Ja preciesquote:
Vooral de mensen die graag 'werken' met weinig pottenkijkers zijn gek op dit weerquote:
Wow, voor 70 euro vuurwerkquote:Op woensdag 31 december 2008 17:41 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ja precies
Net voor zeventig hele euro's vuurwerk gekauft kan ik het heul niet in de lucht zien schitteren ;_;
het is al mistig en toch ga je vuurwerk kopen?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:41 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ja precies
Net voor zeventig hele euro's vuurwerk gekauft kan ik het heul niet in de lucht zien schitteren ;_;
Ja ik geloof in kwantiteit, ipv kwaliteit. Als die shitlont het niet doet van een 100.000 klapper ben je mooi de pinaaarie.quote:
Had het besteld via internet en gisteren ophalen, toen was het heul niet mistig.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:47 schreef cptmarco het volgende:
[..]
het is al mistig en toch ga je vuurwerk kopen?
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:50 schreef bukake het volgende:
Ik zit op 8 hoog, 10 over 12 is het zo dicht van de rook dat ik niks meer zie
EN ik kan kon over heel amsterdam uitkijken, kun je nagaan hoeveel rook dat is.
PM me even zodat je die 70 euro even naar me over kan maken, als dat toch een schijntje voor je is. Of je het nou met mist de lucht in schiet of op mijn bankrekening stortquote:
Ik weet niet of ze aan mijn moeder zijn gericht, maar ik moest van mijn moeder zeggen dat je een kutuser bent.quote:
Het is wel prettig wonen in de bijlmer hedentendage.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:50 schreef bukake het volgende:
EN ik kan over heel amsterdam uitkijken, kun je nagaan hoeveel rook dat is.
Ik woon op 10 hoog en kijk ook uit over amsterdam. Ik zie de Arena en Amsteltoren.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:50 schreef bukake het volgende:
EN ik kan over heel amsterdam uitkijken, kun je nagaan hoeveel rook dat is.
Ik zie arena, amstelstation, schiphol, stukje amstelveen, wtc, centrum.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:58 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik woon op 10 hoog en kijk ook uit over amsterdam. Ik zie de Arena en Amsteltoren.
Woon je ook toevallig in de studentenflats in Diemen?
Groetjes terugquote:Op woensdag 31 december 2008 17:55 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze aan mijn moeder zijn gericht, maar ik moest van mijn moeder zeggen dat je een kutuser bent.
Wil je mijn bil poetsen?quote:Op woensdag 31 december 2008 18:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik was niet van plan om naar buiten te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |