Je geeft zelf aan dat je een illegale versie gebruikt.quote:Op maandag 22 december 2008 19:19 schreef Agiath het volgende:
Maar het ging over mijn topiek
Blauwe ster
waarom dicht dus
Ik heb er geen hulp bij nodig hoor.quote:Op maandag 22 december 2008 19:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je geeft zelf aan dat je een illegale versie gebruikt.
Vraag eens in de PC hoek op FOK , misschien kunnen die je helpen aan een update voor nop.
Je liegt. Ik zie het aan je PostIconquote:Op maandag 22 december 2008 19:22 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb er geen hulp bij nodig hoor.
En misschien is wel gewoon mijn licentie verlopen, altijd gelijk maar conclusies trekken hier
Precies, BOWA is tenminste niet zo'n gortdroge nerd als die juup ooit was, hij heeft af en toe gewoon banwaardige humorquote:Op maandag 22 december 2008 19:29 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil ook graag even melden dat ik de haat jegensch onze dj niet snap! Ik vind hem een goede mod!
maar dat van die vuige biogarde is een heul ander verhaal![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111~~~~console
Ach. Schijnbaar zijn er een paar op hun kloten getrapt om de een of andere reden. Zal wel.quote:Op maandag 22 december 2008 19:30 schreef Agiath het volgende:
[..]
Precies, BOWA is tenminste niet zo'n gortdroge nerd als die juup ooit was, hij heeft af en toe gewoon banwaardige humor
Heb je echt modshiften?quote:Op maandag 22 december 2008 19:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach. Schijnbaar zijn er een paar op hun klote getrapt om de een of andere reden. Zal wel.
Zij liggen er ws. meer wakker van dan ikzelf.
En dat ze dan in de FB komen klagen, prima. Maar doe het dan normaal en met een goede onderbouwing.
Die van vanmiddag vond ik persoonlijk nog wel gaan eigenlijk. Reageerde gewoon op een bashende TS. Ik ben ook gebruiker van KLB. (jaja maar met een voorbeeldfunctie. Sorry als ik soms wat te grof ben voor de lichtgeraakten onder ons).
En het feit dat er klapjosties zijn die elk woord van me ontleden zegt meer over ze zelf dan over mij
En nu ben ik naar de vriendin. Mijn dienst zit erop.
Ik zit tot 01.00quote:
LOLquote:
Nee serieus, mijn beeld over jullie, was machst du!!!!quote:Op maandag 22 december 2008 19:49 schreef Snakey het volgende:
Ik vanaf 1:00 vannacht.![]()
Maar dan over het hele forum, ik ga even bijslapen nu.
wtfquote:Op maandag 22 december 2008 19:49 schreef Snakey het volgende:
Ik vanaf 1:00 vannacht.![]()
Maar dan over het hele forum, ik ga even bijslapen nu.
Waar zijn de banners in je screenshot?quote:Op maandag 22 december 2008 19:19 schreef Agiath het volgende:
Maar het ging over mijn topiek
Blauwe ster
waarom dicht dus
Scherp.quote:Op maandag 22 december 2008 21:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waar zijn de banners in je screenshot?
Neuh hoor. Bio krijgt wel 150prcnt betaald, de lucky bastard.quote:Op maandag 22 december 2008 19:52 schreef Koploperkopper het volgende:
Is dit nou een matige grap of niet? Anders ben ik toch wel heel blij dat ik m'n mod-sollicitatie mislukt is.
quote:Op maandag 22 december 2008 21:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waar zijn de banners in je screenshot?
Langer in dienst hè. En natuurlijk avonduren.quote:Op maandag 22 december 2008 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Neuh hoor. Bio krijgt wel 150prcnt betaald, de lucky bastard.
Mag ik de 200prcnt diensten op beide kerstdagen? Check f modforum, hebben we het erover. Thanx.quote:Op maandag 22 december 2008 22:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Langer in dienst hè. En natuurlijk avonduren.
Matige grap.quote:Op maandag 22 december 2008 19:52 schreef Koploperkopper het volgende:
Is dit nou een matige grap of niet? Anders ben ik toch wel heel blij dat ik m'n mod-sollicitatie mislukt is.
Omdat je eens normaal moet leren posten, daarom. Ohja je bent abbo-houder, dus kunt ook zien waarom je note was.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:20 schreef Juicyhil het volgende:
Waarom word m`n post in het topic van d_b ge-edit en krijg ik een note terwijl de klb helemaal vol bagger staat zonder daarop actie te ondernemen?
hehe, ik moest lachenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat je eens normaal moet leren posten, daarom. Ohja je bent abbo-houder, dus kunt ook zien waarom je note was.
Ohja je vind dat KLB vol bagger staat, dus moet jij ook bagger plaatsenMeeloper
Succes.
Mooizo. En nooit meer doen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
hehe, ik moest lachen3
Sorry het spijt me echt lieve boswachter
M'n 50 cent. Wat doen ze.quote:
Topic ging oorspronkelijk over een gescheurde pinpas. Jij maakt er tot 3x toe iets bijzonder racistisch van.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:24 schreef Kopbal het volgende:
Is het zo raar om een programma als opsporing verzocht te linken aan een Noord-Afrikaan?
1. Iemand maakt een opmerking over een mogelijk debuut van TS in opsporing verzocht.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Topic ging oorspronkelijk over een gescheurde pinpas. Jij maakt er tot 3x toe iets bijzonder racistisch van.
En dat dan ook nog eens met een avatar van een kerel in Galataseray shirt.
Ja deed je ook.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:37 schreef Kopbal het volgende:
Vond trouwens dat ik de enige was die nog een enigzins nuttige bijdrage aan het leveren was door een oplossing te zoeken.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:05 schreef de_boswachter het volgende:
Oh. De geruchten gingen dat ONZ in 2009 omgedoopt werd tot BAG vandaar.
Bedankt !
Het is en blijft een troll. Ik sta wat dat betreft achter het slotje.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:55 schreef Kopbal het volgende:
Sunchaser namens Fok naar 3FM
De klacht is actueel én terecht.
Waarom een slotje?
Zie MED.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:35 schreef Quir het volgende:
Crane was een vervelend mannetje kloon. Toch?
Wel een leuk topicquote:Op woensdag 24 december 2008 17:11 schreef postmortum het volgende:
ov negert krijgt boete , bio mijn topic wordt verkloot
Dank. Jij natuurlijk ook.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:21 schreef dagdag het volgende:
zo alvast een fijne kerst klb mods bedankt
quote:
Als je klachten hebt over die wedstrijd kun je terecht in FEE feedback, het zal je echter geen klote opleveren omdat ik daar ook mod benquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
WAAROM is mijn topic gesloten. Het was een hele goede namelijk. Met de klacht en alles duidelijk omschreven.
Ik vind het best die wedstrijd, have funquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je klachten hebt over die wedstrijd kun je terecht in FEE feedback, het zal je echter geen klote opleveren omdat ik daar ook mod ben
Joh, hou toch op.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:43 schreef kurk_droog het volgende:
Hoezo is mijn topic gesloten?
nichtje van 6
Men weet dat ik de laatste tijd alleen maar serieuze topics open en dit was er weer 1 van en echt gebeurd.
Was je opa ook een nsb-er? Doe toch niet zo triest man, ik heb geen flikker te doen, ik gedraag me nu, als kloon zijnde, en het is kerst.quote:
In de prullenbak jij!quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:26 schreef NG- het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook, jij bent z'n holmaatje bij de gestapo.
Hij is de anti-christ, jij bent zijn irritante genitale wrat die maar niet weg wil gaanquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:26 schreef NG- het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook, jij bent z'n holmaatje bij de gestapo.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:52 schreef Nikmans het volgende:
Zeg bio, ik heb (hier) gelezen dat wel meer mensen dat youtube probleem hebben hoor dus ik vind mijn topic wel levensvatbaar
Ik niet. En als je er iets aan gedaan wil hebben, dan open je maar een topic in DIG. Mij te baggergevoelig je topic.quote:
Ja sorry, maar dat lievelingetje van de klas gedrag hangt me gewoon de keel uit.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:12 schreef Biogarde het volgende:
Nu weer over op feedback-feedback ipv kloon geneuzel.
En nu doel je op?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dat lievelingetje van de klas gedrag hangt me gewoon de keel uit.
Nouuuhouuuuquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dat lievelingetje van de klas gedrag hangt me gewoon de keel uit.
Gemaakt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:27 schreef RickoKun het volgende:
WHAT THE FUCK!!!!
Mensen die Israel haten
ZIE MIJN TOPIC DAN, mijn hele OP is gaar op de een of andere manier!?
Oh, ik denk dat 'ie gesneuveld is bij het opschonen. Denk omdat ik het niet zo'n zinvolle toevoeging vond.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dank u! Ik vreesch echter dat ik een haat topique heb aangemaakt
kom op gasten. doe er iets aan!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:02 schreef zoalshetis het volgende:
Mensen die Israel haten
ik heb mensen voor minder een stevige reprimande zien krijgen.
nee gelukkig ben jij er weer?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:52 schreef De_Ananas het volgende:
Wanneer worden tyfususers zoals dagdag etc weggeflikkert? Tis nou niet zo dat ze een grote bijdrage leveren ofzo.
En prettige kerst en nieuwjaar verder ook al heb ik er een schijthekel aan![]()
Begrepen, kusjequote:Op zaterdag 27 december 2008 23:55 schreef Biogarde het volgende:
Als we nou eens stoppen met ventileren van meningen in vooral dit topic. En dan heb ik het over de meningen die we hebben over users.
Sinds je ban (en vele met jou) hoor ik geen hond over die users die jullie steeds noemen, je hebt een unban, en het riedeltje begint weer.
Schrijf het maar op een wc-rol en praat daar maar tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dank. en ik vond die opmerking absoluut niet meevallen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:45 schreef Adelante het volgende:
Topic wat opgeruimd, viel allemaal nog wel mee!
Het gaat niet over users persoonlijk (alhoewel ik het net niet goed aanpakte nee met een naam te noemenquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:59 schreef Biogarde het volgende:
@ Ananas.
Je bent hier van harte welkom, maar je zal toch echt eens moeten stoppen met het opzoeken van users.
Ja, ik kan me daar soms ook aan ergeren. Maarrrr, er staat nergens dat dat niet mag. Plus dat het iemand z'n karakter/rol is op FOK! Ik snap je punt best, maar we kunnen er niets mee. Moet je verder niet willen ook.quote:Op zondag 28 december 2008 00:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het gaat niet over users persoonlijk (alhoewel ik het net niet goed aanpakte nee met een naam te noemen) maar om gewoon een paar algemene zaken op een forum.
Normaal Nederlands typen bijvoorbeeld,
niet dit zoals zo
alles zo
apart
en hele avond lang dit doen
zo
Iets voor een FB topic misschien?
Maar als je dan in iemands posthistory gaat kijken dan zie je dat ze in andere subfora wel normaal posten maar in de SC bijvoorbeeld nooit. Trollen enzo?quote:Op zondag 28 december 2008 00:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, ik kan me daar soms ook aan ergeren. Maarrrr, er staat nergens dat dat niet mag. Plus dat het iemand z'n karakter/rol is op FOK! Ik snap je punt best, maar we kunnen er niets mee. Moet je verder niet willen ook.
Trollen mag je gewoon melden hoor, dan kijken we er naar.quote:Op zondag 28 december 2008 00:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar als je dan in iemands posthistory gaat kijken dan zie je dat ze in andere subfora wel normaal posten maar in de SC bijvoorbeeld nooit. Trollen enzo?
Meki is een talenwonder vergeleken met sommige users hier, het lokt alleen maar troep uit.
Maar het staat inderdaad niet bij de gebruikersvoorwaarden dus ik zal nu mijn bek houden
Maar dan ben ik bang dat jullie definitie anders is dan de mijne. Als iemand in een ander subforum wel normaal post en dan in de SC of in andere topics steeds alles in 3 stukken hakt dan vind ik dat trollen. Het is echter niet tegen de FOK! regels.quote:Op zondag 28 december 2008 00:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Trollen mag je gewoon melden hoor, dan kijken we er naar.
Nee, maar ik kan die user wel middels PM om uitleg vragen. Kijk, en komt daar uit dat het enkel om het trollen is, dan neem ik maatregelen als dat mogelijk is.quote:Op zondag 28 december 2008 00:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar dan ben ik bang dat jullie definitie anders is dan de mijne. Als iemand in een ander subforum wel normaal post en dan in de SC of in andere topics steeds alles in 3 stukken hakt dan vind ik dat trollen. Het is echter niet tegen de FOK! regels.
No offense maar dat is natuurlijk vrij logisch als je alle kritische users van KLB en de SC bant. Dan wordt het hier in dit topic een stuk rustiger en krijgen de modjes over het algemeen het een stuk makkelijker. Kijk, voor jou maakt het weinig uit maar sommige mods hier hebben de neiging om controversiële beslissingen te nemen, alvorens op een nogal pedante manier de hele zaak ronduit matig te onderbouwen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:55 schreef Biogarde het volgende:
Als we nou eens stoppen met ventileren van meningen in vooral dit topic. En dan heb ik het over de meningen die we hebben over users.
Sinds je ban (die van jou en de rest van de club) hoor ik geen hond over die users die jullie steeds noemen, je hebt een unban, en het riedeltje begint weer.
Schrijf het maar op een wc-rol en praat daar maar tegen.
Die weggemod zou worden ja. En verder wat Adelante zegt.quote:Op zondag 28 december 2008 12:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
Pissen met meerdere stralen
Remlof kom opDe klacht is voor veel mensen misschien wel heel herkenbaar. En die 2e post was gewoon een inkoppertje die toch wel gemaakt zou worden
Doe niet zo denigrerend anders geef ik je een ban~!!!!!!!!!!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!1111111!!!!!!!!!!!!!!~~~~~~~~~~kringeltjequote:
Volgens mij is er al een discussie over in 2006.quote:Op zondag 28 december 2008 16:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Prussian Blue
Is er op fok geen plek waar discussies kunnen worden gevoerd hierover???
quote:Op zondag 28 december 2008 16:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij is er al een discussie over in 2006.
Probeer het eens in GC ?
ja ik zag je topic. vreemd dat het zo snel dicht ging.quote:Op zondag 28 december 2008 16:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Prussian Blue
Is er op fok geen plek waar discussies kunnen worden gevoerd hierover???
Als een mod het had moeten uit zoeken was het topic ook tijdelijk op slot geweest, dus daar is weinig verschil in.quote:Op zondag 28 december 2008 17:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat is al heel wat meer uitleg dan die van Ludo! Dank u!
Is het niet makkelijker voor een mod dit even uit te zoeken en dat meteen ff door te geven ipv sluiten???
Of dat ze hem kicken naar bv GC waar hij meer bestaansrecht heeft dan in KLB???
quote:Op zondag 28 december 2008 18:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als een mod het had moeten uit zoeken was het topic ook tijdelijk op slot geweest, dus daar is weinig verschil in.
Vraag het anders even na in de FB van GC of dat topic levenswaardig is. Ik ben nl. nu via mijn tellie aan het fokken, en kan geen PM zien.
pinkeltje! nog een fijn nieuwjaar gewenst.quote:Op zondag 28 december 2008 18:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als een mod het had moeten uit zoeken was het topic ook tijdelijk op slot geweest, dus daar is weinig verschil in.
Vraag het anders even na in de FB van GC of dat topic levenswaardig is. Ik ben nl. nu via mijn tellie aan het fokken, en kan geen PM zien.
Ik snap hem niet eigenlijkquote:Op zondag 28 december 2008 18:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
pinkeltje! nog een fijn nieuwjaar gewenst.
quote:Op zondag 28 december 2008 18:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
pinkeltje! nog een fijn nieuwjaar gewenst.
quote:Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef dagdag het volgende:
zit ik een kwartier een paint te maken
kut mongolen die aanbellen en vuurwerk smijten (inc paint r
quote:Op zondag 28 december 2008 20:59 schreef Biogarde het volgende:
Tip van Bio:
Ook in ONZ willen ze dit niet hoor.
Heb je daar een kwartier over gedaan?quote:Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef dagdag het volgende:
zit ik een kwartier een paint te maken
kut mongolen die aanbellen en vuurwerk smijten (inc paint r
je echte nick hier is pinkeltje. en je weet precies waarom.quote:Op zondag 28 december 2008 18:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik snap hem niet eigenlijk![]()
Maar jij ook he
Goeie OP ook.quote:Op maandag 29 december 2008 13:34 schreef Lakitu het volgende:
Wtf mang, dit was een serieuze klacht enzo:
Kou, mensen die willen dat het gaat vriezen & schaatsgekken
Geen zin om een OP te schrijven.quote:Op maandag 29 december 2008 13:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goeie OP ook.
Klacht kan ik me wel in vinden, maar je OP is kut en je postgedrag daar nog kutteriger.
quote:Op maandag 29 december 2008 13:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geen zin om een OP te schrijven. [ afbeelding ] Maar je mag hem best open gooien met een ge-editte OP.
Ik ga in jouw topic even een hernieuwde OP schrijvenquote:Op maandag 29 december 2008 13:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geen zin om een OP te schrijven. [ afbeelding ] Maar je mag hem best open gooien met een ge-editte OP.
ik zal ook het geld op de trap leggen en de hoer voor je spelen...quote:Op maandag 29 december 2008 13:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Whehe, je dacht er wel even over na.quote:Op maandag 29 december 2008 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ga in jouw topic even een hernieuwde OP schrijven
Wat denk je zelfNeen.
Hoe weet jij dit allemaalquote:Op maandag 29 december 2008 13:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Whehe, je dacht er wel even over na.
je bent goedkoper geworden?quote:Op maandag 29 december 2008 15:29 schreef de_boswachter het volgende:
Cool.
Gewoon 10 euro op mijn rekening storten zoals je elke maand doet is ook voldoende.
quote:Op maandag 29 december 2008 15:45 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb een PM ban mag ik dan eigenlijk nog een kloon aanmaken, niet bedoeld om mee te pm-en?
quote:Op maandag 29 december 2008 15:45 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb een PM ban mag ik dan eigenlijk nog een kloon aanmaken, niet bedoeld om mee te pm-en?
quote:Op maandag 29 december 2008 17:14 schreef Schatgraver het volgende:
Waarom is deze dicht?
"Ewa, fok die shit nigga of ik pop je"
Ik heb je gemist man.quote:Op zondag 28 december 2008 08:44 schreef Adelante het volgende:
Oh mijn god, is die zure zak hooi ook weer vrij
Omdat-het-rommel-is.quote:Op maandag 29 december 2008 17:14 schreef Schatgraver het volgende:
Waarom is deze dicht?
"Ewa, fok die shit nigga of ik pop je"
Grotendeels echt gebeurtquote:
Dan nogquote:
Dat zijn elementen om het lezen leuker te maken.quote:
ik wacht je nieuwe topic met spanning af.quote:Op maandag 29 december 2008 17:21 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Dat zijn elementen om het lezen leuker te maken.
Maargoed, zonde van mijn tijd maar ik blijf het proberen![]()
quote:Op maandag 29 december 2008 17:21 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Maargoed, zonde van mijn tijd maar ik blijf het proberen![]()
+1 !quote:Op maandag 29 december 2008 18:28 schreef MouzurX het volgende:
Zeg je mag dat snelrecht ook wel toepassen op lui die iets als:
3+ voor jou
plaatje
plaatje
plaatje
posten. Zwaar irritant en niks toevoegend.
Broek die scheurt in de winkelquote:Op maandag 29 december 2008 18:28 schreef MouzurX het volgende:
Zeg je mag dat snelrecht ook wel toepassen op lui die iets als:
3+ voor jou
plaatje
plaatje
plaatje
posten. Zwaar irritant en niks toevoegend.
leg uit voor deze nitwit.quote:Op maandag 29 december 2008 18:46 schreef LudoSanders het volgende:
TR's jongens en meisjes, TR's.
Bovenaan een pagina staat dit icoontje:quote:
We willen dat je hem openbaar verkrachtquote:Op maandag 29 december 2008 18:58 schreef Adelante het volgende:
Heb er idd al een aantal van hem moeten verwijderen en hij is gewaarschuwd
Dus als ik geen link erbij had gezet was het wel een goede klacht geweest?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:38 schreef de_boswachter het volgende:
Leuk zoene linkdump. Koop een dagboek.
kan al niet meerquote:Op maandag 29 december 2008 20:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
We willen dat je hem openbaar verkracht
je had een dubbel slotje, wees er trots opquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus als ik geen link erbij had gezet was het wel een goede klacht geweest?
Nee, maar het was gewoon een serieuze klacht en daar word door een mod op die manier gereageerd, word het dan niet allemaal een beetje uitgelokt, ook van jullie kant?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
je had een dubbel slotje, wees er trots op
Prima, maar huil dan volgende keer niet meteen als ik een offtopic reactie plaats.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:44 schreef de_boswachter het volgende:
Juicyhil. . . please. Koop een dagboek zoals ik al zei.
? . Wtf heeft dat te maken met dat topic. Dus omdat je geen nieuw topic kan openen, waardoor je F5 plasser slap wordt, moet je maar offtopic shit gaan produceren. Dat het niet altijd even serieus is, prima. Maar uit jouw tengels komt alleen zooi. Doe eens je best. Maar dat zei ik vanmiddag ook al geloof ik.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Prima, maar huil dan volgende keer niet meteen als ik een offtopic reactie plaats.
Blijkbaar een gefrustreerd pubertje. Als hij je lastig blijft vallen, op welke manier dan ook meld het maar bij de FA'squote:Op dinsdag 30 december 2008 18:43 schreef Dipkip het volgende:
Thnx voor het modden in het zomerjurkjes topic, alleen krijg ik nu dezelfde beledigingen via PM.
Weet niet of dat boeiend is of dat PMs offlimits zijn of wat. Zal die idioot blokkeren maar ik dacht, ik deel het even
OKquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:47 schreef The_Terminator het volgende:
Blijkbaar een gefrustreerd pubertje. Als hij je lastig blijft vallen, op welke manier dan ook meld het maar bij de FA'sIk ga overigens de user in kwestie even een pm sturen.
Als je doelt op dat tegeltje met kanker, moet je eens gaan nadenken wat er mis is met je!?!quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:25 schreef BigKahuna het volgende:
Zeg Adelante,
[..]
Wat daar stond was toch niks mis mee?
Doe es lief tegen Adelante!quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:38 schreef Adothehague het volgende:
Wat sluit je mijn topic nou joh Adelante? Waarom zeg jij dat het bagger is? Het is een klacht die vaak voorkomt ik heb een bloedhekel aan mensen die royal sadness posten zonder een reactie met inhoud te geven. En ik heb een nog grotere pleurishekel aan mods die in hun eentje bepalen dat een topic met een gegronde klacht ineens bagger is.
Adlante vuile huichelaar
Weet je wat bagger is? Dat JIJ mod ben.
En met zo een post verwacht je een redelijke uitleg?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:38 schreef Adothehague het volgende:
Wat sluit je mijn topic nou joh Adelante? Waarom zeg jij dat het bagger is? Het is een klacht die vaak voorkomt ik heb een bloedhekel aan mensen die royal sadness posten zonder een reactie met inhoud te geven. En ik heb een nog grotere pleurishekel aan mods die in hun eentje bepalen dat een topic met een gegronde klacht ineens bagger is.
Adlante vuile huichelaar
Ik verwacht helemaal niks van iemand die mijn topic sluit en vervolgens als reden niet verder komt als 1 woord.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En met zo een post verwacht je een redelijke uitleg?
Laat ik het dan anders stellen, je klacht is gegrond maar bij voorbaat kansloos door een flood aan baggerreacties die het oproept. Dus het is een beetje in een minirok een moskee binnenstappen en zeggen dat je het koud hebt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:52 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal niks van iemand die mijn topic sluit en vervolgens als reden niet verder komt als 1 woord.
Namelijk: Bagger.
Ik maakte toch juist duidelijk dat hij fout zit door met kanker te schelden?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je doelt op dat tegeltje met kanker, moet je eens gaan nadenken wat er mis is met je!?!
Ik zal de laatste zijn om dat te ontkennenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:02 schreef Adelante het volgende:
Overheen gelezen, excuus. Neemt niet weg dat het een dom plaatje blijft.
Met je bloedkop.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:38 schreef Adothehague het volgende:
Adlante vuile huichelaar
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:38 schreef Adothehague het volgende:
Adlante vuile huichelaar
Ik zou je maar even inhouden. Voor je eigen bestwil.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:38 schreef Adothehague het volgende:
En ik heb een nog grotere pleurishekel aan mods die in hun eentje bepalen dat een topic met een gegronde klacht ineens bagger is.
Adlante vuile huichelaar
Als ik jou was zou ik maar is inhoudelijk kijken waar dit over gaat ipv altijd maar de user de schuld te geven en de mods de hand boven het hoofd te houden.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zou je maar even inhouden. Voor je eigen bestwil.
quote:Op woensdag 31 december 2008 14:09 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik maar is inhoudelijk kijken waar dit over gaat ipv altijd maar de user de schuld te geven en de mods de hand boven het hoofd te houden.
*gaat het dáár posten*quote:Op woensdag 31 december 2008 18:17 schreef de_boswachter het volgende:
Kappen met het openen van die onzinnige vuurwerktopics. Zijn genoeg topics in KLB hierover. Post het daar maar.
Succes.
Check.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Muis dood.
De icon van Sextreme veroorzaakt een inlogscherm ofzo van Ziggo homedrive.
Wat is FA? En waar heeft die bosnicht het eigenlijk over?quote:Op woensdag 31 december 2008 18:13 schreef de_boswachter het volgende:
Ook voor jou geldt, post het in een ander topic. Indien je je toch niet kunt gedragen >>> FA
u2quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:48 schreef Biogarde het volgende:
[ afbeelding ]Gelukkig nieuwjaar peeps! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samequote:Op donderdag 1 januari 2009 01:48 schreef Biogarde het volgende:
[ afbeelding ]Gelukkig nieuwjaar peeps! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eindelijk.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:17 schreef de_boswachter het volgende:
Kappen met het openen van die onzinnige vuurwerktopics. Zijn genoeg topics in KLB hierover. Post het daar maar.
Succes.
quote:Op woensdag 31 december 2008 19:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wat is FA? En waar heeft die bosnicht het eigenlijk over?
Puur ter info verder
Geen dank idd, want het is geen antwoord op m'n vraag.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/get_faq_question/27
Geen dank.
Stuur remlof een mail/PM en ga hier niet zitten baggeren. Dank.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Geen dank idd, want het is geen antwoord op m'n vraag.
Ik ben niet degene die dat figuur een blauw kleurtje heeft gegeven jongens, dus help me effe.
FA: Forum Admin: Kan bannen, rechten toewijzen/verwijderen en is er ter ondersteuning en aansturing van de moderators op het forum. Kan ook zonder tussenkomst van moderators beslissingen nemen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:56 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik stel gewoon een vraag... Daar is dit topic toch voor of niet soms?
Niet te geloven dit zeg hee
Nou, hartstikke bedankt enzo![]()
Ja, die wel, maar het ging me om de hele zinsnede waarmee het topic werd gesloten. Ik snap er geen snars van, maar neem aan datquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
FA: Forum Admin: Kan bannen, rechten toewijzen/verwijderen en is er ter ondersteuning en aansturing van de moderators op het forum. Kan ook zonder tussenkomst van moderators beslissingen nemen.
Helder ja?
dus een soort ban-dreigement is?quote:>>>>>> FA
In de BoWa context; kun je je niet gedragen dan zal BoWa een ban-aanvraag doen. Ik denk dat hij het even gehad heeft met je.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ja, die wel, maar het ging me om de hele zinsnede waarmee het topic werd gesloten. Ik snap er geen snars van, maar neem aan dat
[..]
dus een soort ban-dreigement is?
Ik werd er allemaal niet zo wijs uit.
Ennuh... thanks
Betekend gewoon dat je in de gaten gehouden word omdat je misschien aardig wat notes hebt gekregen de laatste tijd.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
dus een soort ban-dreigement is?
Klopt.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Betekend gewoon dat je in de gaten gehouden word omdat je misschien aardig wat notes hebt gekregen de laatste tijd.
Word bij mij ook gedaan.
Vind je wel leuk hequote:
Dat is nogal wat, vanwege het openen van een topic.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
In de BoWa context; kun je je niet gedragen dan zal BoWa een ban-aanvraag doen. Ik denk dat hij het even gehad heeft met je.
Het was een algemene waarschuwing.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:09 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dat is nogal wat, vanwege het openen van een topic.
Hij zal wel in een ander topic in eenzelfde soort brabbeltaal hebben gewaarschuwd ofzo, maar ik was me van geen kwaad bewust eerlijk gezegd.
Maar goed. We moeten maar gewoon een beetje geduld hebben met die jongen denk ik dan
Okee, dat zou e.e.a. verklaren misschien. Hoe ik dat moet destilleren uit boswachters reactie is een tweede, maar okee.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Betekend gewoon dat je in de gaten gehouden word omdat je misschien aardig wat notes hebt gekregen de laatste tijd.
Word bij mij ook gedaan.
als je gvd nou ook eem meld wélk topicquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:33 schreef Repeat het volgende:
slotje op nu al het beste klb topic van 2009
Mensen die om 0:00 uur op FOK zatenquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
als je gvd nou ook eem meld wélk topic
Oh oké, dan neem ik aan dat je sarcastisch was?quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
Mensen die om 0:00 uur op FOK zaten
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oh oké, dan neem ik aan dat je sarcastisch was?
Kloon?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:29 schreef Adelante het volgende:
Ik geloof dat Popje. al weg is.
Zulke vermoedens krijgt iedereen bij newbies.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:36 schreef Popje. het volgende:
Je moet niet denken dat je met zo'n opmerking wegkomt, Adelante.
Mogen we hem grijpen, baas?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:38 schreef Adelante het volgende:
Blijkbaar heeft de kloonscan niets opgeleverd, hoewel ik me niet kan voorstellen dat je geen kloon bent!
En wat is er niet duidelijk genoeg aan m'n slotpost dat dat bazen-ding in 2008 al niet meer leuk was en we derhalve niet zitten te wachten op een vrouwelijke, zwarte of homosuele variant daar op?
Ok, hij is een kloon dus.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:43 schreef Popje. het volgende:
Flikker op naar de PUC SC, je luistert naar Hilary Duff godverdomme.
Ik zal eens overleggen of er misschien een centraal topic voor die dagboekverhalen kan komen, of dat de SC een betere plek is of dat ONZ desnoods zegt dat het daar welkom is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:42 schreef Popje. het volgende:
Dat ik dat simpelweg niet accepteer misschien?
Hitler accepteerde de joden ook niet anno 1939, en daar zeikt iedereen nu ook nog steeds over.
Dat overleg is er al eens geweest voor zover ik weet. Uitkomst duidelijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zal eens overleggen of er misschien een centraal topic voor die dagboekverhalen kan komen, of dat de SC een betere plek is of dat ONZ desnoods zegt dat het daar welkom is.
Iemand moet het tegen je zeggen.quote:
Ah, dan heb ik het gemistquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat overleg is er al eens geweest voor zover ik weet. Uitkomst duidelijk
Aangezien er niet zo'n forum is neem ik aan dat de uitkomst duidelijk isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik het gemistWat was de uitkomst?
Ja, maar nu wordt het van sommige users in KLB wel 'gedoogd' en bij anderen niet. Dat is ook wel verwarremd voor de users toch? (oh, dit is niet FCquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aangezien er niet zo'n forum is neem ik aan dat de uitkomst duidelijk is
Dat was ook mijn punt, maar goed dat moet jij maar "bespreken" in de FCquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, maar nu wordt het van sommige users in KLB wel 'gedoogd' en bij anderen niet. Dat is ook wel verwarremd voor de users toch? (oh, dit is niet FC)
Neuhj, ik denk graag meequote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:04 schreef De_Ananas het volgende:
Je vind het wel erg dat je niet meer blauw bent hé juup
Jij bent toch een superheld, kom eens to the rescuequote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:14 schreef Biogarde het volgende:
Ja, dat schijnt 'ie alleen buiten ONZ en KLB te kunnen.
Ik kan er niet zoveel mee
* Pak aantrekt.. Hmm, kapotquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jij bent toch een superheld, kom eens to the rescue.
Pak hem aan! Meerderheid telt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:14 schreef Biogarde het volgende:
Ja, dat schijnt 'ie alleen buiten ONZ en KLB te kunnen.
Ik kan er niet zoveel mee
De SC is voor de bagger, dus is hij daar mooi op zijn plekquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:18 schreef MouzurX het volgende:
Ja biogarde serieus hoor de hele SC wordt verbaggert door die gast.
De klaagbaak topics moesten toch normaal blijven enz?
Ban die kutkloon dan ook gewoon.
De prullenbak! Dat is zijn plek.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
De SC is voor de bagger, dus is hij daar mooi op zijn plek
Hihiahioehoeha.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Uh neequote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jawel. Slap ouwehoeren, bagger en slap ouwehoeren.quote:
En je gaat er niks aan doen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:23 schreef Biogarde het volgende:
En nu weer terug de SC in mensen. Dank.
Dude, de regels zijn toch niet in ieder forum hetzelfde of wel?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En je gaat er niks aan doen?
Wat voor onzin is dit nou weer?
Als ik in andere SC's ook zo ga baggeren wordt dat dan ook toegestaan? Nee he...
Ja, je bent dezelfde oliebol als altijd.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:43 schreef postmortum het volgende:
ok ik ben een weekje weg en er is geklukkig niets veranderd
He gap, wanneer doe je je ava es veranderen, kerstman is allang dood.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, je bent dezelfde oliebol als altijd.
Komt door m'n webicon dinges ofzo. Of een instelling bij jou.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
He gap, wanneer doe je je ava es veranderen, kerstman is allang dood.
Ik zie nu ook de oude iddquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Komt door m'n webicon dinges ofzo. Of een instelling bij jou.
Anyway, heb die andere verwijderd. Ik zag de oude wel namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |