quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
Vanavond verlaat ik den haag om te gaan stappen in Rotterdam
Beviel de dildoparty? Kunnen we binnenkort een showtje verwachten oid?quote:
Ik heb het vluchtig gelezen en ik snap er niks van...quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:47 schreef CaLeX het volgende:
zijne r mensnen die misschien zin hebben om mee te doen aan het mafia/weerwolven spel?
Het Fok!maffiaspel #61 Meld je aan en speel mee!
Hele leuk dingen voorbij zien komen inderdaadquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Beviel de dildoparty? Kunnen we binnenkort een showtje verwachten oid?
Overigens is het koud vandaag, kwam ik om 13.00 uur bij mijn auto (ik hou van uitslapen) , moet ik nog krabben ook voordat ik naar de kapper ging. Kom ik bij de kapper naar buiten , direct die koude wint op mijn oh zo mooi en kort geknipte hoofdje.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:52 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Hele leuk dingen voorbij zien komen inderdaad.
Alleen weet jij ook dat ik een kluns kan zijn .. We mochten namelijk allemaal wat viacreme op onze hand testen.
Dat spul wordt een beetje koud en tintelig (er zit gewoon menthol en arnica in ). . Ik moest echter vlak erna weer onbewust aan mijn gezicht zitten met als gevolg een kwartier een tintelende lip.
Maar het was erg interressant.
Geen show trouwens
Zelfs geen jongleerfilmpje met die drie vibo's die je hebt aangeschaft?quote:
Hahhahaa ik zie het voor mij met je tintelende lippenquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:52 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Hele leuk dingen voorbij zien komen inderdaad.
Alleen weet jij ook dat ik een kluns kan zijn .. We mochten namelijk allemaal wat viacreme op onze hand testen.
Dat spul wordt een beetje koud en tintelig (er zit gewoon menthol en arnica in ). . Ik moest echter vlak erna weer onbewust aan mijn gezicht zitten met als gevolg een kwartier een tintelende lip.
Maar het was erg interressant.
Geen show trouwens
Niet voor mannen neem ik aan?quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:06 schreef zeemonster het volgende:
Ik kan niet jongleren en een vibo heb ik dan niet aangeschaft al waren ze er wel . Ik vond andere dingetjes leuker.
http://www.ladiesnightparties.nl/
Over het algemeen waren het meer produkten die je samen kan gebruiken en niet voor alleen.
Edit: meneer Bravo thanks!!!
quote:Op zondag 14 december 2008 01:53 schreef zeemonster het volgende:
Pride and Glory gezien , op zich een leuke film. Het litteken van Edward Norton irriteerde mij alleen mateloos .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |