Javastraatquote:Op maandag 29 december 2008 22:25 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Waar woon je in Archipel? Daar heb ik nl. ook gewoond tot anderhalf jaar geleden...
En zeg nooit nooit... dat dacht ik nl. ook altijd...
Hey Pannekoek, jij ook hierquote:Op maandag 29 december 2008 18:23 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Er staat een enorme vrachtwagen van de postcodeloterij bij het park in Mariahoeve..... weet niet welke trekking er precies is, maar ik denk dat er wat mensen blij gaan worden in die buurt
quote:Op maandag 29 december 2008 23:06 schreef m@x het volgende:
Foei a_a, jij als frequent OUD-poster zou dat toch moeten wetenIs die baby er nou nog niet?
Soms wel ja, maar das als je langs winkels wil slenteren. Als je een doel hebt, dan hoeft het van mij niet lang te duren hoorquote:Op maandag 29 december 2008 19:53 schreef knnth het volgende:
[..]
@RATMEN: winkelen is juist leuk als 't lang duurt!
Ey buuf! Ik ben AV en jij?quote:Op maandag 29 december 2008 20:27 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Ik ben ook 2595 !![]()
Goddank geen loten.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:09 schreef jna het volgende:
JAAAAAAAAAA IK HEB EEN LOT!!!!!!!!!!!!!!!!
DUDE!!!!quote:
Alleen hebben we maar 1 lotquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:20 schreef RATMEN het volgende:
[..]
DUDE!!!!! Jij financiert de meet?
Freaking spannend!!!
pannekoek is voornamelijk in OUD. en die vrachtauto was eigenlijk gespot door mijn vriend, maar die was te lui om even zelf in te loggen.quote:Op maandag 29 december 2008 23:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie is pannekoek eigenlijk, had die user nog niet gezien enzo
S P A N N E N D...... is er een apart topic voor milionairs ? dan mag je daar straks ook in !quote:Op dinsdag 30 december 2008 02:22 schreef jna het volgende:
[..]
Alleen hebben we maar 1 lot![]()
* stelt zich voor dat er donderdag 2593 SE op tv tevoorschijn komt
Ik kan er gewoon niet van slapen
Lijkt me inderdaad niet genoeg voor de meetquote:
Voor de helft van de prijs wil ik je wel warm houden hoor...quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ga zo denk ik de stad in om ver boven mijn budget een winterjas te kopen want dit is geen doen
jijgaat morgennacht met mij en mijn vriendje mee de duinen in vuurwerk kijken?quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de helft van de prijs wil ik je wel warm houden hoor...
Dat wilde ik twee jaar geleden ook al gaan doen en toen ben ik thuis gebleven omdat het koud was en omdat het een beetje regende...quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
jijgaat morgennacht met mij en mijn vriendje mee de duinen in vuurwerk kijken?![]()
![]()
Ze zorgen zelf wel voor vuurwerk denk ik. Zijn vuurpijl, haar vulkanen en een spetterend hoogtepuntquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:31 schreef Atreidez het volgende:
Vuurwerk in de duinenHebben de konijnen groot ingeslagen dit jaar?
Dat kun je qua temperatuur beter in de zomer doen...quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:32 schreef Elegy het volgende:
Ze zorgen zelf wel voor vuurwerk denk ik. Zijn vuurpijl, haar vulkanen en een spetterend hoogtepunt
en mijn vriend kan niet slapen omdat ie de prijs misloopt, waren eindelijk de geldzorgen eens voorbijquote:Op dinsdag 30 december 2008 02:22 schreef jna het volgende:
[..]
Alleen hebben we maar 1 lot![]()
* stelt zich voor dat er donderdag 2593 SE op tv tevoorschijn komt
Ik kan er gewoon niet van slapen
Dan heeft 'ie voldoende tijd om eens na te denken op welke andere manier die geldproblemen opgelost kunnen worden...quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:40 schreef becky27 het volgende:
en mijn vriend kan niet slapen omdat ie de prijs misloopt, waren eindelijk de geldzorgen eens voorbij
Net als die vrouw die een zaak aanspande, zo ziek?quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:33 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
die vrienden van ons die geen loten hebben worden he-le-maal ziek van deze situatie.
Dan mag je geen vuurwerk afsteken hèquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kun je qua temperatuur beter in de zomer doen...
Dat dus! You win some, you lose some. Als je niet mee doet, moet je ook accepteren dat zo'n prijs aan je voorbij gaat.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:44 schreef CaLeX het volgende:
Net als die vrouw die een zaak aanspande, zo ziek?
Ik heb geen loten (2591 hier :p) maar als hij zou vallen zou het me ook niets interesseren, je doet niet mee en daarmee klaar.
nou ja zo erg is het nou ook weer niet! het is gewoon balen, zijn huis staat al weer vier maanden te koop, dat schiet nu ook niet op. samenloop van omstandigheden he. nu maar hopen op de 6 oudejaarsloten die we hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie voldoende tijd om eens na te denken op welke andere manier die geldproblemen opgelost kunnen worden...
Zes héle oudejaarsloten met jackpot? Da's zes keer 28,- ofzo toch? Allemachtigquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:48 schreef becky27 het volgende:
[..]
nou ja zo erg is het nou ook weer niet! het is gewoon balen, zijn huis staat al weer vier maanden te koop, dat schiet nu ook niet op. samenloop van omstandigheden he. nu maar hopen op de 6 oudejaarsloten die we hebben.
nee, het uitzicht vanaf de duinen over denhaag zorgt voor een mooi uitzicht. En met dit weer sex hebben in de duinen.... Neequote:Op dinsdag 30 december 2008 09:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ze zorgen zelf wel voor vuurwerk denk ik. Zijn vuurpijl, haar vulkanen en een spetterend hoogtepunt
Ah okee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:53 schreef becky27 het volgende:
nee 6 halve, twee van mijn ouders gehad, 2 van zijn vader en 2 van zijn moeder. Ach c'est la vie. mijn vriend is het allermooiste lot uit welke loterij dan ook![]()
Moet je gewoon wat wilder bewegen, krijg je het vanzelf warmquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
nee, het uitzicht vanaf de duinen over denhaag zorgt voor een mooi uitzicht. En met dit weer sex hebben in de duinen.... Nee
Zoals een ex-collega wel eens tegen mij zei: Je bent een lot uit de loterij.... maar niet het winnende lot...quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:53 schreef becky27 het volgende:
nee 6 halve, twee van mijn ouders gehad, 2 van zijn vader en 2 van zijn moeder. Ach c'est la vie. mijn vriend is het allermooiste lot uit welke loterij dan ook![]()
Dat is een mooie tegeltjeswijsheidquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals een ex-collega wel eens tegen mij zei: Je bent een lot uit de loterij.... maar niet het winnende lot...
mietje :pquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
nee, het uitzicht vanaf de duinen over denhaag zorgt voor een mooi uitzicht. En met dit weer sex hebben in de duinen.... Nee
ha ha, en bedankt, denk je dan!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals een ex-collega wel eens tegen mij zei: Je bent een lot uit de loterij.... maar niet het winnende lot...
Nope, en nu maar hopen dat jij niet die 25 miljoen voor mijn neus gaat wegkapen!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:02 schreef becky27 het volgende:
ha ha, en bedankt, denk je dan!
en about the loten, ik baal er stiekum wel van natuurlijk maar ja, niets aan te doen he.
zo jammer alleen dat je niet met hem kan betalen...quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:53 schreef becky27 het volgende:
De boodschappen!quote:
Het is mij nog nooit gelukt om met mijn vrouw te betalen bij de supermarkt.quote:
Mits blond is je vrouw een uitstekend betaalmiddel in landen ronde de Middellandse Zeequote:Op dinsdag 30 december 2008 10:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is mij nog nooit gelukt om met mijn vrouw te betalen bij de supermarkt.Hoe doe jij dat dan? Gaat je vriend even naar het magazijn met een kassameisje en dan mag je alles meenemen?
Nope, donker haar... Wel weer met blauwe ogen!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:31 schreef Elegy het volgende:
Mits blond is je vrouw een uitstekend betaalmiddel in landen ronde de Middellandse Zee
Daar had ik een aantal jaar terug het kantoor van mijn bedrijf, erg mooie plekquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:15 schreef knnth het volgende:
Jij mag 'm winnen, ik ben al dolblij met een miljoenKan ik eindelijk op 't Sweelinckplein wonen
Beetje peroxide en hatsaa, je bent miljonair in Egyptequote:Op dinsdag 30 december 2008 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, donker haar... Wel weer met blauwe ogen!
Met een beetje geluk in de Staatsloterij ben ik binnenkort miljonair thuis...quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:51 schreef Elegy het volgende:
Beetje peroxide en hatsaa, je bent miljonair in Egypte
Genoeg geld winnen om een peroxideflesje te kopen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een beetje geluk in de Staatsloterij ben ik binnenkort miljonair thuis...
Dan koop ik wel meteen een blond meisje. Ik kan es vragen aan Becky, heb ik een blond meisje en is zij van de geldzorgen af...quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:12 schreef Elegy het volgende:
Genoeg geld winnen om een peroxideflesje te kopen?
Kwestie van berekenen. Eerst gaat er belasting af en dan wordt het verdeeld onder de aanwezige loten in de postcode. Denk ik. Of de belasting gaat er daarna pas af.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:06 schreef realbase het volgende:
om hoeveel huishoudens zou het gaan ?
Dus als je wel een lot hebt, maar niet de hoofdprijs.. wat krijg je dan nog ? 100 euro ? 1000 ? i have no idea..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:De PostcodeKanjer bestaat uit twee delen: Een PostcodeStraatprijs en een
PostcodeWijkprijs.
PostcodeStraatprijs: alle deelnemers met een geldig lotnummer dat begint met
2593 en de winnende letters verdelen samen 13.950.000,- euro;
PostcodeWijkprijs: alle overige deelnemers met een geldig lotnummer dat
begint met 2593 verdelen samen 13.950.000,- euro.
Het uiteindelijke bedrag per lot wordt voor zowel de Straat- als de Wijkprijs
bepaald door het aantal Kanjerpunten per lot.
De straat met postcode 2593 XX verdeelt onderling de helft van de postcode kanjer dus ongeveer 14 miljoen euro. De rest van postcode 2593 verdeelt de overige 14 miljoen. Dan is het nog afhankelijk van hoeveel loten je hebt en hoelang je meespaart (want je spaart soort punten ofzo)quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:47 schreef Atreidez het volgende:
Krijgen degene met alleen de vier nummers goed ook een prijs danDan blijft er denk ik niet veel over per adres..
quote:
Ah joh, een beetje frisse lucht is goed voor jequote:Op dinsdag 30 december 2008 13:39 schreef Walter-Ego het volgende:
Wilde ik net de kou trotseren om een staatslot te kopen -> uitverkocht! Grrr!
0,4% van de hoofdprijs is geen grote prijs, maar met een ton zou ik heel blij zijn met mijn verhuisplannenquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:41 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Ah joh, een beetje frisse lucht is goed voor je
En je zou toch niet winnen... Geen grote prijzen meer in Den Haag dit jaar
er zijn volgens mij 240 postcodes met 2593 dus 56.000 per straat en dan raden hoeveel er per straat zijn,....quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:06 schreef realbase het volgende:
om hoeveel huishoudens zou het gaan ?
Dus als je wel een lot hebt, maar niet de hoofdprijs.. wat krijg je dan nog ? 100 euro ? 1000 ? i have no idea..
Wel in de lease?quote:
Helaas nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:50 schreef CaLeX het volgende:
is er geen site waarop staat hoeveel adressen er op een postcode bestaan?
Huishoudens per postcode, misschien via postcode.nl ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:08 schreef jna het volgende:
[..]
Helaas niet![]()
Of ik heb hem nog niet gevonden in ieder geval
Laan van noi bestaat uit 19 verschillende postcodes. Je deelt het dus maar met een huisje of 30. Als mijn postcode wint is het ook alleen nummer 2 tm 50 in m'n straatquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:05 schreef ook_gek het volgende:
nou als het de laan van noi gaat worden blijft er eeinig over
die is lang ook hahaja
Ach joh, je deelt sowieso al in de wijkprijs. Straatprijs zou een extra mooi cadeautje zijn ... Ik help je hopen dat het iig niet op maar 1 letter net mis gaat, dat zou extreem zuur zijn!quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:20 schreef jna het volgende:
[..]
Laan van noi bestaat uit 19 verschillende postcodes. Je deelt het dus maar met een huisje of 30. Als mijn postcode wint is het ook alleen nummer 2 tm 50 in m'n straat
Gaan we met zn allen feestvieren op 1 januariquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:54 schreef Charisma het volgende:
hier nog eentje zonder lot, was ik net aan het borrelen met vrien din bij Jackslagman jaja, heerlijke borrel >)![]()
kreeg ik een sms dat de postcode inmijn wijk is gevallen![]()
mijn vriendin heeft o9ok geen lot. zo jammer, maar ik ga wel kijken op het veld 01jan !!
hier mijn shots !!!
ernne - ik ben er weer terug uit D ! joehoe![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vraag me af of het verhaal ook echt zo is gegaan of dat het scooterincident mss eerst gebeurdequote:Mishandeling van drie personen (getuigen gezocht)
Den Haag – Drie mannen zijn op zondag 28 december omstreeks 23.50 uur mishandeld op de Strandweg. De drie zaten in een personenauto te kijken naar het opstapelen van een brandstapel op het Noorderstrand. Op een gegeven moment kwamen een aantal personen vanaf de brandstapel langs hun auto gelopen. Één van deze mannen trok het portier open aan de bijrijders zijde en riep oprotten hier. Een andere persoon sloeg met een stuk hout twee ramen in. Ook kregen de drie personen in de auto klappen. Tijdens het wegrijden van de auto met de drie personen erin is het mogelijk geweest dat deze over een aantal scooters is gereden die daar geparkeerd stonden.
Politie Haaglanden is nu op zoek naar getuigen van dit incident. Een ieder die informatie heeft over deze zaak wordt verzocht om contact op te nemen met de recherche van Bureau Scheveningen via telefoonnummer 0900-8844.
ga je mee ??? gezellig, neem ik wat cava mee en nu niet knijpen RATMEN , meegaan !!!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:58 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Gaan we met zn allen feestvieren op 1 januari![]()
.
denk het ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:01 schreef Atreidez het volgende:
Dat zijn nog steeds rasmaggeneters die daar hun stapeltje bouwen, dus reken maar dat t redelijk zo gegaan is
Hoor net dat ze hebben eerst nog even gevraagd of het Turken of Marokkanen waren. Nadat die gast zei van Ik ben geboren in Marokko, toen pas gingen zn ramen eraan. Ook ontzettend slim antwoord op zo'n moment bij die gasten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:01 schreef Atreidez het volgende:
Dat zijn nog steeds rasmaggeneters die daar hun stapeltje bouwen, dus reken maar dat t redelijk zo gegaan is
Ow echt welquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:50 schreef Walter-Ego het volgende:
Je bent wel een beetje een ramptoerist, Jill.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |