Er zit een luchtje aan dit zaakje. Dit zoeken we tot op de bodem uit, Sherlock!quote:
als palestijnen het geld dat ze met miljarden per jaar krijgen niet besteed hadden aan arafat en de pogingen tot destabilisatie en vernietiging van israel, maar aan economische doeleinden om hun eigen land beter te maken, dan was er weinig aan de hand geweest heden ten dage. ze hebben een enorme kustlijn en zijn toch in staat om er niks mee te doen. dus ze zijn niet opgesloten, maar te laks om een economie op te zetten. rovershol is nog de mildste benaming.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:05 schreef Farenji het volgende:
[..]
Jaja, een muur om raketten tegen te houden.
Het enige wat die muur doet is zorgen dat de gewone palestijjnse burger gevangene van het eigen land wordt, er allerlei tekorten ontstaan en de haat tegen israel alleen maar wordt aangewakkerd. Olie op het vuur, zodat de vlam in de pan slaat, en dat is precies wat israel wil; dan kunnen ze zeggen: "kijk eens hoe lelijk ze tegen ons doen, dat is toch wel reden om ze met tanks overhoop te schieten??"
'Raketten schieten' bedoelde ik als noemer voor de aanslagen van Palestijnen in Israël. Heb ik me onzorgvuldig uitgedrukt, want met een muur houd je natuurlijk geen raketten tegen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:05 schreef Farenji het volgende:
[..]
Jaja, een muur om raketten tegen te houden.
Het enige wat die muur doet is zorgen dat de gewone palestijjnse burger gevangene van het eigen land wordt, er allerlei tekorten ontstaan en de haat tegen israel alleen maar wordt aangewakkerd. Olie op het vuur, zodat de vlam in de pan slaat, en dat is precies wat israel wil; dan kunnen ze zeggen: "kijk eens hoe lelijk ze tegen ons doen, dat is toch wel reden om ze met tanks overhoop te schieten??"
de muur is ook nog eens zo geplaatst dat de rijkwijdte van de raketten geen noemenswaardige schade kunnen aanrichten op de echt grote steden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:12 schreef Lkw het volgende:
[..]
'Raketten schieten' bedoelde ik als noemer voor de aanslagen van Palestijnen in Israël. Heb ik me onzorgvuldig uitgedrukt, want met een muur houd je natuurlijk geen raketten tegen.
Als jij denkt dat de Israëli's zo'n enorme muur bouwen om fijn Palestijntje te kunnen gaan schieten, mag jij dat natuurlijk denken. Maar dan ben ik zo vrij te vermoeden dat er een steekje bij je los zit. Ook zonder muur hadden ze dat kunnen doen, want Israël heeft natuurlijk een enorme hegemonie tov die Palestijntjes. Ik vind het nog altijd een wonder dat ze niet in één grote klap een eind maken aan die treiterijen vanuit met name de Gazastrook.
Hoe werkt een muur tegen de rijkwijdte van een raket?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de muur is ook nog eens zo geplaatst dat de rijkwijdte van de raketten geen noemenswaardige schade kunnen aanrichten op de echt grote steden.
ben jij nou zo dom of doe je maar alsof?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:23 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hoe werkt een muur tegen de rijkwijdte van een raket?
Niet door de hoogte natuurlijk, maar waarschijnlijk door de situering. Door de muur weg te laten buigen bij een stad, heb je geen last van raketten met maar een heel beperkte reikwijdte. Wist ik ook niet trouwens, dat ze die muur ook op die manier hebben gebouwd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:23 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
kan je je nog herinneren dat de hele wereld er schande van sprak dat de landsgrenzen van israel niet overal werden gevolgd, maar dat men er een paar metertjes naast bouwde? dat was niet om zielige olijfboeren te sarren.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:26 schreef Lkw het volgende:
Wist ik ook niet trouwens, dat ze die muur ook op die manier hebben gebouwd.
Punt 1 is het reikwijdtequote:Op zaterdag 27 december 2008 16:23 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Je mag me best wijzen op wat ik verwijderen cq aanpassen moet hoor. Ben wat modden betreft neutraal.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:00 schreef waterkip het volgende:
[..]
Je bent anders wel selectief in het verwijderen van posts contra israeli,s,terwijl je je pro palestijnen voordoet .
Ergens klopt er iets niet.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:26 schreef Lkw het volgende:
[..]
Niet door de hoogte natuurlijk, maar waarschijnlijk door de situering. Door de muur weg te laten buigen bij een stad, heb je geen last van raketten met maar een heel beperkte reikwijdte. Wist ik ook niet trouwens, dat ze die muur ook op die manier hebben gebouwd.
Gepakt misschien niet direct, maar indirect wel doordat mensen die al jaren c.q. eeuwen op die plek woonde verdreven zijn omdat er een Joods Staat gevestigd moest worden. En door de deportatie (want dat was het) zijn er vele overleden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welke menselenlevens heeft israel gepakt voor de eerste oorlog tegen israel?
dat de arabische landen, die financieel gecompenseerd werden, het geld niet hebben afgestaan aan de palestijnen die er al eeuwen woonden is idd schandalig, maar valt israel niet aan te rekenen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gepakt misschien niet direct, maar indirect wel doordat mensen die al jaren c.q. eeuwen op die plek woonde verdreven zijn omdat er een Joods Staat gevestigd moest worden. En door de deportatie (want dat was het) zijn er vele overleden.
Was je opa soms fout?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:38 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Platgooien dat hele graf Israel inclusief al die klootjes joden!
zijn ouders ook denk ik, nog fouter dan zijn opa.quote:
Jah, de boef heeft destijds wel eens oranje was opgehangen!quote:
Ja een volk die als oud vuil wordt behandeld zal het er wel naar gemaakt hebben. Wat is dat voor een loze opmerking.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat de arabische landen, die financieel gecompenseerd werden, het geld niet hebben afgestaan aan de palestijnen die er al eeuwen woonden is idd schandalig, maar valt israel niet aan te rekenen.
even tussen ons, het is natuurlijk algemeen bekend dat de arabische buurlanden de palestijnen als oud vuil behandelen, al eeuwen. zal wel een reden hebben.
anders snap ik de onmringende moslimlanden ook niet. jij welquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:44 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ja een volk die als oud vuil wordt behandeld zal het er wel naar gemaakt hebben. Wat is dat voor een loze opmerking.
Net zoals de Joden die door heel europa werden verguisd zeker.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
anders snap ik de onmringende moslimlanden ook niet. jij wel
prachtig!quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:47 schreef cultheld het volgende:
Dit vat ongeveer de Israëlhater en diens meelopers samen:
[ afbeelding ]
niet te vergelijken. maar als jij dat wel wilt moet je dat vooral doen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:48 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Net zoals de Joden die door heel europa werden verguisd zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |