moslims en linkse ratten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:00 schreef MooieLuL het volgende:
alleen moslims haten toch joden? dat hoort bij hun religie.
Dit slaat nergens op?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:56 schreef Asgard het volgende:
[..]
Omdat Israel nu ook alleen maar bestaat vanwege "neee het zijn ook mensen je mag ze niet uitmoorden blabla". Als ze allemaal gedood waren door Hitler hoefde de VN ook niemand daar te droppen
Eigenlijk zit je hier dus te betogen dat Hitler veel meer joden had moeten vergassen dan hij al heeft gedaan. Misschien moet je eens naar Auswitsch gaan, dan lul je niet meer zo dom.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:56 schreef Asgard het volgende:
[..]
Omdat Israel nu ook alleen maar bestaat vanwege "neee het zijn ook mensen je mag ze niet uitmoorden blabla". Als ze allemaal gedood waren door Hitler hoefde de VN ook niemand daar te droppen
Ik heb het topic geopend omdat ik weer van die reacties las als "nuke 'm etc". En ik mij afvraag wat je hier nou aan hebt. Het plaatsen van dit soort berichten..quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:17 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Waarom open je het topic dan vandaag pas, terwijl Palestijnen al de hele maand raketten afvuren op Israëlische burgers?
Tuurlijk niet. Ik pas de redenering van die gast gewoon even op de joden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:00 schreef Lkw het volgende:
[..]
Eigenlijk zit je hier dus te betogen dat Hitler veel meer joden had moeten vergassen dan hij al heeft gedaan. Misschien moet je eens naar Auswitsch gaan, dan lul je niet meer zo dom.
Ik redeneer dat er vroeger zo vaak landgrenzen zijn gemaakt d.m.v. geweld.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:09 schreef Asgard het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik pas de redenering van die gast gewoon even op de joden.
het blijft frappant dat elke vredesperiode geschonden wordt door de agressie van palestijnen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:09 schreef Asgard het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik pas de redenering van die gast gewoon even op de joden.
Ga niet meteen als een idioot janken over hoe zielig een bepaalde groep wel niet is, dat is namelijk een van de redenen dat deze conflict NOOIT zal ophouden.
je kan toch ook niet zo maar accepteren dat die verdomde israeli's je vrede opleggenquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het blijft frappant dat elke vredesperiode geschonden wordt door de agressie van palestijnen.
ja dat is waar. heb je al je miljarden net uitgegeven aan het indoctrineren van kinderzieltjes, zelfmoordenaars, raketten en tnt, moet je ineens vrede sluiten en gelukkig gaan leven. het is een gotspe.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan toch ook niet zo maar accepteren dat die verdomde israeli's je vrede opleggen
Avarnoe et Par'oquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dat is waar. heb je al je miljarden net uitgegeven aan het indoctrineren van kinderzieltjes, zelfmoordenaars, raketten en tnt, moet je ineens vrede sluiten en gelukkig gaan leven. het is een gotspe.
ik miste al een paar posts maar kan me niet herinneren hier iets verkeerds gezegd te hebbenquote:
Het waren reacties op ongewenste/policyoverschrijdende "grapjes"quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik miste al een paar posts maar kan me niet herinneren hier iets verkeerds gezegd te hebben
maar er zat ook een puike grap tussenquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het waren reacties op ongewenste/policyoverschrijdende "grapjes"
ik mag het hopen. ooit.quote:
dit betekent trouwens in het hebreeuws, we overleefden de farao's dus dit zullen we ook wel overlevenquote:
en nu hamas dus. helaas. misschien dat er ooit een soort rabin voor palestina opstaat.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:51 schreef koningdavid het volgende:
Sja... Israël en de Palesteinen gaan beiden voortdurend de fout in. Ik begrijp wel waarom sommigen de kant kiezen voor de arme Palestein met zijn steen die oog in oog met de tank staat, maar ik kan eerlijk gezegd Israël ook goed begrijpen.
Het is jammer dat het na het Oslo-akkoord helemaal verkeerd is gegaan doordat met name Arafat alle afspraken compleet aan zijn laars lapte.
steun je de verraders van je avatar?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:51 schreef koningdavid het volgende:
Sja... Israël en de Palesteinen gaan beiden voortdurend de fout in. Ik begrijp wel waarom sommigen de kant kiezen voor de arme Palestein met zijn steen die oog in oog met de tank staat, maar ik kan eerlijk gezegd Israël ook goed begrijpen.
Het is jammer dat het na het Oslo-akkoord helemaal verkeerd is gegaan doordat met name Arafat alle afspraken compleet aan zijn laars lapte.
Wie zijn de verraders van mijn avatar dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:54 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
steun je de verraders van je avatar?
kijk passion of the Christ.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wie zijn de verraders van mijn avatar dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |