Nog nooit in Antwerpen geweest zeker?quote:De Joden hebben nog maar één plekje op de wereld
QFF!quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:23 schreef RickoKun het volgende:
Wat een gasten zijn het, die lui in: [url=http://frontpage.fok.nl/nieuws/104516/-[Update]-Tientallen-doden-door-aanval-Israël.html]http://frontpage.fok.nl/nieuws/104516/-[Update]-Tientallen-doden-door-aanval-Israël.html[/url]
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Nog nooit in Antwerpen geweest zeker?!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
OT: israel dat onschuldige burgers bombardeert is geen haar beter dan Hamas dat onschuldige burgers bombardeert. Dat "kijk ons eens zielige Joden zijn"-toneel is misselijkmakend
"quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:27 schreef teamlead het volgende:
overigens kunnen de Joden zo ongeveer overal ter wereld wonen. Religie is nog steeds een vrij belabberde reden om mensen van hun land te trappen... helaas had in 1948 nog niet iedereen dat door
goh.. vreedzaam naast elkaar leven is een optie die bij jou nog niet is opgekomenquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
"moeten we de indianen ook maar hun land teruggeven vind ik!!!!
tja.. je zult er maar wonen.. en je buurman is zo'n hamas/hezbollahdweep.. fijn als jouw huis dan wordt platgegooid door een Israelische raket......quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:29 schreef fathank het volgende:
En die Hezbollah kankerlijers zijn helemaal hypocriet. Lekker vanuit woonwijken raketaanvallen uitvoeren op Israël, en vervolgens huilie doen dat er burgerslachtoffers vallen als ze teruggepakt worden.
Dan ook dat geIsraël aanpakken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:32 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind het niet meer dan terecht wat er gebeurt. Dat de NAVO maar eens een einde maakt aan dat geHamas.
Jammer voor je dat dat niet gaat gebeuren, alleen al vanwege de Joodse Lobby in Amerika..quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:32 schreef error32 het volgende:
Israël mag wat mij betreft ontbonden worden, als die zionisten dan zo nodig daar in die buurt moeten wonen dan kan dat onder het gezag van de moslims wiens land het is.
Bullshit! Omdat wij hier de laatste generaties zijn opgevoed met het devies dat joden zielig zijn wil men niet inzien dat het gewoon tuig is wat arme mensen van hun land heeft geschopt.quote:
absoluut. Beide partijen zijn schuld aan de huidige situatiequote:
Of New Yorkquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:24 schreef vosss het volgende:
Religie gaat niet samen mijn lieve teamlead, dan zouden ze eerst 'uitgedoctrineerd' van hun geloof moeten worden alvorens ze vredig willen samen wonenquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
goh.. vreedzaam naast elkaar leven is een optie die bij jou nog niet is opgekomen
ja en dan moet je gelijk maar de gaskamer in? zulke uitspraken zijn gewoon diep triest, daar doelde ik opquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:35 schreef error32 het volgende:
[..]
Bullshit! Omdat wij hier de laatste generaties zijn opgevoed met het devies dat joden zielig zijn wil men niet inzien dat het gewoon tuig is wat arme mensen van hun land heeft geschopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |