Nou dat doe ik niet, maar vaak draait het daar wel op uit. Of mss is dat het type wat ik aantrekquote:Op maandag 29 december 2008 17:56 schreef Qrious het volgende:
En vooral alle mannen over een kam scheren hoor JillZe kan zelf ook wat input aan dr vriendje geven
Dat ligt er maar helemaal aan of je gewoon voor de lol gaat shoppen. Btje 80.000 winkeltjes kijken enzo. Of als je gewoon snel wat nodig hebt, dan kan je binnen een uur klaar zijn. Zelfs nog sneller als je doordeweeks heel vroeg gaat.quote:Op maandag 29 december 2008 17:57 schreef RATMEN het volgende:
Waarom duurt sjoppen met een vrouw nou eigk zo lang?
Vrouw naar mijn hartquote:Op maandag 29 december 2008 18:04 schreef Jill-RMC het volgende:
Dat ligt er maar helemaal aan of je gewoon voor de lol gaat shoppen. Btje 80.000 winkeltjes kijken enzo. Of als je gewoon snel wat nodig hebt, dan kan je binnen een uur klaar zijn. Zelfs nog sneller als je doordeweeks heel vroeg gaat.
Ik ben nog nooit in de Paas geweest. Ik weet niet eens waar het isquote:Op maandag 29 december 2008 17:56 schreef XL het volgende:
[..]
HS en de Paas
Tenzij ze geen bierdrinker is
Ze komt uit Haarlem, tenminste de trein daarvandaanquote:Op maandag 29 december 2008 17:56 schreef Qrious het volgende:
Hahah, ligt eraan waar ze vandaan komt Elegy.. Vanaf richting Utrecht kun je het beste CS doen, vanaf A'dam/R'dam verschilt het weer net welke trein ze heeft (eindbestemming DH of tussenstop HS)Heb je meteen een goed excuus om dr te bellen
Verder maakt t weinig uit waar je zit, gewoon op t plein of grote markt is altijd wel gezelligOf die toko naast pathe buitenhof, kan alleen ff niet op de naam komen
![]()
En vooral alle mannen over een kam scheren hoor JillZe kan zelf ook wat input aan dr vriendje geven
Ik ga eens op onderzoek uit wat voor tentjes dat zijn.quote:Op maandag 29 december 2008 18:05 schreef Walter-Ego het volgende:
Houdt ze van cocktails? Zo ja: de Vavoom of de Sahara. Vavoom is lekker dichtbij en als de date slecht loopt kan ze snel naar huis. Als de date goed loopt kan ze snel mee naar jouw huis. :p
Ah thnx! Ziet er wel leuk uitquote:Op maandag 29 december 2008 18:17 schreef XL het volgende:
Volgens mij heeft Haarlem een directe trein op HS.
De Paas is een biercafe, het is een gezellige kroeg en zit aan de dunne bierkade (dus halverwege van HS naar de stad = 5 min lopen)
http://www.depaas.nl/
Dat is te vroeg ja, dan is de Paas nog dichtquote:Op maandag 29 december 2008 18:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ah thnx! Ziet er wel leuk uit
En dan nu de vraag: hoe laat. Zal ik zeggen twee uur? Of is dat wat vroeg?
Jammer dat die niet een wijkje opgeschoven is dan ... Bezuidenhout was beter geweestquote:Op maandag 29 december 2008 18:23 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Er staat een enorme vrachtwagen van de postcodeloterij bij het park in Mariahoeve..... weet niet welke trekking er precies is, maar ik denk dat er wat mensen blij gaan worden in die buurt
Dude ... ask yourself ... wat wil jij eigenlijk?quote:Op maandag 29 december 2008 18:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ah thnx! Ziet er wel leuk uit
En dan nu de vraag: hoe laat. Zal ik zeggen twee uur? Of is dat wat vroeg?
Maar dan kunnen we wel even de stad inquote:Op maandag 29 december 2008 18:21 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is te vroeg ja, dan is de Paas nog dicht
Ja hey, ik ga natuurlijk niet zeggen waar ik zit hè!quote:Op maandag 29 december 2008 18:24 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Dus wij zondag allemaal naar de kroeg waar Elegy naartoe gaat met zijn Haarlemse babe
Euh, nou in elk geval eerst eens wat drinken en haar leren kennen. Ze was vroeger een vriendin van mijn zus maar ik kan me haar niet meer herinnerenquote:Op maandag 29 december 2008 18:24 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dude ... ask yourself ... wat wil jij eigenlijk?
Jammerquote:Op maandag 29 december 2008 18:26 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja hey, ik ga natuurlijk niet zeggen waar ik zit hè!
Paparazzi
quote:Op maandag 29 december 2008 18:23 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Er staat een enorme vrachtwagen van de postcodeloterij bij het park in Mariahoeve..... weet niet welke trekking er precies is, maar ik denk dat er wat mensen blij gaan worden in die buurt
Idemquote:Op maandag 29 december 2008 18:33 schreef Walter-Ego het volgende:
Blij dat het niet in mijn straat is! Anders had ik wel flink gebaald...
Dan moet je checken of de Overkant open is. Dan kun je haar afhalen op HS, naar de Overkant wandelen. Koffie met cake\taart eten (beiden erg goed daar). Naar de stad wandelen. Laten zien wat je wil laten zien, shoppen, whatever. Als je terugwandelt naar HS kun je pauze houden bij de Paas als het gezellig is. Bier tanken. Als het niet langer gezellig is kun je naar HS, blijft het gezellig dan kun je eten bij Scallywags en weer terug naar de Paas. Als je daarna terug bij je fiets komt kun je niet meer fietsen als het goed is.quote:Op maandag 29 december 2008 18:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar dan kunnen we wel even de stad in
Ohw damn, ik ben hier echt zooo slecht in
2584 gaarne en dan het liefst op SXquote:Op maandag 29 december 2008 18:34 schreef Atreidez het volgende:
Misschien stellen ze alleen maar op in Mariahoeve... om daarna door te tuffen naar Scheveningen
Hehehequote:Op maandag 29 december 2008 18:35 schreef XL het volgende:
[..]
Dan moet je checken of de Overkant open is. Dan kun je haar afhalen op HS, naar de Overkant wandelen. Koffie met cake\taart eten (beiden erg goed daar). Naar de stad wandelen. Laten zien wat je wil laten zien, shoppen, whatever. Als je terugwandelt naar HS kun je pauze houden bij de Paas als het gezellig is. Bier tanken. Als het niet langer gezellig is kun je naar HS, blijft het gezellig dan kun je eten bij Scallywags en weer terug naar de Paas. Als je daarna terug bij je fiets komt kun je niet meer fietsen als het goed is.
Das wel zuurquote:Op maandag 29 december 2008 19:14 schreef becky27 het volgende:
aaarchhhhhh de postcodeloterij is op MIJN postcode gevallen en ik heb GEEN lot......k.u.t.
Das echt gruwelijk evil. Daarom alle loterijen kun je skippen, behalve de postcodeloterij!quote:Op maandag 29 december 2008 19:14 schreef becky27 het volgende:
aaarchhhhhh de postcodeloterij is op MIJN postcode gevallen en ik heb GEEN lot......k.u.t.
Ik ben 2595 en ik heb wel lotenquote:Op maandag 29 december 2008 19:14 schreef becky27 het volgende:
Serieus?quote:Op maandag 29 december 2008 19:14 schreef becky27 het volgende:
Ja, leukquote:Op maandag 29 december 2008 17:23 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Haagsche Fok!Meet moet ergens wel kunnen...
quote:Op maandag 29 december 2008 19:49 schreef Elegy het volgende:
Bijna 10 minuten aan de telefoon met haar gezetenZonder te stotteren en stomme dingen te zeggen
Toen moest ze ophangen want ze was aan het werk
*op kalender kijkt*quote:
Hier nog een pechvogel....quote:Op maandag 29 december 2008 19:14 schreef becky27 het volgende:
Pas geleden nog straatprijs in de Malakkastraat.quote:Op maandag 29 december 2008 21:02 schreef knnth het volgende:
Da's kloteKan me niet voorstellen hoe je dan baalt
Gelukkig valt hij toch nooit in de Archipel
Waar woon je in Archipel? Daar heb ik nl. ook gewoond tot anderhalf jaar geleden...quote:Op maandag 29 december 2008 21:02 schreef knnth het volgende:
Da's kloteKan me niet voorstellen hoe je dan baalt
Gelukkig valt hij toch nooit in de Archipel
Dat is het enige geld dat ik per jaar aan loterijen etc uitgeef.quote:Op maandag 29 december 2008 22:40 schreef Walter-Ego het volgende:
Doen hier nog mensen mee met de oudejaarsloterij? We hadden op mijn werk het grapje dat als mijn collega de ene 25 miljoen wint en ik de ander, dat onze baas dan niet blij zou zijn. :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |