nog niet zo snel gebeuren in deze buurt
pi_64457651
Máár het was wel een onwijs toffe kerel
  maandag 29 december 2008 @ 10:33:21 #86
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64457653
Hmm okee. We wachten het nieuws even af. Of we vragen het aan Jill

Hoezo niet Qrious? Niet genoeg tuig in de buurt?
pi_64457788
Ik heb ff mijn neefje gesmst, misschien weet hij meer (is ook brandweer).

Ik vier O&N in Rijswijk Vorig jaar stond ik nu op de piste, dat was zoveel beter
pi_64457949
Neeh, alleen maar oudjes enzo, tuig kan de woningen hier niet betalen denk
(of vind t gewoon te saai om in te wonen, gelijk hebben ze). De jongere mensen/gezinnen waar wél wat te beleven valt wonen meer bij zeemonster in de buurt, een paar straten verderop

Vier it in Leidschenveen bij vrienden, eens kijken of het nog íets heeft van wat t 8 jaar geleden was daar
De piste zoek ik 2 dagen later op
  maandag 29 december 2008 @ 10:48:30 #89
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64458013
Ik weet nog niet waar ik het ga vieren. Ik hoop ergens waar veel vrouwen zijn. Zo niet, dan moet ik snel wat anders regelen...
pi_64458098
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:45 schreef Qrious het volgende:
Neeh, alleen maar oudjes enzo, tuig kan de woningen hier niet betalen denk
(of vind t gewoon te saai om in te wonen, gelijk hebben ze). De jongere mensen/gezinnen waar wél wat te beleven valt wonen meer bij zeemonster in de buurt, een paar straten verderop

Vier it in Leidschenveen bij vrienden, eens kijken of het nog íets heeft van wat t 8 jaar geleden was daar
Leidschenveen daar heb ik het 7 jaar geleden geviert

En ik zoek de piste pas eind feb op zolang wachten
  maandag 29 december 2008 @ 10:53:48 #91
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_64458141
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:45 schreef Qrious het volgende:

Waar ga je heen? Ik ga ook 3 januari op wintersport!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 29 december 2008 @ 10:54:40 #92
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_64458168
Oud en Nieuw vier ik ook buiten Den Haag overigens. Op een Bauer sucht Frau-party bij onze Oosterburen
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 29 december 2008 @ 11:08:14 #93
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64458491
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:54 schreef XL het volgende:
Oud en Nieuw vier ik ook buiten Den Haag overigens. Op een Bauer sucht Frau-party bij onze Oosterburen
In Zoetermeer dus?
pi_64458966
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:53 schreef XL het volgende:

[..]

Waar ga je heen? Ik ga ook 3 januari op wintersport!
Nice, skien of boarden?
Ik ga naar Valloire (Frankrijk, niet ver bij t drielandenpunt met Zwitserland en Italie vandaan), met zijn 9en Heb er zin innnnnnnnnnnn
  maandag 29 december 2008 @ 11:28:48 #95
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_64459139
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:22 schreef Qrious het volgende:

[..]

Nice, skien of boarden?
Ik ga naar Valloire (Frankrijk, niet ver bij t drielandenpunt met Zwitserland en Italie vandaan), met zijn 9en Heb er zin innnnnnnnnnnn
Ik heb toen ik 11 was 1 week geskied. Vervolgens 15 jaar gesnowboard (rond de 60 weken ofzo)en een paar maanden geleden heb ik ski's gekocht. Onlangs in Zoetermeer geskied, dat ging ontzettend goed. Deze vakantie wordt dus wisselen tussen beide.

Ik ga naar Kirchberg in Tirol, Oostenrijk.
pi_64459407
Netjes toch een gemiddelde van 4 vakanties per jaar

Ik zit pas op 2 wintersporten (en ga verdubbelen dit jaar naar Les Sybelles en Val Thorens)
  maandag 29 december 2008 @ 11:49:03 #97
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_64459609
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:28 schreef XL het volgende:

[..]

Ik heb toen ik 11 was 1 week geskied. Vervolgens 15 jaar gesnowboard (rond de 60 weken ofzo)en een paar maanden geleden heb ik ski's gekocht. Onlangs in Zoetermeer geskied, dat ging ontzettend goed. Deze vakantie wordt dus wisselen tussen beide.

Ik ga naar Kirchberg in Tirol, Oostenrijk.
Vooral tijdens de studententijd liep het aantal weken per jaar hard op.
Met mijn ouders ging ik gewoon netjes 1x per jaar.
  maandag 29 december 2008 @ 11:52:22 #98
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64459682
Vraagje: Als je 's ochtends een telefoonnummer krijgt van een meisje, is het dan te snel als je haar 's avonds al belt?
Ik ben al tijden uit dat datinggebied namelijk

Komt dat desperate over, of juist daadkrachtig? We hebben wel afgesproken zondag wat te gaan drinken.
pi_64459886
Lekker morgenavond bellen. Zondag is nog ver weg, en als je pas morgen belt zit je net goed tussen daadkrachtig en desperate in
  maandag 29 december 2008 @ 12:02:50 #100
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_64459959
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:52 schreef Elegy het volgende:
Vraagje: Als je 's ochtends een telefoonnummer krijgt van een meisje, is het dan te snel als je haar 's avonds al belt?
Ik ben al tijden uit dat datinggebied namelijk

Komt dat desperate over, of juist daadkrachtig? We hebben wel afgesproken zondag wat te gaan drinken.
Wat je ook doet. Vertel vooral niet dat je over het moment nadenkt. Je belt toch als je iets te vertellen hebt of als je iets wil weten? Niet omdat het 32 uur en 24 minuten nadat je nummer hebt gekregen is. Ga je ook van tevoren beslissen hoe lang je mag bellen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')