Rickokun onze opperfapper neemt duidelijk stelling in voor Israel, ik kies geen partij maar vind het gewoon vermoeiend dat het hele gebied inclusief Israel dan weer moet worden plat gebombardeerd.quote:Wat een gasten zijn het, die lui in:
[Update] Tientallen doden door aanval Israël
Zitten ze allemaal te zeiken dat Israel een terroristische staat is!
Wat een huillies. Nee, want als jij non-stop beschoten zou worden door raketten zou je (de israel hater) gewoon lekker niks doen en afwachten tot je gehele land naar de tering is geholpen door mensen die gewoon maar even wat burgers van je aanvalle
Die kinderen weten ook dondersgoed waar ze mee bezig zijn. Ze gooien niet op bomen of een dartbord. Ze gooien op mensen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
schieten op kinderen.. en dat rechtvaardigen door te zeggen dat je op de benen mikt
lousy schutters daar in het leger dan
Omdat CHRISTENEN, HINDOES, ISLAMIETEN ook hun eigen landen hebben. Dus ik zie daar geen discriminatie in.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:36 schreef Zwansen het volgende:
Hoezo moeten Joden een eigen land hebben dan? Dat is toch juist discriminatie?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Omdat CHRISTENEN, HINDOES, ISLAMIETEN ook hun eigen landen hebben. Dus ik zie daar geen discriminatie in.
Beetje overkill om dan met kogels te gaan terugschieten vind je niet? En sowieso terwijl je je op andermans land bevind.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:34 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Die kinderen weten ook dondersgoed waar ze mee bezig zijn. Ze gooien niet op bomen of een dartbord. Ze gooien op mensen.
Ik vind het altijd wansmakelijk om een te groot verschil te maken tussen de tactieken van Israël en Palestina. Ja, vanuit dat laatste land worden raketten lukraak op burgers geschoten, dat is uiterst kwalijk. Maar Israël vliegt dan met een straaljager met 1000km/h en 6 km hoog over een land heen en weet dan aan de hand van een paar pixels te bepalen dat die paar pixels wel schuldig aan iets zouden zijn. Dat is natuurlijk even belachelijk als lukraak raketten schieten. Schieten op een paar pixels maakt dat je wat raakt, dat maakt niet dat datgene wat geraakt wordt 'slechter' was.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:44 schreef LethalNinja het volgende:
Ach het is gewoon vermoeiend, de palestijnen die steeds raketten blijven schieten en de israliërs dan dan weer ervoor kiezen om de palestijnen van vanalles te ontdoen en ook nog eens de grenzen dicht te gooien etc. Wie zijn de good guys.
Maarja om dan weer nuke 'm te schreeuwen is helemaal kansloos
Waarom open je het topic dan vandaag pas, terwijl Palestijnen al de hele maand raketten afvuren op Israëlische burgers?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:17 schreef LethalNinja het volgende:
Een conflict dat nu al heel lang loopt en waarbij het duidelijk is dat geen van beide kanten heilig is. Ik heb dit topique dan ook niet geopend om te klagen over dit conflict. Ik heb het geopend omdat ik een beetje moe word van reacties zoals " Nuke 'm of " maak er maar een parkeerplaats van" . Ja de fp ( standaard fok forum reactie is dan weer " FP" . Dat zal dan wel, ik klaag hier dus even over kneuzen die bij een conflict meteen weer komen met "nuke 'm etc" . Beetje teveel command & conquer gespeeld ofzo?
Samenvatting klacht: FP gasten die bij ieder conflict maar weer roepen dat alles moet worden plat gebombardeerd
FOK! is niet zo'n ziekte zoals RELIGIEquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:41 schreef Yildiz het volgende:
[..].
Mogen de FOK!lkers dan ook hun eigen land? (Want dat is ook een groep.) En welk land wordt dat dan?
Kijk even iets verder, dan 70 jaar terug, naar de geschiedenis van die zandbak.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:35 schreef error32 het volgende:
[..]
Bullshit! Omdat wij hier de laatste generaties zijn opgevoed met het devies dat joden zielig zijn wil men niet inzien dat het gewoon tuig is wat arme mensen van hun land heeft geschopt.
-edit-
Reactie op verwijderde post welke weer sloeg op een ge-edit bericht.
Ze worden niet doodgeschoten, en dat weten ze maar al te goed. Of dacht je dat ze daar zouden staan als de Israeli lukraak terug zouden schieten?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
Beetje overkill om dan met kogels te gaan terugschieten vind je niet? En sowieso terwijl je je op andermans land bevind.
Omdat Israel nu ook alleen maar bestaat vanwege "neee het zijn ook mensen je mag ze niet uitmoorden blabla". Als ze allemaal gedood waren door Hitler hoefde de VN ook niemand daar te droppenquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:51 schreef MouzurX het volgende:
Mensen die zeggen dat israel geen bestaansrecht heeft snappen volgens mij niet echt hoe de wereld in elkaar zit.
Wanneer je een land wilt, kick je de mensen die er wonen van dat stuk land af of moord je ze allemaal uit.
Zo ging dat vroeger gewoon. Australie, amerika en de landen in europa zijn ook zo gevormd.
Alleen nu denken we van "neee het zijn ook mensen je mag ze niet uitmoorden blabla"
En dus heeft israel dat niet gedaan, of om een andere reden niet, ze hebben gewoon niet effectief genoeg dat land geclaimd. En daar komt nu het gezeik van.
moslims en linkse ratten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:00 schreef MooieLuL het volgende:
alleen moslims haten toch joden? dat hoort bij hun religie.
Dit slaat nergens op?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:56 schreef Asgard het volgende:
[..]
Omdat Israel nu ook alleen maar bestaat vanwege "neee het zijn ook mensen je mag ze niet uitmoorden blabla". Als ze allemaal gedood waren door Hitler hoefde de VN ook niemand daar te droppen
Eigenlijk zit je hier dus te betogen dat Hitler veel meer joden had moeten vergassen dan hij al heeft gedaan. Misschien moet je eens naar Auswitsch gaan, dan lul je niet meer zo dom.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:56 schreef Asgard het volgende:
[..]
Omdat Israel nu ook alleen maar bestaat vanwege "neee het zijn ook mensen je mag ze niet uitmoorden blabla". Als ze allemaal gedood waren door Hitler hoefde de VN ook niemand daar te droppen
Ik heb het topic geopend omdat ik weer van die reacties las als "nuke 'm etc". En ik mij afvraag wat je hier nou aan hebt. Het plaatsen van dit soort berichten..quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:17 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Waarom open je het topic dan vandaag pas, terwijl Palestijnen al de hele maand raketten afvuren op Israëlische burgers?
Tuurlijk niet. Ik pas de redenering van die gast gewoon even op de joden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:00 schreef Lkw het volgende:
[..]
Eigenlijk zit je hier dus te betogen dat Hitler veel meer joden had moeten vergassen dan hij al heeft gedaan. Misschien moet je eens naar Auswitsch gaan, dan lul je niet meer zo dom.
Ik redeneer dat er vroeger zo vaak landgrenzen zijn gemaakt d.m.v. geweld.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:09 schreef Asgard het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik pas de redenering van die gast gewoon even op de joden.
het blijft frappant dat elke vredesperiode geschonden wordt door de agressie van palestijnen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:09 schreef Asgard het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik pas de redenering van die gast gewoon even op de joden.
Ga niet meteen als een idioot janken over hoe zielig een bepaalde groep wel niet is, dat is namelijk een van de redenen dat deze conflict NOOIT zal ophouden.
je kan toch ook niet zo maar accepteren dat die verdomde israeli's je vrede opleggenquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het blijft frappant dat elke vredesperiode geschonden wordt door de agressie van palestijnen.
ja dat is waar. heb je al je miljarden net uitgegeven aan het indoctrineren van kinderzieltjes, zelfmoordenaars, raketten en tnt, moet je ineens vrede sluiten en gelukkig gaan leven. het is een gotspe.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan toch ook niet zo maar accepteren dat die verdomde israeli's je vrede opleggen
Avarnoe et Par'oquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dat is waar. heb je al je miljarden net uitgegeven aan het indoctrineren van kinderzieltjes, zelfmoordenaars, raketten en tnt, moet je ineens vrede sluiten en gelukkig gaan leven. het is een gotspe.
ik miste al een paar posts maar kan me niet herinneren hier iets verkeerds gezegd te hebbenquote:
Het waren reacties op ongewenste/policyoverschrijdende "grapjes"quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik miste al een paar posts maar kan me niet herinneren hier iets verkeerds gezegd te hebben
maar er zat ook een puike grap tussenquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het waren reacties op ongewenste/policyoverschrijdende "grapjes"
ik mag het hopen. ooit.quote:
dit betekent trouwens in het hebreeuws, we overleefden de farao's dus dit zullen we ook wel overlevenquote:
en nu hamas dus. helaas. misschien dat er ooit een soort rabin voor palestina opstaat.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:51 schreef koningdavid het volgende:
Sja... Israël en de Palesteinen gaan beiden voortdurend de fout in. Ik begrijp wel waarom sommigen de kant kiezen voor de arme Palestein met zijn steen die oog in oog met de tank staat, maar ik kan eerlijk gezegd Israël ook goed begrijpen.
Het is jammer dat het na het Oslo-akkoord helemaal verkeerd is gegaan doordat met name Arafat alle afspraken compleet aan zijn laars lapte.
steun je de verraders van je avatar?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:51 schreef koningdavid het volgende:
Sja... Israël en de Palesteinen gaan beiden voortdurend de fout in. Ik begrijp wel waarom sommigen de kant kiezen voor de arme Palestein met zijn steen die oog in oog met de tank staat, maar ik kan eerlijk gezegd Israël ook goed begrijpen.
Het is jammer dat het na het Oslo-akkoord helemaal verkeerd is gegaan doordat met name Arafat alle afspraken compleet aan zijn laars lapte.
Wie zijn de verraders van mijn avatar dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:54 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
steun je de verraders van je avatar?
kijk passion of the Christ.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wie zijn de verraders van mijn avatar dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |