Was je opa ook een nsb-er? Doe toch niet zo triest man, ik heb geen flikker te doen, ik gedraag me nu, als kloon zijnde, en het is kerst.quote:
In de prullenbak jij!quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:26 schreef NG- het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook, jij bent z'n holmaatje bij de gestapo.
Hij is de anti-christ, jij bent zijn irritante genitale wrat die maar niet weg wil gaanquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:26 schreef NG- het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook, jij bent z'n holmaatje bij de gestapo.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:52 schreef Nikmans het volgende:
Zeg bio, ik heb (hier) gelezen dat wel meer mensen dat youtube probleem hebben hoor dus ik vind mijn topic wel levensvatbaar
Ik niet. En als je er iets aan gedaan wil hebben, dan open je maar een topic in DIG. Mij te baggergevoelig je topic.quote:
Ja sorry, maar dat lievelingetje van de klas gedrag hangt me gewoon de keel uit.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:12 schreef Biogarde het volgende:
Nu weer over op feedback-feedback ipv kloon geneuzel.
En nu doel je op?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dat lievelingetje van de klas gedrag hangt me gewoon de keel uit.
Nouuuhouuuuquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dat lievelingetje van de klas gedrag hangt me gewoon de keel uit.
Gemaakt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:27 schreef RickoKun het volgende:
WHAT THE FUCK!!!!
Mensen die Israel haten
ZIE MIJN TOPIC DAN, mijn hele OP is gaar op de een of andere manier!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |