quote:
don;t feed the trollquote:Op zondag 28 december 2008 00:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Judas is de verrader van Jezus, niet alle Joden. Sterker nog, Jezus was zelf een Jood en vrijwel al zijn eerste volgelingen waren Joden.
Ik snap dus niet direct waar je heen wilt.
Volgens sommige theologische benaderingen was Judas geen verrader maar juist degene die Jezus in staat stelde om z'n goddelijke lot te vervullen. Dus wat dat betreft hoeft de rol van Judas voor het Jodendom helemaal niet zo negatief te zijn. Integendeel zelfs.quote:Op zondag 28 december 2008 00:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Judas is de verrader van Jezus, niet alle Joden. Sterker nog, Jezus was zelf een Jood en vrijwel al zijn eerste volgelingen waren Joden.
Judas was wel gewoon een verrader. Theologen die dergelijke theorieën aanhangen, nemen het Evangelie van Judas iets te serieus terwijl daar weinig reden toe is.quote:Op zondag 28 december 2008 00:07 schreef beantherio het volgende:
[..]
Volgens sommige theologische benaderingen was Judas geen verrader maar juist degene die Jezus in staat stelde om z'n goddelijke lot te vervullen. Dus wat dat betreft hoeft de rol van Judas voor het Jodendom helemaal niet zo negatief te zijn. Integendeel zelfs.
Klopt.quote:
Dat lijkt me wel.quote:Op zondag 28 december 2008 00:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is dan toch een Joods vs Moslims conflict?
Marcus 3:6 En de Farizeën (extreme joden), uitgegaan zijnde, hebben terstond met de Herodeanen te zamen raad gehouden tegen Hem, hoe zij Hem doden zouden.quote:Op zondag 28 december 2008 00:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 28 december 2008 00:13 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
! En de dienaars gaven Hem kinnebakslagen.
Jij wilde toch antwoordquote:Op zondag 28 december 2008 00:16 schreef koningdavid het volgende:
Open maar een topic in WFL over dit onderwerp. Het heeft niks met dit topic te maken verder.
in pm ja.quote:
en dan is het gelijk gedaan met iran. wil je dat?quote:Op zondag 28 december 2008 00:17 schreef Devrim_ het volgende:
Het is wachten op Iran die een stortvloed van verzetshelden op Israel afstuurt + een flinke bom
hoe weet jij dat? of ben je kloon van kingdavid?quote:
Met welke leger?quote:Op zondag 28 december 2008 00:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dan is het gelijk gedaan met iran. wil je dat?
Helemaal niet, maar lees vooral wat je lezen wilt. ik ga niet tegen muren praten hier.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik redeneer dat er vroeger zo vaak landgrenzen zijn gemaakt d.m.v. geweld.
Jij redeneert dat wij de joden maar gewoon door hitler zouden moeten hebben laten afmaken .. wat dus echt nergens op slaat
Een atoomoorlog, leuk man.quote:Op zondag 28 december 2008 00:17 schreef Devrim_ het volgende:
Het is wachten op Iran die een stortvloed van verzetshelden op Israel afstuurt + een flinke bom
Israël is geen Armenië.quote:Op zondag 28 december 2008 00:19 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Met welke leger?
VS? (Met welk geld?)
Europa? (![]()
![]()
![]()
)
Iran krijgt nog altijd Rusland (wapens kopen ftw) achter zich
doe niet zo naïef.quote:Op zondag 28 december 2008 00:19 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Met welke leger?
VS? (Met welk geld?)
Europa? (![]()
![]()
![]()
)
Iran krijgt nog altijd Rusland (wapens kopen ftw) achter zich
Israël heeft immers geen kernwapensquote:Op zondag 28 december 2008 00:24 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe groot je leger is, een bom op je kop doe je weinig aan
ja dat zeg ik. israel vliegt er in. gooit een paar bommen en is weer weg. dag iran.quote:Op zondag 28 december 2008 00:24 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe groot je leger is, een bom op je kop doe je weinig aan
Dag Iran?quote:Op zondag 28 december 2008 00:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dat zeg ik. israel vliegt er in. gooit een paar bommen en is weer weg. dag iran.
Heerlijk naïef.quote:Op zondag 28 december 2008 00:27 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dag Iran?
Iran is een volk met revoluties achter de rug.
Die krijg je niet kapot met bommetje gooien.
Begin je een oorlog dan krijg je een Iraanse PKK/Taliban variant van 70 miljoen mensen.
Als die zo makkelijk kapot waren te krijgen had men in o.a. Turkije geen last meer van de PKK.
Nee...Iran is geen land waar je een bom op gooit en weer vertrekt
denk jij dat israel niet durft te nuken als ze echt bedreigd worden? think twice.quote:Op zondag 28 december 2008 00:27 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dag Iran?
Begin je een oorlog dan krijg je een Iraanse PKK/Taliban variant van 70 miljoen mensen.
Als die zo makkelijk kapot waren te krijgen had men in o.a. Turkije geen last meer van de PKK.
We zullen binnen 5 jaar wel zien wie hier naïef isquote:
Je eigen land steunt Israël; dat moet je vast stekenquote:Op zondag 28 december 2008 00:29 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
We zullen binnen 5 jaar wel zien wie hier naïef is
De zionisten gaan de laatste jaren veel te ver met hun acties en met niet-westerse landen die steeds sterker worden kunnen ze maar beter oppassen..
Als je Iran nuked moet je heel het Midden-Oosten nuken.quote:Op zondag 28 december 2008 00:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk jij dat israel niet durft te nuken als ze echt bedreigd worden? think twice.
Iran is dan opgeruimd ja.quote:
Technologie uitwisselen is niet mis mee.quote:Op zondag 28 december 2008 00:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je eigen land steunt Israël; dat moet je vast steken.
*ril*ril*quote:Op zondag 28 december 2008 00:29 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
We zullen binnen 5 jaar wel zien wie hier naïef is
De zionisten gaan de laatste jaren veel te ver met hun acties en met niet-westerse landen die steeds sterker worden kunnen ze maar beter oppassen..
Je hebt zeker nog niet in het Turkse leger gediend. Als je daar die praatjes over Iran loslaat, beukt de sergeant je net zo lang op je bek tot al je tanden uit je mond vliegenquote:Op zondag 28 december 2008 00:30 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Technologie uitwisselen is niet mis mee.
Hoe meer technologie, hoe sterker je staat
Een grondoorlog in Iran is inderdaad onbegonnen werk. Dat leger heb je zo kapot maar qua guerilla/terroristen is Iran ongeveer een Vietnam en Irak gecombineerd in het kwadraat.quote:Op zondag 28 december 2008 00:27 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dag Iran?
hoezo moet je dan het hele midden-oosten nuken? we hebben het toch over jouw wens dat iran zich gaat bemoeien met hamas, voor zover ze dit niet al doen, en met een grote bom israel binnenkomen?quote:Op zondag 28 december 2008 00:30 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als je Iran nuked moet je heel het Midden-Oosten nuken.
Denk je nou echt dat ze dat gaat lukken?
Wat een onzin.quote:Op zondag 28 december 2008 00:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hebt zeker nog niet in het Turkse leger gediend. Als je daar die praatjes over Iran loslaat, beukt de sergeant je net zo lang op je bek tot al je tanden uit je mond vliegen. Turkije & Israël = 2 handen op 1 buik. Gelukkig is het leger daar de baas en niet de Israëlhaters uit het Oosten van Turkije.
ik ken ook zo iemand die had zijn dienstplicht afgekocht, komt ie terug na de tijd die hij wel moest doen met een oog zo dik als een ei, ik vraag wtf happened, hij zei ik ging in discussie ove rhet israel conflict en ik was pro palestinaquote:Op zondag 28 december 2008 00:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hebt zeker nog niet in het Turkse leger gediend. Als je daar die praatjes over Iran loslaat, beukt de sergeant je net zo lang op je bek tot al je tanden uit je mond vliegen. Turkije & Israël = 2 handen op 1 buik. Gelukkig is het leger daar de baas en niet de Israëlhaters uit het Oosten van Turkije.
turkije levert drinkwater aan israel en heeft prima betrekkingen met dat land.quote:Op zondag 28 december 2008 00:35 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Turkije vind Iran en Israël beide niet boeiend.
Het leger gaat om het vechten om Turkije.
Niet voor Israël, Niet voor Iran.
Turkije levert 80% van de elektriciteit van Irak en er worden nu nog centrales bijgebouwd aan de Zwarte Zee...wat is je punt?quote:Op zondag 28 december 2008 00:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
turkije levert drinkwater aan israel en heeft prima betrekkingen met dat land.
Israël is één van de belangrijkst bondgenoten van Turkije. Waar waren de Arabische landen tijdens de aardbeving? Israël redde meerdere babies met speciale helikoptersquote:Op zondag 28 december 2008 00:35 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Turkije vind Iran en Israël beide niet boeiend.
Het leger gaat om het vechten om Turkije.
Niet voor Israël, Niet voor Iran.
Turkije zal dat conflict niet eens direct aanraken.quote:Op zondag 28 december 2008 00:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Israël is één van de belangrijkst bondgenoten van Turkije. Waar waren de Arabische landen tijdens de aardbeving? Israël redde meerdere babies met speciale helikopters. Als Iran Israël aanvalt, zal Turkije Israël steunen. Dat moet jou vast steken als notoire Israëlhater.
mijn punt is dat jij een moslim bent die denkt dat turkije net als jij joden haat. au contraire.quote:Op zondag 28 december 2008 00:37 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Turkije levert 80% van de elektriciteit van Irak en er worden nu nog centrales bijgebouwd aan de Zwarte Zee...wat is je punt?
Ik heb nooit gezegd dat Turkije joden haat.quote:Op zondag 28 december 2008 00:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn punt is dat jij een moslim bent die denkt dat turkije net als jij joden haat. au contraire.
en toen het erbij werd gehaald praatte je ineens poep. vreemd, maar nu niet gaan terugkrabbelen.quote:Op zondag 28 december 2008 00:41 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat Turkije joden haat.
Ik ben niet eens begonnen over Turkije..Jullie haalden opeens Turkije erbij
quote:Op zondag 28 december 2008 00:42 schreef trx het volgende:
[..]
Wij zijn er trots op.Ook ik zal het aan mijn kinderen leren
Waar heb je het over?quote:Op zondag 28 december 2008 00:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en toen het erbij werd gehaald praatte je ineens poep. vreemd, maar nu niet gaan terugkrabbelen.
En dan ook nog claimen de profeet Isa te volgen he.quote:Op zondag 28 december 2008 00:42 schreef trx het volgende:
[..]
Wij zijn er trots op.Ook ik zal het aan mijn kinderen leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |