Laten we het hopenquote:Op woensdag 24 december 2008 20:25 schreef Chriz2k het volgende:
Mooi topic.
Als de admins cojones hebben krijg je nu een ban.
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:24 schreef LethalNinja het volgende:
Allereerst wil ik zeggen dat ik het erg leuk vind dat de Fok users gezamenlijk zoveel geld hebben ingezameld voor het goede doel. Het goede doel heeft op zich al genoeg geld maar het idee is leuk en de hoeveelheid caching is natuurlijk ook niet te versmaden. Spreekt voor zich dat iemand van Fok dan ook nog even met Giel gaat praten omdat het zo'n groot bedrag is. Het is immers een mooie mogelijkheid om even wat reclame te maken.
Maar... Wat ziet het oog, gaat sunchaser![]()
-_-, like wtf!. Het oog ziet een dik onbekend en stotterend mannetje dat vertelt dat hij van fock/ fuck ( zoiets)? is. Alsof je zo reclame kan maken. Hij had op zijn minst even wat mooie kleren kunnen aan doen, een setje lenzen en een gekamt kapsel ( of een mooie pet desnoods).. Dit was royal sadness...
En ohja nu ik toch aan het klagen ben, waar blijven de naaktfotos van she??
Een betere kandidaat om daar te staan praten is trouwens onze DutchErrorist! Hij heeft zijn tuin verdedigt tegen een Marokkaan en hij schijnt ook geen slechte looks te hebben
Ach het is niet de bedoeling om gewoon wat ongefundeerd te bashen. Komt een andere keer maar weer. Maar meer dat ik het niet bgrijp dat zo'n mooi moment om reclame te maken voor een groot publiek op zo'n manier is ingevuld. En om maar meteen mezelf in te dekken, ik had het stukken beter gedaan dan SC. Als het niet door de looks is dan vooral omdat ik gewoon vaak presentaties moet geven voor mijn studie en wel tegen wat sociale druk kan. Maar SC stond daar van " euh euh, ja dit is namens euh euh ohja Ze euh SHE die gaat euhm maakt nee naakt"quote:Op woensdag 24 december 2008 20:25 schreef Chriz2k het volgende:
Mooi topic.
Als de admins cojones hebben krijg je nu een ban.
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:26 schreef CaptainCookie het volgende:
Heeft iemand het opgenomen voor mij? Mag evt. over de ferrari's heen.
Anders houd je ff je smoel, beetje de OP quoten met zo'n domme opmerking. Je ondertitel slaat duidelijk weer eens terug op jezelfquote:
Je hebt 100% gelijk, maar Crane kreeg een ban omdat hij hetzelfde zei.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:27 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ach het is niet de bedoeling om gewoon wat ongefundeerd te bashen. Komt een andere keer maar weer. Maar meer dat ik het niet bgrijp dat zo'n mooi moment om reclame te maken voor een groot publiek op zo'n manier is ingevuld. En om maar meteen mezelf in te dekken, ik had het stukken beter gedaan dan SC. Als het niet door de looks is dan vooral omdat ik gewoon vaak presentaties moet geven voor mijn studie en wel tegen wat sociale druk kan. Maar SC stond daar van " euh euh, ja dit is namens euh euh ohja Ze euh SHE die gaat euhm maakt nee naakt"
geregistreerd op: donderdag 18 december 2008 @ 20:16quote:Op woensdag 24 december 2008 20:25 schreef Ikzoekiets het volgende:
TS je bent een newb. Houd je mond dicht en kijk verder.
Dat dus.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je hebt 100% gelijk, maar Crane kreeg een ban omdat hij hetzelfde zei.
Ik ben het wel met je eens hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 20:28 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Anders houd je ff je smoel, beetje de OP quoten met zo'n domme opmerking. Je ondertitel slaat duidelijk weer eens terug op jezelf
Als je het met eens ben hoef je niet zo'm domme smilie te posten, lastig hé... communicerenquote:Op woensdag 24 december 2008 20:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens hoorIk moest gewoon lachen.
Achterlijke LUL.
Gast, dit is KLB. Zeker wel dat je een newbie bentquote:Op woensdag 24 december 2008 20:32 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Als je het met eens ben hoef je niet zo'm domme smilie te posten, lastig hé... communiceren
Lastig hè, Nederlands.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:32 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Als je het met eens ben hoef je niet zo'm domme smilie te posten, lastig hé... communiceren
Ok ok.. je hebt me door ik zit niet al 4 jaar op fok ofzo ( dat heb ik verzonnen omdat ik het leuk vind om op te scheppen) en ik zit er pas sinds 10 minuten geledenquote:Op woensdag 24 december 2008 20:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Gast, dit is KLB. Zeker wel dat je een newbie bent!
Hoi grammar naziquote:
Ja, maar op deze manier kom je natuurlijk nooit van het nerderige, vatsige en puisterige imago van een forum af.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:35 schreef Adfundum het volgende:
Filmpje bekeken na een ander zeiktopic over SC's optreden. Ik vond het best wel meevallen. Al had hij natuurlijk wel een FOK! shirt aan moeten trekken.
Je begint zelf over communiceren, mongool.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:35 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Hoi grammar nazi.. Paar typo's en er is meteen één of ander geval dat je daarop moet wYzen
..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |