30 man met knuppels op vier jongetjes?quote:Op maandag 15 december 2008 17:21 schreef Qrious het volgende:
[..]
Waar gaat dat heen met ons mooie stadje.. Dis 100 meter bij me vandaan
Ik heb vandaag gezellig in de file gehangen. Mag dat ook niet meer?quote:
Alle files verbieden!quote:Op maandag 15 december 2008 19:35 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gezellig in de file gehangen. Mag dat ook niet meer?
Daar ben ik het wel mee eens!quote:
Goed plan idd.quote:
Ik had hier nog 25 pond liggen. Gekocht voor 1.50 nu nog 1.12 waard....quote:Op maandag 15 december 2008 21:12 schreef zeemonster het volgende:
Ja he bij betalingen naar Engeland valt het mij ook steeds op dat de pond daalt.
Vooral met inboeken van een factuur, betalen en later het bankafschrift controleren.. Dan wil er nog weleens een koersverschil tussen zitten.
Niet erg trouwens voor ons bedrijf.
Nee, dat mag wel van mij...lief hequote:Op maandag 15 december 2008 19:35 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gezellig in de file gehangen. Mag dat ook niet meer?
Ik was al licht teleurgesteld dat de dollar weer omhoog ging. Dit is echter veel gunstiger, in Londen kom ik veel vakerquote:Op maandag 15 december 2008 21:30 schreef zeemonster het volgende:
Bijna tien euro weg .. Tussen het inboeken van een factuur en het betalen ligt bij ons ongeveer anderhalve week a 2 weken, het ligt eraan hoe snel de juiste personen hebben getekend voor akkoord betalen. Dus een beetje koersverschil bij het nakijken en invoeren van een bankafschrift ben ik wel gewend maar soms is het echt wel even kijken van: Huh klopt dit? Ja het klopt!.
Dus dat wordt Xmas shopping for XL.
Ik zat elders in Den Haag aan een glas wijn te lurken dus ik heb het allemaal gemist. Gebeurt er eens iets in de buurt hier, ben ik er niet...quote:Op maandag 15 december 2008 17:27 schreef Atreidez het volgende:
Daar weet Airwin vast meer van.. die had uitzicht
Een glas wijn is een veel beter uitzicht dan datquote:Op dinsdag 16 december 2008 06:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zat elders in Den Haag aan een glas wijn te lurken dus ik heb het allemaal gemist. Gebeurt er eens iets in de buurt hier, ben ik er niet...
Schitterend, ik kwam om 17.00 uur W ophalen en toen zag ik allemaal mensen die nog naar het Vlot moesten,....het was flink uitgelopen hoorde ik. Blij dat ik er niet bij was!quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:15 schreef zeemonster het volgende:
R_B borrel was niet veel aan, het standaard geleuter met bullshit bingo woorden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |