Ik maakte toch juist duidelijk dat hij fout zit door met kanker te schelden?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je doelt op dat tegeltje met kanker, moet je eens gaan nadenken wat er mis is met je!?!
Ik zal de laatste zijn om dat te ontkennenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:02 schreef Adelante het volgende:
Overheen gelezen, excuus. Neemt niet weg dat het een dom plaatje blijft.
Met je bloedkop.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:38 schreef Adothehague het volgende:
Wat sluit je mijn topic nou joh Adelante? Waarom zeg jij dat het bagger is? Het is een klacht die vaak voorkomt ik heb een bloedhekel aan mensen die royal sadness posten zonder een reactie met inhoud te geven. En ik heb een nog grotere pleurishekel aan mods die in hun eentje bepalen dat een topic met een gegronde klacht ineens bagger is.
Adlante vuile huichelaar
Weet je wat bagger is? Dat JIJ mod ben.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:38 schreef Adothehague het volgende:
Adlante vuile huichelaar
Ik zou je maar even inhouden. Voor je eigen bestwil.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:38 schreef Adothehague het volgende:
En ik heb een nog grotere pleurishekel aan mods die in hun eentje bepalen dat een topic met een gegronde klacht ineens bagger is.
Adlante vuile huichelaar
Als ik jou was zou ik maar is inhoudelijk kijken waar dit over gaat ipv altijd maar de user de schuld te geven en de mods de hand boven het hoofd te houden.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zou je maar even inhouden. Voor je eigen bestwil.
quote:Op woensdag 31 december 2008 14:09 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik maar is inhoudelijk kijken waar dit over gaat ipv altijd maar de user de schuld te geven en de mods de hand boven het hoofd te houden.
*gaat het dáár posten*quote:Op woensdag 31 december 2008 18:17 schreef de_boswachter het volgende:
Kappen met het openen van die onzinnige vuurwerktopics. Zijn genoeg topics in KLB hierover. Post het daar maar.
Succes.
Check.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Muis dood.
De icon van Sextreme veroorzaakt een inlogscherm ofzo van Ziggo homedrive.
Wat is FA? En waar heeft die bosnicht het eigenlijk over?quote:Op woensdag 31 december 2008 18:13 schreef de_boswachter het volgende:
Ook voor jou geldt, post het in een ander topic. Indien je je toch niet kunt gedragen >>> FA
u2quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:48 schreef Biogarde het volgende:
[ afbeelding ]Gelukkig nieuwjaar peeps! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samequote:Op donderdag 1 januari 2009 01:48 schreef Biogarde het volgende:
[ afbeelding ]Gelukkig nieuwjaar peeps! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |