Pssst... Je hoeft nergens naar toe voor nieuwjaar. Gewoon blijven zitten waar je zit en het overkomt je gewoonquote:Op woensdag 31 december 2008 10:51 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben blij dat ik ziek ben en nu niet helemaal naar Eindhoven hoef voor nieuwjaar...
Je gunt het andere mensen niet?quote:Op woensdag 31 december 2008 10:53 schreef Djeez het volgende:
Hier ook dikke mist. Gelukkig maar, vanavond weinig last van kabaal!
Sterf!quote:Op woensdag 31 december 2008 10:53 schreef Djeez het volgende:
Dit jaar is het zicht 10 meter. Na het afsteken van al het vuurwerk en de nodige fikkies is het zicht net zo slecht als vorig jaarquote:Op woensdag 31 december 2008 10:43 schreef tralalala het volgende:
Zo erg als vorig jaar wordt het echt niet.
Lekker voor de auto op de a12 lopen, omdat je de lijnen niet kon zienzicht was 1 meter ofzo
Tja, en wat denk je dat al die puberventjes de eerste dagen van 2009 gaan doen met het vuurwerk dat ze over hebben gehouden ?quote:Op woensdag 31 december 2008 10:53 schreef Djeez het volgende:
Da's alleen in het Noorden zo, hier hebben we gewoon zichtquote:Op woensdag 31 december 2008 10:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Dit jaar is het zicht 10 meter. Na het afsteken van al het vuurwerk en de nodige fikkies is het zicht net zo slecht als vorig jaar.
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Da's alleen in het Noorden zo, hier hebben we gewoon zicht
(I hope)
Hier in het Noorden is de mist net weer weggetrokken.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Da's alleen in het Noorden zo, hier hebben we gewoon zicht
(I hope)
Nou dan moet ik het vuurwerk maar wat eerder afsteken of gewoon morgenquote:Op woensdag 31 december 2008 11:10 schreef lolMARKlol het volgende:
[..]
Hier in het Noorden is de mist net weer weggetrokken.
Is tegen de avond wel bij jullie denk ik
quote:
Waar en wanneer?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
komt vanavond op tv
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |