Inleiding:
Beste users en userinnen. Zoals jullie gemerkt hebben ben ik lange tijd gebanned geweest zonder reden*. Ik ben niet geadopt door aliens en heb ook Elvis niet gezien, jammer genoeg want ik wilde hem vragen waarom hij de dancemoves van Forrest Gump heeft gejat. Ik ben dus gebanned geweest zonder reden, waarschijnlijk omdat er een nieuwe mod kwam

. Ik heb veel tijd gehad om na te denken en kom daarom met dit topic. Dit topic is speciaal gemaakt vanwege mijn terugkomst van anderhalve maand.
In dit topic zal ik mijn punten chronologisch weergeven. Het is dus niet nodig om het vol te baggeren want reageren is een keuze! Helemaal op het einde vind u de literatuurlijst.
Hoofdstuk 1Godverdomme ik wilde met een stel maten naar Thudnerdome gaan, had er vet veel zin in en zou de eerste keer voor mij worden

. Ik kreeg alleen net telefoon dat ze geen geld meer hebben en liever naar een kleiner feest gaan die op een datum is geplant dat ik niet kan2

Ik keek er nog wel zo naar uit en ik had zo’n zin :’(
Hoofstuk 2We hebben dus bij mij thuis een KLB meet gehad met een paar koekwausen3

. Zoals jullie weten hebben we gers kaalgeschoren voor mijn deur, er staan foto’s van ergens. Maar zijn pruik ligt dus nu al een maand voor mijn deur, helemaal plakkerig door de regen en natte sneeuw enzo omdat ik te lui was om het schoon te vegen :’( . Elke keer als ik nu naar binnen loop kan ik mijn schoenen ook niet schoonvegen aan de deurmat omdat die vol zit met haren en tis zo’n mat die je niet zomaar even schoon krijgt :’(
Hoofdstuk 3Nadat ik met mijn ouders naar een museum ben geweest (en een poster cadeau heb gekregen

) gingen we naar café ‘Belgica’, dit vanwege de naam en de bieren die ze er hadden. Ik zag dat er naast mij een kerel zat die mênnus Belgische fritten zat te eten, in een puntzak nog wel

. Ik dus hetzelfde bestellen, alvorens ik een Juupke (niet die mod maar dat bier, niet dat je er niet uit ziet om opgegeten te worden hoor Juup) op had. Toen ik hem kreeg zag ik al gelijk hoe laat het was, het waren geen Belgische fritten maar gewoon die ‘vlaamse friet’ van de Albert Heijn :’) Ze waren niet zelfgemaakt, dat kon je duidelijk proeven enz e waren niet goed van vorm

Tevens zaten ze er niet lang genoeg in, ze waren nog helemaal blond, stelletje frituurn00bs

. Mijn pa had ook nog een Leffe Blond besteld maar het was 25 centiliter (van de tap

) terwijl het normaal 33 cl is uit een flesje4

. Ik kreeg mijn La Chouffe in een standaard glas ipv in een La Chouffe glas :’). Geen aanrader is deze ‘Belgische’ kroeg dus

Literatuurlijst
* = Remlof
2 = Mijn vrienden
3 = Reetveter, afcajos, NoelGallagher, Skaff-a, gers
4 = Mijn pa