Die weggemod zou worden ja. En verder wat Adelante zegt.quote:Op zondag 28 december 2008 12:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
Pissen met meerdere stralen
Remlof kom opDe klacht is voor veel mensen misschien wel heel herkenbaar. En die 2e post was gewoon een inkoppertje die toch wel gemaakt zou worden
Doe niet zo denigrerend anders geef ik je een ban~!!!!!!!!!!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!1111111!!!!!!!!!!!!!!~~~~~~~~~~kringeltjequote:
Volgens mij is er al een discussie over in 2006.quote:Op zondag 28 december 2008 16:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Prussian Blue
Is er op fok geen plek waar discussies kunnen worden gevoerd hierover???
quote:Op zondag 28 december 2008 16:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij is er al een discussie over in 2006.
Probeer het eens in GC ?
ja ik zag je topic. vreemd dat het zo snel dicht ging.quote:Op zondag 28 december 2008 16:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Prussian Blue
Is er op fok geen plek waar discussies kunnen worden gevoerd hierover???
Als een mod het had moeten uit zoeken was het topic ook tijdelijk op slot geweest, dus daar is weinig verschil in.quote:Op zondag 28 december 2008 17:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat is al heel wat meer uitleg dan die van Ludo! Dank u!
Is het niet makkelijker voor een mod dit even uit te zoeken en dat meteen ff door te geven ipv sluiten???
Of dat ze hem kicken naar bv GC waar hij meer bestaansrecht heeft dan in KLB???
quote:Op zondag 28 december 2008 18:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als een mod het had moeten uit zoeken was het topic ook tijdelijk op slot geweest, dus daar is weinig verschil in.
Vraag het anders even na in de FB van GC of dat topic levenswaardig is. Ik ben nl. nu via mijn tellie aan het fokken, en kan geen PM zien.
pinkeltje! nog een fijn nieuwjaar gewenst.quote:Op zondag 28 december 2008 18:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als een mod het had moeten uit zoeken was het topic ook tijdelijk op slot geweest, dus daar is weinig verschil in.
Vraag het anders even na in de FB van GC of dat topic levenswaardig is. Ik ben nl. nu via mijn tellie aan het fokken, en kan geen PM zien.
Ik snap hem niet eigenlijkquote:Op zondag 28 december 2008 18:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
pinkeltje! nog een fijn nieuwjaar gewenst.
quote:Op zondag 28 december 2008 18:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
pinkeltje! nog een fijn nieuwjaar gewenst.
quote:Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef dagdag het volgende:
zit ik een kwartier een paint te maken
kut mongolen die aanbellen en vuurwerk smijten (inc paint r
quote:Op zondag 28 december 2008 20:59 schreef Biogarde het volgende:
Tip van Bio:
Ook in ONZ willen ze dit niet hoor.
Heb je daar een kwartier over gedaan?quote:Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef dagdag het volgende:
zit ik een kwartier een paint te maken
kut mongolen die aanbellen en vuurwerk smijten (inc paint r
je echte nick hier is pinkeltje. en je weet precies waarom.quote:Op zondag 28 december 2008 18:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik snap hem niet eigenlijk![]()
Maar jij ook he
Goeie OP ook.quote:Op maandag 29 december 2008 13:34 schreef Lakitu het volgende:
Wtf mang, dit was een serieuze klacht enzo:
Kou, mensen die willen dat het gaat vriezen & schaatsgekken
Geen zin om een OP te schrijven.quote:Op maandag 29 december 2008 13:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goeie OP ook.
Klacht kan ik me wel in vinden, maar je OP is kut en je postgedrag daar nog kutteriger.
quote:Op maandag 29 december 2008 13:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geen zin om een OP te schrijven. [ afbeelding ] Maar je mag hem best open gooien met een ge-editte OP.
Ik ga in jouw topic even een hernieuwde OP schrijvenquote:Op maandag 29 december 2008 13:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geen zin om een OP te schrijven. [ afbeelding ] Maar je mag hem best open gooien met een ge-editte OP.
ik zal ook het geld op de trap leggen en de hoer voor je spelen...quote:Op maandag 29 december 2008 13:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |