0,4% van de hoofdprijs is geen grote prijs, maar met een ton zou ik heel blij zijn met mijn verhuisplannenquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:41 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Ah joh, een beetje frisse lucht is goed voor je
En je zou toch niet winnen... Geen grote prijzen meer in Den Haag dit jaar
er zijn volgens mij 240 postcodes met 2593 dus 56.000 per straat en dan raden hoeveel er per straat zijn,....quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:06 schreef realbase het volgende:
om hoeveel huishoudens zou het gaan ?
Dus als je wel een lot hebt, maar niet de hoofdprijs.. wat krijg je dan nog ? 100 euro ? 1000 ? i have no idea..
Wel in de lease?quote:
Helaas nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:50 schreef CaLeX het volgende:
is er geen site waarop staat hoeveel adressen er op een postcode bestaan?
Huishoudens per postcode, misschien via postcode.nl ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:08 schreef jna het volgende:
[..]
Helaas niet![]()
Of ik heb hem nog niet gevonden in ieder geval
Laan van noi bestaat uit 19 verschillende postcodes. Je deelt het dus maar met een huisje of 30. Als mijn postcode wint is het ook alleen nummer 2 tm 50 in m'n straatquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:05 schreef ook_gek het volgende:
nou als het de laan van noi gaat worden blijft er eeinig over
die is lang ook hahaja
Ach joh, je deelt sowieso al in de wijkprijs. Straatprijs zou een extra mooi cadeautje zijn ... Ik help je hopen dat het iig niet op maar 1 letter net mis gaat, dat zou extreem zuur zijn!quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:20 schreef jna het volgende:
[..]
Laan van noi bestaat uit 19 verschillende postcodes. Je deelt het dus maar met een huisje of 30. Als mijn postcode wint is het ook alleen nummer 2 tm 50 in m'n straat
Gaan we met zn allen feestvieren op 1 januariquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:54 schreef Charisma het volgende:
hier nog eentje zonder lot, was ik net aan het borrelen met vrien din bij Jackslagman jaja, heerlijke borrel >)![]()
kreeg ik een sms dat de postcode inmijn wijk is gevallen![]()
mijn vriendin heeft o9ok geen lot. zo jammer, maar ik ga wel kijken op het veld 01jan !!
hier mijn shots !!!
ernne - ik ben er weer terug uit D ! joehoe![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vraag me af of het verhaal ook echt zo is gegaan of dat het scooterincident mss eerst gebeurdequote:Mishandeling van drie personen (getuigen gezocht)
Den Haag – Drie mannen zijn op zondag 28 december omstreeks 23.50 uur mishandeld op de Strandweg. De drie zaten in een personenauto te kijken naar het opstapelen van een brandstapel op het Noorderstrand. Op een gegeven moment kwamen een aantal personen vanaf de brandstapel langs hun auto gelopen. Één van deze mannen trok het portier open aan de bijrijders zijde en riep oprotten hier. Een andere persoon sloeg met een stuk hout twee ramen in. Ook kregen de drie personen in de auto klappen. Tijdens het wegrijden van de auto met de drie personen erin is het mogelijk geweest dat deze over een aantal scooters is gereden die daar geparkeerd stonden.
Politie Haaglanden is nu op zoek naar getuigen van dit incident. Een ieder die informatie heeft over deze zaak wordt verzocht om contact op te nemen met de recherche van Bureau Scheveningen via telefoonnummer 0900-8844.
ga je mee ??? gezellig, neem ik wat cava mee en nu niet knijpen RATMEN , meegaan !!!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:58 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Gaan we met zn allen feestvieren op 1 januari![]()
.
denk het ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:01 schreef Atreidez het volgende:
Dat zijn nog steeds rasmaggeneters die daar hun stapeltje bouwen, dus reken maar dat t redelijk zo gegaan is
Hoor net dat ze hebben eerst nog even gevraagd of het Turken of Marokkanen waren. Nadat die gast zei van Ik ben geboren in Marokko, toen pas gingen zn ramen eraan. Ook ontzettend slim antwoord op zo'n moment bij die gasten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:01 schreef Atreidez het volgende:
Dat zijn nog steeds rasmaggeneters die daar hun stapeltje bouwen, dus reken maar dat t redelijk zo gegaan is
Ow echt welquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:50 schreef Walter-Ego het volgende:
Je bent wel een beetje een ramptoerist, Jill.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |