quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:petre86 mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 26-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen. Gaat binnenkort werken bij een transportbedrijf! Hobbies/interesses; muziek, luchtvaart, theater (cabaret), koken, auto's en films
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
petre86 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
ook_gek 22 augustus
2Mini 08 september
Ratmen 3 november
nectarientje 29 december
Elegy 31 december
Er mist ook een werkwoord in de TT!quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:35 schreef CaLeX het volgende:
Er missen wat topics (58 tm 62) in het lijstje :p
weet ik, heb ik al in FB aangegevenquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er mist ook een werkwoord in de TT!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:40 schreef Elegy het volgende:
"Waar het wel sneeuwen... " TT niet compleet?
En waarom is RATMEN nog wel bold en italic? Hij is al jarig geweest
*dat ook wil*
Jeej!quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:50 schreef CaLeX het volgende:
[..]
![]()
staat automatisch in de TS, speciaal voor jou aangepast
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei vanavond speel ik met m'n bandje samen met de SeconHand SuperHeroes (ska) in Café de Vinger in Den Haag
Dus als jullie niks te doen hebben gewoon langskomen
Van half 10 tot 12 uur ongeveer
Dat is snel, feliquote:
Whoeiquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Eeey Delftse hond, ik loop er vanaaf ff binnen, ff kijken hoe je het doet en dan ga ik daarna wel leuke tenten opzoeken
Goeie timing ook, zo net voor t weekend. Beterschapquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:50 schreef 2Mini het volgende:
voel me een beetje ziekjes...
quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
Vanavond verlaat ik den haag om te gaan stappen in Rotterdam
Beviel de dildoparty? Kunnen we binnenkort een showtje verwachten oid?quote:
Ik heb het vluchtig gelezen en ik snap er niks van...quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:47 schreef CaLeX het volgende:
zijne r mensnen die misschien zin hebben om mee te doen aan het mafia/weerwolven spel?
Het Fok!maffiaspel #61 Meld je aan en speel mee!
Hele leuk dingen voorbij zien komen inderdaadquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Beviel de dildoparty? Kunnen we binnenkort een showtje verwachten oid?
Overigens is het koud vandaag, kwam ik om 13.00 uur bij mijn auto (ik hou van uitslapen) , moet ik nog krabben ook voordat ik naar de kapper ging. Kom ik bij de kapper naar buiten , direct die koude wint op mijn oh zo mooi en kort geknipte hoofdje.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:52 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Hele leuk dingen voorbij zien komen inderdaad.
Alleen weet jij ook dat ik een kluns kan zijn .. We mochten namelijk allemaal wat viacreme op onze hand testen.
Dat spul wordt een beetje koud en tintelig (er zit gewoon menthol en arnica in ). . Ik moest echter vlak erna weer onbewust aan mijn gezicht zitten met als gevolg een kwartier een tintelende lip.
Maar het was erg interressant.
Geen show trouwens
Zelfs geen jongleerfilmpje met die drie vibo's die je hebt aangeschaft?quote:
Hahhahaa ik zie het voor mij met je tintelende lippenquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:52 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Hele leuk dingen voorbij zien komen inderdaad.
Alleen weet jij ook dat ik een kluns kan zijn .. We mochten namelijk allemaal wat viacreme op onze hand testen.
Dat spul wordt een beetje koud en tintelig (er zit gewoon menthol en arnica in ). . Ik moest echter vlak erna weer onbewust aan mijn gezicht zitten met als gevolg een kwartier een tintelende lip.
Maar het was erg interressant.
Geen show trouwens
Niet voor mannen neem ik aan?quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:06 schreef zeemonster het volgende:
Ik kan niet jongleren en een vibo heb ik dan niet aangeschaft al waren ze er wel . Ik vond andere dingetjes leuker.
http://www.ladiesnightparties.nl/
Over het algemeen waren het meer produkten die je samen kan gebruiken en niet voor alleen.
Edit: meneer Bravo thanks!!!
quote:Op zondag 14 december 2008 01:53 schreef zeemonster het volgende:
Pride and Glory gezien , op zich een leuke film. Het litteken van Edward Norton irriteerde mij alleen mateloos .
Bedrijf wat ik het liefst wilde. Voorwaarden hadden iets beter gekund, waardoor ik voorlopig toch weer 40 uur ga werken (totdat mijn fotografie wat beter loopt), maar het is wel een bedrijf waar ik hoop meer op m'n plek te zijn en meer kansen te krijgen. De bedrijfscultuur én omgeving (zéér bijzonder pand), spreken me erg aan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:10 schreef knnth het volgende:
GefeliciteerdWelke van ze is het nu geworden?
gezellig Zeemonster !! je weet het adres nog wel toch ? anders pc maar !quote:Op zondag 14 december 2008 10:41 schreef zeemonster het volgende:
Oh Leuk Charisma ! Ik kom langs!!
Hoe was je vakantie?
Ja supersuf! Tis echt enorm donker opeens voor mijn deurquote:Op zondag 14 december 2008 19:05 schreef becky27 het volgende:
maar 1 straat lantaarn? op de schenkkade brandde er ook maar een paar, echt heel gek
*zoekt kettingzaag*quote:Op maandag 15 december 2008 00:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo'n fijn figuur van 35 die jeugdleider is/was bij verschillende voetbalclubs en die via hyves en msn afspraakjes maakte met een 12-jarige. 12-jarige vond het raar dat een 35-jarige man m had toegevoegd en haalde zn moeder erbij, moeder hield het in de gaten en toen die gast dus allerlei oneerbare voorstellen deed over MSN ging ze naar de politie. Die konden niets doen, want er was immers nog niets gebeurd, dus toen ging mama naar Peter R. de Vries. Die volgde toen ook de MSN gesprekken en toen de man uiteindelijk een afspraak maakte met de jongen in een of ander donker creepy parkjes, kwam Peter r. de Vries dus ineens met cameraploeg de struiken uit rollen.
Echt hulde voor Peter dat ie zn cool kan houden bij zo'n gluiperd. Gewoon keihard beweren van we gaan niets doen, ik heb toch niets gedaan etc. En dan even later als Peter vraagt over die 13-jarige, de boel gewoon toegeven met als reden want hij wilde het. Zo'n man zou je het liefst toch een nekschot willen geven?
Zeg dat het om een moslim gaat met vlieglessen en voor je het weet staat er een swat team in de kamerquote:Die konden niets doen, want er was immers nog niets gebeurd
Waar gaat dat heen met ons mooie stadje.. Dis 100 meter bij me vandaanquote:Ongeveer dertig mensen hebben gisteravond op een parkeerdek in Den Haag een 18-jarige Hagenaar en zijn drie vrienden in elkaar geslagen. Vermoedelijk was dit gevolg van een ruzie in een discotheek op zaterdagavond, meldt de politie.
Het Haagse viertal zat rond 19.10 uur in een auto op het parkeerdek aan het De Savornin Lohmanplein. De jongens van 17 en 18 jaar oud werden plotseling omsingeld door een aantal auto's. Uit de wagens stapte een groep met knuppels en ploertendoders.
De auto werd vernield en de vier vrienden werden mishandeld, waarbij de 18-jarige Hagenaar een scheurtje in zijn oor opliep. De politie onderzoekt de zaak en is op zoek naar getuigen.
30 man met knuppels op vier jongetjes?quote:Op maandag 15 december 2008 17:21 schreef Qrious het volgende:
[..]
Waar gaat dat heen met ons mooie stadje.. Dis 100 meter bij me vandaan
Ik heb vandaag gezellig in de file gehangen. Mag dat ook niet meer?quote:
Alle files verbieden!quote:Op maandag 15 december 2008 19:35 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gezellig in de file gehangen. Mag dat ook niet meer?
Daar ben ik het wel mee eens!quote:
Goed plan idd.quote:
Ik had hier nog 25 pond liggen. Gekocht voor 1.50 nu nog 1.12 waard....quote:Op maandag 15 december 2008 21:12 schreef zeemonster het volgende:
Ja he bij betalingen naar Engeland valt het mij ook steeds op dat de pond daalt.
Vooral met inboeken van een factuur, betalen en later het bankafschrift controleren.. Dan wil er nog weleens een koersverschil tussen zitten.
Niet erg trouwens voor ons bedrijf.
Nee, dat mag wel van mij...lief hequote:Op maandag 15 december 2008 19:35 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gezellig in de file gehangen. Mag dat ook niet meer?
Ik was al licht teleurgesteld dat de dollar weer omhoog ging. Dit is echter veel gunstiger, in Londen kom ik veel vakerquote:Op maandag 15 december 2008 21:30 schreef zeemonster het volgende:
Bijna tien euro weg .. Tussen het inboeken van een factuur en het betalen ligt bij ons ongeveer anderhalve week a 2 weken, het ligt eraan hoe snel de juiste personen hebben getekend voor akkoord betalen. Dus een beetje koersverschil bij het nakijken en invoeren van een bankafschrift ben ik wel gewend maar soms is het echt wel even kijken van: Huh klopt dit? Ja het klopt!.
Dus dat wordt Xmas shopping for XL.
Ik zat elders in Den Haag aan een glas wijn te lurken dus ik heb het allemaal gemist. Gebeurt er eens iets in de buurt hier, ben ik er niet...quote:Op maandag 15 december 2008 17:27 schreef Atreidez het volgende:
Daar weet Airwin vast meer van.. die had uitzicht
Een glas wijn is een veel beter uitzicht dan datquote:Op dinsdag 16 december 2008 06:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zat elders in Den Haag aan een glas wijn te lurken dus ik heb het allemaal gemist. Gebeurt er eens iets in de buurt hier, ben ik er niet...
Schitterend, ik kwam om 17.00 uur W ophalen en toen zag ik allemaal mensen die nog naar het Vlot moesten,....het was flink uitgelopen hoorde ik. Blij dat ik er niet bij was!quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:15 schreef zeemonster het volgende:
R_B borrel was niet veel aan, het standaard geleuter met bullshit bingo woorden...
Ben tijdens de bouw op de 42e etage geweest met helder weer.. echt kicke heel Den Haag te kunnen zienquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:48 schreef knnth het volgende:
Voor 't eerst in het Strijkijzer geweest
Kutmist
Dit is de enige cabaratier die ik echt he-le-maal niets vind.....veeeeels te druk voor mijn rustige persoontjequote:Op dinsdag 16 december 2008 23:10 schreef zeemonster het volgende:
Bert Visscher is op humortv. Hij is de enige cabaratier waar ik het altijd op mijn heupen van krijg, met zijn irritante "meisje, meisje".
Marc Marie...pfff inderdaad , dat is er ook één die ik totaal niet mag. Ik weet niet waar het aan ligt maar ik heb van nature al een hekel aan mensen die continue schreeuwen (visser) of overdreven kinderachtig doen (MM). Thomas Acda is in alles wat hij doet fantastisch. Zijn kracht is inderdaad zijn mimiek in combinatie met gevatte antwoorden.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:26 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik vind BV ook nie zo leuk. Weet je wie irritant is die Marc-marie huijbrechts. Toen ie nog dit was het nieuws deed ben ik gewoon gestopt met kijken, dan had ie eens een grap dan was het van: hihihihiihih ja en toen hihiihihihih haahahah dus en toen hihihihihiii (dan verwacht je dus een hele leuke grap aangezien ie zelf al helemaal dubbel ligt en dan komt er echt de meest stomme opmerking ever). Nee dan liever Thomas Acda die was altijd briljant bij DWHN. Met een stalen gezicht de meest grote onzin vertellen....briljant.
Ah, een tv programmaquote:
quote:
Ik moet straks streethockeyen..quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:37 schreef CaLeX het volgende:
Ik gaat eens kijken of ons ijshockeyteam tegenwoordig nog iets is
RATMEN voor jou hequote:Op woensdag 17 december 2008 18:59 schreef melanie_the_miss het volgende:
dan ben je het toch ook met hem eens RATMAN.
Heeft niet zoveel met meervoud te maken, des te meer met mijn echte naamquote:
Succes! Waar ga je op solliciteren?quote:Op donderdag 18 december 2008 06:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
moggûh, zo op weg naar een solli
Dat klopt, maar heb wel pauwen en reigers gekeken!!!quote:Op woensdag 17 december 2008 23:28 schreef RATMEN het volgende:
[..]
RATMEN voor jou he. En, ik spreek je nooit meer, dus wie weet ben je wel ENORM veranderd
.
waar was je? je heb de cava gemistquote:Op donderdag 18 december 2008 08:48 schreef becky27 het volgende:
mogguh
Ik ben actief in de ochtend EN in de avond ...quote:Op donderdag 18 december 2008 07:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dat klopt, maar heb wel pauwen en reigers gekeken!!!
Ik heb het snoeidruk en ga keivroeg naar bed dus dan spreek ik je al gauw niet omdat jij meer actief bent in de avond
Dan heb je mijn Wii ook niet meer nodigquote:Op donderdag 18 december 2008 17:01 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb het liefste zusje van de hele wereld !
Ik wilde voor myn dochtertje een nintendo ds halen voor onder de kerstboom. Maar zij had er 1 sinds een half jaartje en daar deed ze niks meer mee.
Nu heeft ze die aan ons gegeven.
quote:
Dan spreek ik je morgenochtend wel aan. of nu!quote:Op donderdag 18 december 2008 18:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik ben actief in de ochtend EN in de avond ....
Ow, dus alleen maar daarom ... en ik dacht dat je me wat leuks te melden had.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:57 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dan spreek ik je morgenochtend wel aan. of nu!
Best blond....quote:Nepwapen zorgt voor commotie
Den Haag – De deurwaarder bracht donderdagochtend 18 december om 11.00 uur een bezoek aan een woning aan de Wagenstraat. Op aanbellen van de deurwaarder en de politie werd niet opengedaan. Toen de agenten een onderzoek instelden, bleek dat de voordeur gebarricadeerd was. Via een onafgesloten tuindeur konden de agenten een kijkje in de woning nemen en daar zagen zij op een tafel een machinegeweer staan. De agenten trokken zich terug omdat zij dachten dat er boobytraps in de woning waren aangebracht. Een speciaal arrestatieteam van politie betrad om 11.50 uur de woning en zij troffen een nep-driepootgeweer aan. Een explosievenhond heeft de woning doorzocht waarbij niets werd aangetroffen. Uit onderzoek bleek dat de bewoner op 20 november in zijn woning was aangehouden omdat hij nog een gevangenisstraf van 74 dagen uit moest zitten.
heb ik vroeger ook gedaanquote:
Ook al, collega had ook al mega last van zn rugspieren. Sterkte! Trouwens die oranje Aleve dingen zijn best relaxed voor spierpijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:17 schreef Atreidez het volgende:
Eindelijk weer vrijdag, en dan sta je op met zo'n spier die pijn doet in je rug als je je nek naar rechts draaitHoe is t met je verkoudheid, Jill?
Uuuh je kan ook mailen naar forum@fok.nl om je WW te laten resetten of voor hulpquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:27 schreef charisma01 het volgende:
hehe
ik kon niet mee rop fok en ben nu Charisma01 geworden,...alels weg dus,. fok herkende mijn oude password niet meer en wat eeeeeen gedoe om zich weer aan te melden zeg..pffft
enfin ik ben het !!!
ben alleen het oude profiel van FOK kwijt , dat beviel me 1000 keer beter dan de nieuwe style, weet iemand nog hoe ik dat weer terug kan zetten ??
Raar... het was donderdagavond rond een uur of 7/ half 8.. die man zag er naar mijn mening (maar hij had een masker op) een beetje oostblok uit..quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou niets in de buurt daar 2Mini in de politieberichten.
Wel deze:
[..]
Best blond....
Pm Remlof evenquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:11 schreef charisma01 het volgende:
ja maar als ik mijn paasword opvraag dan komt het terecht bij emailadres waarvan ik de inlogcode niet meer weet en toen heb ik geprobeerd om dit via hotmail te veranderen en tig keer de ID ( dat stukje metd e kromme letters ) ingetikt en NIETS maar ook NIETS heeft hotmail geacepteerd om daar mijn password te kunnen veranderen
daarbij heb ik alleen in dit profiel ( want ik zat er al in mijn oude ) mijn emailadres veranderd en dat moest ik bevestigen met mijn pasword en toen????
ging het mis ...![]()
snappen jullie het nog?![]()
kan ik alsnog mijn oude account weer terug krijgen dan?
waar vind ik Remlof ? ik heb nu een email naar forum@fok.nl gestuurdquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Pm Remlof evenen leg uit dat je nieuwe emailadres hebt dan kan hij je verder helpen
http://messages.fok.nl/compose.php?to=104871quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:40 schreef charisma01 het volgende:
[..]
waar vind ik Remlof ? ik heb nu een email naar forum@fok.nl gestuurd
hopelijk kunnen ze me verder helpen![]()
De zoekfunctie is tijdelijk buiten bereik wegens broodnodig onderhoud.
Geen nood! Er is een Lite Search op het forum en je kunt altijd bij Google terecht.
zoekfunctie naar naam werkt hier namelijk ook niet altijd![]()
Check je mailquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:22 schreef charisma01 het volgende:
![]()
![]()
Jouw private messaging systeem is nog niet geconfigureerd. Je kan daarom nog geen berichten ontvangen en versturen.
gevonden en geinstalleerd en nu remlof pm-en???
maar hoe krijg ik die in in pm...
sorry AA dat ik je lastig val...eeeh misschien kan jij hem pm-en en hij mij?![]()
sorry dat ik het hele topic uit zijn verband haal zoveel hebben jullie nog nooit van me gelezen denk ik ...hihi![]()
maar ik ben sinds maandag bezig om alles op een rijtje te krijgen ivm verhuizing van ziggo naar tele2
zeemonster weet er ALLES van![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Charisma, je hebt een mail vanuit Fok!
Het is een idee, maar wat mij betreft geen best idee. Het SC'en en het plaatjes raden gaat alleen maar door elkaar lopen, terwijl het twee compleet andere dingen zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is het misschien een idee om het Raad de straat topic hier in dit Den Haag topic te trekken? Zo gaat het topic misschien nog sneller lopen
Damn ... mijn kop lijkt uit elkaar te klappen, lang geleden zo'n kater ...quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:02 schreef CaLeX het volgende:
auw Xieje eindejaarsborrel doet altijd ff pijn
Wel ff drankie gedaan met Ratmen
Aaah oke dies beter jaquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:36 schreef zeemonster het volgende:
op de leyweg he...die is best ok naast de c&a.
Het is een soort lunchroom voor koffie en broodjes enzovoort.
Niet zo hard lachen he ... doet pijn aan mijn koppiequote:Op zaterdag 20 december 2008 17:29 schreef Charisma het volgende:
joehoe zeemonster, wilde je nog langskomen? v anavond kan ook nog...
ik ben blij dat ik weer in oude eer hersteld ben hierzo !!!![]()
RATMEN een kater![]()
![]()
je moet nu even een flinke neut nemen dan gaat het zo over,,,heb je de pegel weer behaald !!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:35 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Niet zo hard lachen he ... doet pijn aan mijn koppie.
Ik moet niet aan alcohol denken momenteel zeg ...quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:42 schreef Charisma het volgende:
[..]
je moet nu even een flinke neut nemen dan gaat het zo over,,,heb je de pegel weer behaald !!!
is gvoed / geen probleem....quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:15 schreef zeemonster het volgende:
oeh charisma ik was het helemaal vergeten, ik schaam me diep . Het gaat me niet meer lukken vanavond sorry!
Zullen we afspreken voor het nieuwe jaar?
Ik ga je pmen als ik thuis ben:)
Dus je weet niet meers van de geile rijke chick die je naar huis heeft gebracht in haar Porsche en vervolgens jou heeft ontdaan van al je kleren?quote:Op zondag 21 december 2008 09:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
er stroomt alchohol door me aderen, kga nu nog bedenken hoe ik gister thuis ben gekomen en hoe ik uitgekleed benFUCK wat strohrum met je doet is niet normaal
quote:Op zondag 21 december 2008 11:59 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Dus je weet niet meers van de geile rijke chick die je naar huis heeft gebracht in haar Porsche en vervolgens jou heeft ontdaan van al je kleren?
Zonde.quote:
heerlijke dagen zijn dat hequote:Op zondag 21 december 2008 09:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
er stroomt alchohol door me aderen, kga nu nog bedenken hoe ik gister thuis ben gekomen en hoe ik uitgekleed benFUCK wat strohrum met je doet is niet normaal
Damn echt heerlijkquote:
Heb je een weddenschap verloren ofzoquote:Op zondag 21 december 2008 09:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zo direct eerst zwemmen in het zuiderpark
Donequote:Op zondag 21 december 2008 13:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR hup allemaal even op mijn Elmo kerstavatar stemmen
quote:Op zondag 21 december 2008 13:29 schreef Qrious het volgende:
[..]
Done
@ Atreidez.. Jij zwemt er net zo graa als ik geloof ik
Belgisch Plein heeft zeer chice straatverlichting sinds kort.quote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Net iets van 1,5 uur op pad geweest door het Valkenbos-, Regentesse- en Zeeheldenkwartier, de vogelwijk, bomenbuurt, bloemenbuurt, statenkwartierk, duinoord....om een leuke sfeerfoto te maken die ik voor mn werk kan gebruiken. Nou nergens dus een leuk sfeerplaatje, nergens lampjes, nergens gezellig...nutteloos weer.
Owh moet het in die wijken, hmm.quote:Op zondag 21 december 2008 17:57 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja, maar das dus net in de verkeerde buurt.
Vandaag is me laatste dag om daar over na te denkenquote:Op maandag 22 december 2008 12:08 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Middag
En... hoe ga je binnenkort heten?
Henk!quote:Op maandag 22 december 2008 12:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vandaag is me laatste dag om daar over na te denkendus suggesties zijn welkom
Piet-Kees.quote:Op maandag 22 december 2008 12:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Halve_Tammequote:Op maandag 22 december 2008 12:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee klopt, maar toen ik er vorige week was hingen er allerlei A4'tjes over aangepastte openingstijden. Toen heb ik er geen aandacht aan besteed, maar ik moet nu zeker weten de 29e iets ophalen.quote:Op maandag 22 december 2008 16:06 schreef Atreidez het volgende:
http://www.denhaag.nl/smartsite.html?id=23133
Staat helemaal niets over aangepaste tijden
Dat hoop ik maar, je weet immers maar nooit met die ambtenaren.quote:Op maandag 22 december 2008 16:14 schreef Atreidez het volgende:
Aangepaste tijden zullen gelden voor kerstavond, kerstdagen, nieuwjaarsdag en misschien ouwejaarsdag.. Niet voor maandag de 29e
Temeijer!quote:Op maandag 22 december 2008 14:31 schreef 2Mini het volgende:
iemand zei korporaal_oraal... die vond ik wel strak.
Henk is wel zo gepast.. zo groen en geil
Jij zou je email eens moeten lezen ipv met je naam bezig te zijn. Overigens weet ik voor jou nog wel een naam hoorquote:Op maandag 22 december 2008 19:19 schreef zeemonster het volgende:
ik blijf gewoon maar mijzelf , misschien dat ik zeemonstertje wil heten omdat ik heul niet zo groot ben...
Korporaal oraal vind ik erg leuk A_A.
wtf? Zelf gefilmd?quote:
Ben jij Duits Charisma?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:25 schreef Charisma het volgende:
ooh wat erg, die gooser stonder ook bij zo van ooh mijn god wat moet ik doen???
eeh goede morgen allen..:)
morgen vertrek iknaar Duitsland, niet vergetenmijn password mee te nemen van fok
hihhi![]()
heel fijne feestdagen allemaal !!!![]()
quote:
Leuk! Volgens mij is de Duitse community in Den Haag best actief en groot, maar een echt goed beeld heb ik er niet bij. Je hebt hier bijvoorbeeld een Duitse bibliotheek (!), vorig jaar bij Wir Sind Helden in het Paard leek het wel alsof je in Berlijn stond... zoveel duitsers om je heen... Alleen tijdens het EK heb ik de kroeg waar Duitsers voetbal keken niet gevonden....quote:
Ga je nog bijzondere dingen ondernemen in je vrije periode?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:25 schreef becky27 het volgende:
ik bijna!! nog 2.5 uur met de trein zo en dan jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej tot 5 januari vrij!
Fijn hequote:Op dinsdag 23 december 2008 15:25 schreef becky27 het volgende:
ik bijna!! nog 2.5 uur met de trein zo en dan jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej tot 5 januari vrij!
mezelf volvreten tijdens de kerst en wederom klussen in huis, nu is het echt BIJNA af. en uitrusten en ehm nou dat is het wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je nog bijzondere dingen ondernemen in je vrije periode?
heerlijk! en nee nog geen auto nodig, kan het toch niet betalen wrsquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:46 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Fijn he. Ik hoef ook pas 5 januari aan mijn nieuwe baan te beginnen! Nu even uitkijken naar 2 januari als mijn auto komt!
Iemand interesse in een Opel Astra TAILGATE X1.6SZR uit 1997? Ik heb em nu online aangeboden, maar als er geen reactie komt, dan is die vrij te verkopen.
Jij blijft klussen zeg!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:44 schreef becky27 het volgende:
[..]
mezelf volvreten tijdens de kerst en wederom klussen in huis, nu is het echt BIJNA af
Hetzelfde hier... Maar ach, in de zomer neem ik wel wat weekjes vrij. Beter dan, dan nu met de kouquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:07 schreef knnth het volgende:
Ik heb alleen 25dec, 26dec en 1jan vrij. Kutdrukte.
Jemig, ik vond je topic op K&W ook al zo lang lopen. Ik hoop dat mijn verbouwing toch echt sneller afgerond is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:37 schreef becky27 het volgende:
[..]
jep, maar is voor een goed doel. al twee jaar lang
ja ach stukje bij beetje komt het af......en ik kan er al twee jaar heel goed wonen hoor! maar ik wil het ook goed doen en heb niet het geld om alles tegelijkertijd te doen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:32 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Jemig, ik vond je topic op K&W ook al zo lang lopen. Ik hoop dat mijn verbouwing toch echt sneller afgerond is.![]()
En voor alle mensen die alleen wonen en wel moeten werken: het scheelt met het koude weer in aantocht een heleboel op de stookkosten.
Wat komt er eigenlijk precies allemaal bij het centraal station daar?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:39 schreef Qrious het volgende:
Ben toch jaloers op jullie allemaal hoor
Ben nou ook aan t sparen voor mn eerste eigen woning, maar er is zo weinig nieuwbouw wat over ruim een jaar klaar isIn Kijkduin hoef ik de komende 5 jaar ook niks te verwachten omdat de plannen er niet door zijn
2012 ofzoquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:48 schreef XL het volgende:
[..]
Wat komt er eigenlijk precies allemaal bij het centraal station daar?
Daar kwam toch ook een woontoren? Hoe lang gaat dat nog duren?
Gewoon alles strak, goeie apparatuur, dingen die ik aan mijn wensen aan kan passen/kopersopties zonder veel gezeikquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:48 schreef Walter-Ego het volgende:
Niet genoeg geld hebben om alles af te maken weet ik alles van. Erg vervelend!
Waarom wil je per se in nieuwbouw wonen, Qrious? Er zijn zoveel leuke bestaande woningen!
Ah, das handig. Als je dan nu gaat sparen hoef je hypotheek meer maar kun je het zo kopen als het klaar isquote:
Ik heb helaas veel te duidelijk voor ogen hoe ik het ongeveer wil hebben. Als ik een bestaand huis zou kopen kom ik een Becky-situatie. Dan moet ik 2 jaar gaan verbouwen.... Als ik dus een paar ton uitgeef, dan liever in 1x goed. Een bestaand huis laten verbouwen maakt het weer zo onnodig duur.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:59 schreef Qrious het volgende:
[..]
Gewoon alles strak, goeie apparatuur, dingen die ik aan mijn wensen aan kan passen/kopersopties zonder veel gezeikEn hou wel van modern
Zie t bij mn werk ook steeds wat voor woningen er allemaal zijn, trekt me wel.. En vaak minder parkeerproblemen omdat er bij t plannen van nieuwe gebieden rekening wordt gehouden met vervoer
Het geschikte bestaande huis vinden is niet makkelijk. Je betaalt er in mijn ogen dan altijd te veel voor. Alles wat ik eruit gaat slopen heeft ook een aanschafprijs. Dat vind ik zo zonde.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:12 schreef Walter-Ego het volgende:
@XL: Een bestaand huis verbouwen hoeft niet duurder te zijn dan nieuwbouw. Het hangt er helemaal vanaf wat je het belangrijkst vindt.
Arme jijquote:Op woensdag 24 december 2008 05:12 schreef melanie_the_miss het volgende:
voedselvergiftiging of iets in die categorie is niet leuk!!!!!!!
Doe dan nog een zaterdag verder, dan hebben we die O&N ellende ook meteen achter de rug!quote:Op woensdag 24 december 2008 08:40 schreef Elegy het volgende:
@ zeemonster
Verder nada noppes niks. Zal blij zijn als het zaterdag is, kan al die kerstmeuk weer uit het straatbeeld.
En ondertussen ervaren je bovenburen het alsof ze vloerverwarming hebben want al die warmte stijgt op...quote:Op woensdag 24 december 2008 09:17 schreef Atreidez het volgende:
Als ik de keuze heb neem ik ook geen ouwe woning meer.. Stook me de tering, en tis amper warm te krijgenJa, ik heb dubbelglas en redelijke isolatie..
Vind ik ook primaquote:Op woensdag 24 december 2008 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe dan nog een zaterdag verder, dan hebben we die O&N ellende ook meteen achter de rug!
Nergens last van hierquote:Op woensdag 24 december 2008 09:17 schreef Atreidez het volgende:
Als ik de keuze heb neem ik ook geen ouwe woning meer.. Stook me de tering, en tis amper warm te krijgenJa, ik heb dubbelglas en redelijke isolatie..
Opzichter, leuk!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:40 schreef Qrious het volgende:
Haha ik ben opzichter Walter
Bovendien wil ik een beetje goed bereikbaar wonen, omdat ik voor mn beroep elke keer ergens anders heen moet.. Als een project in Leiden klaar is, moet ik misschien naar Gouda, of Rotterdam
Dus je kwam vanacht uit bed omdat je aan de race bent en wilde ons dit heugelijke nieuws melden?quote:Op woensdag 24 december 2008 05:12 schreef melanie_the_miss het volgende:
voedselvergiftiging of iets in die categorie is niet leuk!!!!!!!
Dat doet mijn Kersthart goed, zulke berichten!quote:Op woensdag 24 december 2008 17:51 schreef Atreidez het volgende:
Voor deze meneer is ie goed begonnen iig; Oliebol halen levert Hagenaar boeteregen op
Dubbel en fout parkeerders ook echt overal, om maar 10 stappen minder te hoeven lopen
Weet nietquote:Op woensdag 24 december 2008 18:42 schreef Koploperkopper het volgende:
Zouden ze het doorhebben als ik 2 keer stem?
Als het goed is heb ik nog een kloon, even kijken of-ie het nog doet.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Weet nietmaar met een kloon kan je zonder probleem stemmen
Yvonne heeft gister een campagne opgezet voor conleche op nr 1 en die is omhooggeschoten
Stuur jij die SHE foto's dan ff door als dank?quote:Op woensdag 24 december 2008 18:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ondanks alle hulp kan ik nog veel meer hulp gebruiken voor de eindsprintom als 1e te eindigen bij de kerstavatar wedstrijd
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR #2 de wedstrijd sluit vanaaf dus kom op voor diegene die nog niet gestemt hebben of kloontjes hebben (wat dus ook mag) en help mij naar de top
Helaas.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:44 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik nog een kloon, even kijken of-ie het nog doet.
Ik heb nog wel 20 vrije emailadressen voor jequote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 20 vrije emailadressen voor jewhehehe
Nee joh vind het al tof dat jullie me helpen
Daarom is het ook zo handig dat je Hotmail kunt gebruiken tegenwoordig...quote:Op woensdag 24 december 2008 18:52 schreef Koploperkopper het volgende:
Mijn eigen domein hebben ze inmiddels door volgens mij.
Toen ik een ban had kon ik 3 posts zetten met m'n kloon of er stond alweer een bannetje op, en een week extra op m'n originele ban.
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:52 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Mijn eigen domein hebben ze inmiddels door volgens mij.
Toen ik een ban had kon ik 3 posts zetten met m'n kloon of er stond alweer een bannetje op, en een week extra op m'n originele ban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |