Kloon?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:29 schreef Adelante het volgende:
Ik geloof dat Popje. al weg is.
Zulke vermoedens krijgt iedereen bij newbies.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:36 schreef Popje. het volgende:
Je moet niet denken dat je met zo'n opmerking wegkomt, Adelante.
Mogen we hem grijpen, baas?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:38 schreef Adelante het volgende:
Blijkbaar heeft de kloonscan niets opgeleverd, hoewel ik me niet kan voorstellen dat je geen kloon bent!
En wat is er niet duidelijk genoeg aan m'n slotpost dat dat bazen-ding in 2008 al niet meer leuk was en we derhalve niet zitten te wachten op een vrouwelijke, zwarte of homosuele variant daar op?
Ok, hij is een kloon dus.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:43 schreef Popje. het volgende:
Flikker op naar de PUC SC, je luistert naar Hilary Duff godverdomme.
Ik zal eens overleggen of er misschien een centraal topic voor die dagboekverhalen kan komen, of dat de SC een betere plek is of dat ONZ desnoods zegt dat het daar welkom is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:42 schreef Popje. het volgende:
Dat ik dat simpelweg niet accepteer misschien?
Hitler accepteerde de joden ook niet anno 1939, en daar zeikt iedereen nu ook nog steeds over.
Dat overleg is er al eens geweest voor zover ik weet. Uitkomst duidelijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zal eens overleggen of er misschien een centraal topic voor die dagboekverhalen kan komen, of dat de SC een betere plek is of dat ONZ desnoods zegt dat het daar welkom is.
Iemand moet het tegen je zeggen.quote:
Ah, dan heb ik het gemistquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat overleg is er al eens geweest voor zover ik weet. Uitkomst duidelijk
Aangezien er niet zo'n forum is neem ik aan dat de uitkomst duidelijk isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik het gemistWat was de uitkomst?
Ja, maar nu wordt het van sommige users in KLB wel 'gedoogd' en bij anderen niet. Dat is ook wel verwarremd voor de users toch? (oh, dit is niet FCquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aangezien er niet zo'n forum is neem ik aan dat de uitkomst duidelijk is
Dat was ook mijn punt, maar goed dat moet jij maar "bespreken" in de FCquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, maar nu wordt het van sommige users in KLB wel 'gedoogd' en bij anderen niet. Dat is ook wel verwarremd voor de users toch? (oh, dit is niet FC)
Neuhj, ik denk graag meequote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:04 schreef De_Ananas het volgende:
Je vind het wel erg dat je niet meer blauw bent hé juup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |