Nog nooit in Antwerpen geweest zeker?quote:De Joden hebben nog maar één plekje op de wereld
QFF!quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:23 schreef RickoKun het volgende:
Wat een gasten zijn het, die lui in: [url=http://frontpage.fok.nl/nieuws/104516/-[Update]-Tientallen-doden-door-aanval-Israël.html]http://frontpage.fok.nl/nieuws/104516/-[Update]-Tientallen-doden-door-aanval-Israël.html[/url]
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Nog nooit in Antwerpen geweest zeker?!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
OT: israel dat onschuldige burgers bombardeert is geen haar beter dan Hamas dat onschuldige burgers bombardeert. Dat "kijk ons eens zielige Joden zijn"-toneel is misselijkmakend
"quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:27 schreef teamlead het volgende:
overigens kunnen de Joden zo ongeveer overal ter wereld wonen. Religie is nog steeds een vrij belabberde reden om mensen van hun land te trappen... helaas had in 1948 nog niet iedereen dat door
goh.. vreedzaam naast elkaar leven is een optie die bij jou nog niet is opgekomenquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
"moeten we de indianen ook maar hun land teruggeven vind ik!!!!
tja.. je zult er maar wonen.. en je buurman is zo'n hamas/hezbollahdweep.. fijn als jouw huis dan wordt platgegooid door een Israelische raket......quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:29 schreef fathank het volgende:
En die Hezbollah kankerlijers zijn helemaal hypocriet. Lekker vanuit woonwijken raketaanvallen uitvoeren op Israël, en vervolgens huilie doen dat er burgerslachtoffers vallen als ze teruggepakt worden.
Dan ook dat geIsraël aanpakken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:32 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind het niet meer dan terecht wat er gebeurt. Dat de NAVO maar eens een einde maakt aan dat geHamas.
Jammer voor je dat dat niet gaat gebeuren, alleen al vanwege de Joodse Lobby in Amerika..quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:32 schreef error32 het volgende:
Israël mag wat mij betreft ontbonden worden, als die zionisten dan zo nodig daar in die buurt moeten wonen dan kan dat onder het gezag van de moslims wiens land het is.
Bullshit! Omdat wij hier de laatste generaties zijn opgevoed met het devies dat joden zielig zijn wil men niet inzien dat het gewoon tuig is wat arme mensen van hun land heeft geschopt.quote:
absoluut. Beide partijen zijn schuld aan de huidige situatiequote:
Of New Yorkquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:24 schreef vosss het volgende:
Religie gaat niet samen mijn lieve teamlead, dan zouden ze eerst 'uitgedoctrineerd' van hun geloof moeten worden alvorens ze vredig willen samen wonenquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
goh.. vreedzaam naast elkaar leven is een optie die bij jou nog niet is opgekomen
ja en dan moet je gelijk maar de gaskamer in? zulke uitspraken zijn gewoon diep triest, daar doelde ik opquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:35 schreef error32 het volgende:
[..]
Bullshit! Omdat wij hier de laatste generaties zijn opgevoed met het devies dat joden zielig zijn wil men niet inzien dat het gewoon tuig is wat arme mensen van hun land heeft geschopt.
Precies, die Indianen hebben het er zelf naar gemaakt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
goh.. vreedzaam naast elkaar leven is een optie die bij jou nog niet is opgekomen
Maar wat jou betreft mogen ze daar wel moslim kinderen door hun kop schieten omdat die een steen gegooid hebben...quote:
wat een beredenering weer, echt gast ga je basisschool afmaken ofzoquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:38 schreef error32 het volgende:
[..]
Maar wat jou betreft mogen ze daar wel moslim kinderen door hun kop schieten omdat die een steen gegooid hebben...
Raar ventje ben jij zeg, je weet totaal niet waar je over praat. Zou leuk zijn als jij en je familie voor Joden aangezien zouden worden, kan je ook lekker stikken onder de gasdouchequote:Op zaterdag 27 december 2008 13:32 schreef error32 het volgende:
Israël mag wat mij betreft ontbonden worden, als die zionisten dan zo nodig daar in die buurt moeten wonen dan kan dat onder het gezag van de moslims wiens land het is. Of anders gewoon de gaskamer in!
Ja, dat is natuurlijk de beste tactiek om Israel zwart te maken. Ze kunnen die raketten ook gewoon vanuit de woestijn een eindje verderop schieten, maar dan bomardeert Israel alleen maar slechterikken. Dat kan niet, want hoe kunnne zij hun eigen acties dan verdedigen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:29 schreef fathank het volgende:
En die Hezbollah kankerlijers zijn helemaal hypocriet. Lekker vanuit woonwijken raketaanvallen uitvoeren op Israël, en vervolgens huilie doen dat er burgerslachtoffers vallen als ze teruggepakt worden.
Pardon? Waar suggereer ik dat?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:38 schreef error32 het volgende:
[..]
Maar wat jou betreft mogen ze daar wel moslim kinderen door hun kop schieten omdat die een steen gegooid hebben...
Nee, dat maakt het opeens een gezonde, gezellige uitspraak. Pleur toch op met die 'JA MAAR HUNNIE OOK'-gedachtegang, en geef toe dat je dom bezig bent.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:38 schreef error32 het volgende:
[..]
Dat kan je ook tegen alle Moslimlanden zeggen, wat er veel meer zijn dan alleen Israël.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:38 schreef Ixnay het volgende:
Daarnaast vind ik het dom dat bij een land een bepaalde geloofsovertuiging hoort. We zijn allemaal mensen.
"Israël is van de Joden" Hoe kan een geloofsovertuiging nou een land bezitten?
Ooit was de aarde onbewoond en had niemand land. We hebben het dus allemaal ooit geclaimd.
De wereld is niet eens van ons.
Wat doet dat er toe?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat kan je ook tegen alle Moslimlanden zeggen, wat er veel meer zijn dan alleen Israël.
zitten ze continu te zeggen dan dat ze zo zielig zijn?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
OT: israel dat onschuldige burgers bombardeert is geen haar beter dan Hamas dat onschuldige burgers bombardeert. Dat "kijk ons eens zielige Joden zijn"-toneel is misselijkmakend
Waarom per se Israël aanpakken als er veel grotere landen zijn die dezelfde mentaliteit hebben?quote:
schieten op kinderen.. en dat rechtvaardigen door te zeggen dat je op de benen miktquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:45 schreef koudhier het volgende:
Even voor de volledigheid: volgens de ambtsinstructie mogen Israelische militairen stenengooiende kinderen alleen in de benen schieten. En dan nog enkel er een muur achter ze is.
En inderdaad, daar heb ik niks op tegen.
Maar 'de Joden' zijn niet hetzelfde als bv 'de christenen'. De Joden zijn in eerste instantie een volk, en niet een groepje mensen met toevallig dezelfde geloofsovertuiging.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:38 schreef Ixnay het volgende:
Daarnaast vind ik het dom dat bij een land een bepaalde geloofsovertuiging hoort. We zijn allemaal mensen.
"Israël is van de Joden" Hoe kan een geloofsovertuiging nou een land bezitten?
Ooit was de aarde onbewoond en had niemand land. We hebben het dus allemaal ooit geclaimd.
De wereld is niet eens van ons.
ja.. want die burgers kunnen ook echt ergens anders heenquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:45 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
zitten ze continu te zeggen dan dat ze zo zielig zijn?
en israel die echte doelen bombardeerd zoals lanceer installaties van raketten (welke jammer genoeg midden in de woonwijken worden gezet door de hamas) is ook onschuldige burgers zeker?
Als jij in een oorlog zit en soldaten gaan vanuit jou huis beschietingen uit voeren dan blijf je daar toch ook niet wachten totdat je huis wordt gebombardeerd...
Omdat er al zo'n 60 jaar een vieze oorlog wordt gevoerd?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Waarom per se Israël aanpakken als er veel grotere landen zijn die dezelfde mentaliteit hebben?
Inderdaad. De palestijnen vechten nu eenmaal met de middelen die ze hebben. Zij worden niet geholpen door een wereldmacht.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja.. want die burgers kunnen ook echt ergens anders heen. De palestijnse burgers worden schandalig behandeld door de Israelisch. Dat de strijd die de Palestijnen voeren op de verkeerde manier wordt gevoerd ben ik met iedereen eens... maar het is niet meer dan logisch dat mensen gaan vechten voor hun bestaansrecht. Woonwijken platgooien
edit: laat maarquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja.. want die burgers kunnen ook echt ergens anders heen. De palestijnse burgers worden schandalig behandeld door de Israelisch. Dat de strijd die de Palestijnen voeren op de verkeerde manier wordt gevoerd ben ik met iedereen eens... maar het is niet meer dan logisch dat mensen gaan vechten voor hun bestaansrecht. Woonwijken platgooien
En waarom had het Westen voor die periode lucratieve snoepreisjes georganiseerd?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Omdat er al zo'n 60 jaar een vieze oorlog wordt gevoerd?
Wat dacht je van ja? Waarom zou het plaatsen van raketten door Hamas ze opeens niet onschuldig maken? Israëlische burgers tollereren ook het IDF toch?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:45 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
zitten ze continu te zeggen dan dat ze zo zielig zijn?
en israel die echte doelen bombardeerd zoals lanceer installaties van raketten (welke jammer genoeg midden in de woonwijken worden gezet door de hamas) is ook onschuldige burgers zeker?
Nou, om precies te zijn... een aanzienlijk deel van de Israelische bevolking steunt de "bezettingspolitiek" helemaal niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:00 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wat dacht je van ja? Waarom zou het plaatsen van raketten door Hamas ze opeens niet onschuldig maken? Israëlische burgers tollereren ook het IDF toch?
bron?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:05 schreef koudhier het volgende:
[..]
Nou, om precies te zijn... een aanzienlijk deel van de Israelische bevolking steunt de "bezettingspolitiek" helemaal niet.
he?quote:
Er zal dan alleen nog maar meer onrust en oorlog komenquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:13 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik ben een groot voorstander van het BertMaalderink-plan.
Dat gaat als volgt:
De hele wereld kondigt morgen aan dat de hele teringzooi met ingang van nieuwjaar 2010 volledig platgegooid wordt. Alle mensen hebben nog een jaar om hun koffers te pakken en een nieuw land uit te zoeken. Ze verspreiden zich over de gehele aardbol en het gedonder is voorgoed voorbij.
Mensen die weigeren weg te gaan hebben pech.
Geen dank.
Wat nou bron? Kom dan ook niet meediscussiëren als je totaal niet op de hoogte ben van de situatie daar.quote:
Je lult veel. Kom eens met een fatsoenlijke bron als je dingen beweert en ga niet tegen mij zeggen dat ik niet op de hoogte ben.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:19 schreef koudhier het volgende:
[..]
Wat nou bron? Kom dan ook niet meediscussiëren als je totaal niet op de hoogte ben van de situatie daar.
Ga zelf maar zoeken naar standpunten van de diverse politieke partijen in Israel en het deel van de stemmen dat ze krijgen.
Om nog maar te zwijgen van de diverse mensenrechtenorganisaties in Israel, liefdadigheidsinstellingen en andere stichtingen ten behoeve van de palestijnse burgers.
Mensen hebben een heel eenzijdig beeld van Israel dat blijkt maar weer.
De overwegend linkse staatspropaganda hier in Nederland zorgt er duidelijk voor dat het aantal Israel haters toeneemt de laatste tijd. Die algemene tendens is duidelijk voelbaar op een forum als deze.
Nog even en we gaan Frankrijk achterna, dat is al bijna een moslimland.
Dus volgens jouw redenatie hoort Israel van de Israëliërs te zijn en niet ook van de palestijnen als ik je goed begrijp?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:20 schreef Niek. het volgende:
Joden die lopen te bitchen dat ze hun eigen land willenLanden horen bij een nationaliteit niet bij een religie.
Wat een superlatieven.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:19 schreef koudhier het volgende:
[..]
Wat nou bron? Kom dan ook niet meediscussiëren als je totaal niet op de hoogte ben van de situatie daar.
Ga zelf maar zoeken naar standpunten van de diverse politieke partijen in Israel en het deel van de stemmen dat ze krijgen.
Om nog maar te zwijgen van de diverse mensenrechtenorganisaties in Israel, liefdadigheidsinstellingen en andere stichtingen ten behoeve van de palestijnse burgers.
Mensen hebben een heel eenzijdig beeld van Israel dat blijkt maar weer.
De overwegend linkse staatspropaganda hier in Nederland zorgt er duidelijk voor dat het aantal Israel haters toeneemt de laatste tijd. Die algemene tendens is duidelijk voelbaar op een forum als deze.
Nog even en we gaan Frankrijk achterna, dat is al bijna een moslimland.
Eigenlijk was dat gewoon diefstal.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:22 schreef koudhier het volgende:
[..]
Dus volgens jouw redenatie hoort Israel van de Israëliërs te zijn en niet ook van de palestijnen als ik je goed begrijp?
ja en het joodse volk heeft niet ruim 3000 jaar in israel gewoondquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:20 schreef Niek. het volgende:
Joden die lopen te bitchen dat ze hun eigen land willenLanden horen bij een nationaliteit niet bij een religie.
Maar het is dan wel binnen een jaar voorbij. Schieten doen ze nu ook al. Verder zal het daarna voornamelijk rustiger worden, aangezien de Palestijnen hun heil gaan zoeken in een naburig land, terwijl de Joden vertrekken naar Amerika of Europa.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Er zal dan alleen nog maar meer onrust en oorlog komen
Voor feiten van algemene bekendheid ga ik geen bron opzoeken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:21 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Je lult veel. Kom eens met een fatsoenlijke bron als je dingen beweert en ga niet tegen mij zeggen dat ik niet op de hoogte ben.
je bent niet op de hoogte.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:21 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Je lult veel. Kom eens met een fatsoenlijke bron als je dingen beweert en ga niet tegen mij zeggen dat ik niet op de hoogte ben.
Het palestijnse volk ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en het joodse volk heeft niet ruim 3000 jaar in israel gewoond_!
Als je maar ver genoeg terug gaat in de geschiedenis zijn de meeste landen op een dergelijke wijze ontstaan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat gewoon diefstal.
overal waar palestijnen zich vestigen komen problemen. niet voor niks hebben de omringende moslimlanden meer palestijnen afgemaakt dan israel in 100 jaar kan doen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:23 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Maar het is dan wel binnen een jaar voorbij. Schieten doen ze nu ook al. Verder zal hetdaarna voornamelijk rustiger worden, aangezien de Palestijnen hun heil gaan zoeken in een naburig land, terwijl de Joden vertrekken naar Amerika of Europa.
hij doelt denk ik eerder op het feit dat andere landen ook niet zitten te wachten op zoveel vluchtelingen en dat dat in die regio ook weer strijd zal gevenquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:23 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Maar het is dan wel binnen een jaar voorbij. Schieten doen ze nu ook al. Verder zal he tdaarna voornamelijk rustiger worden, aangezien de Palestijnen hun heil gaan zoeken in een naburig land, terwijl de Joden vertrekken naar Amerika of Europa.
Nee waarom zou je ook? Iedereen weet natuurlijk dat de Israëlische burgers hun politici niet steunenquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:23 schreef koudhier het volgende:
[..]
Voor feiten van algemene bekendheid ga ik geen bron opzoeken.
Nee, maar ze moeten juist naar verschillende landen. Dan zullen ze geen groepering kunnen vormen om daar weer een nieuwe bende te maken. Want ze zijn verdeeld over misschien wel 80 landen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:25 schreef PeZu het volgende:
hij doelt denk ik eerder op het feit dat andere landen ook niet zitten te wachten op zoveel vluchtelingen en dat dat in die regio ook weer strijd zal geven
Eigenlijk net als jij dusquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:29 schreef couleurs het volgende:
Israël heeft geen bestaansrecht. Grootste grap van de 20e eeuw.
ik heb veel mensen gesproken in israel en veel zijn het toch niet eens met het beleid, de ultra orthodoxe joden zijn degene die het aanhangen. de rest is gewoon modern denkend en heeft liever vredequote:Op zaterdag 27 december 2008 14:28 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Nee waarom zou je ook? Iedereen weet natuurlijk dat de Israëlische burgers hun politici niet steunen. Ik weet niet of je ooit hebt leren discussieren, maar op deze manier blijf je schieten met losse flodders en kan ik je smerige propaganda niet serieus nemen. Enige wat je daadwerkelijk doet is moslims bashen en dat hebben we nu wel genoeg gezien.
Gast, ik zeg niet dat alle "Israëlische burgers hun politici niet steunen". Ik probeer alleen je blikveld iets te verbreden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:28 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Nee waarom zou je ook? Iedereen weet natuurlijk dat de Israëlische burgers hun politici niet steunen. Ik weet niet of je ooit hebt leren discussieren, maar op deze manier blijf je schieten met losse flodders en kan ik je smerige propaganda niet serieus nemen. Enige wat je daadwerkelijk doet is moslims bashen en dat hebben we nu wel genoeg gezien.
Ja, wie heeft er niet liever vrede. Probleem is dat Hamas alleen tevreden is te stellen bij totale vernietiging van de staat Israël, dus vrede zal er voorlopig niet in zitten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb veel mensen gesproken in israel en veel zijn het toch niet eens met het beleid, de ultra orthodoxe joden zijn degene die het aanhangen. de rest is gewoon modern denkend en heeft liever vrede
de mensen die in de buurt wonen van de raketinstallaties van hamas zijn aanhangers van een partij die op nummer 1 in hun partijprogramma de vernietiging van israel hebben staan. no mercy.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:35 schreef sleutelboss1 het volgende:
Het is heel vervelend voor het Palestijnse volk dat Hamas hun kapot maakt.
De orthodoxe joden zijn net zo erg.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:35 schreef sleutelboss1 het volgende:
Hamas is een laffe terroristische organisatie die burgerdoelen beschiet en zich vestigen in woonwijken en geen uniform aan doen. Laffe varkens die zo snel mogelijk gedood moeten worden.
Het is heel vervelend voor het Palestijnse volk dat Hamas hun kapot maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Belangrijk verschil is dat orthodoxe joden niet de macht hebben in Israël en de terroristen van Hamas wel in de Palestijnse gebieden. Rara, waar komt het gedonder in hoofdzaak vandaan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:44 schreef Kopbal het volgende:
[..]
De orthodoxe joden zijn net zo erg.
Je hoeft mijn blikveld op dit gebied niet te verbreden en je denigrerende toon van "snap je het verschil" hoeft van mij ook niet. Natuurlijk is er ook sprake van een oppositie. Maar er is een reden waarom dit de oppositie is en niet de coalitie: gekozen door de meerderheid, oftewel democratie. Jij zegt dat een aanzienlijk deel van Israel de politiek niet steunt. Is dit aanzienlijke deel representatief voor de rest?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:35 schreef koudhier het volgende:
[..]
Gast, ik zeg niet dat alle "Israëlische burgers hun politici niet steunen". Ik probeer alleen je blikveld iets te verbreden.
Het is niet zo zwart-wit.
Israel heeft ook een vrij breed politiek spectrum. Snap je het verschil tussen coalitie en oppositie?
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat er in Israel meer politieke partijen zijn dan degene die de regering vormen.
En ook die partijen kunnen op steun van een deel van de bevolking rekenen, wellicht geen meerderheid, maar wel een aanzienlijk deel.
In Nederland staat toch ook niet iedereen achter het regeringsbeleid of wel soms?
Van joden die stukken land claimen terwijl ze daar het recht helemaal niet toe hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:47 schreef Lkw het volgende:
Rara, waar komt het gedonder in hoofdzaak vandaan.
nou nee. toen ze nog binnen de landsgrenzen bleven en nog geen bufferzone nodig hadden tegen het gespuis, werden ze al aangevallen. dus ook die vlieger gaat niet op. tuurlijk is het vervelend als je 'moslimbroeders' terecht dood gaan, maar schuif dit niet af op de israelische staat.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:48 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Van joden die stukken land claimen terwijl ze daar het recht helemaal niet toe hebben.
die kinderen gaan dood omdat ze ingezet worden om tranen te trekken. heel laf eigenlijk van de palestijnen en hamas. maar dat zijn we inmiddels wel van ze gewend. ik kan er geen traan om laten, hoe graag ze dat ook zouden willen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:50 schreef Sheepcidus het volgende:
Zolang er meer dode Palestijnse kinderen zijn door Israël als andersom, kan ik niet begrijpen dat je Israël support.
Je kunt het niet leuk vinden, maar daar hebben ze het recht wel toe. Kijk maar naar de geschiedenis van 1948. Doordat veel mensen dezelfde houding als de jouwe heben, komt er nooit vrede daar. Israëli's en Palestijnen zullen toch naast elkaar moeten wonen op dat stukje land.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:48 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Van joden die stukken land claimen terwijl ze daar het recht helemaal niet toe hebben.
lees het topic eensquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:50 schreef Sheepcidus het volgende:
Zolang er meer dode Palestijnse kinderen zijn door Israël als andersom, kan ik niet begrijpen dat je Israël support.
Het is nog steeds de IDF die de trekker over haalt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die kinderen gaan dood omdat ze ingezet worden om tranen te trekken. heel laf eigenlijk van de palestijnen en hamas.
Nou nee. Israel verovert zonder pardon gebieden waar eerst Palestijnen woonden. Dan vraag je om tegenstand.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee. toen ze nog binnen de landsgrenzen bleven en nog geen bufferzone nodig hadden tegen het gespuis, werden ze al aangevallen. dus ook die vlieger gaat niet op. tuurlijk is het vervelend als je 'moslimbroeders' terecht dood gaan, maar schuif dit niet af op de israelische staat.
dus je maar laten beschieten door hamas?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:53 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Het is nog steeds de IDF die de trekker over haalt.
verovert om niet steeds beschoten te worden ja.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:53 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nou nee. Israel verovert zonder pardon gebieden waar eerst Palestijnen woonden. Dan vraag je om tegenstand.
De verovering van de westerlijke jordaanoever en de gazastrook noem ik geen pogingen tot vrede.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:52 schreef Lkw het volgende:
Israël heeft daar redelijk wat pogingen toe gedaan, de Palestijnen niet. Die willen als een kip zonder kop nog steeds 'de vernietiging van de staat Israël' en gedragen zich daar ook naar. Wie ligt er dus dwars?
Hoe kan je nou een slachtoffer-rol spelen als je zelf voor meer doden zorgt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus je maar laten beschieten door hamas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |