Jij bent toch een superheld, kom eens to the rescuequote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:14 schreef Biogarde het volgende:
Ja, dat schijnt 'ie alleen buiten ONZ en KLB te kunnen.
Ik kan er niet zoveel mee
* Pak aantrekt.. Hmm, kapotquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jij bent toch een superheld, kom eens to the rescue.
Pak hem aan! Meerderheid telt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:14 schreef Biogarde het volgende:
Ja, dat schijnt 'ie alleen buiten ONZ en KLB te kunnen.
Ik kan er niet zoveel mee
De SC is voor de bagger, dus is hij daar mooi op zijn plekquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:18 schreef MouzurX het volgende:
Ja biogarde serieus hoor de hele SC wordt verbaggert door die gast.
De klaagbaak topics moesten toch normaal blijven enz?
Ban die kutkloon dan ook gewoon.
De prullenbak! Dat is zijn plek.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
De SC is voor de bagger, dus is hij daar mooi op zijn plek
Hihiahioehoeha.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Uh neequote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jawel. Slap ouwehoeren, bagger en slap ouwehoeren.quote:
En je gaat er niks aan doen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:23 schreef Biogarde het volgende:
En nu weer terug de SC in mensen. Dank.
Dude, de regels zijn toch niet in ieder forum hetzelfde of wel?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En je gaat er niks aan doen?
Wat voor onzin is dit nou weer?
Als ik in andere SC's ook zo ga baggeren wordt dat dan ook toegestaan? Nee he...
Ja, je bent dezelfde oliebol als altijd.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:43 schreef postmortum het volgende:
ok ik ben een weekje weg en er is geklukkig niets veranderd
He gap, wanneer doe je je ava es veranderen, kerstman is allang dood.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, je bent dezelfde oliebol als altijd.
Komt door m'n webicon dinges ofzo. Of een instelling bij jou.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
He gap, wanneer doe je je ava es veranderen, kerstman is allang dood.
Ik zie nu ook de oude iddquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Komt door m'n webicon dinges ofzo. Of een instelling bij jou.
Anyway, heb die andere verwijderd. Ik zag de oude wel namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |