abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64563012
Na mijn achtergrondkleur eerst even veranderd te hebben in zachtroze, ben ik klaar om mijn belevenissen van Oud en Nieuw met jullie te delen.

De tijd van ganzenborden met vader en moeder en wachten tot het 24:00 uur is al eventjes voorbij. Vandaar ook dat ik los stond te gaan als een malle die avond. Sfeer was goed, dit keer meer dan 5 euro meegenomen (over de dare met vriendinnetje om zo lam mogelijk te worden op het geld van zielige kneusjes verhaal ik een andere keer), vriendinnetjes waren blij, over mannelijke aandacht niet te klagen en ook belangrijk: de muziek deed het 'm. In het begin heb je die roes van: OMG BIJNA DAT NIEUWE JAARTJE, JEE WAT GA IK DOEN, AFVALLEN (nu nóg dunner!) HARDLOPEN NIET MEER PROFITEREN NIEMAND MEER GEBRUIKEN enz.

Tegen tweeën was die roes wel een beetje over. En toen viel het me opeens op wat voor volk er écht rondliep. Jezus. Knepen de portiers soms een oogje dicht omdat er een nieuw jaar voor de boeg stond? Er waren écht hele lelijke, normaliter WoW-spelende kereltjes op de dansvloer. Die ze overigens blokkeerden, want dansen doen ze natuurlijk niet. Toen kwam het vriendinnetje van de 'lam worden'-dare met een nieuwe: zoveel mogelijk kneusjes het nummer van vriendin Z die fakking vervelend was geven. Het telde alleen als ze echt smsten om een date te regelen en ze je een drankje gaven. Ik heb me kapot gelachen. De vriendschap is nu wel zo goed als over.

Subklachten:
- In het huis van iemand die zei dat hij 23 was [oké, ik was wel aangeschoten maar nuchter had ik ook niet gezien dat hij 17 "over 3 dagen word ik 18" was. Toen ik zijn brommercertifictaat zag liggen in de douche (waarom ligt die in de douche?) heb ik hem maar halfnaakt en verbijsterd laten liggen en heb ik de benen genomen. Ik dacht al: waarom hangt er een foto van zijn gezin in zijn kamer. Bleken z'n ouders op vakantie te zijn. Jammer.
- Je nagels rood lakken, het eraf halen en allemaal rood in je nagelriemen overhouden.
- Niet kunnen opscheppen over geweldige seks bij vriendinnetjahs.
- Vriendschap kapot door nerds (what were they thinkin''''') en ze was best chill omdat ze altijd wilde Bob-en en een auto had die niet 90% van de tijd kapot was.
- De ladingen kritiek die ik hierop ga krijgen. Hihi

De douche staat aan zodat jullie kunnen zien dat het een douche is.
pi_64563043
Fipo!
Nu lezen!
  donderdag 1 januari 2009 @ 20:25:18 #3
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_64563128
Ik heb het geprobeerd te lezen, maar het lukte niet. Helaas.
  donderdag 1 januari 2009 @ 20:25:31 #4
3185 Adelante
To let it go now
pi_64563135
Niet doen Hanny
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')