Belgisch Plein heeft zeer chice straatverlichting sinds kort.quote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Net iets van 1,5 uur op pad geweest door het Valkenbos-, Regentesse- en Zeeheldenkwartier, de vogelwijk, bomenbuurt, bloemenbuurt, statenkwartierk, duinoord....om een leuke sfeerfoto te maken die ik voor mn werk kan gebruiken. Nou nergens dus een leuk sfeerplaatje, nergens lampjes, nergens gezellig...nutteloos weer.
Owh moet het in die wijken, hmm.quote:Op zondag 21 december 2008 17:57 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja, maar das dus net in de verkeerde buurt.
Vandaag is me laatste dag om daar over na te denkenquote:Op maandag 22 december 2008 12:08 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Middag
En... hoe ga je binnenkort heten?
Henk!quote:Op maandag 22 december 2008 12:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vandaag is me laatste dag om daar over na te denkendus suggesties zijn welkom
Piet-Kees.quote:Op maandag 22 december 2008 12:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Halve_Tammequote:Op maandag 22 december 2008 12:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee klopt, maar toen ik er vorige week was hingen er allerlei A4'tjes over aangepastte openingstijden. Toen heb ik er geen aandacht aan besteed, maar ik moet nu zeker weten de 29e iets ophalen.quote:Op maandag 22 december 2008 16:06 schreef Atreidez het volgende:
http://www.denhaag.nl/smartsite.html?id=23133
Staat helemaal niets over aangepaste tijden
Dat hoop ik maar, je weet immers maar nooit met die ambtenaren.quote:Op maandag 22 december 2008 16:14 schreef Atreidez het volgende:
Aangepaste tijden zullen gelden voor kerstavond, kerstdagen, nieuwjaarsdag en misschien ouwejaarsdag.. Niet voor maandag de 29e
Temeijer!quote:Op maandag 22 december 2008 14:31 schreef 2Mini het volgende:
iemand zei korporaal_oraal... die vond ik wel strak.
Henk is wel zo gepast.. zo groen en geil
Jij zou je email eens moeten lezen ipv met je naam bezig te zijn. Overigens weet ik voor jou nog wel een naam hoorquote:Op maandag 22 december 2008 19:19 schreef zeemonster het volgende:
ik blijf gewoon maar mijzelf , misschien dat ik zeemonstertje wil heten omdat ik heul niet zo groot ben...
Korporaal oraal vind ik erg leuk A_A.
wtf? Zelf gefilmd?quote:
Ben jij Duits Charisma?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:25 schreef Charisma het volgende:
ooh wat erg, die gooser stonder ook bij zo van ooh mijn god wat moet ik doen???
eeh goede morgen allen..:)
morgen vertrek iknaar Duitsland, niet vergetenmijn password mee te nemen van fok
hihhi![]()
heel fijne feestdagen allemaal !!!![]()
quote:
Leuk! Volgens mij is de Duitse community in Den Haag best actief en groot, maar een echt goed beeld heb ik er niet bij. Je hebt hier bijvoorbeeld een Duitse bibliotheek (!), vorig jaar bij Wir Sind Helden in het Paard leek het wel alsof je in Berlijn stond... zoveel duitsers om je heen... Alleen tijdens het EK heb ik de kroeg waar Duitsers voetbal keken niet gevonden....quote:
Ga je nog bijzondere dingen ondernemen in je vrije periode?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:25 schreef becky27 het volgende:
ik bijna!! nog 2.5 uur met de trein zo en dan jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej tot 5 januari vrij!
Fijn hequote:Op dinsdag 23 december 2008 15:25 schreef becky27 het volgende:
ik bijna!! nog 2.5 uur met de trein zo en dan jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej tot 5 januari vrij!
mezelf volvreten tijdens de kerst en wederom klussen in huis, nu is het echt BIJNA af. en uitrusten en ehm nou dat is het wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je nog bijzondere dingen ondernemen in je vrije periode?
heerlijk! en nee nog geen auto nodig, kan het toch niet betalen wrsquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:46 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Fijn he. Ik hoef ook pas 5 januari aan mijn nieuwe baan te beginnen! Nu even uitkijken naar 2 januari als mijn auto komt!
Iemand interesse in een Opel Astra TAILGATE X1.6SZR uit 1997? Ik heb em nu online aangeboden, maar als er geen reactie komt, dan is die vrij te verkopen.
Jij blijft klussen zeg!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:44 schreef becky27 het volgende:
[..]
mezelf volvreten tijdens de kerst en wederom klussen in huis, nu is het echt BIJNA af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |