SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XC70 Cross Countryquote:Op maandag 29 december 2008 12:19 schreef Elegy het volgende:
Ja ik vind het een beetje eng. Zolang hebben we nog geen contact, sinds een week af en toe een berichtje op hyves.
En nu gaan we dus zondag wat drinken maar ik zit al helemaal met angstgedachten aan Volvo stations, golden retrievers en anderhalf kind![]()
![]()
Ja, dat weet ik wel. Maar ik loop vaak op de zaken vooruitquote:Op maandag 29 december 2008 12:24 schreef melanie_the_miss het volgende:
Je gaat wat drinken, niet trouwen!
stuur vanavond gewoon een smsquote:Op maandag 29 december 2008 12:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel. Maar ik loop vaak op de zaken vooruit
Dat kan ook nog. Maar ik had al besloten dat ik haar morgen pas bel. Als ze me vanavond aanspreekt op msn, dan kan ik er niks aan doen natuurlijk hèquote:Op maandag 29 december 2008 12:29 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
stuur vanavond gewoon een sms
Ga wat met haar drinken
kijk hoe het verloopt
kijk of je verliefd word
EN DAARNA mag je aan de golden retriever denken.
Mijn reputatie, wat doe je?quote:
quote:
Ik heb nog geen Volvo hoorquote:Op maandag 29 december 2008 13:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik zou meteen een golden retriever willen!
Nee idd, je kan beter beginnen met vragen of ze 1,5 kind van je wil.. bij d'r koffiequote:
Nuja, dan kan ik altijd nog aankomen met klonen enzoquote:Op maandag 29 december 2008 14:12 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Nee idd, je kan beter beginnen met vragen of ze 1,5 kind van je wil.. bij d'r koffie
Gewoon bellen johquote:Op maandag 29 december 2008 14:34 schreef Elegy het volgende:
Hou op![]()
...en toch twijfel ik tussen vanavond en morgen
Zegt genoeg, toch?quote:Op maandag 29 december 2008 13:23 schreef Elegy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben een onwijs stoere en nooit onzekere alfaman! Hoor!
Dan vraag ik naar zijn dochterquote:Op maandag 29 december 2008 15:20 schreef knnth het volgende:
En dan bel je en dan hoor je aan de andere kant van de lijn een zware mannenstem
Ik blijf het tegen mezelf herhalen, misschien dat ik er ooit nog eens zelf in ga gelovenquote:
HS en de Paasquote:Op maandag 29 december 2008 17:42 schreef Elegy het volgende:
Ieks! Ik krijg net een smsje van haar dat ze met de trein komt zondag... CS maar zeggen, of HS? Ik woon vlakbij HS maar da's zo dichtbij...
En wat zijn leuke tentjes om redelijk neutraal wat te drinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |