En waarom had het Westen voor die periode lucratieve snoepreisjes georganiseerd?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Omdat er al zo'n 60 jaar een vieze oorlog wordt gevoerd?
Wat dacht je van ja? Waarom zou het plaatsen van raketten door Hamas ze opeens niet onschuldig maken? Israëlische burgers tollereren ook het IDF toch?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:45 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
zitten ze continu te zeggen dan dat ze zo zielig zijn?
en israel die echte doelen bombardeerd zoals lanceer installaties van raketten (welke jammer genoeg midden in de woonwijken worden gezet door de hamas) is ook onschuldige burgers zeker?
Nou, om precies te zijn... een aanzienlijk deel van de Israelische bevolking steunt de "bezettingspolitiek" helemaal niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:00 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wat dacht je van ja? Waarom zou het plaatsen van raketten door Hamas ze opeens niet onschuldig maken? Israëlische burgers tollereren ook het IDF toch?
bron?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:05 schreef koudhier het volgende:
[..]
Nou, om precies te zijn... een aanzienlijk deel van de Israelische bevolking steunt de "bezettingspolitiek" helemaal niet.
he?quote:
Er zal dan alleen nog maar meer onrust en oorlog komenquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:13 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik ben een groot voorstander van het BertMaalderink-plan.
Dat gaat als volgt:
De hele wereld kondigt morgen aan dat de hele teringzooi met ingang van nieuwjaar 2010 volledig platgegooid wordt. Alle mensen hebben nog een jaar om hun koffers te pakken en een nieuw land uit te zoeken. Ze verspreiden zich over de gehele aardbol en het gedonder is voorgoed voorbij.
Mensen die weigeren weg te gaan hebben pech.
Geen dank.
Wat nou bron? Kom dan ook niet meediscussiëren als je totaal niet op de hoogte ben van de situatie daar.quote:
Je lult veel. Kom eens met een fatsoenlijke bron als je dingen beweert en ga niet tegen mij zeggen dat ik niet op de hoogte ben.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:19 schreef koudhier het volgende:
[..]
Wat nou bron? Kom dan ook niet meediscussiëren als je totaal niet op de hoogte ben van de situatie daar.
Ga zelf maar zoeken naar standpunten van de diverse politieke partijen in Israel en het deel van de stemmen dat ze krijgen.
Om nog maar te zwijgen van de diverse mensenrechtenorganisaties in Israel, liefdadigheidsinstellingen en andere stichtingen ten behoeve van de palestijnse burgers.
Mensen hebben een heel eenzijdig beeld van Israel dat blijkt maar weer.
De overwegend linkse staatspropaganda hier in Nederland zorgt er duidelijk voor dat het aantal Israel haters toeneemt de laatste tijd. Die algemene tendens is duidelijk voelbaar op een forum als deze.
Nog even en we gaan Frankrijk achterna, dat is al bijna een moslimland.
Dus volgens jouw redenatie hoort Israel van de Israëliërs te zijn en niet ook van de palestijnen als ik je goed begrijp?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:20 schreef Niek. het volgende:
Joden die lopen te bitchen dat ze hun eigen land willenLanden horen bij een nationaliteit niet bij een religie.
Wat een superlatieven.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:19 schreef koudhier het volgende:
[..]
Wat nou bron? Kom dan ook niet meediscussiëren als je totaal niet op de hoogte ben van de situatie daar.
Ga zelf maar zoeken naar standpunten van de diverse politieke partijen in Israel en het deel van de stemmen dat ze krijgen.
Om nog maar te zwijgen van de diverse mensenrechtenorganisaties in Israel, liefdadigheidsinstellingen en andere stichtingen ten behoeve van de palestijnse burgers.
Mensen hebben een heel eenzijdig beeld van Israel dat blijkt maar weer.
De overwegend linkse staatspropaganda hier in Nederland zorgt er duidelijk voor dat het aantal Israel haters toeneemt de laatste tijd. Die algemene tendens is duidelijk voelbaar op een forum als deze.
Nog even en we gaan Frankrijk achterna, dat is al bijna een moslimland.
Eigenlijk was dat gewoon diefstal.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:22 schreef koudhier het volgende:
[..]
Dus volgens jouw redenatie hoort Israel van de Israëliërs te zijn en niet ook van de palestijnen als ik je goed begrijp?
ja en het joodse volk heeft niet ruim 3000 jaar in israel gewoondquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:20 schreef Niek. het volgende:
Joden die lopen te bitchen dat ze hun eigen land willenLanden horen bij een nationaliteit niet bij een religie.
Maar het is dan wel binnen een jaar voorbij. Schieten doen ze nu ook al. Verder zal het daarna voornamelijk rustiger worden, aangezien de Palestijnen hun heil gaan zoeken in een naburig land, terwijl de Joden vertrekken naar Amerika of Europa.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Er zal dan alleen nog maar meer onrust en oorlog komen
Voor feiten van algemene bekendheid ga ik geen bron opzoeken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:21 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Je lult veel. Kom eens met een fatsoenlijke bron als je dingen beweert en ga niet tegen mij zeggen dat ik niet op de hoogte ben.
je bent niet op de hoogte.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:21 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Je lult veel. Kom eens met een fatsoenlijke bron als je dingen beweert en ga niet tegen mij zeggen dat ik niet op de hoogte ben.
Het palestijnse volk ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en het joodse volk heeft niet ruim 3000 jaar in israel gewoond_!
Als je maar ver genoeg terug gaat in de geschiedenis zijn de meeste landen op een dergelijke wijze ontstaan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat gewoon diefstal.
overal waar palestijnen zich vestigen komen problemen. niet voor niks hebben de omringende moslimlanden meer palestijnen afgemaakt dan israel in 100 jaar kan doen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:23 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Maar het is dan wel binnen een jaar voorbij. Schieten doen ze nu ook al. Verder zal hetdaarna voornamelijk rustiger worden, aangezien de Palestijnen hun heil gaan zoeken in een naburig land, terwijl de Joden vertrekken naar Amerika of Europa.
hij doelt denk ik eerder op het feit dat andere landen ook niet zitten te wachten op zoveel vluchtelingen en dat dat in die regio ook weer strijd zal gevenquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:23 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Maar het is dan wel binnen een jaar voorbij. Schieten doen ze nu ook al. Verder zal he tdaarna voornamelijk rustiger worden, aangezien de Palestijnen hun heil gaan zoeken in een naburig land, terwijl de Joden vertrekken naar Amerika of Europa.
Nee waarom zou je ook? Iedereen weet natuurlijk dat de Israëlische burgers hun politici niet steunenquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:23 schreef koudhier het volgende:
[..]
Voor feiten van algemene bekendheid ga ik geen bron opzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |