Bedrijf wat ik het liefst wilde. Voorwaarden hadden iets beter gekund, waardoor ik voorlopig toch weer 40 uur ga werken (totdat mijn fotografie wat beter loopt), maar het is wel een bedrijf waar ik hoop meer op m'n plek te zijn en meer kansen te krijgen. De bedrijfscultuur én omgeving (zéér bijzonder pand), spreken me erg aan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:10 schreef knnth het volgende:
GefeliciteerdWelke van ze is het nu geworden?
gezellig Zeemonster !! je weet het adres nog wel toch ? anders pc maar !quote:Op zondag 14 december 2008 10:41 schreef zeemonster het volgende:
Oh Leuk Charisma ! Ik kom langs!!
Hoe was je vakantie?
Ja supersuf! Tis echt enorm donker opeens voor mijn deurquote:Op zondag 14 december 2008 19:05 schreef becky27 het volgende:
maar 1 straat lantaarn? op de schenkkade brandde er ook maar een paar, echt heel gek
*zoekt kettingzaag*quote:Op maandag 15 december 2008 00:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo'n fijn figuur van 35 die jeugdleider is/was bij verschillende voetbalclubs en die via hyves en msn afspraakjes maakte met een 12-jarige. 12-jarige vond het raar dat een 35-jarige man m had toegevoegd en haalde zn moeder erbij, moeder hield het in de gaten en toen die gast dus allerlei oneerbare voorstellen deed over MSN ging ze naar de politie. Die konden niets doen, want er was immers nog niets gebeurd, dus toen ging mama naar Peter R. de Vries. Die volgde toen ook de MSN gesprekken en toen de man uiteindelijk een afspraak maakte met de jongen in een of ander donker creepy parkjes, kwam Peter r. de Vries dus ineens met cameraploeg de struiken uit rollen.
Echt hulde voor Peter dat ie zn cool kan houden bij zo'n gluiperd. Gewoon keihard beweren van we gaan niets doen, ik heb toch niets gedaan etc. En dan even later als Peter vraagt over die 13-jarige, de boel gewoon toegeven met als reden want hij wilde het. Zo'n man zou je het liefst toch een nekschot willen geven?
Zeg dat het om een moslim gaat met vlieglessen en voor je het weet staat er een swat team in de kamerquote:Die konden niets doen, want er was immers nog niets gebeurd
Waar gaat dat heen met ons mooie stadje.. Dis 100 meter bij me vandaanquote:Ongeveer dertig mensen hebben gisteravond op een parkeerdek in Den Haag een 18-jarige Hagenaar en zijn drie vrienden in elkaar geslagen. Vermoedelijk was dit gevolg van een ruzie in een discotheek op zaterdagavond, meldt de politie.
Het Haagse viertal zat rond 19.10 uur in een auto op het parkeerdek aan het De Savornin Lohmanplein. De jongens van 17 en 18 jaar oud werden plotseling omsingeld door een aantal auto's. Uit de wagens stapte een groep met knuppels en ploertendoders.
De auto werd vernield en de vier vrienden werden mishandeld, waarbij de 18-jarige Hagenaar een scheurtje in zijn oor opliep. De politie onderzoekt de zaak en is op zoek naar getuigen.
30 man met knuppels op vier jongetjes?quote:Op maandag 15 december 2008 17:21 schreef Qrious het volgende:
[..]
Waar gaat dat heen met ons mooie stadje.. Dis 100 meter bij me vandaan
Ik heb vandaag gezellig in de file gehangen. Mag dat ook niet meer?quote:
Alle files verbieden!quote:Op maandag 15 december 2008 19:35 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gezellig in de file gehangen. Mag dat ook niet meer?
Daar ben ik het wel mee eens!quote:
Goed plan idd.quote:
Ik had hier nog 25 pond liggen. Gekocht voor 1.50 nu nog 1.12 waard....quote:Op maandag 15 december 2008 21:12 schreef zeemonster het volgende:
Ja he bij betalingen naar Engeland valt het mij ook steeds op dat de pond daalt.
Vooral met inboeken van een factuur, betalen en later het bankafschrift controleren.. Dan wil er nog weleens een koersverschil tussen zitten.
Niet erg trouwens voor ons bedrijf.
Nee, dat mag wel van mij...lief hequote:Op maandag 15 december 2008 19:35 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gezellig in de file gehangen. Mag dat ook niet meer?
Ik was al licht teleurgesteld dat de dollar weer omhoog ging. Dit is echter veel gunstiger, in Londen kom ik veel vakerquote:Op maandag 15 december 2008 21:30 schreef zeemonster het volgende:
Bijna tien euro weg .. Tussen het inboeken van een factuur en het betalen ligt bij ons ongeveer anderhalve week a 2 weken, het ligt eraan hoe snel de juiste personen hebben getekend voor akkoord betalen. Dus een beetje koersverschil bij het nakijken en invoeren van een bankafschrift ben ik wel gewend maar soms is het echt wel even kijken van: Huh klopt dit? Ja het klopt!.
Dus dat wordt Xmas shopping for XL.
Ik zat elders in Den Haag aan een glas wijn te lurken dus ik heb het allemaal gemist. Gebeurt er eens iets in de buurt hier, ben ik er niet...quote:Op maandag 15 december 2008 17:27 schreef Atreidez het volgende:
Daar weet Airwin vast meer van.. die had uitzicht
Een glas wijn is een veel beter uitzicht dan datquote:Op dinsdag 16 december 2008 06:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zat elders in Den Haag aan een glas wijn te lurken dus ik heb het allemaal gemist. Gebeurt er eens iets in de buurt hier, ben ik er niet...
Schitterend, ik kwam om 17.00 uur W ophalen en toen zag ik allemaal mensen die nog naar het Vlot moesten,....het was flink uitgelopen hoorde ik. Blij dat ik er niet bij was!quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:15 schreef zeemonster het volgende:
R_B borrel was niet veel aan, het standaard geleuter met bullshit bingo woorden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |