Orly?quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:53 schreef Sanderrrr het volgende:
Gooi het allemaal midden op straat op elkaar en dan wat terpetine erover en aansteken maar.
Homo'squote:Op dinsdag 30 december 2008 17:55 schreef veldmuis het volgende:
Wat zijn trouwens frituurvetpet en kurk_droog?_
Gaat niet af hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:48 schreef cherrycoke het volgende:
gewoon een vuurkorf maken en hele kanonslagen doos erin storten deed ik ook vorig jaar met te veel vuurwerk
Tering, dat is een hele goede oplossing..quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:01 schreef BigKahuna het volgende:
Als je de suggesties die gegeven zijn niet kan waarderen, kan je het ook nog gewoon op een grote hoop gooien, wat benzine eroverheen doen en dan aansteken.
Dat is levengevaarlijk!!!!!!!!11quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:04 schreef Devvie het volgende:
[..]
Tering, dat is een hele goede oplossing..
ik kan ze natuurlijk ook bij elkaar zetten en dan erop gaan stampen
Bedankt. Ik ben nooit bereid om anderen te helpen, en meestal heb ik nog wel een originele oplossing waar anderen niet op komen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:04 schreef Devvie het volgende:
[..]
Tering, dat is een hele goede oplossing..
ik kan ze natuurlijk ook bij elkaar zetten en dan erop gaan stampen
En dan eten ze het op omdat het een BROOD kanonslagen is?quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:05 schreef Schijtgeit het volgende:
Ik zou het opsturen naar arme kinderen in de 3e wereld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EN DAN ZEGGEN DAT HET ETEN ISquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:05 schreef Schijtgeit het volgende:
Bazen helpen elkaar altijdquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ben nooit bereid om anderen te helpen, en meestal heb ik nog wel een originele oplossing waar anderen niet op komen.
HAHAH en dan eten ze het daaroP!!!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:05 schreef Schijtgeit het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:12 schreef mirved het volgende:
Nederlands vuurwerk is trouwens gevaarlijk. Veel nederlanders hebben namelijk een kort lontje.
moet je is proberenquote:
ik denk niet dat het een bestelling van een familie is, neemt niet weg dat de drie musketiers hierboven een cursusje normen en waarden kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:30 schreef DirkZz het volgende:
Ergens loopt nou een famillie met kleine kinderen te janken omdat een of andere kankerleier hun vuurwerk niet heeft terug gegeven, Way to go!!
-edit-quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:30 schreef DirkZz het volgende:
Ergens loopt nou een famillie met kleine kinderen te janken omdat een of andere kankerleier hun vuurwerk niet heeft terug gegeven, Way to go!!
er is meerdere malen gebeld met het betreffende verkooppunt, er is echter geen oplossing geboden en verteld dat we het gewoon op konden komen halen.. OMDAT HET KAN dusquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik denk niet dat het een bestelling van een familie is, neemt niet weg dat de drie musketiers hierboven een cursusje normen en waarden kunnen gebruiken.
.... En dan kom jij zeker weer langs vd week?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:14 schreef Rekkie het volgende:
Verkoop het aan je moeder de crackhoer......en zeg dat het 'donders' goeie drugs is, waarvan je fluitend het nieuwe jaar in gaat
1998 heeft zojuist gebeld. Ze willen hun 'moeder'-grap terug. En rap een beetje.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:14 schreef Rekkie het volgende:
Verkoop het aan je moeder de crackhoer......en zeg dat het 'donders' goeie drugs is, waarvan je fluitend het nieuwe jaar in gaat
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:14 schreef Rekkie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |