Daarom opent hij dit topic, dat kan hij niet, want hij komt nooit buiten!!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:34 schreef nattermann het volgende:
Leuk man. Daarna ging je zeker naar huis om dit topic te openen he. Stoere jongen!
hahahquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:34 schreef nattermann het volgende:
Leuk man. Daarna ging je zeker naar huis om dit topic te openen he. Stoere jongen!
Jij rende naar huis om deze reactie neer te zetten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:34 schreef nattermann het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:37 schreef miodzio het volgende:
[..]
Jij rende naar huis om deze reactie neer te zetten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik ben al langer thuis hAHahahaHAHHAHAAHAHHAHA !!!!!!!!11111!!!!!1111einsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
quote:
Ben je hiervoor speciaal naar huis gegaan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:26 schreef dekloonvanzuen het volgende:
...dit topic te openen'
ik ga altijd lachen als ik dat lees.
klacht: ik heb emotie
quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:43 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Ben je hiervoor speciaal naar huis gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |