quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:petre86 mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 26-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen. Gaat binnenkort werken bij een transportbedrijf! Hobbies/interesses; muziek, luchtvaart, theater (cabaret), koken, auto's en films
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
petre86 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
ook_gek 22 augustus
2Mini 08 september
Ratmen 3 november
nectarientje 29 december
Elegy 31 december
Als ik er de kerstdagen niet ben moet jij een goed woordje voor me doen!quote:Op woensdag 24 december 2008 19:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
En daar kan je ook mee stemmen hoor[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR #2
alleen 2 keer met zelfde account mag niet
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:40 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als ik er de kerstdagen niet ben moet jij een goed woordje voor me doen!
Haha, misschien tot vanavond.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:51 schreef zeemonster het volgende:
Hee alweer een nieuw topic ... het gaat weer wat sneller de laatste tijd.
Ik ga vanavond naar het Paard, begin nu wel een beetje zin te krijgen om te gaan , eerder op de dag had ik dat namelijk niet..
Nu twijfelen wat ik aanmoet.. Hebben jullie plannen met de kerstdagen of is het allemaal ouders en schoonouders?
In ieder geval geen overhemd met korte mouwen en stropdas.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:39 schreef Walter-Ego het volgende:
Ah, je weet dus al wat je aan gaat trekken. Ik ben nog in dubio. Het wordt één van volgende combinaties:
- Nette, donkerblauwe spijkerbroek;
- Bordeauxrood overhemd met kleine streep erin;
- Zwart vest met capouchon;
- Zwarte katoenen broek;
- Cheap Monday slimfit overhemd met korte mouwen;
- Zwarte stropdas;
Nog 10 minuten om te beslissen en alles bij elkaar te zoeken! :p
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:29 schreef zeemonster het volgende:
Nou als je mij wil herkennen , kan niet missen. Ik heb sproeten , roodbruin haar tot mijn schouders, een zwartbeige jurk aan met een soort van blokjes erop en lange laarzen.
Je gaat 2e kerstdag klussen aan iets wat morgen klaar moet zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 21:14 schreef Walter-Ego het volgende:
2e Kerstdag lekker klussen! M'n keuken moet af voor m'n housewarming van morgen.
Ik zat me ook net af te vragen hoe hij dat gaat doen....quote:Op woensdag 24 december 2008 22:13 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Je gaat 2e kerstdag klussen aan iets wat morgen klaar moet zijn
Van de koppus afgeredenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Auto te water bij de Strandweg....
WTF hoe krijg je dat nou weer voormekaar?
Erm, het moet zaterdag af zijn. Back to the Future zit er helaas niet in.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:13 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Je gaat 2e kerstdag klussen aan iets wat morgen klaar moet zijn
Staatsloterij winnen en dan is er niets meer aan de hand.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:42 schreef 2Mini het volgende:
Oliebol halen levert Hagenaar boeteregen op
Hier om de hoek, maar ik was het niet
Nee, ook dicht denk ik.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:48 schreef Elegy het volgende:
Zijn morgen de winkels in het centrum eigenlijk open?
Sommige wel, sommige niet. Ik denk dat de grotere winkels zoals de Bijenkorf wel open zijn.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:48 schreef Elegy het volgende:
Zijn morgen de winkels in het centrum eigenlijk open?
Hmm, naja, anders ga ik zaterdag wel even kijken, heeft toch niet zoveel haast. Wil de dvd The Snowman kopen voor mijn nichtjequote:Op donderdag 25 december 2008 21:42 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Sommige wel, sommige niet. Ik denk dat de grotere winkels zoals de Bijenkorf wel open zijn.
Jaquote:Op donderdag 25 december 2008 16:16 schreef Atreidez het volgende:
Me account doet het nogHeb je gewonnen AA?
quote:Prio 2 GV Minckelersstraat 62 Hulp/Dienstverlening(kat in een pijp van 7m gevallen binnenshuis) 0045
1500010 Brandweer Regionaal Monitorcode RAC
1500102 Brandweer Den Haag Bevelvoerder Escamp
1500502 Brandweer Den Haag Lichtkrant Escamp
Yay, een prio 2 uitruk voor een kat!quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]zijn ze nu mee bezig bij me overburen
![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:40 schreef zeemonster het volgende:
Hoe komt die kat daarin terecht dan ?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]weet niet
alleen om bij de kat te komen hebben ze de deur van de buren naast de katteneigenaar moeten openbreken en daar troffen ze waarschijnlijk wat dingen aan die niet door de beugel konden
want toen hij thuis kwam werd hij gearresteerd
oja en die lijer had dus blijkbaar ook nog post van mij en andere buren in zijn huis liggen want ik kreeg net van een agent een pakketje aangereikt waar me xbox game in zat die ik vorige week al had moeten ontvangen
Kat is er volgens mij nog niet uit
Het wordt steeds gezelliger hier in de buurt, 2 weken geleden 2 ventjes afgetuigd bovenop t winkelcentrum, deze week 100 meter de andere kant op een dooie in een kelderboxquote:Brandweerlieden hebben afgelopen nacht een overleden persoon gevonden in een kelderbox in Den Haag, nadat daar brand had gewoed. Dat meldde een woordvoerster van de brandweer.
De brand brak rond 03.00 uur vannacht uit in de bergingsruimte van een portiekwoning aan de Rossinilaan. Door flinke rookontwikkeling moesten omwonenden enige tijd hun huis uit.
Het dode lichaam werd pas ontdekt nadat de brand was geblust, aldus de woordvoerster. Waarschijnlijk is het slachtoffer een vrouw.
Hoe lang woon je daar al?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:01 schreef Qrious het volgende:
[..]
Het wordt steeds gezelliger hier in de buurt, 2 weken geleden 2 ventjes afgetuigd bovenop t winkelcentrum, deze week 100 meter de andere kant op een dooie in een kelderbox![]()
Owja, hoi![]()
rofl, toevallig net 2 wekenquote:
ik heb altijd geluk daar (40 keer afkloppen) als een soort wonder is er altijd een plaatsje vrij, ik gooi me meuk weg en na 5 minuten ben ik vertrokken. Aardige gasten daar ook.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:12 schreef knnth het volgende:
Zo, ik rijd voortaan alleen nog maar in het weekend na kerst naar de Plutostraat. Was geen hond op het milieudepot, en dat op een zaterdag
Tuurlijk zijn ze aardig als je weer in je dikke Aston Martin aankomt en lief naar ze lachtquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:15 schreef becky27 het volgende:
die mannen bij de plutostraat zijn echt aardig, ze kennen me inmiddels (aparte auto) en ds wel lache!
quote:Dodelijk slachtoffer bij brand in garagebox
Leidschendam – Bij een brand in een garagebox in de Burgemeester Keijzerlaan trof de brandweer vannacht rond half vijf bij het openen van de garage een dodelijk slachtoffer aan. Bij het brandje kwam veel rook vrij in het trappenhuis van de erbovengelegen flat. Zes personen, drie volwassenen en drie kinderen, zijn door het ambulancepersoneel nagekeken en in verband met rookklachten meegenomen naar het ziekenhuis. De politie stelt een onderzoek naar de oorzaak in.
De brandweer werd rond half vijf door bewoners van de flat, bestaande uit vijf woonlagen, in kennis gesteld dat er brand was in het trappenhuis. Bij aankomst van de brandweer waren al twaalf bewoners uit hun woningen gevlucht. Van deze twaalf hadden er zes langer in de rook gestaan. Deze personen zijn in verband met rooklachten naar het ziekenhuis vervoerd.
Bij nader onderzoek van de brandweer bleek dat er brand was in een garagebox aan de achterzijde van de flat. Bij het openen van de garage lag een slachtoffer. Het slachoffer bleek te zijn overleden. De brand zelf was gering en kon snel geblust worden. Na ventilatie van het trappenhuis en na metingen op gevaarlijke stoffen konden de bewoners weer veilig terug naar hun woning.
De schade is gering. De recherche stelt een onderzoek in naar de oorzaak .
quote:Identiteit slachtoffer brand Leidschendam bekend
Leidschendam – Het slachoffer van de garagebrand zondagochtend in Leidschendam blijkt een 20-jarige Hagenaar te zijn. Brandweermannen vonden het stoffelijk overschot van de man, nadat zij zondagochtend 28 december om 04.30 uur een brand in een garagebox aan de Burgemeester Keijzerlaan hadden geblust. De politie onderzoekt de toedracht van de brand en de aanwezigheid van de 20-jarige Hagenaar.
Ik ken hem, mijn vriendin zat bij hem op de middelbare schoolquote:Op zondag 28 december 2008 19:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Als het een lopend onderzoek is zijn ze meestal niet zo van de details.
wat extra info over de dooie:
[..]
Leidschenveenquote:Op maandag 29 december 2008 10:45 schreef Qrious het volgende:
Neeh, alleen maar oudjes enzo, tuig kan de woningen hier niet betalen denk
(of vind t gewoon te saai om in te wonen, gelijk hebben ze). De jongere mensen/gezinnen waar wél wat te beleven valt wonen meer bij zeemonster in de buurt, een paar straten verderop
Vier it in Leidschenveen bij vrienden, eens kijken of het nog íets heeft van wat t 8 jaar geleden was daar
De piste zoek ik 2 dagen later op
Waar ga je heen? Ik ga ook 3 januari op wintersport!quote:
In Zoetermeer dus?quote:Op maandag 29 december 2008 10:54 schreef XL het volgende:
Oud en Nieuw vier ik ook buiten Den Haag overigens. Op een Bauer sucht Frau-party bij onze Oosterburen
Nice, skien of boarden?quote:Op maandag 29 december 2008 10:53 schreef XL het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Ik ga ook 3 januari op wintersport!
Ik heb toen ik 11 was 1 week geskied. Vervolgens 15 jaar gesnowboard (rond de 60 weken ofzo)en een paar maanden geleden heb ik ski's gekocht. Onlangs in Zoetermeer geskied, dat ging ontzettend goed. Deze vakantie wordt dus wisselen tussen beide.quote:Op maandag 29 december 2008 11:22 schreef Qrious het volgende:
[..]
Nice, skien of boarden?
Ik ga naar Valloire (Frankrijk, niet ver bij t drielandenpunt met Zwitserland en Italie vandaan), met zijn 9enHeb er zin innnnnnnnnnnn
Vooral tijdens de studententijd liep het aantal weken per jaar hard op.quote:Op maandag 29 december 2008 11:28 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb toen ik 11 was 1 week geskied. Vervolgens 15 jaar gesnowboard (rond de 60 weken ofzo)en een paar maanden geleden heb ik ski's gekocht. Onlangs in Zoetermeer geskied, dat ging ontzettend goed. Deze vakantie wordt dus wisselen tussen beide.
Ik ga naar Kirchberg in Tirol, Oostenrijk.
Wat je ook doet. Vertel vooral niet dat je over het moment nadenkt. Je belt toch als je iets te vertellen hebt of als je iets wil weten? Niet omdat het 32 uur en 24 minuten nadat je nummer hebt gekregen is. Ga je ook van tevoren beslissen hoe lang je mag bellen?quote:Op maandag 29 december 2008 11:52 schreef Elegy het volgende:
Vraagje: Als je 's ochtends een telefoonnummer krijgt van een meisje, is het dan te snel als je haar 's avonds al belt?
Ik ben al tijden uit dat datinggebied namelijk
Komt dat desperate over, of juist daadkrachtig? We hebben wel afgesproken zondag wat te gaan drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |