abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 december 2008 @ 19:29:06 #1
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_64439265
Het bandje Prussian Blue is een Amerikaans folkbandje van 2 meiden die zo op het oog leuke muziek maken, ga je echter luisteren naar de tekst hoor je daar duidelijk hun voorkeur voor een wereld waarin rassen gescheiden leven.
Het gaat mij hier niet zozeer om de muziek maar om het feit dat de moeder de kinderen heeft gehersenspoelt en ze dus eigenlijk niet beter weten.
De moeder heeft de kinderen zelfs aangespoort een bandje op te richten met het idee erachter (denk ik) om zo het woord van rassenscheiding en via muziek te verspreiden.
Ik heb hier best moeite mee, en dan niet om het feit dat het hier weer om een stel gekke amerikanen gaat maar om het feit dat je je kinderen gebruikt voor verkapte nazi-propaganda!
Zouden ze zelf ook echt achter die ideeen staan of kan je daar niet van spreken op die leeftijd, ik vind dit een lastig onderwerp!

Ik zou graag willen weten hoe de users van Fok hierover denken!
quote:
Prussian Blue is een controversieel Amerikaans folkmuziekduo, dat in 2003 werd opgericht, en dat sympathieėn met het "blank separatisme" zou hebben. Het duo bestaat uit de tienermeisjes, en tevens tweeling, Lamb en Lynx Gaede (geboren op 30 juni, 1992). Lynx speelt viool, Lamb speelt gitaar en beiden zingen. Hun debuut-CD genaamd Fragment of the Future werd eind 2004 opgenomen en uitgebracht op album. Het album was overigens qua verkoopcijfers weinig succesvol op landelijke schaal.

Het tienerduo verscheen in 1999 in een BBC-documentaire over White supremacy (Blank suprioriteitsgevoel) in de Verenigde Staten. Op 20 oktober 2005 verschenen zij in een ABC-documentaire genaamd Prime-Time, waarin zij zeer kritisch werden afgeschilderd. Zij werden in dit programma geļnterviewd en naar hun meningen over Adolf Hitler en de Holocaust. Daarop antwoordden zij dat ze Hitler een "aardige man vonden" omdat hij een aantal goede ideeėn had zoals eugenetische standaarden en stimulansen voor een beter ras van het Duitse volk en huwelijksleningen om de Duitse gezinnen financieel te ondersteunen. Ook meenden zij dat de "holocaust werd overdreven". Ook claimt de tweeling dat zij niet fascistisch zijn, maar dat ze simpelweg in een samenleving willen wonen waarin de "zwarte" en "blanke" bevolking gescheiden naast elkaar leven.

De mogelijke reden dat de tweeling zich scharen achter rechts-extremistische denkbeelden komt volgens de documentaire vooral door de rol die hun moeder in hun opvoeding heeft gehad. Zij zou haar kinderen als het ware hebben gehersenspoeld.

De moeder van het Prussian Blue duo heeft banden met de Amerikaanse White supremacy-organisatie de National Vanguard, een splintergroepering van de neo-nazistische National Alliance.

Volgens het artikel van ABC News wordt de tweeling geschoold (zie homeschooling) door hun moeder April, een neonazistisch activist, schrijfster en lid van de National Vanguard en tevens degene die hen aanspoorde tot het oprichten van de band.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Prussian_Blue_(Amerikaans_duo)

http://en.wikipedia.org/wiki/Prussian_Blue_(duo)
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  zondag 28 december 2008 @ 19:39:10 #2
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_64439576
Trivia op wikipedia: De tweeling treedt soms op in schotse rokjes.
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
pi_64439618
net zo verderfelijk als de meeste US top40 zut.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_64439837
Best lekkere muziek en 2 lekkere wijven !

U MAD?
  zondag 28 december 2008 @ 19:58:32 #5
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_64440266
Die namen .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_64442494
die kinderen zijn al zo vanaf hun 7 de

mag je raden hoe als je elke dag met een moeder woont met rare ideeen
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_64442569
in nederland die kinderenniet bij die moeder opgegroeitt
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_64442791
2005 belde, ze willen hun primeur terug
pi_64453565
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:13 schreef TeringHenkie het volgende:
2005 belde, ze willen hun primeur terug
Klinkt bekend inderdaad. Kan me nog herinneren dat een Fokuser iets gepaint had met hitlersmiley's en zo'n roze konijntje op de schouder van 1 van die 2, alleen geen idee meer waar dat nou om ging
pi_64453630
Ze moeten eens keihard in de ster genomen worden door een neger.
pi_64455576

16 lentes jong...

Als je niet beter weet en ze tegenkomt... (zonder de onderste shirts dan...)
pi_64456293
quote:
Op maandag 29 december 2008 08:19 schreef arj1o1 het volgende:
[ afbeelding ]

16 lentes jong...

Als je niet beter weet en ze tegenkomt... (zonder de onderste shirts dan...)
Deze foto moet van een aantal jaren eerder zijn. Denk dat ze hier ong. 12/13 zijn ?
Heeft er niemand recentere pica's ? Met ietwat mindere pronte tietjes ?
U MAD?
pi_64456507
  maandag 29 december 2008 @ 10:47:05 #14
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_64457985
Tja, geindoctrineerd.
When all else fails, you always have delusion.
pi_64458139
Ik heb 'ns ergens 'n docu hierover gezien, ben kwijt hoe die heet, maar dan blijkt ook dat die twee zich ook wel 'ns tegen hun moeder verzetten.

M.
Hallon!
pi_64458682
quote:
Op maandag 29 december 2008 09:32 schreef arj1o1 het volgende:
[ afbeelding ]
SOW. DAS LEKKER !

Hey daar waren Bassie en Adriaan ook ! Kopenhagen toch ? Volgens mijn lag daar het pakje
U MAD?
pi_64468014
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:13 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

SOW. DAS LEKKER !

Hey daar waren Bassie en Adriaan ook ! Kopenhagen toch ? Volgens mijn lag daar het pakje
Jaja, hendig sjieke aflevering. Toen gingen ze zon ballen kopen in zo'n toren en toen gingen bassie en adriaan die naar onderen gooien. Roflen dat ik als klein kind toen deed
Patat Friet
pi_64468121
ik heb hier wel eens een documentaire over gezien (volgens mij van louis theroux) en die zijn echt helemaal de weg kwijt...met dank aan moeders natuurlijk
blablablablablablablablablablablablablabla
  dinsdag 30 december 2008 @ 07:54:54 #19
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_64489860
Wat een onzinnaam ook voor een groep van die aard. .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_64821449
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:53 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb 'ns ergens 'n docu hierover gezien, ben kwijt hoe die heet, maar dan blijkt ook dat die twee zich ook wel 'ns tegen hun moeder verzetten.

M.
Nazi Pop Twins is dat, net toevallig gezien.
Best heftig, als die documentairemaker in discussie gaat met die moeder

Louis Theroux heeft ze ook een keer in een documentaire gehad, 'Louis and the Nazis'
"You should never underestimate the predictability of stupidity"
Mijn reviews
pi_64822951
2007 belde...
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_64830541
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:45 schreef Agiath het volgende:
2007 belde...
En, opgenomen?
  donderdag 8 januari 2009 @ 23:57:37 #23
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_64834918
quote:
2007 belde...
En wilde de jaartalgrap terug?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:07:14 #24
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_64855620
quote:
2007 belde...

En die konden bevestigen dat hier nog geen topic over was behalve in NWS???
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_66229955
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')