Nog nooit in Antwerpen geweest zeker?quote:De Joden hebben nog maar één plekje op de wereld
QFF!quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:23 schreef RickoKun het volgende:
Wat een gasten zijn het, die lui in: [url=http://frontpage.fok.nl/nieuws/104516/-[Update]-Tientallen-doden-door-aanval-Israël.html]http://frontpage.fok.nl/nieuws/104516/-[Update]-Tientallen-doden-door-aanval-Israël.html[/url]
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Nog nooit in Antwerpen geweest zeker?!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
OT: israel dat onschuldige burgers bombardeert is geen haar beter dan Hamas dat onschuldige burgers bombardeert. Dat "kijk ons eens zielige Joden zijn"-toneel is misselijkmakend
"quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:27 schreef teamlead het volgende:
overigens kunnen de Joden zo ongeveer overal ter wereld wonen. Religie is nog steeds een vrij belabberde reden om mensen van hun land te trappen... helaas had in 1948 nog niet iedereen dat door
goh.. vreedzaam naast elkaar leven is een optie die bij jou nog niet is opgekomenquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
"moeten we de indianen ook maar hun land teruggeven vind ik!!!!
tja.. je zult er maar wonen.. en je buurman is zo'n hamas/hezbollahdweep.. fijn als jouw huis dan wordt platgegooid door een Israelische raket......quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:29 schreef fathank het volgende:
En die Hezbollah kankerlijers zijn helemaal hypocriet. Lekker vanuit woonwijken raketaanvallen uitvoeren op Israël, en vervolgens huilie doen dat er burgerslachtoffers vallen als ze teruggepakt worden.
Dan ook dat geIsraël aanpakken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:32 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind het niet meer dan terecht wat er gebeurt. Dat de NAVO maar eens een einde maakt aan dat geHamas.
Jammer voor je dat dat niet gaat gebeuren, alleen al vanwege de Joodse Lobby in Amerika..quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:32 schreef error32 het volgende:
Israël mag wat mij betreft ontbonden worden, als die zionisten dan zo nodig daar in die buurt moeten wonen dan kan dat onder het gezag van de moslims wiens land het is.
Bullshit! Omdat wij hier de laatste generaties zijn opgevoed met het devies dat joden zielig zijn wil men niet inzien dat het gewoon tuig is wat arme mensen van hun land heeft geschopt.quote:
absoluut. Beide partijen zijn schuld aan de huidige situatiequote:
Of New Yorkquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:24 schreef vosss het volgende:
Religie gaat niet samen mijn lieve teamlead, dan zouden ze eerst 'uitgedoctrineerd' van hun geloof moeten worden alvorens ze vredig willen samen wonenquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
goh.. vreedzaam naast elkaar leven is een optie die bij jou nog niet is opgekomen
ja en dan moet je gelijk maar de gaskamer in? zulke uitspraken zijn gewoon diep triest, daar doelde ik opquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:35 schreef error32 het volgende:
[..]
Bullshit! Omdat wij hier de laatste generaties zijn opgevoed met het devies dat joden zielig zijn wil men niet inzien dat het gewoon tuig is wat arme mensen van hun land heeft geschopt.
Precies, die Indianen hebben het er zelf naar gemaakt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
goh.. vreedzaam naast elkaar leven is een optie die bij jou nog niet is opgekomen
Maar wat jou betreft mogen ze daar wel moslim kinderen door hun kop schieten omdat die een steen gegooid hebben...quote:
wat een beredenering weer, echt gast ga je basisschool afmaken ofzoquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:38 schreef error32 het volgende:
[..]
Maar wat jou betreft mogen ze daar wel moslim kinderen door hun kop schieten omdat die een steen gegooid hebben...
Raar ventje ben jij zeg, je weet totaal niet waar je over praat. Zou leuk zijn als jij en je familie voor Joden aangezien zouden worden, kan je ook lekker stikken onder de gasdouchequote:Op zaterdag 27 december 2008 13:32 schreef error32 het volgende:
Israël mag wat mij betreft ontbonden worden, als die zionisten dan zo nodig daar in die buurt moeten wonen dan kan dat onder het gezag van de moslims wiens land het is. Of anders gewoon de gaskamer in!
Ja, dat is natuurlijk de beste tactiek om Israel zwart te maken. Ze kunnen die raketten ook gewoon vanuit de woestijn een eindje verderop schieten, maar dan bomardeert Israel alleen maar slechterikken. Dat kan niet, want hoe kunnne zij hun eigen acties dan verdedigen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:29 schreef fathank het volgende:
En die Hezbollah kankerlijers zijn helemaal hypocriet. Lekker vanuit woonwijken raketaanvallen uitvoeren op Israël, en vervolgens huilie doen dat er burgerslachtoffers vallen als ze teruggepakt worden.
Pardon? Waar suggereer ik dat?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:38 schreef error32 het volgende:
[..]
Maar wat jou betreft mogen ze daar wel moslim kinderen door hun kop schieten omdat die een steen gegooid hebben...
Nee, dat maakt het opeens een gezonde, gezellige uitspraak. Pleur toch op met die 'JA MAAR HUNNIE OOK'-gedachtegang, en geef toe dat je dom bezig bent.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:38 schreef error32 het volgende:
[..]
Dat kan je ook tegen alle Moslimlanden zeggen, wat er veel meer zijn dan alleen Israël.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:38 schreef Ixnay het volgende:
Daarnaast vind ik het dom dat bij een land een bepaalde geloofsovertuiging hoort. We zijn allemaal mensen.
"Israël is van de Joden" Hoe kan een geloofsovertuiging nou een land bezitten?
Ooit was de aarde onbewoond en had niemand land. We hebben het dus allemaal ooit geclaimd.
De wereld is niet eens van ons.
Wat doet dat er toe?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat kan je ook tegen alle Moslimlanden zeggen, wat er veel meer zijn dan alleen Israël.
zitten ze continu te zeggen dan dat ze zo zielig zijn?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
OT: israel dat onschuldige burgers bombardeert is geen haar beter dan Hamas dat onschuldige burgers bombardeert. Dat "kijk ons eens zielige Joden zijn"-toneel is misselijkmakend
Waarom per se Israël aanpakken als er veel grotere landen zijn die dezelfde mentaliteit hebben?quote:
schieten op kinderen.. en dat rechtvaardigen door te zeggen dat je op de benen miktquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:45 schreef koudhier het volgende:
Even voor de volledigheid: volgens de ambtsinstructie mogen Israelische militairen stenengooiende kinderen alleen in de benen schieten. En dan nog enkel er een muur achter ze is.
En inderdaad, daar heb ik niks op tegen.
Maar 'de Joden' zijn niet hetzelfde als bv 'de christenen'. De Joden zijn in eerste instantie een volk, en niet een groepje mensen met toevallig dezelfde geloofsovertuiging.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:38 schreef Ixnay het volgende:
Daarnaast vind ik het dom dat bij een land een bepaalde geloofsovertuiging hoort. We zijn allemaal mensen.
"Israël is van de Joden" Hoe kan een geloofsovertuiging nou een land bezitten?
Ooit was de aarde onbewoond en had niemand land. We hebben het dus allemaal ooit geclaimd.
De wereld is niet eens van ons.
ja.. want die burgers kunnen ook echt ergens anders heenquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:45 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
zitten ze continu te zeggen dan dat ze zo zielig zijn?
en israel die echte doelen bombardeerd zoals lanceer installaties van raketten (welke jammer genoeg midden in de woonwijken worden gezet door de hamas) is ook onschuldige burgers zeker?
Als jij in een oorlog zit en soldaten gaan vanuit jou huis beschietingen uit voeren dan blijf je daar toch ook niet wachten totdat je huis wordt gebombardeerd...
Omdat er al zo'n 60 jaar een vieze oorlog wordt gevoerd?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Waarom per se Israël aanpakken als er veel grotere landen zijn die dezelfde mentaliteit hebben?
Inderdaad. De palestijnen vechten nu eenmaal met de middelen die ze hebben. Zij worden niet geholpen door een wereldmacht.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja.. want die burgers kunnen ook echt ergens anders heen. De palestijnse burgers worden schandalig behandeld door de Israelisch. Dat de strijd die de Palestijnen voeren op de verkeerde manier wordt gevoerd ben ik met iedereen eens... maar het is niet meer dan logisch dat mensen gaan vechten voor hun bestaansrecht. Woonwijken platgooien
edit: laat maarquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja.. want die burgers kunnen ook echt ergens anders heen. De palestijnse burgers worden schandalig behandeld door de Israelisch. Dat de strijd die de Palestijnen voeren op de verkeerde manier wordt gevoerd ben ik met iedereen eens... maar het is niet meer dan logisch dat mensen gaan vechten voor hun bestaansrecht. Woonwijken platgooien
En waarom had het Westen voor die periode lucratieve snoepreisjes georganiseerd?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Omdat er al zo'n 60 jaar een vieze oorlog wordt gevoerd?
Wat dacht je van ja? Waarom zou het plaatsen van raketten door Hamas ze opeens niet onschuldig maken? Israëlische burgers tollereren ook het IDF toch?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:45 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
zitten ze continu te zeggen dan dat ze zo zielig zijn?
en israel die echte doelen bombardeerd zoals lanceer installaties van raketten (welke jammer genoeg midden in de woonwijken worden gezet door de hamas) is ook onschuldige burgers zeker?
Nou, om precies te zijn... een aanzienlijk deel van de Israelische bevolking steunt de "bezettingspolitiek" helemaal niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:00 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wat dacht je van ja? Waarom zou het plaatsen van raketten door Hamas ze opeens niet onschuldig maken? Israëlische burgers tollereren ook het IDF toch?
bron?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:05 schreef koudhier het volgende:
[..]
Nou, om precies te zijn... een aanzienlijk deel van de Israelische bevolking steunt de "bezettingspolitiek" helemaal niet.
he?quote:
Er zal dan alleen nog maar meer onrust en oorlog komenquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:13 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik ben een groot voorstander van het BertMaalderink-plan.
Dat gaat als volgt:
De hele wereld kondigt morgen aan dat de hele teringzooi met ingang van nieuwjaar 2010 volledig platgegooid wordt. Alle mensen hebben nog een jaar om hun koffers te pakken en een nieuw land uit te zoeken. Ze verspreiden zich over de gehele aardbol en het gedonder is voorgoed voorbij.
Mensen die weigeren weg te gaan hebben pech.
Geen dank.
Wat nou bron? Kom dan ook niet meediscussiëren als je totaal niet op de hoogte ben van de situatie daar.quote:
Je lult veel. Kom eens met een fatsoenlijke bron als je dingen beweert en ga niet tegen mij zeggen dat ik niet op de hoogte ben.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:19 schreef koudhier het volgende:
[..]
Wat nou bron? Kom dan ook niet meediscussiëren als je totaal niet op de hoogte ben van de situatie daar.
Ga zelf maar zoeken naar standpunten van de diverse politieke partijen in Israel en het deel van de stemmen dat ze krijgen.
Om nog maar te zwijgen van de diverse mensenrechtenorganisaties in Israel, liefdadigheidsinstellingen en andere stichtingen ten behoeve van de palestijnse burgers.
Mensen hebben een heel eenzijdig beeld van Israel dat blijkt maar weer.
De overwegend linkse staatspropaganda hier in Nederland zorgt er duidelijk voor dat het aantal Israel haters toeneemt de laatste tijd. Die algemene tendens is duidelijk voelbaar op een forum als deze.
Nog even en we gaan Frankrijk achterna, dat is al bijna een moslimland.
Dus volgens jouw redenatie hoort Israel van de Israëliërs te zijn en niet ook van de palestijnen als ik je goed begrijp?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:20 schreef Niek. het volgende:
Joden die lopen te bitchen dat ze hun eigen land willenLanden horen bij een nationaliteit niet bij een religie.
Wat een superlatieven.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:19 schreef koudhier het volgende:
[..]
Wat nou bron? Kom dan ook niet meediscussiëren als je totaal niet op de hoogte ben van de situatie daar.
Ga zelf maar zoeken naar standpunten van de diverse politieke partijen in Israel en het deel van de stemmen dat ze krijgen.
Om nog maar te zwijgen van de diverse mensenrechtenorganisaties in Israel, liefdadigheidsinstellingen en andere stichtingen ten behoeve van de palestijnse burgers.
Mensen hebben een heel eenzijdig beeld van Israel dat blijkt maar weer.
De overwegend linkse staatspropaganda hier in Nederland zorgt er duidelijk voor dat het aantal Israel haters toeneemt de laatste tijd. Die algemene tendens is duidelijk voelbaar op een forum als deze.
Nog even en we gaan Frankrijk achterna, dat is al bijna een moslimland.
Eigenlijk was dat gewoon diefstal.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:22 schreef koudhier het volgende:
[..]
Dus volgens jouw redenatie hoort Israel van de Israëliërs te zijn en niet ook van de palestijnen als ik je goed begrijp?
ja en het joodse volk heeft niet ruim 3000 jaar in israel gewoondquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:20 schreef Niek. het volgende:
Joden die lopen te bitchen dat ze hun eigen land willenLanden horen bij een nationaliteit niet bij een religie.
Maar het is dan wel binnen een jaar voorbij. Schieten doen ze nu ook al. Verder zal het daarna voornamelijk rustiger worden, aangezien de Palestijnen hun heil gaan zoeken in een naburig land, terwijl de Joden vertrekken naar Amerika of Europa.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Er zal dan alleen nog maar meer onrust en oorlog komen
Voor feiten van algemene bekendheid ga ik geen bron opzoeken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:21 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Je lult veel. Kom eens met een fatsoenlijke bron als je dingen beweert en ga niet tegen mij zeggen dat ik niet op de hoogte ben.
je bent niet op de hoogte.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:21 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Je lult veel. Kom eens met een fatsoenlijke bron als je dingen beweert en ga niet tegen mij zeggen dat ik niet op de hoogte ben.
Het palestijnse volk ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en het joodse volk heeft niet ruim 3000 jaar in israel gewoond_!
Als je maar ver genoeg terug gaat in de geschiedenis zijn de meeste landen op een dergelijke wijze ontstaan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat gewoon diefstal.
overal waar palestijnen zich vestigen komen problemen. niet voor niks hebben de omringende moslimlanden meer palestijnen afgemaakt dan israel in 100 jaar kan doen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:23 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Maar het is dan wel binnen een jaar voorbij. Schieten doen ze nu ook al. Verder zal hetdaarna voornamelijk rustiger worden, aangezien de Palestijnen hun heil gaan zoeken in een naburig land, terwijl de Joden vertrekken naar Amerika of Europa.
hij doelt denk ik eerder op het feit dat andere landen ook niet zitten te wachten op zoveel vluchtelingen en dat dat in die regio ook weer strijd zal gevenquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:23 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Maar het is dan wel binnen een jaar voorbij. Schieten doen ze nu ook al. Verder zal he tdaarna voornamelijk rustiger worden, aangezien de Palestijnen hun heil gaan zoeken in een naburig land, terwijl de Joden vertrekken naar Amerika of Europa.
Nee waarom zou je ook? Iedereen weet natuurlijk dat de Israëlische burgers hun politici niet steunenquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:23 schreef koudhier het volgende:
[..]
Voor feiten van algemene bekendheid ga ik geen bron opzoeken.
Nee, maar ze moeten juist naar verschillende landen. Dan zullen ze geen groepering kunnen vormen om daar weer een nieuwe bende te maken. Want ze zijn verdeeld over misschien wel 80 landen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:25 schreef PeZu het volgende:
hij doelt denk ik eerder op het feit dat andere landen ook niet zitten te wachten op zoveel vluchtelingen en dat dat in die regio ook weer strijd zal geven
Eigenlijk net als jij dusquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:29 schreef couleurs het volgende:
Israël heeft geen bestaansrecht. Grootste grap van de 20e eeuw.
ik heb veel mensen gesproken in israel en veel zijn het toch niet eens met het beleid, de ultra orthodoxe joden zijn degene die het aanhangen. de rest is gewoon modern denkend en heeft liever vredequote:Op zaterdag 27 december 2008 14:28 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Nee waarom zou je ook? Iedereen weet natuurlijk dat de Israëlische burgers hun politici niet steunen. Ik weet niet of je ooit hebt leren discussieren, maar op deze manier blijf je schieten met losse flodders en kan ik je smerige propaganda niet serieus nemen. Enige wat je daadwerkelijk doet is moslims bashen en dat hebben we nu wel genoeg gezien.
Gast, ik zeg niet dat alle "Israëlische burgers hun politici niet steunen". Ik probeer alleen je blikveld iets te verbreden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:28 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Nee waarom zou je ook? Iedereen weet natuurlijk dat de Israëlische burgers hun politici niet steunen. Ik weet niet of je ooit hebt leren discussieren, maar op deze manier blijf je schieten met losse flodders en kan ik je smerige propaganda niet serieus nemen. Enige wat je daadwerkelijk doet is moslims bashen en dat hebben we nu wel genoeg gezien.
Ja, wie heeft er niet liever vrede. Probleem is dat Hamas alleen tevreden is te stellen bij totale vernietiging van de staat Israël, dus vrede zal er voorlopig niet in zitten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb veel mensen gesproken in israel en veel zijn het toch niet eens met het beleid, de ultra orthodoxe joden zijn degene die het aanhangen. de rest is gewoon modern denkend en heeft liever vrede
de mensen die in de buurt wonen van de raketinstallaties van hamas zijn aanhangers van een partij die op nummer 1 in hun partijprogramma de vernietiging van israel hebben staan. no mercy.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:35 schreef sleutelboss1 het volgende:
Het is heel vervelend voor het Palestijnse volk dat Hamas hun kapot maakt.
De orthodoxe joden zijn net zo erg.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:35 schreef sleutelboss1 het volgende:
Hamas is een laffe terroristische organisatie die burgerdoelen beschiet en zich vestigen in woonwijken en geen uniform aan doen. Laffe varkens die zo snel mogelijk gedood moeten worden.
Het is heel vervelend voor het Palestijnse volk dat Hamas hun kapot maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Belangrijk verschil is dat orthodoxe joden niet de macht hebben in Israël en de terroristen van Hamas wel in de Palestijnse gebieden. Rara, waar komt het gedonder in hoofdzaak vandaan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:44 schreef Kopbal het volgende:
[..]
De orthodoxe joden zijn net zo erg.
Je hoeft mijn blikveld op dit gebied niet te verbreden en je denigrerende toon van "snap je het verschil" hoeft van mij ook niet. Natuurlijk is er ook sprake van een oppositie. Maar er is een reden waarom dit de oppositie is en niet de coalitie: gekozen door de meerderheid, oftewel democratie. Jij zegt dat een aanzienlijk deel van Israel de politiek niet steunt. Is dit aanzienlijke deel representatief voor de rest?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:35 schreef koudhier het volgende:
[..]
Gast, ik zeg niet dat alle "Israëlische burgers hun politici niet steunen". Ik probeer alleen je blikveld iets te verbreden.
Het is niet zo zwart-wit.
Israel heeft ook een vrij breed politiek spectrum. Snap je het verschil tussen coalitie en oppositie?
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat er in Israel meer politieke partijen zijn dan degene die de regering vormen.
En ook die partijen kunnen op steun van een deel van de bevolking rekenen, wellicht geen meerderheid, maar wel een aanzienlijk deel.
In Nederland staat toch ook niet iedereen achter het regeringsbeleid of wel soms?
Van joden die stukken land claimen terwijl ze daar het recht helemaal niet toe hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:47 schreef Lkw het volgende:
Rara, waar komt het gedonder in hoofdzaak vandaan.
nou nee. toen ze nog binnen de landsgrenzen bleven en nog geen bufferzone nodig hadden tegen het gespuis, werden ze al aangevallen. dus ook die vlieger gaat niet op. tuurlijk is het vervelend als je 'moslimbroeders' terecht dood gaan, maar schuif dit niet af op de israelische staat.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:48 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Van joden die stukken land claimen terwijl ze daar het recht helemaal niet toe hebben.
die kinderen gaan dood omdat ze ingezet worden om tranen te trekken. heel laf eigenlijk van de palestijnen en hamas. maar dat zijn we inmiddels wel van ze gewend. ik kan er geen traan om laten, hoe graag ze dat ook zouden willen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:50 schreef Sheepcidus het volgende:
Zolang er meer dode Palestijnse kinderen zijn door Israël als andersom, kan ik niet begrijpen dat je Israël support.
Je kunt het niet leuk vinden, maar daar hebben ze het recht wel toe. Kijk maar naar de geschiedenis van 1948. Doordat veel mensen dezelfde houding als de jouwe heben, komt er nooit vrede daar. Israëli's en Palestijnen zullen toch naast elkaar moeten wonen op dat stukje land.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:48 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Van joden die stukken land claimen terwijl ze daar het recht helemaal niet toe hebben.
lees het topic eensquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:50 schreef Sheepcidus het volgende:
Zolang er meer dode Palestijnse kinderen zijn door Israël als andersom, kan ik niet begrijpen dat je Israël support.
Het is nog steeds de IDF die de trekker over haalt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die kinderen gaan dood omdat ze ingezet worden om tranen te trekken. heel laf eigenlijk van de palestijnen en hamas.
Nou nee. Israel verovert zonder pardon gebieden waar eerst Palestijnen woonden. Dan vraag je om tegenstand.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee. toen ze nog binnen de landsgrenzen bleven en nog geen bufferzone nodig hadden tegen het gespuis, werden ze al aangevallen. dus ook die vlieger gaat niet op. tuurlijk is het vervelend als je 'moslimbroeders' terecht dood gaan, maar schuif dit niet af op de israelische staat.
dus je maar laten beschieten door hamas?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:53 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Het is nog steeds de IDF die de trekker over haalt.
verovert om niet steeds beschoten te worden ja.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:53 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nou nee. Israel verovert zonder pardon gebieden waar eerst Palestijnen woonden. Dan vraag je om tegenstand.
De verovering van de westerlijke jordaanoever en de gazastrook noem ik geen pogingen tot vrede.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:52 schreef Lkw het volgende:
Israël heeft daar redelijk wat pogingen toe gedaan, de Palestijnen niet. Die willen als een kip zonder kop nog steeds 'de vernietiging van de staat Israël' en gedragen zich daar ook naar. Wie ligt er dus dwars?
Hoe kan je nou een slachtoffer-rol spelen als je zelf voor meer doden zorgt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus je maar laten beschieten door hamas?
die doden vallen als reactie op een actie. hoe kan je nou slachtoffer gaan spelen als je zelf de aanstichter bent?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:55 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een slachtoffer-rol spelen als je zelf voor meer doden zorgt.
Hou toch op vent.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die doden vallen als reactie op een actie. hoe kan je nou slachtoffer gaan spelen als je zelf de aanstichter bent?
Als de Palestijnen ophouden met raketjes schieten vanuit die gebieden, zul je geen Israëli meer zien daar. Nu al bijna niet trouwens, of denk je dat er op wat verdwaalde kolonisten na gewoon Israëli's wonen in de Gazastrook? Die kunnen wel betere plekjes vinden dan die godvergeten hel op aarde vol godsdienstwaanzinnigen en extremistisch, islamitisch geweld, denk je niet?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:55 schreef Kopbal het volgende:
[..]
De verovering van de westerlijke jordaanoever en de gazastrook noem ik geen pogingen tot vrede.
Euhhmmm niet mee eens. Wat te denken van de illegale nederzetting van de Israëlisch? Dat zijn niet bepaal bewust ingenomen bufferzone's.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
verovert om niet steeds beschoten te worden ja.
argumenten zijn op?quote:
Heb je een poll gehouden dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de mensen die in de buurt wonen van de raketinstallaties van hamas zijn aanhangers van een partij die op nummer 1 in hun partijprogramma de vernietiging van israel hebben staan. no mercy.
Je draait de boel weer fijn om. Die muur is er gekomen omdat ze raketjes bleven schieten. Niet andersom. Laat je niet gek maken door moslimpropaganda aub.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:57 schreef Farenji het volgende:
Die joden zijn gewoon hypocriete kuthuilies. Als iemand een ondoordringbaar hek om mijn huis heen zou zetten en me af zou sluiten van de hele wereld alleen omdat in een of ander oud kutboek staat dat waar mijn huis staat toevallig hun beloofde land zou zijn, dan zou ik ook met raketten gaan schieten. Er zijn weinig goede redenen voor terrorisme te bedenken maar dit is er wel een, wat mij betreft. Dat die gasten het in WO2 niet makkelijk hebben gehad wil niet zeggen dat ze nu maar alles mogen flikken! Speciale privileges verdienen ze net zo min als alle andere mensen.
israel ruimt ook illegale nederzettingen op.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euhhmmm niet mee eens. Wat te denken van de illegale nederzetting van de Israëlisch? Dat zijn niet bepaal bewust ingenomen bufferzone's.
Weet je wel waarom ze dat hek hebben neergezet?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:57 schreef Farenji het volgende:
Die joden zijn gewoon hypocriete kuthuilies. Als iemand een ondoordringbaar hek om mijn huis heen zou zetten en me af zou sluiten van de hele wereld alleen omdat in een of ander oud kutboek staat dat waar mijn huis staat toevallig hun beloofde land zou zijn, dan zou ik ook met raketten gaan schieten. Er zijn weinig goede redenen voor terrorisme te bedenken maar dit is er wel een, wat mij betreft. Dat die gasten het in WO2 niet makkelijk hebben gehad wil niet zeggen dat ze nu maar alles mogen flikken! Speciale privileges verdienen ze net zo min als alle andere mensen.
Wat betreft je eerste vraag. Natuurlijk is dat deel niet representatief voor de rest. Ik zeg alleen dat er EEN DEEL van de bevolking is die de bezettingspolitiek niet steunt. Ik had het nergens over de meerderheid.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:47 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Je hoeft mijn blikveld op dit gebied niet te verbreden en je denigrerende toon van "snap je het verschil" hoeft van mij ook niet. Natuurlijk is er ook sprake van een oppositie. Maar er is een reden waarom dit de oppositie is en niet de coalitie: gekozen door de meerderheid, oftewel democratie. Jij zegt dat een aanzienlijk deel van Israel de politiek niet steunt. Is dit aanzienlijke deel representatief voor de rest?
Het is terecht dat het aantal mensen dat niet klakkeloos aanneemt dat Israël goed is toeneemt. Jarenlang is er namelijk ten onrechte vanuit gegaan dat Israël de good guy is. Er kan geen sprake van een good guy zijn als beide landen elkaar bombarderen en onschuldige mensen doden onder het mom van "maar zij schoten ook!". De ogen worden meer geopend en er wordt objectiever naar de situatie gekeken.
Verder snap ik dan dus ook niet hoe een objectievere blik naar de situatie ervoor gaat zorgen dat Nederland een 'moslimland' wordt. Jij ziet een objectievere blik als steun voor de Palestijnen. Terwijl de Palestijnen even schuldig zijn aan de situatie.
Lang niet allemaal. En geregeld worden ze gewoon toegestaan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
israel ruimt ook illegale nederzettingen op.
waarom zou ik een massamoord verdedigen als ik geen goede argumenten zou hebben?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:59 schreef beantherio het volgende:
[..]
Heb je een poll gehouden dan?![]()
Ik snap trouwens wel dat het je goed zou uitkomen om dat te geloven. Het is wat makkelijker om massamoord te verdedigen onder het mom van "ze vroegen er zelf om". Het lijkt ook wel de lijn te zijn die door de Israëlische kant wordt aangehouden bij het verdedigen van hun misdaden.
dan zijn het in de ogen van israel geen illegale nederzettingen, maar nederzettingen op bufferzones.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lang niet allemaal. En geregeld worden ze gewoon toegestaan.
Dat zal altijd wel zo blijven. Israel schaart zich maar wat makkelijk onder de slachtofferrol.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:59 schreef beantherio het volgende:
Het lijkt ook wel de lijn te zijn die door de Israëlische kant wordt aangehouden bij het verdedigen van hun misdaden.
In de ogen van Israël idd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan zijn het in de ogen van israel geen illegale nederzettingen, maar nederzettingen op bufferzones.
dat aan komen waaien heeft de moslims geen windeieren gelegd. er is dubbel en dwars betaald voor die stukjes woestijn.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:01 schreef Mjahtogh het volgende:
Weet je wat het is, de Israeli's zijn in 1948 gewoon massaal aan komen waaien met in die tijd steun van de hele westerse wereld omdat ze zogenaamd zielig waren door wat ze is aan gedaan in de oorlog. Nu spelen ze nogsteeds die trietse slachtoffersrol terwijl ze zichzelf nu precies zo gedragen. Met moderne wapens en veel machtsvertoon een volk onderdrukken dat zich op geen enkele andere manier kan laten gelden als met "aanslagen".
De mensen in het verzet deden precies hetzelfe hier in WO2 alleen dat zijn helden ?? Dan snap je toch dat die mensen voor de palestijnen de helden zijn ? Dat zijn toch hun verzets helden ??
Ja, en die raketten begonnen ze ook spontaan af te schieten natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:00 schreef Lkw het volgende:
[..]
Je draait de boel weer fijn om. Die muur is er gekomen omdat ze raketjes bleven geschieten. Niet andersom. Laat je niet gek maken door moslimpropaganda aub.
In de vorm van mensenlevens?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat aan komen waaien heeft de moslims geen windeieren gelegd. er is dubbel en dwars betaald voor die stukjes woestijn.
Ja, en dat is niet goed. Op dit punt ben ik het oneens met Israël. Die nederzettingen dienen geen enkel doel dan het tevreden stellen van orthodoxe joden en zouden gewoon ontruimd moeten worden. Er komt alleen maar extra rottigheid door.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lang niet allemaal. En geregeld worden ze gewoon toegestaan.
Voor alle andere lezers van dit topic: zoalshetis's reactie hoef ik toch niet te verduidelijken hoop ik?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom zou ik een massamoord verdedigen als ik geen goede argumenten zou hebben?
Niet allemaal, kijk je geschiedenisboekjes maar eens na wat de IDF toen heeft gedaan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat aan komen waaien heeft de moslims geen windeieren gelegd. er is dubbel en dwars betaald voor die stukjes woestijn.
Idd ! Allebei een regulier leger met dezelfde middelen en geen vriendjes politiek van de V.S of Egypte, nee gewoon die 2 kijken wie fanatieker is...quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:04 schreef Juup© het volgende:
Geef beide kanten gelijke wapens en manschappen e.d. en laat ze het uitvechten
je eigen fouten zie als je als eerst bij een anderquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:03 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ja, en die raketten begonnen ze ook spontaan af te schieten natuurlijk.![]()
Ik verdedig Hamas niet, maar Israël-supporters zijn wel heel selectief met het terugkijken in de geschiedenis.
Die raketten schoten ze niet af om die muur, die is pas veel later gekomen. Die raketten schieten en schoten ze af omdat ze maar blijven vasthouden aan de vernietiging van Israël. En zolang dat doel in hun extremistische koppen blijft rondzingen, zal er nooit vrede komen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:03 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ja, en die raketten begonnen ze ook spontaan af te schieten natuurlijk.![]()
Ik verdedig Hamas niet, maar Israël-supporters zijn wel heel selectief met het terugkijken in de geschiedenis.
Wat is de meerwaarde om te melden dat EEN DEEL van de bevolking de bezettingspolitiek niet steunt? Een deel van Nederland steunt Geert Wilders. Zijn we dan allemaal extreemrechts voor de buitenwereld? Het grootste gedeelte steunt Wilders niet. Het grootste gedeelte van Israel steunt de bezettingspolitiek wel, aangezien zij de politiek gekozen hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:00 schreef koudhier het volgende:
[..]
Wat betreft je eerste vraag. Natuurlijk is dat deel niet representatief voor de rest. Ik zeg alleen dat er EEN DEEL van de bevolking is die de bezettingspolitiek niet steunt. Ik had het nergens over de meerderheid.
En of er objectiever naar wordt gekeken valt dus te betwisten. Naar mijn mening wordt er juist steeds minder objectief bericht.
Wat in jouw ogen een objectieve blik is, is uiterst subjectief, ik hoop dat je dat begrijpt.
En het is ook niet zoals jij zegt dat "een objectievere blik naar de situatie ervoor gaat zorgen dat Nederland een 'moslimland' wordt", maar eerder andersom:
Doordat er steeds meer moslims in Nederland wonen verandert juist de opinie. En die wordt er niet objectiever op.
Ik zie helemaal geen objectievere blik. Wat ik zie is een steeds meer tendentieuze berichtgeving. Anti-Israel
Ik denk dat het zichzelf niet vanzelf op zal lossen. Het recht van de sterkste geldt ook daar, maar of het een eerlijke situatie creëert is een tweede,quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:06 schreef Salvad0R het volgende:
Och, dat moslim- en jodenprobleem lost zichzelf wel op daaro.
"The Third World War must be fomented by taking advantage of the differences between the political Zionists and the leaders of Islamic World. The war must be conducted in such a way that Islam (the Moslem Arabic World) and political Zionism (the State of Israel) mutually destroy each other."quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik denk dat het zichzelf niet vanzelf op zal lossen. Het recht van de sterkste geldt ook daar, maar of het een eerlijke situatie creëert is een tweede,
Dat is idd jammer, ik kan best de redenering van beide partijen begrijpen waarom ze denken aanspraak te maken op hun plekje daar in die zandbak maar vind het jammer dat de extremistische kernen van beide partijen een vreedzame oplossing boycotten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:06 schreef Lkw het volgende:
[..]
Die raketten schieten en schoten ze af omdat ze maar blijven vasthouden aan de vernietiging van Israël. En zolang dat doel in hun extremistische koppen blijft rondzingen, zal er nooit vrede komen.
Oké, en dan? Dan zal er een andere partij de baas worden en het gedonder begint opnieuw, zo zit de mensheid helaas in elkaar.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:09 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
"The Third World War must be fomented by taking advantage of the differences between the political Zionists and the leaders of Islamic World. The war must be conducted in such a way that Islam (the Moslem Arabic World) and political Zionism (the State of Israel) mutually destroy each other."
Dat is natuurlijk een beetje krom. Hamas regeert dus als het niet eens bent met hun beleid kun je weinig doen. Die raketinstallaties zijn heel amateuristisch en mobiel, kun je weinig tegen doen als een gek 50 meter van je huis een raket afschiet. Gelukkig zijn die Hamas lui zo dom dat ze niet vaak serieuze schade aanrichten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de mensen die in de buurt wonen van de raketinstallaties van hamas zijn aanhangers van een partij die op nummer 1 in hun partijprogramma de vernietiging van israel hebben staan. no mercy.
point of viewquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:13 schreef Mjahtogh het volgende:
Wat ik al eerder zei : in WO2 waren de mannen van het verzet hier helden. De Duitsters noemden het terroristen.
Nu zijn de mannen van Hama's de helden voor veel palestijnen. De Israeli's noemen het terroristen.
Wat is het verschil ?
Het verchil is dat je de twee situaties niet met elkaar kunt vergelijken. Vergelijkbaar is bijvoorbeeld de Elzas dat eigenlijk Duits is maar na de oorlog aan Frankrijk is verpatst. Hoeveel raketen worden er vanuit de Elzas op Parijs afgeschoten?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:13 schreef Mjahtogh het volgende:
Wat ik al eerder zei : in WO2 waren de mannen van het verzet hier helden. De Duitsters noemden het terroristen.
Nu zijn de mannen van Hama's de helden voor veel palestijnen. De Israeli's noemen het terroristen.
Wat is het verschil ?
Goede onderbouwingquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:36 schreef Biogarde het volgende:
Goed, en weer open. Topic opgeschoond.
Hou het AUB netjes ipv het toewensen van een gaskamer aan een bepaalde bevolkingsgroep van Israël. Gaat nergens over. Doen de lui waarvan zijn of haar post is verwijderd dit opnieuw, dan laat ik je persoonlijk van dit forum af trappen. Da's geen discussie voeren wat je doet, maar enkel trollen.
En nu mijn mening: Israël is van de Palestijnen. Waarom? Omdat!
Joden hebben toch heul geen eigen land?quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:36 schreef Biogarde het volgende:
Hou het AUB netjes ipv het toewensen van een gaskamer aan een bepaalde bevolkingsgroep van Israël. Gaat nergens over. Doen de lui waarvan zijn of haar post is verwijderd dit opnieuw, dan laat ik je persoonlijk van dit forum af trappen. Da's geen discussie voeren wat je doet, maar enkel trollen.
De mods worden ook steeds dommer, zeg dan niks.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:36 schreef Biogarde het volgende:
leuk gedaanquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:42 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Historisch besef hebben ze in Israël zelf ook niet.
Naja, zal 'm onderbouwen. Er woonden ver voordat er 'Joden waren' al 'Palestijnen' in Israël. Dat het geloof en de overtuiging de boel kapot maakt..quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:43 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
De mods worden ook steeds dommer, zeg dan niks.
Je trolt zelf ook.
is inderdaad een discussie zonder eind, al helemaal hier waar iedereen persee gelijk wil krijgenquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Naja, zal 'm onderbouwen. IEr woonden ver voordat er 'Joden waren' al 'Palestijnen' in Israël. Dat het geloof en de overtuiging hiervan de boel kapot maakt..
Joden vinden dat zij recht hebben op het land en vice versa. Dat komt nooit meer goed.
Voordat er joden in het huidige Israël kwamen wonen, woonden er geen Palestijnen. Ik heb het dan niet over 1948, maar over het 'land van Kanaän' (ongeveer 12e eeuw v. Chr.). Historici kunnen geen link vinden tussen de toenmalige bewoners en de huidige Palestijnen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Naja, zal 'm onderbouwen. Er woonden ver voordat er 'Joden waren' al 'Palestijnen' in Israël.
Je bent anders wel selectief in het verwijderen van posts contra israeli,s,terwijl je je pro palestijnen voordoet .quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:36 schreef Biogarde het volgende:
Jaja, een muur om raketten tegen te houden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:00 schreef Lkw het volgende:
[..]
Je draait de boel weer fijn om. Die muur is er gekomen omdat ze raketjes bleven schieten. Niet andersom. Laat je niet gek maken door moslimpropaganda aub.
welke menselenlevens heeft israel gepakt voor de eerste oorlog tegen israel?quote:
Er zit een luchtje aan dit zaakje. Dit zoeken we tot op de bodem uit, Sherlock!quote:
als palestijnen het geld dat ze met miljarden per jaar krijgen niet besteed hadden aan arafat en de pogingen tot destabilisatie en vernietiging van israel, maar aan economische doeleinden om hun eigen land beter te maken, dan was er weinig aan de hand geweest heden ten dage. ze hebben een enorme kustlijn en zijn toch in staat om er niks mee te doen. dus ze zijn niet opgesloten, maar te laks om een economie op te zetten. rovershol is nog de mildste benaming.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:05 schreef Farenji het volgende:
[..]
Jaja, een muur om raketten tegen te houden.
Het enige wat die muur doet is zorgen dat de gewone palestijjnse burger gevangene van het eigen land wordt, er allerlei tekorten ontstaan en de haat tegen israel alleen maar wordt aangewakkerd. Olie op het vuur, zodat de vlam in de pan slaat, en dat is precies wat israel wil; dan kunnen ze zeggen: "kijk eens hoe lelijk ze tegen ons doen, dat is toch wel reden om ze met tanks overhoop te schieten??"
'Raketten schieten' bedoelde ik als noemer voor de aanslagen van Palestijnen in Israël. Heb ik me onzorgvuldig uitgedrukt, want met een muur houd je natuurlijk geen raketten tegen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:05 schreef Farenji het volgende:
[..]
Jaja, een muur om raketten tegen te houden.
Het enige wat die muur doet is zorgen dat de gewone palestijjnse burger gevangene van het eigen land wordt, er allerlei tekorten ontstaan en de haat tegen israel alleen maar wordt aangewakkerd. Olie op het vuur, zodat de vlam in de pan slaat, en dat is precies wat israel wil; dan kunnen ze zeggen: "kijk eens hoe lelijk ze tegen ons doen, dat is toch wel reden om ze met tanks overhoop te schieten??"
de muur is ook nog eens zo geplaatst dat de rijkwijdte van de raketten geen noemenswaardige schade kunnen aanrichten op de echt grote steden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:12 schreef Lkw het volgende:
[..]
'Raketten schieten' bedoelde ik als noemer voor de aanslagen van Palestijnen in Israël. Heb ik me onzorgvuldig uitgedrukt, want met een muur houd je natuurlijk geen raketten tegen.
Als jij denkt dat de Israëli's zo'n enorme muur bouwen om fijn Palestijntje te kunnen gaan schieten, mag jij dat natuurlijk denken. Maar dan ben ik zo vrij te vermoeden dat er een steekje bij je los zit. Ook zonder muur hadden ze dat kunnen doen, want Israël heeft natuurlijk een enorme hegemonie tov die Palestijntjes. Ik vind het nog altijd een wonder dat ze niet in één grote klap een eind maken aan die treiterijen vanuit met name de Gazastrook.
Hoe werkt een muur tegen de rijkwijdte van een raket?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de muur is ook nog eens zo geplaatst dat de rijkwijdte van de raketten geen noemenswaardige schade kunnen aanrichten op de echt grote steden.
ben jij nou zo dom of doe je maar alsof?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:23 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hoe werkt een muur tegen de rijkwijdte van een raket?
Niet door de hoogte natuurlijk, maar waarschijnlijk door de situering. Door de muur weg te laten buigen bij een stad, heb je geen last van raketten met maar een heel beperkte reikwijdte. Wist ik ook niet trouwens, dat ze die muur ook op die manier hebben gebouwd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:23 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
kan je je nog herinneren dat de hele wereld er schande van sprak dat de landsgrenzen van israel niet overal werden gevolgd, maar dat men er een paar metertjes naast bouwde? dat was niet om zielige olijfboeren te sarren.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:26 schreef Lkw het volgende:
Wist ik ook niet trouwens, dat ze die muur ook op die manier hebben gebouwd.
Punt 1 is het reikwijdtequote:Op zaterdag 27 december 2008 16:23 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Je mag me best wijzen op wat ik verwijderen cq aanpassen moet hoor. Ben wat modden betreft neutraal.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:00 schreef waterkip het volgende:
[..]
Je bent anders wel selectief in het verwijderen van posts contra israeli,s,terwijl je je pro palestijnen voordoet .
Ergens klopt er iets niet.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:26 schreef Lkw het volgende:
[..]
Niet door de hoogte natuurlijk, maar waarschijnlijk door de situering. Door de muur weg te laten buigen bij een stad, heb je geen last van raketten met maar een heel beperkte reikwijdte. Wist ik ook niet trouwens, dat ze die muur ook op die manier hebben gebouwd.
Gepakt misschien niet direct, maar indirect wel doordat mensen die al jaren c.q. eeuwen op die plek woonde verdreven zijn omdat er een Joods Staat gevestigd moest worden. En door de deportatie (want dat was het) zijn er vele overleden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welke menselenlevens heeft israel gepakt voor de eerste oorlog tegen israel?
dat de arabische landen, die financieel gecompenseerd werden, het geld niet hebben afgestaan aan de palestijnen die er al eeuwen woonden is idd schandalig, maar valt israel niet aan te rekenen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gepakt misschien niet direct, maar indirect wel doordat mensen die al jaren c.q. eeuwen op die plek woonde verdreven zijn omdat er een Joods Staat gevestigd moest worden. En door de deportatie (want dat was het) zijn er vele overleden.
Was je opa soms fout?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:38 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Platgooien dat hele graf Israel inclusief al die klootjes joden!
zijn ouders ook denk ik, nog fouter dan zijn opa.quote:
Jah, de boef heeft destijds wel eens oranje was opgehangen!quote:
Ja een volk die als oud vuil wordt behandeld zal het er wel naar gemaakt hebben. Wat is dat voor een loze opmerking.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat de arabische landen, die financieel gecompenseerd werden, het geld niet hebben afgestaan aan de palestijnen die er al eeuwen woonden is idd schandalig, maar valt israel niet aan te rekenen.
even tussen ons, het is natuurlijk algemeen bekend dat de arabische buurlanden de palestijnen als oud vuil behandelen, al eeuwen. zal wel een reden hebben.
anders snap ik de onmringende moslimlanden ook niet. jij welquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:44 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ja een volk die als oud vuil wordt behandeld zal het er wel naar gemaakt hebben. Wat is dat voor een loze opmerking.
Net zoals de Joden die door heel europa werden verguisd zeker.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
anders snap ik de onmringende moslimlanden ook niet. jij wel
prachtig!quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:47 schreef cultheld het volgende:
Dit vat ongeveer de Israëlhater en diens meelopers samen:
[ afbeelding ]
niet te vergelijken. maar als jij dat wel wilt moet je dat vooral doen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:48 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Net zoals de Joden die door heel europa werden verguisd zeker.
Daarom doe ik het ook.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet te vergelijken. maar als jij dat wel wilt moet je dat vooral doen.
briljant bedachtquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:47 schreef cultheld het volgende:
[ afbeelding ]
huh? ze trekken hun eigen plan tot zelfbehoud. zou elk land hebben gedaan, de meesten alleen wat radicaler. israel is nog humanistisch te noemen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:55 schreef Sheepcidus het volgende:
Arm Israël, ze worden zo onderdrukt door de woorden van de media.
Israël is wel het laatste wat ik humanistisch zou noemen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
huh? ze trekken hun eigen plan tot zelfbehoud. zou elk land hebben gedaan, de meesten alleen wat radicaler. israel is nog humanistisch te noemen.
ik niet. ze gaven notabene in libanon aan wanneer ze zouden toeslaan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:00 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Israël is wel het laatste wat ik humanistisch zou noemen.
Dat heet terrorisme niet humanisme.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik niet. ze gaven notabene in libanon aan wanneer ze zouden toeslaan.
Laten we inderdaad iedereen op een hoop gooien.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:47 schreef cultheld het volgende:
[ afbeelding ]
Hoor je zelf niet hoe triest dit is? Aangeven waar je gaat aanvallen en vervolgens de boel te vernietigen humaan noemen gaat wel erg ver.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik niet. ze gaven notabene in libanon aan wanneer ze zouden toeslaan.
nou nee, terrorisme is het zeker niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:03 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat heet terrorisme niet humanisme.
onschuldige burgers de kans geven niet dood te gaan is humaan in oorlogstijd. de eerste palestijn die dat doet moet nog geboren worden. hell, zelfs de eerste moslim die dat doet heeft nog niet bestaan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:04 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Hoor je zelf niet hoe triest dit is? Aangeven waar je gaat aanvallen en vervolgens de boel te vernietigen humaan noemen gaat wel erg ver.
Een volk bedreigen met geweld als ze niet aan jouw eisen voldoen is terrorisme.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee, terrorisme is het zeker niet.
volgens mij wordt israel bedreigd. al jaren en jaren. eigenlijk sinds de koran.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:06 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Een volk bedreigen met geweld als ze niet aan jouw eisen voldoen is terrorisme.
ONSCHULDIGE burgers de KANS te geven NIET DOOD TE GAAN is HUMAAN?! Humaan is pacifisme. Oorlogstijd kan nooit humaan zijn. En weer is er zo'n rechtse flikker die begint met moslims te bashen. Waarom wordt de islam er altijd bij gehaald als het over Palestijnen gaat? Het heeft er geen donder mee te maken. Palestijnen vechten tegen het huidige Zionisme, niet het Judaïsme dus het verschil in religie is totaal niet relevant.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
onschuldige burgers de kans geven niet dood te gaan is humaan in oorlogstijd. de eerste palestijn die dat doet moet nog geboren worden. hell, zelfs de eerste moslim die dat doet heeft nog niet bestaan.
Zal wel een reden hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij wordt israel bedreigd. al jaren en jaren. eigenlijk sinds de koran.
de link islam en het onderwerp van gesprek is vrij simpel. iran is toch islamitisch?quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:12 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
ONSCHULDIGE burgers de KANS te geven NIET DOOD TE GAAN is HUMAAN?! Humaan is pacifisme. Oorlogstijd kan nooit humaan zijn. En weer is er zo'n rechtse flikker die begint met moslims te bashen. Waarom wordt de islam er altijd bij gehaald als het over Palestijnen gaat? Het heeft er geen donder mee te maken. Palestijnen vechten tegen het huidige Zionisme, niet het Judaïsme dus het verschil in religie is totaal niet relevant.
blijkbaar niet afgaande op jouw reactie op mijn post hiervoor.quote:
Je bent gewoon aan het trollen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de link islam en het onderwerp van gesprek is vrij simpel. iran is toch islamitisch?
Waarom denk je dat ik dat zei.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
blijkbaar niet afgaande op jouw reactie op mijn post hiervoor.
helemaal niet. de hezbollah is het rechterarmpje van iran. nu niet hopen dat ik loop te trollen omdat jouw argumenten op zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:15 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Je bent gewoon aan het trollen.
om je eigen ongelijk te verbloemen? grappig te zijn? dom uit de hoek te komen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:15 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat zei.
Om je te laten zien dat dat argument te dom voor woorden is.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
om je eigen ongelijk te verbloemen? grappig te zijn? dom uit de hoek te komen?
Oh snap, je was serieus toen je over Iran begonquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
helemaal niet. de hezbollah is het rechterarmpje van iran. nu niet hopen dat ik loop te trollen omdat jouw argumenten op zijn.
Rickokun onze opperfapper neemt duidelijk stelling in voor Israel, ik kies geen partij maar vind het gewoon vermoeiend dat het hele gebied inclusief Israel dan weer moet worden plat gebombardeerd.quote:Wat een gasten zijn het, die lui in:
[Update] Tientallen doden door aanval Israël
Zitten ze allemaal te zeiken dat Israel een terroristische staat is!
Wat een huillies. Nee, want als jij non-stop beschoten zou worden door raketten zou je (de israel hater) gewoon lekker niks doen en afwachten tot je gehele land naar de tering is geholpen door mensen die gewoon maar even wat burgers van je aanvalle
Die kinderen weten ook dondersgoed waar ze mee bezig zijn. Ze gooien niet op bomen of een dartbord. Ze gooien op mensen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
schieten op kinderen.. en dat rechtvaardigen door te zeggen dat je op de benen mikt
lousy schutters daar in het leger dan
Omdat CHRISTENEN, HINDOES, ISLAMIETEN ook hun eigen landen hebben. Dus ik zie daar geen discriminatie in.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:36 schreef Zwansen het volgende:
Hoezo moeten Joden een eigen land hebben dan? Dat is toch juist discriminatie?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Omdat CHRISTENEN, HINDOES, ISLAMIETEN ook hun eigen landen hebben. Dus ik zie daar geen discriminatie in.
Beetje overkill om dan met kogels te gaan terugschieten vind je niet? En sowieso terwijl je je op andermans land bevind.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:34 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Die kinderen weten ook dondersgoed waar ze mee bezig zijn. Ze gooien niet op bomen of een dartbord. Ze gooien op mensen.
Ik vind het altijd wansmakelijk om een te groot verschil te maken tussen de tactieken van Israël en Palestina. Ja, vanuit dat laatste land worden raketten lukraak op burgers geschoten, dat is uiterst kwalijk. Maar Israël vliegt dan met een straaljager met 1000km/h en 6 km hoog over een land heen en weet dan aan de hand van een paar pixels te bepalen dat die paar pixels wel schuldig aan iets zouden zijn. Dat is natuurlijk even belachelijk als lukraak raketten schieten. Schieten op een paar pixels maakt dat je wat raakt, dat maakt niet dat datgene wat geraakt wordt 'slechter' was.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:44 schreef LethalNinja het volgende:
Ach het is gewoon vermoeiend, de palestijnen die steeds raketten blijven schieten en de israliërs dan dan weer ervoor kiezen om de palestijnen van vanalles te ontdoen en ook nog eens de grenzen dicht te gooien etc. Wie zijn de good guys.
Maarja om dan weer nuke 'm te schreeuwen is helemaal kansloos
Waarom open je het topic dan vandaag pas, terwijl Palestijnen al de hele maand raketten afvuren op Israëlische burgers?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:17 schreef LethalNinja het volgende:
Een conflict dat nu al heel lang loopt en waarbij het duidelijk is dat geen van beide kanten heilig is. Ik heb dit topique dan ook niet geopend om te klagen over dit conflict. Ik heb het geopend omdat ik een beetje moe word van reacties zoals " Nuke 'm of " maak er maar een parkeerplaats van" . Ja de fp ( standaard fok forum reactie is dan weer " FP" . Dat zal dan wel, ik klaag hier dus even over kneuzen die bij een conflict meteen weer komen met "nuke 'm etc" . Beetje teveel command & conquer gespeeld ofzo?
Samenvatting klacht: FP gasten die bij ieder conflict maar weer roepen dat alles moet worden plat gebombardeerd
FOK! is niet zo'n ziekte zoals RELIGIEquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:41 schreef Yildiz het volgende:
[..].
Mogen de FOK!lkers dan ook hun eigen land? (Want dat is ook een groep.) En welk land wordt dat dan?
Kijk even iets verder, dan 70 jaar terug, naar de geschiedenis van die zandbak.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:35 schreef error32 het volgende:
[..]
Bullshit! Omdat wij hier de laatste generaties zijn opgevoed met het devies dat joden zielig zijn wil men niet inzien dat het gewoon tuig is wat arme mensen van hun land heeft geschopt.
-edit-
Reactie op verwijderde post welke weer sloeg op een ge-edit bericht.
Ze worden niet doodgeschoten, en dat weten ze maar al te goed. Of dacht je dat ze daar zouden staan als de Israeli lukraak terug zouden schieten?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
Beetje overkill om dan met kogels te gaan terugschieten vind je niet? En sowieso terwijl je je op andermans land bevind.
Omdat Israel nu ook alleen maar bestaat vanwege "neee het zijn ook mensen je mag ze niet uitmoorden blabla". Als ze allemaal gedood waren door Hitler hoefde de VN ook niemand daar te droppenquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:51 schreef MouzurX het volgende:
Mensen die zeggen dat israel geen bestaansrecht heeft snappen volgens mij niet echt hoe de wereld in elkaar zit.
Wanneer je een land wilt, kick je de mensen die er wonen van dat stuk land af of moord je ze allemaal uit.
Zo ging dat vroeger gewoon. Australie, amerika en de landen in europa zijn ook zo gevormd.
Alleen nu denken we van "neee het zijn ook mensen je mag ze niet uitmoorden blabla"
En dus heeft israel dat niet gedaan, of om een andere reden niet, ze hebben gewoon niet effectief genoeg dat land geclaimd. En daar komt nu het gezeik van.
moslims en linkse ratten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:00 schreef MooieLuL het volgende:
alleen moslims haten toch joden? dat hoort bij hun religie.
Dit slaat nergens op?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:56 schreef Asgard het volgende:
[..]
Omdat Israel nu ook alleen maar bestaat vanwege "neee het zijn ook mensen je mag ze niet uitmoorden blabla". Als ze allemaal gedood waren door Hitler hoefde de VN ook niemand daar te droppen
Eigenlijk zit je hier dus te betogen dat Hitler veel meer joden had moeten vergassen dan hij al heeft gedaan. Misschien moet je eens naar Auswitsch gaan, dan lul je niet meer zo dom.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:56 schreef Asgard het volgende:
[..]
Omdat Israel nu ook alleen maar bestaat vanwege "neee het zijn ook mensen je mag ze niet uitmoorden blabla". Als ze allemaal gedood waren door Hitler hoefde de VN ook niemand daar te droppen
Ik heb het topic geopend omdat ik weer van die reacties las als "nuke 'm etc". En ik mij afvraag wat je hier nou aan hebt. Het plaatsen van dit soort berichten..quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:17 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Waarom open je het topic dan vandaag pas, terwijl Palestijnen al de hele maand raketten afvuren op Israëlische burgers?
Tuurlijk niet. Ik pas de redenering van die gast gewoon even op de joden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:00 schreef Lkw het volgende:
[..]
Eigenlijk zit je hier dus te betogen dat Hitler veel meer joden had moeten vergassen dan hij al heeft gedaan. Misschien moet je eens naar Auswitsch gaan, dan lul je niet meer zo dom.
Ik redeneer dat er vroeger zo vaak landgrenzen zijn gemaakt d.m.v. geweld.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:09 schreef Asgard het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik pas de redenering van die gast gewoon even op de joden.
het blijft frappant dat elke vredesperiode geschonden wordt door de agressie van palestijnen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:09 schreef Asgard het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik pas de redenering van die gast gewoon even op de joden.
Ga niet meteen als een idioot janken over hoe zielig een bepaalde groep wel niet is, dat is namelijk een van de redenen dat deze conflict NOOIT zal ophouden.
je kan toch ook niet zo maar accepteren dat die verdomde israeli's je vrede opleggenquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het blijft frappant dat elke vredesperiode geschonden wordt door de agressie van palestijnen.
ja dat is waar. heb je al je miljarden net uitgegeven aan het indoctrineren van kinderzieltjes, zelfmoordenaars, raketten en tnt, moet je ineens vrede sluiten en gelukkig gaan leven. het is een gotspe.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan toch ook niet zo maar accepteren dat die verdomde israeli's je vrede opleggen
Avarnoe et Par'oquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dat is waar. heb je al je miljarden net uitgegeven aan het indoctrineren van kinderzieltjes, zelfmoordenaars, raketten en tnt, moet je ineens vrede sluiten en gelukkig gaan leven. het is een gotspe.
ik miste al een paar posts maar kan me niet herinneren hier iets verkeerds gezegd te hebbenquote:
Het waren reacties op ongewenste/policyoverschrijdende "grapjes"quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik miste al een paar posts maar kan me niet herinneren hier iets verkeerds gezegd te hebben
maar er zat ook een puike grap tussenquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het waren reacties op ongewenste/policyoverschrijdende "grapjes"
ik mag het hopen. ooit.quote:
dit betekent trouwens in het hebreeuws, we overleefden de farao's dus dit zullen we ook wel overlevenquote:
en nu hamas dus. helaas. misschien dat er ooit een soort rabin voor palestina opstaat.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:51 schreef koningdavid het volgende:
Sja... Israël en de Palesteinen gaan beiden voortdurend de fout in. Ik begrijp wel waarom sommigen de kant kiezen voor de arme Palestein met zijn steen die oog in oog met de tank staat, maar ik kan eerlijk gezegd Israël ook goed begrijpen.
Het is jammer dat het na het Oslo-akkoord helemaal verkeerd is gegaan doordat met name Arafat alle afspraken compleet aan zijn laars lapte.
steun je de verraders van je avatar?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:51 schreef koningdavid het volgende:
Sja... Israël en de Palesteinen gaan beiden voortdurend de fout in. Ik begrijp wel waarom sommigen de kant kiezen voor de arme Palestein met zijn steen die oog in oog met de tank staat, maar ik kan eerlijk gezegd Israël ook goed begrijpen.
Het is jammer dat het na het Oslo-akkoord helemaal verkeerd is gegaan doordat met name Arafat alle afspraken compleet aan zijn laars lapte.
Wie zijn de verraders van mijn avatar dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:54 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
steun je de verraders van je avatar?
kijk passion of the Christ.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wie zijn de verraders van mijn avatar dan?
quote:
don;t feed the trollquote:Op zondag 28 december 2008 00:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Judas is de verrader van Jezus, niet alle Joden. Sterker nog, Jezus was zelf een Jood en vrijwel al zijn eerste volgelingen waren Joden.
Ik snap dus niet direct waar je heen wilt.
Volgens sommige theologische benaderingen was Judas geen verrader maar juist degene die Jezus in staat stelde om z'n goddelijke lot te vervullen. Dus wat dat betreft hoeft de rol van Judas voor het Jodendom helemaal niet zo negatief te zijn. Integendeel zelfs.quote:Op zondag 28 december 2008 00:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Judas is de verrader van Jezus, niet alle Joden. Sterker nog, Jezus was zelf een Jood en vrijwel al zijn eerste volgelingen waren Joden.
Judas was wel gewoon een verrader. Theologen die dergelijke theorieën aanhangen, nemen het Evangelie van Judas iets te serieus terwijl daar weinig reden toe is.quote:Op zondag 28 december 2008 00:07 schreef beantherio het volgende:
[..]
Volgens sommige theologische benaderingen was Judas geen verrader maar juist degene die Jezus in staat stelde om z'n goddelijke lot te vervullen. Dus wat dat betreft hoeft de rol van Judas voor het Jodendom helemaal niet zo negatief te zijn. Integendeel zelfs.
Klopt.quote:
Dat lijkt me wel.quote:Op zondag 28 december 2008 00:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is dan toch een Joods vs Moslims conflict?
Marcus 3:6 En de Farizeën (extreme joden), uitgegaan zijnde, hebben terstond met de Herodeanen te zamen raad gehouden tegen Hem, hoe zij Hem doden zouden.quote:Op zondag 28 december 2008 00:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 28 december 2008 00:13 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
! En de dienaars gaven Hem kinnebakslagen.
Jij wilde toch antwoordquote:Op zondag 28 december 2008 00:16 schreef koningdavid het volgende:
Open maar een topic in WFL over dit onderwerp. Het heeft niks met dit topic te maken verder.
in pm ja.quote:
en dan is het gelijk gedaan met iran. wil je dat?quote:Op zondag 28 december 2008 00:17 schreef Devrim_ het volgende:
Het is wachten op Iran die een stortvloed van verzetshelden op Israel afstuurt + een flinke bom
hoe weet jij dat? of ben je kloon van kingdavid?quote:
Met welke leger?quote:Op zondag 28 december 2008 00:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dan is het gelijk gedaan met iran. wil je dat?
Helemaal niet, maar lees vooral wat je lezen wilt. ik ga niet tegen muren praten hier.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik redeneer dat er vroeger zo vaak landgrenzen zijn gemaakt d.m.v. geweld.
Jij redeneert dat wij de joden maar gewoon door hitler zouden moeten hebben laten afmaken .. wat dus echt nergens op slaat
Een atoomoorlog, leuk man.quote:Op zondag 28 december 2008 00:17 schreef Devrim_ het volgende:
Het is wachten op Iran die een stortvloed van verzetshelden op Israel afstuurt + een flinke bom
Israël is geen Armenië.quote:Op zondag 28 december 2008 00:19 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Met welke leger?
VS? (Met welk geld?)
Europa? (![]()
![]()
![]()
)
Iran krijgt nog altijd Rusland (wapens kopen ftw) achter zich
doe niet zo naïef.quote:Op zondag 28 december 2008 00:19 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Met welke leger?
VS? (Met welk geld?)
Europa? (![]()
![]()
![]()
)
Iran krijgt nog altijd Rusland (wapens kopen ftw) achter zich
Israël heeft immers geen kernwapensquote:Op zondag 28 december 2008 00:24 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe groot je leger is, een bom op je kop doe je weinig aan
ja dat zeg ik. israel vliegt er in. gooit een paar bommen en is weer weg. dag iran.quote:Op zondag 28 december 2008 00:24 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe groot je leger is, een bom op je kop doe je weinig aan
Dag Iran?quote:Op zondag 28 december 2008 00:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dat zeg ik. israel vliegt er in. gooit een paar bommen en is weer weg. dag iran.
Heerlijk naïef.quote:Op zondag 28 december 2008 00:27 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dag Iran?
Iran is een volk met revoluties achter de rug.
Die krijg je niet kapot met bommetje gooien.
Begin je een oorlog dan krijg je een Iraanse PKK/Taliban variant van 70 miljoen mensen.
Als die zo makkelijk kapot waren te krijgen had men in o.a. Turkije geen last meer van de PKK.
Nee...Iran is geen land waar je een bom op gooit en weer vertrekt
denk jij dat israel niet durft te nuken als ze echt bedreigd worden? think twice.quote:Op zondag 28 december 2008 00:27 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dag Iran?
Begin je een oorlog dan krijg je een Iraanse PKK/Taliban variant van 70 miljoen mensen.
Als die zo makkelijk kapot waren te krijgen had men in o.a. Turkije geen last meer van de PKK.
We zullen binnen 5 jaar wel zien wie hier naïef isquote:
Je eigen land steunt Israël; dat moet je vast stekenquote:Op zondag 28 december 2008 00:29 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
We zullen binnen 5 jaar wel zien wie hier naïef is
De zionisten gaan de laatste jaren veel te ver met hun acties en met niet-westerse landen die steeds sterker worden kunnen ze maar beter oppassen..
Als je Iran nuked moet je heel het Midden-Oosten nuken.quote:Op zondag 28 december 2008 00:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk jij dat israel niet durft te nuken als ze echt bedreigd worden? think twice.
Iran is dan opgeruimd ja.quote:
Technologie uitwisselen is niet mis mee.quote:Op zondag 28 december 2008 00:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je eigen land steunt Israël; dat moet je vast steken.
*ril*ril*quote:Op zondag 28 december 2008 00:29 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
We zullen binnen 5 jaar wel zien wie hier naïef is
De zionisten gaan de laatste jaren veel te ver met hun acties en met niet-westerse landen die steeds sterker worden kunnen ze maar beter oppassen..
Je hebt zeker nog niet in het Turkse leger gediend. Als je daar die praatjes over Iran loslaat, beukt de sergeant je net zo lang op je bek tot al je tanden uit je mond vliegenquote:Op zondag 28 december 2008 00:30 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Technologie uitwisselen is niet mis mee.
Hoe meer technologie, hoe sterker je staat
Een grondoorlog in Iran is inderdaad onbegonnen werk. Dat leger heb je zo kapot maar qua guerilla/terroristen is Iran ongeveer een Vietnam en Irak gecombineerd in het kwadraat.quote:Op zondag 28 december 2008 00:27 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dag Iran?
hoezo moet je dan het hele midden-oosten nuken? we hebben het toch over jouw wens dat iran zich gaat bemoeien met hamas, voor zover ze dit niet al doen, en met een grote bom israel binnenkomen?quote:Op zondag 28 december 2008 00:30 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als je Iran nuked moet je heel het Midden-Oosten nuken.
Denk je nou echt dat ze dat gaat lukken?
Wat een onzin.quote:Op zondag 28 december 2008 00:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hebt zeker nog niet in het Turkse leger gediend. Als je daar die praatjes over Iran loslaat, beukt de sergeant je net zo lang op je bek tot al je tanden uit je mond vliegen. Turkije & Israël = 2 handen op 1 buik. Gelukkig is het leger daar de baas en niet de Israëlhaters uit het Oosten van Turkije.
ik ken ook zo iemand die had zijn dienstplicht afgekocht, komt ie terug na de tijd die hij wel moest doen met een oog zo dik als een ei, ik vraag wtf happened, hij zei ik ging in discussie ove rhet israel conflict en ik was pro palestinaquote:Op zondag 28 december 2008 00:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hebt zeker nog niet in het Turkse leger gediend. Als je daar die praatjes over Iran loslaat, beukt de sergeant je net zo lang op je bek tot al je tanden uit je mond vliegen. Turkije & Israël = 2 handen op 1 buik. Gelukkig is het leger daar de baas en niet de Israëlhaters uit het Oosten van Turkije.
turkije levert drinkwater aan israel en heeft prima betrekkingen met dat land.quote:Op zondag 28 december 2008 00:35 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Turkije vind Iran en Israël beide niet boeiend.
Het leger gaat om het vechten om Turkije.
Niet voor Israël, Niet voor Iran.
Turkije levert 80% van de elektriciteit van Irak en er worden nu nog centrales bijgebouwd aan de Zwarte Zee...wat is je punt?quote:Op zondag 28 december 2008 00:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
turkije levert drinkwater aan israel en heeft prima betrekkingen met dat land.
Israël is één van de belangrijkst bondgenoten van Turkije. Waar waren de Arabische landen tijdens de aardbeving? Israël redde meerdere babies met speciale helikoptersquote:Op zondag 28 december 2008 00:35 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Turkije vind Iran en Israël beide niet boeiend.
Het leger gaat om het vechten om Turkije.
Niet voor Israël, Niet voor Iran.
Turkije zal dat conflict niet eens direct aanraken.quote:Op zondag 28 december 2008 00:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Israël is één van de belangrijkst bondgenoten van Turkije. Waar waren de Arabische landen tijdens de aardbeving? Israël redde meerdere babies met speciale helikopters. Als Iran Israël aanvalt, zal Turkije Israël steunen. Dat moet jou vast steken als notoire Israëlhater.
mijn punt is dat jij een moslim bent die denkt dat turkije net als jij joden haat. au contraire.quote:Op zondag 28 december 2008 00:37 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Turkije levert 80% van de elektriciteit van Irak en er worden nu nog centrales bijgebouwd aan de Zwarte Zee...wat is je punt?
Ik heb nooit gezegd dat Turkije joden haat.quote:Op zondag 28 december 2008 00:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn punt is dat jij een moslim bent die denkt dat turkije net als jij joden haat. au contraire.
en toen het erbij werd gehaald praatte je ineens poep. vreemd, maar nu niet gaan terugkrabbelen.quote:Op zondag 28 december 2008 00:41 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat Turkije joden haat.
Ik ben niet eens begonnen over Turkije..Jullie haalden opeens Turkije erbij
quote:Op zondag 28 december 2008 00:42 schreef trx het volgende:
[..]
Wij zijn er trots op.Ook ik zal het aan mijn kinderen leren
Waar heb je het over?quote:Op zondag 28 december 2008 00:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en toen het erbij werd gehaald praatte je ineens poep. vreemd, maar nu niet gaan terugkrabbelen.
En dan ook nog claimen de profeet Isa te volgen he.quote:Op zondag 28 december 2008 00:42 schreef trx het volgende:
[..]
Wij zijn er trots op.Ook ik zal het aan mijn kinderen leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |