Oh, ik denk dat 'ie gesneuveld is bij het opschonen. Denk omdat ik het niet zo'n zinvolle toevoeging vond.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dank u! Ik vreesch echter dat ik een haat topique heb aangemaakt
kom op gasten. doe er iets aan!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:02 schreef zoalshetis het volgende:
Mensen die Israel haten
ik heb mensen voor minder een stevige reprimande zien krijgen.
nee gelukkig ben jij er weer?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:52 schreef De_Ananas het volgende:
Wanneer worden tyfususers zoals dagdag etc weggeflikkert? Tis nou niet zo dat ze een grote bijdrage leveren ofzo.
En prettige kerst en nieuwjaar verder ook al heb ik er een schijthekel aan![]()
Begrepen, kusjequote:Op zaterdag 27 december 2008 23:55 schreef Biogarde het volgende:
Als we nou eens stoppen met ventileren van meningen in vooral dit topic. En dan heb ik het over de meningen die we hebben over users.
Sinds je ban (en vele met jou) hoor ik geen hond over die users die jullie steeds noemen, je hebt een unban, en het riedeltje begint weer.
Schrijf het maar op een wc-rol en praat daar maar tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dank. en ik vond die opmerking absoluut niet meevallen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:45 schreef Adelante het volgende:
Topic wat opgeruimd, viel allemaal nog wel mee!
Het gaat niet over users persoonlijk (alhoewel ik het net niet goed aanpakte nee met een naam te noemenquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:59 schreef Biogarde het volgende:
@ Ananas.
Je bent hier van harte welkom, maar je zal toch echt eens moeten stoppen met het opzoeken van users.
Ja, ik kan me daar soms ook aan ergeren. Maarrrr, er staat nergens dat dat niet mag. Plus dat het iemand z'n karakter/rol is op FOK! Ik snap je punt best, maar we kunnen er niets mee. Moet je verder niet willen ook.quote:Op zondag 28 december 2008 00:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het gaat niet over users persoonlijk (alhoewel ik het net niet goed aanpakte nee met een naam te noemen) maar om gewoon een paar algemene zaken op een forum.
Normaal Nederlands typen bijvoorbeeld,
niet dit zoals zo
alles zo
apart
en hele avond lang dit doen
zo
Iets voor een FB topic misschien?
Maar als je dan in iemands posthistory gaat kijken dan zie je dat ze in andere subfora wel normaal posten maar in de SC bijvoorbeeld nooit. Trollen enzo?quote:Op zondag 28 december 2008 00:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, ik kan me daar soms ook aan ergeren. Maarrrr, er staat nergens dat dat niet mag. Plus dat het iemand z'n karakter/rol is op FOK! Ik snap je punt best, maar we kunnen er niets mee. Moet je verder niet willen ook.
Trollen mag je gewoon melden hoor, dan kijken we er naar.quote:Op zondag 28 december 2008 00:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar als je dan in iemands posthistory gaat kijken dan zie je dat ze in andere subfora wel normaal posten maar in de SC bijvoorbeeld nooit. Trollen enzo?
Meki is een talenwonder vergeleken met sommige users hier, het lokt alleen maar troep uit.
Maar het staat inderdaad niet bij de gebruikersvoorwaarden dus ik zal nu mijn bek houden
Maar dan ben ik bang dat jullie definitie anders is dan de mijne. Als iemand in een ander subforum wel normaal post en dan in de SC of in andere topics steeds alles in 3 stukken hakt dan vind ik dat trollen. Het is echter niet tegen de FOK! regels.quote:Op zondag 28 december 2008 00:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Trollen mag je gewoon melden hoor, dan kijken we er naar.
Nee, maar ik kan die user wel middels PM om uitleg vragen. Kijk, en komt daar uit dat het enkel om het trollen is, dan neem ik maatregelen als dat mogelijk is.quote:Op zondag 28 december 2008 00:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar dan ben ik bang dat jullie definitie anders is dan de mijne. Als iemand in een ander subforum wel normaal post en dan in de SC of in andere topics steeds alles in 3 stukken hakt dan vind ik dat trollen. Het is echter niet tegen de FOK! regels.
No offense maar dat is natuurlijk vrij logisch als je alle kritische users van KLB en de SC bant. Dan wordt het hier in dit topic een stuk rustiger en krijgen de modjes over het algemeen het een stuk makkelijker. Kijk, voor jou maakt het weinig uit maar sommige mods hier hebben de neiging om controversiėle beslissingen te nemen, alvorens op een nogal pedante manier de hele zaak ronduit matig te onderbouwen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:55 schreef Biogarde het volgende:
Als we nou eens stoppen met ventileren van meningen in vooral dit topic. En dan heb ik het over de meningen die we hebben over users.
Sinds je ban (die van jou en de rest van de club) hoor ik geen hond over die users die jullie steeds noemen, je hebt een unban, en het riedeltje begint weer.
Schrijf het maar op een wc-rol en praat daar maar tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |