12 uur! Vuurwerk!quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:04 schreef __Saviour__ het volgende:
ja wie was dit jaar de droeftoeter?
Hoe triestquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:05 schreef MASD het volgende:
[..]
12 uur! Vuurwerk!
Renesiteverrassend.
dan nogquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:09 schreef KirkLazarus het volgende:
Misschien zat hij net op de plee ofzo?
Met z'n laptop?quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:09 schreef KirkLazarus het volgende:
Misschien zat hij net op de plee ofzo?
Met z'n mobieltje? Ik ziet ook altijd te FOK!'en op de plee. Vroeger nam ik de krant mee, nu lees ik lekker op KLBquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:12 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Met z'n laptop?![]()
Ontopic: mensen die om 00:00 gaan zitten posten op een forum.!!!1 lollereins
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:05 schreef MASD het volgende:
[..]
12 uur! Vuurwerk!
Renesiteverrassend.
HAHAHAH wat een faalbaasquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:05 schreef MASD het volgende:
[..]
12 uur! Vuurwerk!
Renesiteverrassend.
Hij is 18.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:18 schreef Topspin het volgende:
Het komt zeker triest over maar kan het me wel voorstellen dat mensen die 40 zijn ineens geen behoefte hebben om voor de 40ste keer in de kou te staan buiten met nieuwjaar omdat het voor de 40ste keer weer en weer en weer nieuwjaar is geweest.
Buiten staan wellicht niet, maar het gaat natuurlijk ook om het sociale samenzijn met vrienden en familie. Dat is toch een stuk leuker dan op een forum zitten.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:18 schreef Topspin het volgende:
Het komt zeker triest over maar kan het me wel voorstellen dat mensen die 40 zijn ineens geen behoefte hebben om voor de 40ste keer in de kou te staan buiten met nieuwjaar omdat het voor de 40ste keer weer en weer en weer nieuwjaar is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |