Eindelijk.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:17 schreef de_boswachter het volgende:
Kappen met het openen van die onzinnige vuurwerktopics. Zijn genoeg topics in KLB hierover. Post het daar maar.
Succes.
quote:Op woensdag 31 december 2008 19:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wat is FA? En waar heeft die bosnicht het eigenlijk over?
Puur ter info verder
Geen dank idd, want het is geen antwoord op m'n vraag.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/get_faq_question/27
Geen dank.
Stuur remlof een mail/PM en ga hier niet zitten baggeren. Dank.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Geen dank idd, want het is geen antwoord op m'n vraag.
Ik ben niet degene die dat figuur een blauw kleurtje heeft gegeven jongens, dus help me effe.
FA: Forum Admin: Kan bannen, rechten toewijzen/verwijderen en is er ter ondersteuning en aansturing van de moderators op het forum. Kan ook zonder tussenkomst van moderators beslissingen nemen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:56 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik stel gewoon een vraag... Daar is dit topic toch voor of niet soms?
Niet te geloven dit zeg hee
Nou, hartstikke bedankt enzo![]()
Ja, die wel, maar het ging me om de hele zinsnede waarmee het topic werd gesloten. Ik snap er geen snars van, maar neem aan datquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
FA: Forum Admin: Kan bannen, rechten toewijzen/verwijderen en is er ter ondersteuning en aansturing van de moderators op het forum. Kan ook zonder tussenkomst van moderators beslissingen nemen.
Helder ja?
dus een soort ban-dreigement is?quote:>>>>>> FA
In de BoWa context; kun je je niet gedragen dan zal BoWa een ban-aanvraag doen. Ik denk dat hij het even gehad heeft met je.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ja, die wel, maar het ging me om de hele zinsnede waarmee het topic werd gesloten. Ik snap er geen snars van, maar neem aan dat
[..]
dus een soort ban-dreigement is?
Ik werd er allemaal niet zo wijs uit.
Ennuh... thanks
Betekend gewoon dat je in de gaten gehouden word omdat je misschien aardig wat notes hebt gekregen de laatste tijd.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
dus een soort ban-dreigement is?
Klopt.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Betekend gewoon dat je in de gaten gehouden word omdat je misschien aardig wat notes hebt gekregen de laatste tijd.
Word bij mij ook gedaan.
Vind je wel leuk hequote:
Dat is nogal wat, vanwege het openen van een topic.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
In de BoWa context; kun je je niet gedragen dan zal BoWa een ban-aanvraag doen. Ik denk dat hij het even gehad heeft met je.
Het was een algemene waarschuwing.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:09 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dat is nogal wat, vanwege het openen van een topic.
Hij zal wel in een ander topic in eenzelfde soort brabbeltaal hebben gewaarschuwd ofzo, maar ik was me van geen kwaad bewust eerlijk gezegd.
Maar goed. We moeten maar gewoon een beetje geduld hebben met die jongen denk ik dan
Okee, dat zou e.e.a. verklaren misschien. Hoe ik dat moet destilleren uit boswachters reactie is een tweede, maar okee.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Betekend gewoon dat je in de gaten gehouden word omdat je misschien aardig wat notes hebt gekregen de laatste tijd.
Word bij mij ook gedaan.
als je gvd nou ook eem meld wélk topicquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:33 schreef Repeat het volgende:
slotje op nu al het beste klb topic van 2009
Mensen die om 0:00 uur op FOK zatenquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
als je gvd nou ook eem meld wélk topic
Oh oké, dan neem ik aan dat je sarcastisch was?quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
Mensen die om 0:00 uur op FOK zaten
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oh oké, dan neem ik aan dat je sarcastisch was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |